globalmoto_duben_nolan




Z druhé ruky - Ducati Monster

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
děsno (38) napsal 28.07.2013 v 08:30

Můj nemá úplně jednoduchý život, přesto 50000km bez poruchy. Tak uvidíme kolik těch 50tek ještě dáme. //www.motorkar...ogalerie&scr=456

Kaabo (136) napsal 20.06.2013 v 17:30+2

Plexi na starym Monsteru docela slušně funguje ( i když jsem se v článku dočetl opak ). Sice se plácá, jako by chtěl každou chvilkou upadnout...ale při větších rychlostech se za něj "schovat" dá

Pěkné počtení...díky

t_freedom (153) napsal 20.06.2013 v 10:27

hluska> rád tě přesvědčím že má S4RS výkonu ve všech režimech dost

pavel.88 (1) napsal 19.06.2013 v 23:09+1

achjo...chtěl bych zase monstříka zkusit.. Zabrousil jsem od Ducati do anglických vod tříválců a těď jen nostalgicky vzpomínám na ten řev, nepohodlí a emoce, na ten pocit po zmáčknutí startéru Tak snad jednou zase.. Všem desmosrdcařům zdar

MedaSV (56) napsal 19.06.2013 v 22:24+1

Pěknej článek Mám S2R 1000 teprve rok, ale taky zkusím přihodit pár poznatků...Dost jsem laboroval s volnoběžnýma otáčkama, až jsem nakonec zjistil, že příčina je v nešťastnym vedení lanka mezi trubkama rámu-takže už vyřešeno ale na plný rejdy motorka sma přidává Suchá spojka je do města sado maso ale jinak pohoda a pro mě osobně je to prostě poznávací znak pravý Duc Jinak jsem po koupi vyměnil olej 15W/50,origo řemeny,svíčky,filtry,seřídil ventily a do teď jezdím bez problémů (nej. cca 5tis.km). Výkon pro mě dostačující víc nepotřebuju. Jízdní vlastnosti kola zatím bezkonkurenční ani delší výlety ve dvou nejsou vůbec problém. Spotřeba 5-6l/100. Teď se chystám na motodovolenou Rakousko/Itálie tak uvidím jak si povede, ale nebojím se toho..Výtky: Nádrž by mohla být větší (dojez max 250km), jízda po městě na 1/2 je opravdu spíš utrpení, baterka musí být v perfektní kondici jinak máte problém se startováním, které je obecně problematičtější než u japonců-dal jsem novou a nemám problém.. Ale jinak naprostá spokojenost je to srdcovka a měnit dlouho nebudu, Ducati zdar

hluska (156) napsal 19.06.2013 v 19:27-1+1

Tak pro mě byl třeba S4R obrovsky zklamání, hlavně co se motoru týče. Nejede ani dole ani nahoře. Měl jsem přímé srovnání s S2R1000 a vzducháč se mi líbil daleko víc. Dole to alespoň trochu zabralo a v otáčkách jsem handicap skoro 30koní téměř nepoznal. Nehledě na to že S2 byla lehčí a ovladatelnější.

Tupoun74 (4) napsal 19.06.2013 v 09:06+1

Super počtení, krásně napsaný, duc je prostě srdcovka

Lazyfucker (84) napsal 18.06.2013 v 22:13+2

clanek pekny, ale taky tam 9ku postradam ale toz mam ju doma,tak sem se dneska projel a to je lepsi Ducati je nejvic o emoci,pro me, na kone, pohodli a prakticnost jebat.

ProchyTom (190) napsal 18.06.2013 v 21:27

hoši díky za komentáře. Velký dík předevšim těm co si našli čas a podělili se s ostatními o své poznatky . Myslím, že článek by šel ještě hlouběji rozebrat ohledně techniky/servisu/častých závad atd., ale zastoupení ducati, a to jsem psal 6ti dealerum, zkrátka nekomunikovalo. Prochy.

Hoegy (0) napsal 18.06.2013 v 21:26

dovoluji si souhlasit téměř se vším... jen tam M900 tam popsána zrovna moc nebyla

highsider (28) napsal 18.06.2013 v 21:25

hezky srovnani

Anti (390) napsal 18.06.2013 v 21:15

Váňa:A co se ti na té větě nelíbí? Monster je kult,a určitě u naprosto odlišné sorty motorkářů než jsou příznivci zmiňovaných značek.

t_freedom (153) napsal 18.06.2013 v 20:07+2

Váňa> hodně záleží jakou Hondu a jaký BMW ( u Duc je zábavnej vlastně každej model )

t_freedom (153) napsal 18.06.2013 v 20:05

S4RS není úplně tak naháč...označit motocykl, s motorem z 999(extrémí zmrzliny) na poměrně solidním podvozku s brzdama, za který by se nemusel stydět kdejakej závodní bajk o pár let předtím, za běžného naháče je poněkud nefér

Váňa (33) napsal 18.06.2013 v 19:54-3

"No, na nudné popojíždění...si kupte Hondu nebo BMW" Zajímavé že blábol tohoto typu se objeví ve většině Duc diskuzí

TheJessie (2) napsal 18.06.2013 v 19:34

IRON-MAIDEN-ZXR ... Přijeď se přesvědčit, 695 ještě mám

rrss (0) napsal 18.06.2013 v 18:47

DocatistaCZ - taky kvalitní příspěvek, vidím, že nejsem sám, kdo se vrtá v elektronice, hypersvítivá LED v budíku napojeném na ŘJ mé současné mašiny taky v noci prosvítá, a řešení je prosté, 20 halířů za paralelní odpor, který ji stáhne na kostru :)

FiZzeR (362) napsal 18.06.2013 v 16:52

DucatiS4RS: Mě by udělala véééélikou radost Ale obávám se, že bych ti tu radost neměl jak oplatit...

DucatiS4RS (3) napsal 18.06.2013 v 15:56

Moc hezké čtení. také vzpomínám. Jedna S4RS mi už dlouho leží v garáži. Pro nemoc bohužel nejezdím... Neudělala by někomu radost ?

DucatistaCZ (13) napsal 18.06.2013 v 15:42

Ještě k tomu Ignitechu,
sám ho mám na M1000 a i když na motorce jsou jiné problémy tak s Ignitechem problém nemám (nebo jsem ještě nepřišel že to ostatní je zapříčiněno právě jím ) Naopak se mi líbí, že pak už je moto úplně v mé moci, co se týče měnění budíků, výfuků ... Prostě se nesmí to nastavení jednotky úplně rozvrtat, ale i potom se dá nahrát záloha (pakliže ji člověk má, že..)

BTW pokud máte někdo problém s trvale lehce svítící kontrolkou neutrálu a máte Ignitech pisněte SZ, vím jak na to...

Jinak motorka super, přes všechny potíže co s ní mám tak pocit ze svezení je na ní suprový a pokud ji budu prodávat a kupovat další tak nejspíše zase jen Ducati...

JA-NE (767) napsal 18.06.2013 v 15:15

..ach Ducati ty si mi zobrala srdce..

Sefo (59) napsal 18.06.2013 v 13:33

Fizzere nezáviď, že ti to netáhne jinde než v červeným no :)

FiZzeR (362) napsal 18.06.2013 v 13:02

Hm, Ninja za to vzala z půlky otáčkoměru na šestku Ale i tak se S4RS držel statečně i do rychlostí, který jsou u naháče spíš sci-fi, klobouk dolů. Až budu velkej a hrozně bohatej, chci taky S4RS

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 18.06.2013 v 12:29-1+1

Perfektní článek Jen v těch zkušenostech: moc se mi nezdá že 695 dá 225 km/h. Ale nezkusil jsem, tak je to jen můj názor

Fullgas1 (746) napsal 18.06.2013 v 11:03

Kvalitné čítanie

zmulin (371) napsal 18.06.2013 v 10:56

Super článek a navíc podloženej zkušenostma a ne jen domněnkama
Odjezdil jsem na S2R cca 45tis km a s celkovejma 54kkm jsem ho letos prodával.Ani jednou jsem neměl nějakou poruchu,co by mě zastavila.Elektronika taky nezlobila a wapce se se nevyhejbal.
Kdybych se měl k Monsterovi vrátit,tak jedině S2R1000,nebo M1100

Kniha (31) napsal 18.06.2013 v 09:59+3

Nevím proč by se po ztrátě červného klíče měla měnit jednotka, budíky, spínačka, zámek nádrže a zámek sedla...? Pokud teda ten červený nebyl poslední :o)
S černým se dá udělat jednoduše kopie i s imobilizérem. Ta varianta s kompletní výměnou je možná tak rada od DMoto...

Kubát (1404) napsal 18.06.2013 v 09:03+1

já jel jednou na s4rs a bylo to absolutní porno. brzdy jak z jiného světa, nádherná odezva od tlumičů...jo a ten štítek dle mě funguje suprově. vyjížděl jsem z brna ke kývalce, předemnou se motaly nějaké auta, tak jsem začal předjíždět a pak jsem mrkl na tacho a 240! úplně vpohodě, vklídečku, jak kdybych seděl v obyváku

seikos (975) napsal 18.06.2013 v 08:44+1

Pěknej článek.
Ale "Polazenej motor" mě teda dostal
To teď budeme u Yamahy říkat ře má ve znaku "tři lazičky"

rrss (0) napsal 18.06.2013 v 08:07

Super článek, takové mi to hodně chyběly. Podloženo realitou, ne marketingové hlášky.
Ty zkušenosti jsou brutální, loupající se chrom z vahadel - to se může stát každému výrobci motoru - špatný olej - to se může stát každému, že koupí správnou lahev a v ní špatný olej, protože značka je jen nálepka.
Co mě ale rozsekalo, je cena 50 000 Kč za to, že ztratíš červený klíč /nemusíš s ním jezdit, ale můžeš, pokud s ním nejezdíš, tak ti vykradou byt, pokud jezdíš, tak ti ukradnou na motosrazu bundu - mně se to nestalo, ale řadě jiných motorkářů bohužel ano/.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist