Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Plexi na starym Monsteru docela slušně funguje ( i když jsem se v článku dočetl opak ). Sice se plácá, jako by chtěl každou chvilkou upadnout...ale při větších rychlostech se za něj "schovat" dá
achjo...chtěl bych zase monstříka zkusit.. Zabrousil jsem od Ducati do anglických vod tříválců a těď jen nostalgicky vzpomínám na ten řev, nepohodlí a emoce, na ten pocit po zmáčknutí startéru Tak snad jednou zase.. Všem desmosrdcařům zdar
Pěknej článek Mám S2R 1000 teprve rok, ale taky zkusím přihodit pár poznatků...Dost jsem laboroval s volnoběžnýma otáčkama, až jsem nakonec zjistil, že příčina je v nešťastnym vedení lanka mezi trubkama rámu-takže už vyřešeno ale na plný rejdy motorka sma přidává Suchá spojka je do města sado maso ale jinak pohoda a pro mě osobně je to prostě poznávací znak pravý Duc Jinak jsem po koupi vyměnil olej 15W/50,origo řemeny,svíčky,filtry,seřídil ventily a do teď jezdím bez problémů (nej. cca 5tis.km). Výkon pro mě dostačující víc nepotřebuju. Jízdní vlastnosti kola zatím bezkonkurenční ani delší výlety ve dvou nejsou vůbec problém. Spotřeba 5-6l/100. Teď se chystám na motodovolenou Rakousko/Itálie tak uvidím jak si povede, ale nebojím se toho..Výtky: Nádrž by mohla být větší (dojez max 250km), jízda po městě na 1/2 je opravdu spíš utrpení, baterka musí být v perfektní kondici jinak máte problém se startováním, které je obecně problematičtější než u japonců-dal jsem novou a nemám problém.. Ale jinak naprostá spokojenost je to srdcovka a měnit dlouho nebudu, Ducati zdar
Tak pro mě byl třeba S4R obrovsky zklamání, hlavně co se motoru týče. Nejede ani dole ani nahoře. Měl jsem přímé srovnání s S2R1000 a vzducháč se mi líbil daleko víc. Dole to alespoň trochu zabralo a v otáčkách jsem handicap skoro 30koní téměř nepoznal. Nehledě na to že S2 byla lehčí a ovladatelnější.
clanek pekny, ale taky tam 9ku postradam ale toz mam ju doma,tak sem se dneska projel a to je lepsi Ducati je nejvic o emoci,pro me, na kone, pohodli a prakticnost jebat.
hoši díky za komentáře. Velký dík předevšim těm co si našli čas a podělili se s ostatními o své poznatky . Myslím, že článek by šel ještě hlouběji rozebrat ohledně techniky/servisu/častých závad atd., ale zastoupení ducati, a to jsem psal 6ti dealerum, zkrátka nekomunikovalo. Prochy.
S4RS není úplně tak naháč...označit motocykl, s motorem z 999(extrémí zmrzliny) na poměrně solidním podvozku s brzdama, za který by se nemusel stydět kdejakej závodní bajk o pár let předtím, za běžného naháče je poněkud nefér
DocatistaCZ - taky kvalitní příspěvek, vidím, že nejsem sám, kdo se vrtá v elektronice, hypersvítivá LED v budíku napojeném na ŘJ mé současné mašiny taky v noci prosvítá, a řešení je prosté, 20 halířů za paralelní odpor, který ji stáhne na kostru :)
Ještě k tomu Ignitechu,
sám ho mám na M1000 a i když na motorce jsou jiné problémy tak s Ignitechem problém nemám (nebo jsem ještě nepřišel že to ostatní je zapříčiněno právě jím ) Naopak se mi líbí, že pak už je moto úplně v mé moci, co se týče měnění budíků, výfuků ... Prostě se nesmí to nastavení jednotky úplně rozvrtat, ale i potom se dá nahrát záloha (pakliže ji člověk má, že..)
BTW pokud máte někdo problém s trvale lehce svítící kontrolkou neutrálu a máte Ignitech pisněte SZ, vím jak na to...
Jinak motorka super, přes všechny potíže co s ní mám tak pocit ze svezení je na ní suprový a pokud ji budu prodávat a kupovat další tak nejspíše zase jen Ducati...
Hm, Ninja za to vzala z půlky otáčkoměru na šestku Ale i tak se S4RS držel statečně i do rychlostí, který jsou u naháče spíš sci-fi, klobouk dolů. Až budu velkej a hrozně bohatej, chci taky S4RS
Super článek a navíc podloženej zkušenostma a ne jen domněnkama
Odjezdil jsem na S2R cca 45tis km a s celkovejma 54kkm jsem ho letos prodával.Ani jednou jsem neměl nějakou poruchu,co by mě zastavila.Elektronika taky nezlobila a wapce se se nevyhejbal.
Kdybych se měl k Monsterovi vrátit,tak jedině S2R1000,nebo M1100
Nevím proč by se po ztrátě červného klíče měla měnit jednotka, budíky, spínačka, zámek nádrže a zámek sedla...? Pokud teda ten červený nebyl poslední :o)
S černým se dá udělat jednoduše kopie i s imobilizérem. Ta varianta s kompletní výměnou je možná tak rada od DMoto...
já jel jednou na s4rs a bylo to absolutní porno. brzdy jak z jiného světa, nádherná odezva od tlumičů...jo a ten štítek dle mě funguje suprově. vyjížděl jsem z brna ke kývalce, předemnou se motaly nějaké auta, tak jsem začal předjíždět a pak jsem mrkl na tacho a 240! úplně vpohodě, vklídečku, jak kdybych seděl v obyváku
Super článek, takové mi to hodně chyběly. Podloženo realitou, ne marketingové hlášky.
Ty zkušenosti jsou brutální, loupající se chrom z vahadel - to se může stát každému výrobci motoru - špatný olej - to se může stát každému, že koupí správnou lahev a v ní špatný olej, protože značka je jen nálepka.
Co mě ale rozsekalo, je cena 50 000 Kč za to, že ztratíš červený klíč /nemusíš s ním jezdit, ale můžeš, pokud s ním nejezdíš, tak ti vykradou byt, pokud jezdíš, tak ti ukradnou na motosrazu bundu - mně se to nestalo, ale řadě jiných motorkářů bohužel ano/.
Můj nemá úplně jednoduchý život, přesto 50000km bez poruchy. Tak uvidíme kolik těch 50tek ještě dáme. //www.motorkar...ogalerie&scr=456
Plexi na starym Monsteru docela slušně funguje ( i když jsem se v článku dočetl opak ). Sice se plácá, jako by chtěl každou chvilkou upadnout...ale při větších rychlostech se za něj "schovat" dá
Pěkné počtení...díky
hluska> rád tě přesvědčím že má S4RS výkonu ve všech režimech dost
achjo...chtěl bych zase monstříka zkusit.. Zabrousil jsem od Ducati do anglických vod tříválců a těď jen nostalgicky vzpomínám na ten řev, nepohodlí a emoce, na ten pocit po zmáčknutí startéru
Tak snad jednou zase.. Všem desmosrdcařům zdar
Pěknej článek
Mám S2R 1000 teprve rok, ale taky zkusím přihodit pár poznatků...Dost jsem laboroval s volnoběžnýma otáčkama, až jsem nakonec zjistil, že příčina je v nešťastnym vedení lanka mezi trubkama rámu-takže už vyřešeno ale na plný rejdy motorka sma přidává
Suchá spojka je do města sado maso ale jinak pohoda a pro mě osobně je to prostě poznávací znak pravý Duc
Jinak jsem po koupi vyměnil olej 15W/50,origo řemeny,svíčky,filtry,seřídil ventily a do teď jezdím bez problémů (nej. cca 5tis.km). Výkon pro mě dostačující víc nepotřebuju. Jízdní vlastnosti kola zatím bezkonkurenční ani delší výlety ve dvou nejsou vůbec problém. Spotřeba 5-6l/100. Teď se chystám na motodovolenou Rakousko/Itálie tak uvidím jak si povede, ale nebojím se toho..Výtky: Nádrž by mohla být větší (dojez max 250km), jízda po městě na 1/2 je opravdu spíš utrpení, baterka musí být v perfektní kondici jinak máte problém se startováním, které je obecně problematičtější než u japonců-dal jsem novou a nemám problém.. Ale jinak naprostá spokojenost je to srdcovka a měnit dlouho nebudu, Ducati zdar
Tak pro mě byl třeba S4R obrovsky zklamání, hlavně co se motoru týče. Nejede ani dole ani nahoře. Měl jsem přímé srovnání s S2R1000 a vzducháč se mi líbil daleko víc. Dole to alespoň trochu zabralo a v otáčkách jsem handicap skoro 30koní téměř nepoznal. Nehledě na to že S2 byla lehčí a ovladatelnější.
Super počtení, krásně napsaný, duc je prostě srdcovka
clanek pekny, ale taky tam 9ku postradam
ale toz mam ju doma,tak sem se dneska projel a to je lepsi
Ducati je nejvic o emoci,pro me, na kone, pohodli a prakticnost jebat.
dovoluji si souhlasit téměř se vším...
jen tam M900 tam popsána zrovna moc nebyla
hezky srovnani
Váňa:A co se ti na té větě nelíbí?
Monster je kult,a určitě u naprosto odlišné sorty motorkářů než jsou příznivci zmiňovaných značek.
Váňa> hodně záleží jakou Hondu a jaký BMW ( u Duc je zábavnej vlastně každej model
)
S4RS není úplně tak naháč...označit motocykl, s motorem z 999(extrémí zmrzliny) na poměrně solidním podvozku s brzdama, za který by se nemusel stydět kdejakej závodní bajk o pár let předtím, za běžného naháče je poněkud nefér
"No, na nudné popojíždění...si kupte Hondu nebo BMW" Zajímavé že blábol tohoto typu se objeví ve většině Duc diskuzí
IRON-MAIDEN-ZXR ... Přijeď se přesvědčit, 695 ještě mám
DocatistaCZ - taky kvalitní příspěvek, vidím, že nejsem sám, kdo se vrtá v elektronice, hypersvítivá LED v budíku napojeném na ŘJ mé současné mašiny taky v noci prosvítá, a řešení je prosté, 20 halířů za paralelní odpor, který ji stáhne na kostru :)
DucatiS4RS: Mě by udělala véééélikou radost
Ale obávám se, že bych ti tu radost neměl jak oplatit...
Moc hezké čtení. také vzpomínám. Jedna S4RS mi už dlouho leží v garáži. Pro nemoc bohužel nejezdím... Neudělala by někomu radost ?
Ještě k tomu Ignitechu,
) Naopak se mi líbí, že pak už je moto úplně v mé moci, co se týče měnění budíků, výfuků ... Prostě se nesmí to nastavení jednotky úplně rozvrtat, ale i potom se dá nahrát záloha (pakliže ji člověk má, že..)
sám ho mám na M1000 a i když na motorce jsou jiné problémy tak s Ignitechem problém nemám (nebo jsem ještě nepřišel že to ostatní je zapříčiněno právě jím
BTW pokud máte někdo problém s trvale lehce svítící kontrolkou neutrálu a máte Ignitech pisněte SZ, vím jak na to...
Jinak motorka super, přes všechny potíže co s ní mám tak pocit ze svezení je na ní suprový a pokud ji budu prodávat a kupovat další tak nejspíše zase jen Ducati...
..ach Ducati ty si mi zobrala srdce..
Fizzere nezáviď, že ti to netáhne jinde než v červeným no :)
Hm, Ninja za to vzala z půlky otáčkoměru na šestku
Ale i tak se S4RS držel statečně i do rychlostí, který jsou u naháče spíš sci-fi, klobouk dolů. Až budu velkej a hrozně bohatej, chci taky S4RS
Perfektní článek
Jen v těch zkušenostech: moc se mi nezdá že 695 dá 225 km/h. Ale nezkusil jsem, tak je to jen můj názor
Kvalitné čítanie
Super článek a navíc podloženej zkušenostma a ne jen domněnkama
Odjezdil jsem na S2R cca 45tis km a s celkovejma 54kkm jsem ho letos prodával.Ani jednou jsem neměl nějakou poruchu,co by mě zastavila.Elektronika taky nezlobila a wapce se se nevyhejbal.
Kdybych se měl k Monsterovi vrátit,tak jedině S2R1000,nebo M1100
Nevím proč by se po ztrátě červného klíče měla měnit jednotka, budíky, spínačka, zámek nádrže a zámek sedla...? Pokud teda ten červený nebyl poslední :o)
S černým se dá udělat jednoduše kopie i s imobilizérem. Ta varianta s kompletní výměnou je možná tak rada od DMoto...
já jel jednou na s4rs a bylo to absolutní porno. brzdy jak z jiného světa, nádherná odezva od tlumičů...jo a ten štítek dle mě funguje suprově. vyjížděl jsem z brna ke kývalce, předemnou se motaly nějaké auta, tak jsem začal předjíždět a pak jsem mrkl na tacho a 240! úplně vpohodě, vklídečku, jak kdybych seděl v obyváku
Pěknej článek.
Ale "Polazenej motor" mě teda dostal
To teď budeme u Yamahy říkat ře má ve znaku "tři lazičky"
Super článek, takové mi to hodně chyběly. Podloženo realitou, ne marketingové hlášky.
Ty zkušenosti jsou brutální, loupající se chrom z vahadel - to se může stát každému výrobci motoru - špatný olej - to se může stát každému, že koupí správnou lahev a v ní špatný olej, protože značka je jen nálepka.
Co mě ale rozsekalo, je cena 50 000 Kč za to, že ztratíš červený klíč /nemusíš s ním jezdit, ale můžeš, pokud s ním nejezdíš, tak ti vykradou byt, pokud jezdíš, tak ti ukradnou na motosrazu bundu - mně se to nestalo, ale řadě jiných motorkářů bohužel ano/.