Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bola to 600.snaha z jeho strany bola velika, viem to lebo to bol kamos..ale nechytal sa nijako..200 som tam mal nalozene nez bys met..TNT malo ladaky , upraveny soft , odpojenu klapku vo vyfuku co si pamatam..dovoz z IT.strasny nervak, stale gumovacka alebo sla hore.. Aj ked to porovnam so Speedom, tak ten proti Beneli nesiel ani nahodou..poviem ti ze by som sa nou postavil kludne aj proti japonskemu litru..
Velmi silno som o nej uvazoval.. nakoniec som siel do DUCATI... ale ta jazda..ten zatah..ten zvuk... pamatam ako sa mi v spataku GSXR ZMENILA NA MALINKU BODECKU..
Tak tak, stačí vědět, co potřebuje a to pořešit/hlídat. Nad pár věcma se možná člověk musí i přenést, ale to u každé. Jsem přesvědčený, že pokud se o ni člověk stará, nezklame. Samo, nesmí to být kus, který už někdo předtím zanedbal. A pokud možno, brát nejraději až od 2007.
Jízda na ní je nezapomenutelná. A ono je vlastně dobře, že z takových motorek mají lidi obavy. Aspoň se tím udržuje "zdravá regulace netuctovosti".
A jinak, ano, já ji sice po roce prodal, ale rozhodně néé z důvodu nespolehlivosti. Ze všech mašin co jsem měl, se mi nejvíc stýská po ni
Italskej vystajlovanej kepl za hříšnej peníz, co se sype jak čínská čtyřkolka z kauflandu Taliána nebrat
Zkušenosti majielů: měl sem ji rok fungl novou a pak prodal, najel jsem na ní jen 1500km, hovoří za vše...
týpek jseš ty - každej rok jezdil k panu čmelaříčkovi vyměnit olej a svíčky . Krom podtlaků jsi tam stejně nic nedělal a ty se štelujou taky lehce...pokud ti takovou nejběžnější údržbu musej dělat "profíci" , tak co tu meleš vo motnách...
Frankie: Taky jsem jí děsně chtěl, pro mě jeden z nejhezčích nakedů, i se svezl, ale na konec jsem dopadl jako ty a V-Raptor mi dělá radost už 3 sezóny a loučit se s ním nehodlám
Nejkrasnejsi motorka vsech dob. No vlastne hned po Ducati 916
Skoda ty spolehlivosti. Svezl jsem se na ni a taky o ni vazne uvazoval, ale je fakt ze bych na ni asi nenajel 80tis.km jako mam ted na Raptorovi...
Nezpochybňuji fun factor, ale motorku, která samovolně chcípá na křižovatkách, následně nejde nastartovat, na funglovce se lámou díly, teče z ní olej, musí se vyměnit altík a baterka za lepší, takovou bych asi zahodil do pangejtu a to mám trpělivost vytrénovanou starou italskou kraksnou.
Nebo to chce hodně růžové brýle, viz tahle citace z článku:
"Větší investice přinesla jen výměna napojení alternátoru (cca 8000,-Kč) a výměna volnoběžky (podobná cena). A co vím, tak novému majiteli se rozpadl alternátor (v cca 32 tis. km). Takže z mého pohledu nijak extra nezlobila."
To bych chtěl vidět motorku, která podle autora extra zlobila
Bola to 600.snaha z jeho strany bola velika, viem to lebo to bol kamos..ale nechytal sa nijako..200 som tam mal nalozene nez bys met..TNT malo ladaky , upraveny soft , odpojenu klapku vo vyfuku co si pamatam..dovoz z IT.strasny nervak, stale gumovacka alebo sla hore.. Aj ked to porovnam so Speedom, tak ten proti Beneli nesiel ani nahodou..poviem ti ze by som sa nou postavil kludne aj proti japonskemu litru..
JA-NE: jde o to jaká gsx-r to byla a jak maník točil heftem
pokud litr nebo busa, tk bys byl ta bodečka v zrcátku ty
Velmi silno som o nej uvazoval.. nakoniec som siel do DUCATI... ale ta jazda..ten zatah..ten zvuk... pamatam ako sa mi v spataku GSXR ZMENILA NA MALINKU BODECKU..
Tak tak, stačí vědět, co potřebuje a to pořešit/hlídat. Nad pár věcma se možná člověk musí i přenést, ale to u každé. Jsem přesvědčený, že pokud se o ni člověk stará, nezklame. Samo, nesmí to být kus, který už někdo předtím zanedbal. A pokud možno, brát nejraději až od 2007.
Jízda na ní je nezapomenutelná. A ono je vlastně dobře, že z takových motorek mají lidi obavy. Aspoň se tím udržuje "zdravá regulace netuctovosti".
A jinak, ano, já ji sice po roce prodal, ale rozhodně néé z důvodu nespolehlivosti. Ze všech mašin co jsem měl, se mi nejvíc stýská po ni
Mam ji ctvrtym rokem a naprosta spokojenost, staci vedet co potrebuje a funguje.
Italskej vystajlovanej kepl za hříšnej peníz, co se sype jak čínská čtyřkolka z kauflandu
Taliána nebrat
Zkušenosti majielů: měl sem ji rok fungl novou a pak prodal, najel jsem na ní jen 1500km, hovoří za vše...
premejslel sem, ze si ji domu privezu ale ta spolehlivost cloveka totalne odradi
Proč jsem dostal mínus za to že jsem označil svou bývalou motorku střepem, když jím taky byla?
asi to někdo ví líp
týpek jseš ty - každej rok jezdil k panu čmelaříčkovi vyměnit olej a svíčky . Krom podtlaků jsi tam stejně nic nedělal a ty se štelujou taky lehce...pokud ti takovou nejběžnější údržbu musej dělat "profíci" , tak co tu meleš vo motnách...
Mně se libí, jak ji každý po roce prodal a pak tvrdí jak na ni nedá dopustit
Benelli
krásný strojek
Frankie: Taky jsem jí děsně chtěl, pro mě jeden z nejhezčích nakedů, i se svezl, ale na konec jsem dopadl jako ty a V-Raptor mi dělá radost už 3 sezóny a loučit se s ním nehodlám
Nejkrasnejsi motorka vsech dob. No vlastne hned po Ducati 916
Skoda ty spolehlivosti. Svezl jsem se na ni a taky o ni vazne uvazoval, ale je fakt ze bych na ni asi nenajel 80tis.km jako mam ted na Raptorovi...
MADE IN ITALY = MADE IN CHINA
Nezpochybňuji fun factor, ale motorku, která samovolně chcípá na křižovatkách, následně nejde nastartovat, na funglovce se lámou díly, teče z ní olej, musí se vyměnit altík a baterka za lepší, takovou bych asi zahodil do pangejtu a to mám trpělivost vytrénovanou starou italskou kraksnou.
Nebo to chce hodně růžové brýle, viz tahle citace z článku:
"Větší investice přinesla jen výměna napojení alternátoru (cca 8000,-Kč) a výměna volnoběžky (podobná cena). A co vím, tak novému majiteli se rozpadl alternátor (v cca 32 tis. km). Takže z mého pohledu nijak extra nezlobila."
To bych chtěl vidět motorku, která podle autora extra zlobila
Hm, to je zvláštní ty problémy
, dyť přeci talošský věci jsou proslulé spolehlivostí...
Designovej chaos šitej horkou jehlou pro novodobého předváděcího motorkáře
ale to je věc názoru
Ha. Tak kdybych věděl, že autor dá text do článku takhle na tvrdo, tak jsem si s tím dal trošku víc záležet
Jinak TNT - neskutečná droga!
Cha! Chtěl bych vidět tu ženskou na obrázku č.8, jak si na tu motku sedne... ideální motorkářské hadry
Pro mě nejhezčí motorka všech dob. Uvažuju, že ji koupím jako 2. na hraní, ale z toho "sraní" mám strach
Joo dobrá byla
Je to hroznej střep seroucí se nepřetržitě ale vrací to plnou náručí emocí jako málo co...