Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dvouválec musí člověk chtít resp. musí mít pro něj něco jako smysl. Tady právě absolutně neplatí fráze, chytne a už nepustí ba naopak. Musíš se k jeho pochopení prokousat. Já se k němu neprokousal a nikdy mě moc nebavil, ačkoli VTR SP1 je pro mě sportovní (a už vdy bude) ikonou. Střední pásma u dvouválů je asi to ,proč to má každý Véčkař tak moc rád, ale nikdy mi to (osobně, jako mě!) nevynahradí stále narůstající tah řaďáku, který už má i citelný nahatá 6stovka. Nemá cenu se hádat, tohle téma se vyřešit nedá a je o volbách a zálibách každého z nás.
ale ja vam rozumim, s jednobuchem motardem Husaberkem 610 sem si taky zablbnul o dost vic, nez se ZX10R, do 60km/h, pak sem byl velmi smutnej ve vyssich rychlostech
Fizzer: bohuzel dle grafu jednoznacne vyplyva, ze i u V2 je vic otacek=vic power a vyplati se radit az v omezovaci, a prave z toho vyplyva ta marnost prubehu vykonu/kroutaku, kdy ma clovek pocit, ze by mel uz preradit, jak to chcipa, ale prerazenim na tezsi stupen si presto pohorsi (nez kdyby nechal lehci stupen dotocit do omezovace, ac umdleva), ac pocit klame zvukem, je to pocitovy klam pocital sem to kdysi pro 916 a 996 a u RSV to vychazelo taky se stejnym zaverem
Zdarec, omlouvám se za několik hrubek v článku a za méně rozebraný model 04-06. Některé info se ale hůře schánějí a článek se nedá natahovat do nekonečna. Snažim se pokaždý sesumírovat nejznámější závady ale i jednotlivé poruchy (zkušenosti) majitelů a proložit to svými postřehy. Do budoucna do sekce náhradních dílů a servisu zařadíme nejoblíbenější pneumtiky, brzdové destičky, zkrátka odzkoušené komponenty a určitě uvítáte i ceny náhradních dílů z druhovýroby :). Nemůžeme vám dát všechno a hned, takže vydrž prťka vydrž . Prochy.
Hazos> Pokud můžeš běž do 06+, nemocemi regulátoru dobíjení, vypalováním konektorů, drátů a elektriky trpějí všechny ročníky. Ale od 06 je tam jiný vstřikování motor je kompaktnější, neblbnou budíky nemažou se a celkově je ta mašina daleko míň náchylná na dětský nemoci. Ikdyž je to kus od kusu. Já měl s O4kou celkem peklo teda..Teď v ní mám 06tkovej motor a vše šlape bez problému. Navíc 06tka má pro mě líbivější plasty a zvedlou prdelku..
jak uz jsem psal v profilu, za ty love nelze koupit v teto kategorii nic lepsiho!neco uz odjezdeno mam a tahle motorka je opravdu neco jineho (v tom nejlepsim slova smyslu)! vsem kteri uvazuji o koupi..dejte samozrejme pozor na klasicke problemy,ale jinak se vubec nebojte. je to presne typ stroje, ktery hodnoti a kritizuji hlavne ti,kteri na nem nikdy nejeli,natoz aby ho vlastnili.kritika se vzdy siri snadneji a rychleji nez chvala.
Peknej clanek, diky moc autorovi ze vytahal tolik infa z majitelu a nebali se "oprit" se do ruznych vycitek. Krasny recenze se precijen daji najit vsude ale takovyhle pocteni da zasadni informace :)
Jeste mam ale prosbu, neslo by vic napsat o rozdilech mezi 04 a novejsi 06? Vypada mnohem kompaktneji a na Rko se dostalo Ohlins vybaveni. Vyplati se zainvestovat do 06ky vic? Nebo spokojene potesi 04ka?
Diky
RSV1000 a její ROTAX V60° tloukl v mých Tuonech několik sezon. jedná se o jendu z jeúžasnějších motorek vůbec. Vzpomínky zůstavají jen ty nejlepší a dokonce mi noumálně brzdla i zadní brzda, kterou jsem ovšem stejně nepoužíval! aprilia and DUCATI forever!
Bubrák: nojo, jenže ty jseš zvyklej na trapný lineární blbuvzdorný japko s dvouválem se musíš naučit, tam neplatí víc otáček = víc pawr První sezónu po přestupu z Ř4 jsem taky brečel
Honza-K: ne me ne, spis ty kterejm to vyhovuje kouslo Italsky kliste ne, sou to moje subjektivni pocity, zadnej V2 me neoslovil zatim (VTR-F, Duc 900SS, RSV gen1, TL-S), ale neberu to jinejm ze je to nejak oslovuje nebo co
RSV je úžasnej stroj a už tři sezóny mě nepřestává bavit Postupem času s ní taky jezdím už spíš jen na okruhu a i když oproti moderním litrům je to bez šance, tak pořád je to poctivej litorvej superbik, kterej dokáže za chyby vytrestat. Jsem sice obrovskej fanda Ducati, ale už teď mě víc láká RSV4 a od vysněné 999 nebo 1098 začínám upouštět.
Kde přišli k těm cenám dílů proboha? Nové origo páčky brzdy či spojky jsem viděl za 412kč/ks, svíčka 155kč, filtr oleje +-200kč, řetězová sada DID cca 3500kč...mám pokračovat?
Fizzer: no jezdil sem na ni a prestala me bavit asi po 500m, zbylych asi 5km bylo hodne o sebezapreni ten spodek je rekneme zajimavej, ale kdyz se to zvedne na zadni, tak uz steka omezovac, resp. de to dolu uz pred nim, jelikoz to vydechne kolem 5tis uz kamos co ji mel tak byl spokojenej, ale lital na dromu s GSXR750 K2, a pak zas na RSV (gen1) a byl hrozne nestastnej jak to nejede a jezdil asi o 10sec horsi casy nez s tou 750 jinak blbnout v zatackach proc ne, i do 60km/h to je zabavny cca
Až na pár překlepů a technickejch renonců nemám výhrad 1st gen RSV je fakt pecka motorka, nenáročná a neskutečně zábavná. Za ty peníze za který se teď dá pořídit je to bezkonkurenční volba.
Kdo chce dobrej dvouvál za málo peněz,ten nemá pomalu jinou volbu. Podvozek,motor,př. brda super. Z té doby bych srovnával jen s Sp1 a ta je i cenou ojetiny pořád jinde,navíc tvrdě naladěná a na českej tankodrom to není. Viva RSV
ANO JAPONEC AZ NAKONEC.. POSLEDNE DO RADY..TAK JE TO MYSLENE
Motorka za cenu malýho bytu a roztejkaj se jí kabely a konektory, to fakt ne-e
Hezká je, ale japonec je japonec
Dvouválec musí člověk chtít resp. musí mít pro něj něco jako smysl. Tady právě absolutně neplatí fráze, chytne a už nepustí ba naopak. Musíš se k jeho pochopení prokousat. Já se k němu neprokousal a nikdy mě moc nebavil, ačkoli VTR SP1 je pro mě sportovní (a už vdy bude) ikonou. Střední pásma u dvouválů je asi to ,proč to má každý Véčkař tak moc rád, ale nikdy mi to (osobně, jako mě!) nevynahradí stále narůstající tah řaďáku, který už má i citelný nahatá 6stovka. Nemá cenu se hádat, tohle téma se vyřešit nedá a je o volbách a zálibách každého z nás.
ale ja vam rozumim, s jednobuchem motardem Husaberkem 610 sem si taky zablbnul o dost vic, nez se ZX10R, do 60km/h, pak sem byl velmi smutnej ve vyssich rychlostech
Fizzer: bohuzel dle grafu jednoznacne vyplyva, ze i u V2 je vic otacek=vic power a vyplati se radit az v omezovaci, a prave z toho vyplyva ta marnost prubehu vykonu/kroutaku, kdy ma clovek pocit, ze by mel uz preradit, jak to chcipa, ale prerazenim na tezsi stupen si presto pohorsi (nez kdyby nechal lehci stupen dotocit do omezovace, ac umdleva), ac pocit klame zvukem, je to pocitovy klam
pocital sem to kdysi pro 916 a 996 a u RSV to vychazelo taky se stejnym zaverem
Zdarec, omlouvám se za několik hrubek v článku a za méně rozebraný model 04-06. Některé info se ale hůře schánějí a článek se nedá natahovat do nekonečna. Snažim se pokaždý sesumírovat nejznámější závady ale i jednotlivé poruchy (zkušenosti) majitelů a proložit to svými postřehy. Do budoucna do sekce náhradních dílů a servisu zařadíme nejoblíbenější pneumtiky, brzdové destičky, zkrátka odzkoušené komponenty a určitě uvítáte i ceny náhradních dílů z druhovýroby :). Nemůžeme vám dát všechno a hned, takže vydrž prťka vydrž
. Prochy.
Hazos> Pokud můžeš běž do 06+, nemocemi regulátoru dobíjení, vypalováním konektorů, drátů a elektriky trpějí všechny ročníky. Ale od 06 je tam jiný vstřikování motor je kompaktnější, neblbnou budíky nemažou se a celkově je ta mašina daleko míň náchylná na dětský nemoci. Ikdyž je to kus od kusu. Já měl s O4kou celkem peklo teda..Teď v ní mám 06tkovej motor a vše šlape bez problému. Navíc 06tka má pro mě líbivější plasty a zvedlou prdelku..
jak uz jsem psal v profilu, za ty love nelze koupit v teto kategorii nic lepsiho!neco uz odjezdeno mam a tahle motorka je opravdu neco jineho (v tom nejlepsim slova smyslu)!
vsem kteri uvazuji o koupi..dejte samozrejme pozor na klasicke problemy,ale jinak se vubec nebojte. je to presne typ stroje, ktery hodnoti a kritizuji hlavne ti,kteri na nem nikdy nejeli,natoz aby ho vlastnili.kritika se vzdy siri snadneji a rychleji nez chvala.
Peknej clanek, diky moc autorovi ze vytahal tolik infa z majitelu a nebali se "oprit" se do ruznych vycitek. Krasny recenze se precijen daji najit vsude ale takovyhle pocteni da zasadni informace :)
Jeste mam ale prosbu, neslo by vic napsat o rozdilech mezi 04 a novejsi 06? Vypada mnohem kompaktneji a na Rko se dostalo Ohlins vybaveni. Vyplati se zainvestovat do 06ky vic? Nebo spokojene potesi 04ka?
Diky
Pešule> koule nejsou třeba, motorka je má už sama o sobě slušný..
je to jedna z motorek kterou kdybich měl love na víc tak si ju koupím znova
Bubrák: nojo, jenže ty jseš zvyklej na trapný lineární blbuvzdorný japko
s dvouválem se musíš naučit, tam neplatí víc otáček = víc pawr
První sezónu po přestupu z Ř4 jsem taky brečel
Tak toto je už čo pre boha?? Antireklama či čo? Ani neviem či sa mam smiať alebo plakať...
yoshboy> protože se ty bludy nedaly číst
Honza-K: ne me ne, spis ty kterejm to vyhovuje kouslo Italsky kliste
ne, sou to moje subjektivni pocity, zadnej V2 me neoslovil zatim (VTR-F, Duc 900SS, RSV gen1, TL-S), ale neberu to jinejm ze je to nejak oslovuje nebo co
RSV je úžasnej stroj a už tři sezóny mě nepřestává bavit
Postupem času s ní taky jezdím už spíš jen na okruhu a i když oproti moderním litrům je to bez šance, tak pořád je to poctivej litorvej superbik, kterej dokáže za chyby vytrestat. Jsem sice obrovskej fanda Ducati, ale už teď mě víc láká RSV4 a od vysněné 999 nebo 1098 začínám upouštět.
Kde přišli k těm cenám dílů proboha? Nové origo páčky brzdy či spojky jsem viděl za 412kč/ks, svíčka 155kč, filtr oleje +-200kč, řetězová sada DID cca 3500kč...mám pokračovat?
Bubrak, co to meleš za blbosti...? Tebe kouslo japonský klíště a ještě se to nedoléčilo, že jo?
FizzeR: Takze neco jako moje Jawa 350 panelka z 67ho
Fizzer: no jezdil sem na ni a prestala me bavit asi po 500m, zbylych asi 5km bylo hodne o sebezapreni
ten spodek je rekneme zajimavej, ale kdyz se to zvedne na zadni, tak uz steka omezovac, resp. de to dolu uz pred nim, jelikoz to vydechne kolem 5tis uz
kamos co ji mel tak byl spokojenej, ale lital na dromu s GSXR750 K2, a pak zas na RSV (gen1) a byl hrozne nestastnej jak to nejede a jezdil asi o 10sec horsi casy nez s tou 750
jinak blbnout v zatackach proc ne, i do 60km/h to je zabavny cca
Až na pár překlepů a technickejch renonců nemám výhrad
1st gen RSV je fakt pecka motorka, nenáročná a neskutečně zábavná. Za ty peníze za který se teď dá pořídit je to bezkonkurenční volba.
Škoda těch dost závad a nemocí.
a 999 z druhej ruky?
pěkný článek
jaktože tu chybí vrchní rsvfil Mileek??
Kdo chce dobrej dvouvál za málo peněz,ten nemá pomalu jinou volbu.
Podvozek,motor,př. brda super. Z té doby bych srovnával jen s Sp1 a ta je i cenou ojetiny pořád jinde,navíc tvrdě naladěná a na českej tankodrom to není.
Viva RSV
Je to nadčasovej stroj,mám R verzi 2000 a za málo peněz hodně muzik co se dá poslouchat pořád
RSV yes!
s dvěma svýčkami na válec