husqvarna_svartpilen_801_2




Sherco představuje modely Factory 2018

Tradiční modelový cyklus francouzského Sherca znamená, že po verzích Racing a Six Days přichází řada na fešácké endura Factory. V tomto provedení je možné vybírat z celé modelové řady a to včetně nabroušené stopětadvacítkové malorážky.

Je fakt, že značka Sherco ze země galského kohouta do toho pořádně šlape a rozhodně má svým zákazníkům co nabídnout. Po modelech Racing a Six Days se představují modely Factory a nutno dodat, že vypadají dobře. Kromě grafiky a oku lahodícím detailům inovovaly také po stránce techniky.

125 SE Factory

Dvoutaktní řada zahrnuje modely 125 SE, 250 SE a 300 SE. Dváca cílí na juniory a dává jim lehké nabroušené enduro vybavené pérováním WP Xplor, které má oproti větším endurům jinou geometrii. Model 125 SE Factory zaznamenal různé inovace, jmenujme například upravenou hlavu válce, klikovou hřídel, modré ráfky nebo zadní i přední brzdový kotouč. Nové jsou také brýle, potah sedla Sella Dalla Valle, rozeta ze dvou materiálů a chránič řídítek. Samozřejmostí je Factory grafika.

 

250 a 300 SE Factory

Vylepšení se pochopitelně dotklo také vůbec nejoblíbenějších dvoutaktů 250 a 300 SE. Factory modely mají nový válec, spalovací komoru, hlavu válce a kompletně přepracované ovládání elektrické přívěry. Právě ta dostala méně „pohyblivých“ částí, což by mělo zaručit vysokou spolehlivost. Nový je také kompletní výfukový systém FMF, rozvody elektriky a do jisté míry byl upraven chladící systém. Všechny Sherca mají už v sérii větráky chladiče a zapracovalo se také na jejich automatickém spínači. Podobně jako dváca dostala dvěstěpadesátka a třístovka nový chránič řídítek, potah sedla Sella Dalla Valle „Diamante“, přední brzdový kotouč Galfer, dále novou rozetu a brýle.

250, 300 a 450 SEF Factory

Ani čtyřtakty nezůstaly pozadu a ve verzi Factory se chlubí inovacemi. Jedná se například o úpravy na převodovce, ale i na palivovém čerpadle. Nové jsou palivové mapy, kompletní výfukový systém Akrapovič, modré ráfky Excel, chránič řídítek, potah sedla Sella Dalla Valle „Diamante“, brýle nebo přední kotouč Galfer a rozeta.

Video

 
Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 1 Kč od 1 uživatele.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 1 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (3x):



TOPlist