Eicma: Peugeot Django
Text: Jan Krajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Peugeot | Zveřejněno: 5.11.2013 | Zobrazeno: 13 632x
Nový skútr francouzské značky přišel jako blesk z čistého nebe, až takový závan retra jsme tedy nečekali.
Kapitoly článku

Django tak zaujme především dlouhou podlahou a protáhlou oblou podsedlovou částí s rozděleným sedlem. Zajímavým retro-prvkem jsou také bílá litá 12“ kola. Velký přední blatník navozuje dojem dlouhé přední části, na níž krom nezbytného vzepnutého lva nechybí ani vyklápěcí kovový nosič. Celkový dojem z délky skútru ještě umocňuje boční chromovaná lišta, protínající dvoubarevnou kapotu, a osobité retro je na světě!
Techniku zde však najedeme pouze současnou, o čemž svědčí kompletní LED osvětlení, decentní LCD displej na přístrojovce nebo elektrickou zásuvku v přední schránce. Django má navíc být vybaven kombinovaným brzdným systémem SBC (Syncro Braking System), rozdělujícím brzdný účinek na přední a zadní kolo.
Skútr by se zatím měl objevit ve čtyřech vizuálních provedeních (Heritage, Evasion, Sport a Allure), lišících se barvou a příslušenstvím. Francouzi navíc slibují, že zákazníci si budou moci přes internet konfigurovat svou vlastní kýženou podobu Djanga, co se konkrétního příslušenství a barvy týče.
Peugeot hodlá novinku nabízet ve čtyřech motorizacích čtyřtakty 125 a 150 ccm a jako 2T nebo 4T padesátku, tak budeme zvědaví, jak moc bude Django nespoutaný.
Informace o redaktorovi
Jan Krajíček - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz