Eicma: Peugeot Django
Text: Jan Krajíček | Foto: Jiří Jevický | Foto: Peugeot | Zveřejněno: 5.11.2013 | Zobrazeno: 13 199x
Nový skútr francouzské značky přišel jako blesk z čistého nebe, až takový závan retra jsme tedy nečekali.
Kapitoly článku
Novinka se svým tvarem vrací do historie Peugeotu, když jako inspirace posloužil úplně prvního skútr se lvem ve znaku, model S55, který se začal vyrábět právě před šedesáti lety.
Django tak zaujme především dlouhou podlahou a protáhlou oblou podsedlovou částí s rozděleným sedlem. Zajímavým retro-prvkem jsou také bílá litá 12“ kola. Velký přední blatník navozuje dojem dlouhé přední části, na níž krom nezbytného vzepnutého lva nechybí ani vyklápěcí kovový nosič. Celkový dojem z délky skútru ještě umocňuje boční chromovaná lišta, protínající dvoubarevnou kapotu, a osobité retro je na světě!
Techniku zde však najedeme pouze současnou, o čemž svědčí kompletní LED osvětlení, decentní LCD displej na přístrojovce nebo elektrickou zásuvku v přední schránce. Django má navíc být vybaven kombinovaným brzdným systémem SBC (Syncro Braking System), rozdělujícím brzdný účinek na přední a zadní kolo.
Skútr by se zatím měl objevit ve čtyřech vizuálních provedeních (Heritage, Evasion, Sport a Allure), lišících se barvou a příslušenstvím. Francouzi navíc slibují, že zákazníci si budou moci přes internet konfigurovat svou vlastní kýženou podobu Djanga, co se konkrétního příslušenství a barvy týče.
Peugeot hodlá novinku nabízet ve čtyřech motorizacích čtyřtakty 125 a 150 ccm a jako 2T nebo 4T padesátku, tak budeme zvědaví, jak moc bude Django nespoutaný.
Django tak zaujme především dlouhou podlahou a protáhlou oblou podsedlovou částí s rozděleným sedlem. Zajímavým retro-prvkem jsou také bílá litá 12“ kola. Velký přední blatník navozuje dojem dlouhé přední části, na níž krom nezbytného vzepnutého lva nechybí ani vyklápěcí kovový nosič. Celkový dojem z délky skútru ještě umocňuje boční chromovaná lišta, protínající dvoubarevnou kapotu, a osobité retro je na světě!
Techniku zde však najedeme pouze současnou, o čemž svědčí kompletní LED osvětlení, decentní LCD displej na přístrojovce nebo elektrickou zásuvku v přední schránce. Django má navíc být vybaven kombinovaným brzdným systémem SBC (Syncro Braking System), rozdělujícím brzdný účinek na přední a zadní kolo.
Skútr by se zatím měl objevit ve čtyřech vizuálních provedeních (Heritage, Evasion, Sport a Allure), lišících se barvou a příslušenstvím. Francouzi navíc slibují, že zákazníci si budou moci přes internet konfigurovat svou vlastní kýženou podobu Djanga, co se konkrétního příslušenství a barvy týče.
Peugeot hodlá novinku nabízet ve čtyřech motorizacích čtyřtakty 125 a 150 ccm a jako 2T nebo 4T padesátku, tak budeme zvědaví, jak moc bude Django nespoutaný.
Informace o redaktorovi
Jan Krajíček - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz