yamaha_demo_tour




Indian přidává čtyři kolekce doplňků k FTR 1200

Americký výrobce se napřesrok poveze na flattrackové vlně prostřednictvím zbrusu nového modelu FTR 1200, představeného před měsícem na Intermotu. Pro něj teď v Miláně připravil spoustu příslušenství, shrnutou do čtyř samostatných kitů, s jejichž pomocí dokážete udělat z eftéera pokaždé trochu jinou bestii.

Že nezůstane jen u samotných holých motorek, to bylo dávno jasné. Teď na veletrhu EICMA Indian přišel s katalogem příslušenství, který obsahuje čtyři desítky různých doplňků, ale to určitě nebude konečná. Spíš jen takový svižnější rozjezd. Tyhle doplňky jsou rozděleny do čtyř řad, které tvoří samostatné kolekce či chcete-li kity, a je jen na vás, jestli si koupíte jen některé, všechny, anebo budete řady mixovat.

Tracker

Tenhle kit je nejblíže původnímu zaměření FTR. Prostě hliněný ovál, zadní kolo do boku a ať se práší za kočárem! Hlavními díly téhle kolekce jsou sportovní sedlo doplněné o vlastní odlehčenou podsedlovku a dlouhý držák RZ. Na bok přijdou číselné tabulky, doprava dvojice nahoru vyvedených Akrapů a na řídítka měkké závodní gripy ProTaper. Od stejné značky jsou i zubaté stupačky, LED blinkry s čirými skly jsou už jen taková blbinka.

Rally

Druhou, taktéž terénní, ale trochu jinak myšlenou kolekcí je Rally. Ale on je to spíš takový scrambler. I tady najdeme offroadové stupačky, dlouhý držák RZ a horem vedené Akrapoviče, ovšem do očí vás jako první věc praští černé vyplétané hliníkové ráfky a hnědé stupňovité sedlo Aviator s krátkým blatníčkem za sebou. Také přední blatník je jiný, stejně jako kryty chladiče a boků nádrže (tedy ona to nádrž není, ale víte, co myslím…). Řídítka jsou vyšší a nad světlem najdeme malý štítek. Prostě scrambler jak vyšitý.

Sport

Tahle kolekce je nejmenší a nejméně výrazná, nicméně radost určitě udělá taky. Obě koncovky, jak jinak než od slovinské značky Akrapovič, jsou v tomto případě vedené spodem, a pak už je to jenom o karbonových prvcích – předním blatníčku, krytu sedla spolujezdce a bočních krytů nádrže. Decentní, ale hodnotné.

Tour

Z chuligána cestovatel? No jasně. Ne snad úplně dálkoplaz, ale proč si FTR nevybavit pár doplňky, které z něj udělají stroj schopný polykat stovky kilometrů, aniž by majitel musel nutně být masochista? Přeci nebudete jezdit jen pořád kolem baráku. Mimochodem, KTM na svého Super Duka R taky měla pěknou kolekci cestovních doplňků.

Také sem se více hodí výfuky tažené spodem, ale věřím, že cestovně ladění piloti klidně nechají ty originální (taky nevypadají zle) a budou se soustředit na další prvky. Především docela vysoké a výrazně tvarované plexi. Za sedlo můžete namontovat trubkový nosič a levou stranu proti výfukům doplnit o rám na parádní koženou brašnu. Hnědou, a kdybyste nevěděli, moc se k ní hodí to sedlo Aviator z kolekce Rally… Přidejte ještě hnědý tankbag a můžete vyrazit na víkend!

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

Autoři článku obdrželi prémie 39 Kč od 7 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
marafzs600 přispěl 6 Kč
SLAY přispěl 6 Kč
wario přispěl 6 Kč
DesmoRob přispěl 6 Kč
imunty přispěl 6 Kč
masi přispěl 6 Kč
Kytí přispěla 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz



TOPlist