Horex: temný VR6 RAW a modernizovaný Classic a Café Racer
Text: Jan Krajíček | Foto: Horex | Zveřejněno: 2.10.2018 | Zobrazeno: 9 177x
Znovuoživená německá značka Horex si na domácí výstavu Intermot přichystala jednu zajímavou novinku, která vychází z dosavadních stylových naháčů VR6 Classic a Café Racer. Temně laděný Horex VR6 RAW má proti svým modelovým kolegyním sportovnější podvozek a nižší váhu.
Kapitoly článku
Základem novinky firmy z bavorského Landsbergu jsou předešlé modely VR6. Srdcem nového RAW tak bude rovněž vidlicový šestiválec s maximálními výkonnostními parametry 163 koní a 128 Nm, který pro novou sezónu prošel drobnou úpravou převodovky a spojky, od níž si konstruktéři Horexu slibují lehčí a hladší řazení.
Černočerně vyšňořená novinka se kromě nového sedla chlubí také přepracovaným výfukovým systémem s dvojicí matných koncovek a novými hliníkovými koly. Model RAW je osazen plně stavitelnými tlumiči Öhlins. Oproti předchozím modelům je navíc o čtyři kilogramy lehčí (nyní 220 kg suché hmotnosti), což je dle zástupců Horexu důsledek úprav výfuku a některých částí rámu stroje.
Inovace se dotkla také výbavy, kde můžeme ocenit novou sedmipalcovou LED přístrojovku, mimo jiné s integrovanou GPS navigací a poskytující plnou konektivitu s mobilními zařízeními. Temná verze RAW bude k dispozici ve dvou modifikacích – lesklá nebo matná (Black Gloss /Black Matt), lišících se provedením rámu, podsedlovky, zrcátek, řídítek a dalších viditelných detailů. Zároveň byla oznámena prvotní cena, která je v Německu stanovena na 35 500 euro.
Další nové zprávy od Horexu se týkají stávajících modelů Classic a Café Racer. Ty dostanou od roku 2019 tlumiče s větším rozsahem nastavení. Oba modely budou rovněž osazeny velkým „chytrým“ displejem jako u RAW. Volitelnou novinkou jsou potom drátěná kola Kineo s lesklým černým výpletem. Pro cestovatele v sedle Horexu připraven je nově k dispozici malý karbonový nosič o nosnosti 25 kg, jež lze osadit místo sedla spolujezdce, a také další nové díly a doplňky rozšiřující možnosti customizace těchto už tak dost stylových strojů (krytka sedadla spolujezdce, hliníkové nádobky kapalin, sada vrchních titanových šroubů nebo nové vyhřívané rukojeti).
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.