globalmoto_duben_nolan




Eicma 2010: Ducati

Známe vše o Ducati Diavel! Dvouválec je naladěn na pěkných 162 koní a 127,5 Nm. Kromě očekávaného showbiku si Ducati na výstavu v Miláně přivezlo i Monster 1100 Evo.

Kapitoly článku

Ducati Diavel

Asi jeden z nejočekávanějších biků celé výstavy byl několikrát spatřen během testování a díky řadě špionážních fotografií jsme měli všichni hrubou představu, jak bude showbike vypadat. Co je důležité, že Ducati během premiéry zveřejnilo kromě kompletní fotogalerie i technické informace a oficiální video.
Přeskočím popis vzhledu a designu, mrkněte na fotky a udělejte si názor sami, zda se vám Diavel líbí. Pojďme na technické informace - Diavel pohání kapalinou chlazený dvouválec Testastretta o objemu 1198 ccm. Motor má výkon 162 koní v 9 500 ot./min a točivý moment 127,5 Nm při 8 000 otáčkách. Suchá hmotnost je již dříve deklarovaných 210 kg, rozvor motocyklu 1 590 mm a nádrž má objem 17 l.
Základem motocyklu je příhradový rám z ocelových trubek. Kompletně nastavitelný podvozek má vpředu upside-down vidlici Marzocchi s průměrem trubek 50 mm, vzadu je jednoramenná kyvná vidlice s přepákovanou tlumící jednotkou Sachs. 17palcová kola jsou obuta do pneumatik Pirelli Diablo Rosso II, přičemž zadní pryž má šířku 240 mm. Na předním kole jsou dva brzdové kotouče o průměru 320 mm se čtyřpístkovými třmeny Brembo Monobloc, vzadu je jeden menší kotouč. Ve výbavě nechybí ABS, kontrola trakce DTC, elektronický plyn Ride-by-Wire a možnost vybrat si z trojice palivových map (Sport - Touring - Urban).
V nabídce samozřejmě nebude chybět i lepší verze s označením Ducati Diavel Carbon, která má pár dílů z uhlíkových vláken, lepší přední vidlici a odlehčená kovaná kola Marchesini. Motocykl má o 3 kg nižší suchou hmotnost a bude také o něco dražší.


Ducati Monster 1100 Evo

Monster 1100 Evo se od základní verze opticky liší v koncovce výfukového systému (z pod sedla se stěhuje na pravou stranu), kterou přebírá od modelu Diavel. Po vzoru dřívější generace Monsteru se u červené verze objevuje bílý "fofr pruh", u černé verze je ocelově šedý. Další změny jsou technického typu - výkon motoru se posouvá o 5 koní nahoru na rovných 100 k. Ve standardu je systém ABS a nově i kontrola trakce DTC.

Informace o redaktorovi

Roman Daněk - (Odebírat články autora)
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (10x):
Motokatalog.cz



TOPlist