yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sgnsadfawgs (0) napsal 05.11.2005 v 22:49

Supr článek !! chválím, doplnil mi mezery <br />
<br />
těším se na další !!

Stavca (-1) napsal 04.11.2005 v 19:11

nejprve k clanku, podle me je hooodne dobry, pro laika napsany srozumitelne, takze neni problem cokoliv pochopit<br />
2 Picasso-&gt;zkusim ti rict, co o tom vim ja, ale nezarucuju zadne odborne znalosti nebo tak, takze kroutak vyjadruje tah motorky, tzn., ze cim vyssi kroutak, tim lepsi zrychleni, kdezto vykon je spis pro maximalku, takze zase cim vyssi vykon, tim vyssi maximalka, takze i vykonnejsi masina muze pri sprintu dostat na prdel od slabsi, pokud ma ta slabsi vetsi kroutak<br />
2 all-&gt;pokud to jsou bludy, tak me opravte, ale melo by to byt zhruba dobre

Picasso (0) napsal 04.11.2005 v 17:50

Hezký, díky. Nemohl bys v některém ze svých dalších článků prosím popsat jaký je rozdíl mezi výkonem motoru (v HP,PS,k či nově kW,...) popř. a kroutícím momentem (Nm)? Takové poučky, co se dovídám o práci na metrové délce apod mě jako laika neberou, jen svým synům ze svých chabých znalostí těžko vysvětluju co je lepší a hlavně proč. Díky, díky, díky...

mEErEck (0) napsal 04.11.2005 v 17:01

Wankelův motor se ted používá v lehkých letadlech, které nosí sondy, protože má největší poměr výkon/hmotnost. Má např. váhu 25kg a 30kW.Nevýhoda je, že vydrží krátkou dobu provozu.

Veronika-Suzuki (211) napsal 03.11.2005 v 20:47

že pane mist

kotrix (0) napsal 03.11.2005 v 16:32

Deefenbaker: Wankelův motor se moc nepoužíval, ale třeba mazda jej měla v nabídce prakticky pořád, ted je například v mazdě RX-8. Výhody sou hlavně vyšší výkon. Např mazda s objemem motoru 2 x 654ccm má výkon 231 koní s maximálním kroutícím momentem 211 Nm při 5.500 ot./min. Nevýhodou je jak vydno nižší krouták, ale zase máte nižší povinný ručení

smazany364 (0) napsal 03.11.2005 v 16:02

Jeste sem slysel o Vanklove motoru (nevim jak se to presne pise), ale ten se taky moc nepouzival ,tam prej bylo opravdu problem ho utesnit.

waclav (13) napsal 03.11.2005 v 12:54

Včera sem to vysvětloval ženě-uplně načasovaný . Dík za tenhle seriál,je to tak akorát,jen někdy píšeš &quot;později&quot; a už to tam není.. Ale čas je svině. Dík..

Chuma (0) napsal 03.11.2005 v 12:28

Super články, jen tak dál. Odbornost tak akorát.

leguan.cz (0) napsal 03.11.2005 v 11:27

dlouho sleduju tenhle serial a fakt se mi to libi. Uplne supr. Zvlast tenhle clanek mi leccos objasnil. Jsem uplny motoristicky hovado a bohuzel, je to blby, kdyz se braly spalovaci motory ve skole, tak jsem dlouhodobe chybel. skoro placu dojetim , diky :_-(

sqwer (12) napsal 03.11.2005 v 09:57

Jarda: Co se týká posledních Rollových článků tak jsou hodně solidní!!! Asi jsem někdy někde zaryl (jak je mým zvykem), ale už nevím kde a kdy a na koho-))...

Jarda (281) napsal 03.11.2005 v 08:20

sqwer: trosku si rypnu: &quot;pise to co ostatni motoservery....nic co by vybocovalo z prumeru&quot;.... Nebo se tu uz lepsi?

Bolek (16) napsal 03.11.2005 v 07:46

souhlas

sqwer (12) napsal 03.11.2005 v 07:23

Teda Mirku!!! To jsou fakt luxusní články!!!




TOPlist