globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jurawood (12) napsal 27.08.2015 v 13:06

7 let stará mrtvola
Mr.trade: není psáno o setrvačnosti jako o síle, je zde zřejmě myšlena setrvačnost elektroniky.
Osobně bych použil spíše termínus "spoždění - delay"

mr.trade (0) napsal 16.08.2008 v 22:45

Velmi zajímavý článek. Ale není mi jasná jedna věta:
"Omezovač je navržen na zatížený motor, proto není vhodné vytáčet motor bez zatížení (na neutrál), kdy vlivem setrvačnosti je motor schopen výrazně přelézt otáčky omezovače." Přeci jen, roztočím motor k omezovači, omezovač způsobí, že přestane působit síla, která by motor roztáčela a dojde k poklesu otáček. Přece žádná setrvačná síla nemůže vyvolat zrychlení, které by mělo za následek nárust otáček. Nebo? Nejsem si jist, selský rozum mi s vámi dává za pravdu, ale fyzika už moc ne...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 22.06.2006 v 11:51

D.C.: Ani bych si za to nemusel nechavat platit, stacilo by mi kdyby mi redakce semo tamo pujcila na vyzkouseni nejakou nadupanou raketku.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 22.06.2006 v 01:06

GSX-Roll: Jak uz jsem psal,nic proti Tobe,z hlediska faktickeho je clanek na vysoke urovni,kterou jsem od Tebe (opet) cekal a kterou velmi ocenuji. Rikate si redaktori a prinasite jako server clanky pro sve ctenare, proto bych tu korekturu ocekaval predevsim ze strany provozovatele (Ty jsi zas odbornik na techniku). Kazi to zbytecne dojem a je to urcita zatez pro ctenare. Snazim se o konstruktivni kritiku, prosim nic ve zlem.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.06.2006 v 15:44

str.1<br />
<br />
až na vyjímky <br />
-&gt; <br />
až na výjimky<br />
<br />
Moderní řídící systém zapalování jsou schopny detekovat <br />
-&gt;<br />
Moderní řídící systémy zapalování jsou schopny detekovat <br />
<br />
Střední elektroda je buď slitina s velkým obsahu Ni <br />
-&gt;<br />
Střední elektroda je buď slitina s velkým obsahem Ni<br />
<br />
což ovlivňuje právě i hodnotu dotazovacího momentu<br />
-&gt;<br />
což ovlivňuje právě i hodnotu dotahovacího momentu<br />
<br />
Při dotahování namazaného závitu na moment, který nezohledňuje snížení tření vlivem maziva je pak možné, že<br />
-&gt;<br />
Při dotahování namazaného závitu na moment, který nezohledňuje snížení tření vlivem maziva, je pak možné, že<br />
(tech carek v souvetich je chybne vic,ale nejsem si u vsech jisty,uvadim proto jen tento pripad jako priklad)<br />
<br />
Správná diagnostika průběhu hoření na elektrodách svíček umožňuje velmi dobře osciloskop o němž <br />
-&gt;<br />
Správnou diagnostiku průběhu hoření na elektrodách svíček umožňuje velmi dobře osciloskop o němž <br />
<br />
str.2<br />
<br />
) lze použít pouze jednovývodové cívky.<br />
-&gt;<br />
), lze použít pouze jednovývodové cívky.<br />
<br />
U Čtyřválců <br />
-&gt;<br />
U čtyřválců <br />
<br />
což není vyloučeno ani u jednovývodové cívky, na rozdíl od moderních motorů se snímačem „fáze“ motoru pomocí snímače vačkové hřídele, který využívá hlavně kvůli vstřikování<br />
-&gt;<br />
(tam bych cekal asi 'který se využívá' v te posledni jednoduche vete, kazdopadne to zni dost zmatene)<br />
<br />
Svíčky jsou řazeny sériově tudy neprůchodem jedné <br />
-&gt;<br />
Svíčky jsou řazeny sériově, tedy neprůchodem jedné <br />
<br />
vřazen sériově o odpor botky<br />
-&gt;<br />
vřazen sériově odpor botky<br />
<br />
velmi široce požívají kabely <br />
-&gt;<br />
velmi široce používají kabely<br />
<br />
Bohužel vyšší otáčky (cca do 8000 ot/min) tento systém není schopen zvládat z důvodu odskoků od vačky.<br />
-&gt;<br />
(tady by bylo logicke uvest '(cca nad 8000 ot/min)' )<br />
<br />
Při použití tranzistoru jako spínacího prvku v souvislosti s kladívky sníží se výrazně opotřebení <br />
-&gt;<br />
Při použití tranzistoru jako spínacího prvku v souvislosti s kladívky se sníží výrazně opotřebení <br />
<br />
U elektronické zapalování je použit <br />
-&gt;<br />
U elektronického zapalování je použit <br />
<br />
Dále byly použity optické snímače, nebo snímač<br />
-&gt;<br />
Dále byly použity optické snímače nebo snímač<br />
<br />
str.3<br />
<br />
ještě neznamená, aby svíčka byla plně funkční <br />
-&gt;<br />
ještě neznamená, že by svíčka byla plně funkční (+ ten konec vety taky neni ok smyslove, asi tam dat carku a trochu to prepsat jinak)<br />
<br />
z důvodu velkého vnitřního odporu klesnou <br />
-&gt;<br />
z důvodu velkého vnitřního odporu klesnout<br />
<br />
převod bývá kole 1:30<br />
-&gt;<br />
převod bývá kolem 1:30<br />
<br />
s pomocí žáků 3 roč.<br />
-&gt;<br />
s pomocí žáků 3. roč.<br />

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 21.06.2006 v 12:27

Honza ZZR: Diky za supr peclivy srovnani, takovy rad dycky ctu. <br />
<br />
Jinak clanek je super, spoustu veci jsem si doplnil, prip. overil. Diky. <br />
<br />
Nicmene mam velkou vytku k cestine - je tam nehorazne mnozstvi chyb ve slovech (spatne pismena,spatne sklonovani apod.). Dost to odvadi pozornost od obsahu a v clanku tohoto typu to nema imho co delat. To neni zadna korektura? Nechci timto nijak napadat autora, kazdy ma sve problemy a nebo pise ve stresu, ale cekal bych nejaky system kontroly bezny ve verejnem tisku.

Lesa (1) napsal 19.06.2006 v 12:55

Pánové, tohle povídání je fajn (bez ironie) pro běžného člověka. Kde jste ale byli včera, když mi začalo stávkovat zapalko na Africe cca 80 km od chalupy?

Jarda (281) napsal 19.06.2006 v 11:11

DEER: pletes

Laďa.s (0) napsal 19.06.2006 v 09:05

Co dodat ....




TOPlist