Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Když to tak člověk všechno čte jak o motkách,tak o autech,tak vítěz je ten, který v dnešní době tyto krámy nemá - klid a autobus s vlakem to jistí naprosto bez starostí a když si spočítám náklady ,tak o moc levněji!!Škoda,že se toho neumím vzdát
Jen k benzínu.. V karburátoru nechat starej natural tak 2 měsíce a víc, tak je zaděláno na problém.
Osobně sem už čistil dva. Jeden moto a jeden z PS12. Totálně zarostlý po zimě. Byl tam zelenej šlem a takovej bílej píseček. Mosazný součástky lehce zoxidovaný. Totální rozborka, ultrazvuk a pak složit. Dost pakárna. Dočistil to benzín verva100. Používam ho na zazimování a po opětovné rozborce je karburátor čistější než před smontováním
Pro rejpaly: karburátory různé, moto-auto. Rozmezí čištění cca rok. Palivo v obou bylo před čištěním od různých čerpaček. Jen poukazuju na to, co za sajrajt se prodává. To co do toho teď míchají je zabiják karburátorů, Stříkačkám je to jedno..
Asi máš pravdu. Pro ty co pobírají článek jen podle ilustračních obrázků jelikož neumí číst by mohli redaktoři dávat foto s přesnou hodnotou. Teď už jen čekám vlákno na foru že někomu bouchla guma pod prdelí a že jí nafoukal přesně podle toho obrázku z poradny
Jinak bych v článku doplnil ještě kapitolu: Kontrola a ošetření elektroinstalace. Dost konektorů které nejsou ve vodotěsných plastových štekrech trpí na oxidaci.
Musím se zastat Dubňana, z fotky lze opravdu těžko zjistit, že je kompresor zrovna v akci , takže proč si z něj dělá Ventil-TP hned srandu ?? Jinak pěkný článek, a hlavně před zimou a nejlépe stále jezdit jen na stooktanový /prémiový/ benzin, jinak ty bisložky od Babiše sežerou všechno
mam to tak, ze pred zimou sa idem previezt a snazim sa vyjazdit beznu BA 95 do minima. Natankujem plnu nadrz Vervy 100, zveziem sa 12km ku chate kde to odstavim (vyberiem baterku), ziadne dalsie zazimovacie aktivity sa nekonaju - na jar vzdy znova nakopnem na prvy krat (pisem o karbecove XJ600 z 2001). mam tam iridiove NGH, na jar vymenim olej, streknem trochu lanka (co vidim a dociahnem)
Dotaz - co s nádrží plnou mixu, olej prý po nějakém čase v benzínu přestává mazat, projeví se to už za půl roku? A stačí mixnout čerstvým olejem nebo to radši prohnat sekačkou a do motorky nový mix? Díky.
Když to tak člověk všechno čte jak o motkách,tak o autech,tak vítěz je ten, který v dnešní době tyto krámy nemá - klid a autobus s vlakem to jistí naprosto bez starostí a když si spočítám náklady ,tak o moc levněji!!Škoda,že se toho neumím vzdát
Jen k benzínu.. V karburátoru nechat starej natural tak 2 měsíce a víc, tak je zaděláno na problém.
Osobně sem už čistil dva. Jeden moto a jeden z PS12. Totálně zarostlý po zimě. Byl tam zelenej šlem a takovej bílej píseček. Mosazný součástky lehce zoxidovaný. Totální rozborka, ultrazvuk a pak složit. Dost pakárna. Dočistil to benzín verva100. Používam ho na zazimování a po opětovné rozborce je karburátor čistější než před smontováním
Pro rejpaly: karburátory různé, moto-auto. Rozmezí čištění cca rok. Palivo v obou bylo před čištěním od různých čerpaček. Jen poukazuju na to, co za sajrajt se prodává. To co do toho teď míchají je zabiják karburátorů, Stříkačkám je to jedno..
Dobrej článek, dík za něj.
K tý baterce takovej postřeh: pokud je to klasická olověná, neni od věci občas zkontrolovat/dolejt hladinu elektrolitu ;-D
Zazimování motorky: 30. listopadu to dám do garáže a 25. února to nastartuju a jezdím dál )) tak asi tak!!!
Redguy: tak, jak píše syrrius. Olej v benzínu, i ten nejlepší, degraduje cca za měsíc, za dva. Pak už prostě nemaže.
Asi máš pravdu. Pro ty co pobírají článek jen podle ilustračních obrázků jelikož neumí číst by mohli redaktoři dávat foto s přesnou hodnotou. Teď už jen čekám vlákno na foru že někomu bouchla guma pod prdelí a že jí nafoukal přesně podle toho obrázku z poradny
Jinak bych v článku doplnil ještě kapitolu: Kontrola a ošetření elektroinstalace. Dost konektorů které nejsou ve vodotěsných plastových štekrech trpí na oxidaci.
Musím se zastat Dubňana, z fotky lze opravdu těžko zjistit, že je kompresor zrovna v akci , takže proč si z něj dělá Ventil-TP hned srandu ?? Jinak pěkný článek, a hlavně před zimou a nejlépe stále jezdit jen na stooktanový /prémiový/ benzin, jinak ty bisložky od Babiše sežerou všechno
dubňan skoč si do nejbližšího pneuservisu a přiuč se co ukazuje budík když když máš zrovna spuštěné plnění do pneu
Já jsem dělal všechno jak autor píše a stejně karburátorový Bandit po pauze nerad naskakoval.
Zato stříkačka se chytá na 1. jiskru.
Tak zdar ježdění a hlavně bacha!
Podle fotek to vypadá, že foukáte na 4,5 baru, je k tomu nějaký důvod? Rád se přiučím něčemu novému.
Jinak díky za článek, dobře se to četlo.
Redguy V návodu k pile co mám doma je psáno stáří mixu max 1měsíc...
Jinak článek v kostce ale dobře napsaný.
Vytesat do žuly prosím...
mam to tak, ze pred zimou sa idem previezt a snazim sa vyjazdit beznu BA 95 do minima. Natankujem plnu nadrz Vervy 100, zveziem sa 12km ku chate kde to odstavim (vyberiem baterku), ziadne dalsie zazimovacie aktivity sa nekonaju - na jar vzdy znova nakopnem na prvy krat (pisem o karbecove XJ600 z 2001). mam tam iridiove NGH, na jar vymenim olej, streknem trochu lanka (co vidim a dociahnem)
Dotaz - co s nádrží plnou mixu, olej prý po nějakém čase v benzínu přestává mazat, projeví se to už za půl roku? A stačí mixnout čerstvým olejem nebo to radši prohnat sekačkou a do motorky nový mix? Díky.
Pěkný jarní článek, samozřejmě nic objevného, ale jako pokus o snížení počtu opakujících se témat ve fóru jistě dobrý... jen to asi stejně nepomůže