Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Clanek se mi nelibi. Je v nem hromada nepresnosti a kravin. Toto pak akorat zpusobuje, ze lidi resi voloviny a podporeni timto zcela laickym clankem bez odbornych zkusenosti se pak lidi divi, ze na jare jsou servisy plne a oni nemaji honem cas na to jim vymenit tekouci gufera, protoze si v clanku precetli, ze je to lepsi po zime, protoze olej prokazatelne v tlumicich degraduje. Ano degraduje, ale jak bylo v clanku napsane a to je asi tak jedine co v tom clanku dava smysl "neni to raketova veda"
Článek veskrze dobrej a důkladnej. Až na to zimní startování, to je volovina, co motoru dá akorát přes párek. A v komentářích úsměvné kydy o teplé zimě a nekončící sezóně Kulový, je prostě kosa, je hnusně, nelžeme si do kapsy, tady nejste v Kalifornii V teple za volantem je lepší
jo kotuc mnerat supleru ked tam mas okraj na ktery platnicky ani nezeberu tak to hodne zmjeras mistre
a lepsi popis na dukladne zazimovani a pripravu na sezonu tak jak by sa to mnelo robit ! sem este nevidel
takto by sa to mnelo robit , len na secko sa sere a potom to tak aj vypada
Koukám,že práce redaktora je poslední dobou dost nevděčný post.Sem teda hnidopich,ale řešit takovéhle drobnosti a díky nim dehonestovat celý článek mi připadá dost nefér...
Vzhledem k tomu, že se do ČR pomalu stěhuje subtropický pásmo už zimní spánek neni třeba A když je víc jak dva tejdny za sebou řádná kosa, tak motorky vystrčim, nadlábnu, chvíli se kochám a pak zas zatlačim.. Ale poslední roky se dá jezdit sem tam i v lednu, nebo únoru
Jinak teda já čistím řetěz už leta čističem brzd (různé značky cca 45,- / sprej) a kroužkům to nic nedělá. Zkoušel jsem do toho i kroužky ze starého řetězu naložit a nerozpouštěly se ani netvrdly a to jsem je v tom maceroval týden. Na minulou řetězovku jsem najel 42 0000 km a né - nebyla půlku z toho už našrot. Na jednoválec slušný výkon ne? Takže za mě čistič bzrd funguje bezproblému.
pokud mate Superbike s kvalitnima materialama (ne treba novou Afriku ) tak to muzete nechat venku pres zimu jak to je, mel sem Ninju dve zimy venku bez plachty a nijak se to na ni nepodepsalo.
Čau, zeptám se na výměnu oleje.
Výrobci doporučují vyměnit olej po 10 tis nebo po jednom roce - jak měníte vy, pokud nenajedete těch 10 tis?
Osobně najedu cca 3 tis ročně (rodina a jiné koníčky) a používám plnou syntetiku Motul (mám naháče a jezdím na pohodu a parkuji v garáži, kde je přes zimu sucho a teplota 10-15C)
Co mi doporučíte? Měnit každý rok? Co 2 roky nebo klidně po 3ech letech - tedy po těch 10 tis Kč
Já zas kdysi četl (nebylo to nádodou tady na m.cz ?), že při použití stojanů pod moto se mají pneu upustit snad až o 1 atm ? Teď nevím, mám v tom trochu zmatek.
Zaujala mě pasáž o karburatorech, ohledně jejich vypuštění. Já je vždy nechával zaplavené z důvodu gumových dílů uvnitř. Nebude při prázdné plovákové komoře hrozit jejich popraskání a zteření?
Sice se mě to netýká,ale za mě dobře napsáno Bylo by fajn to pověsit někde na diskuzní fórum,brzy se tam začnou objevovat vlákna na toto téma a plnit se polopravdami...
Clanek se mi nelibi. Je v nem hromada nepresnosti a kravin. Toto pak akorat zpusobuje, ze lidi resi voloviny a podporeni timto zcela laickym clankem bez odbornych zkusenosti se pak lidi divi, ze na jare jsou servisy plne a oni nemaji honem cas na to jim vymenit tekouci gufera, protoze si v clanku precetli, ze je to lepsi po zime, protoze olej prokazatelne v tlumicich degraduje. Ano degraduje, ale jak bylo v clanku napsane a to je asi tak jedine co v tom clanku dava smysl "neni to raketova veda"
Odporucam pod pneu pevny karton.
a) pomoze ciastocne rozlozit hmotnost motorky
b) funuje ako izolant medzi studenou dlazkou (ktora moze v extremoch mat na povrchu zapornu teplotu aj v garazi)
Ja uz mam secko tip top nachystane na sezonu 2020
Článek veskrze dobrej a důkladnej. Až na to zimní startování, to je volovina, co motoru dá akorát přes párek. A v komentářích úsměvné kydy o teplé zimě a nekončící sezóně Kulový, je prostě kosa, je hnusně, nelžeme si do kapsy, tady nejste v Kalifornii V teple za volantem je lepší
4 reakce
ujo z ceskej strany dekuju za vas obrazek , uz sem si o Vas obrazek spravil
Ujo slovenskej, pozri se nejdřív na šupléru a pak něco plkej
7 reakcí
jo kotuc mnerat supleru ked tam mas okraj na ktery platnicky ani nezeberu tak to hodne zmjeras mistre
a lepsi popis na dukladne zazimovani a pripravu na sezonu tak jak by sa to mnelo robit ! sem este nevidel
takto by sa to mnelo robit , len na secko sa sere a potom to tak aj vypada
Takhle to vypada ,kdyz se blizi uzaverka a je potreba napsat clanek Mam vypustit i vstrikovani a sundat kapoty i z auta?
Koukám,že práce redaktora je poslední dobou dost nevděčný post.Sem teda hnidopich,ale řešit takovéhle drobnosti a díky nim dehonestovat celý článek mi připadá dost nefér...
"Tl. kotoučů změřit mikrometrem"
A není to nějak málo Antone Pavloviči, raději snad kalibrovat přes Johanssonky, ne ?
A pak dát do článku fotku se šuplérou ...
Tvl, jaký redachtorský démon nejspíše s vyštudovanou feldou tohle zase sepsal
Vzhledem k tomu, že se do ČR pomalu stěhuje subtropický pásmo už zimní spánek neni třeba A když je víc jak dva tejdny za sebou řádná kosa, tak motorky vystrčim, nadlábnu, chvíli se kochám a pak zas zatlačim.. Ale poslední roky se dá jezdit sem tam i v lednu, nebo únoru
2 reakce
Pindy nemocného redaktora. Postavit na hlavní stojan, mít plnou nádrž a odpojit baterku.
1 reakce
Jinak teda já čistím řetěz už leta čističem brzd (různé značky cca 45,- / sprej) a kroužkům to nic nedělá. Zkoušel jsem do toho i kroužky ze starého řetězu naložit a nerozpouštěly se ani netvrdly a to jsem je v tom maceroval týden. Na minulou řetězovku jsem najel 42 0000 km a né - nebyla půlku z toho už našrot. Na jednoválec slušný výkon ne? Takže za mě čistič bzrd funguje bezproblému.
2 reakce
Dám to do servisu a vše udělají za mne ( jistě lépe ) než li já sám.
1 reakce
pokud mate Superbike s kvalitnima materialama (ne treba novou Afriku ) tak to muzete nechat venku pres zimu jak to je, mel sem Ninju dve zimy venku bez plachty a nijak se to na ni nepodepsalo.
tohle je jen ilustracni z roku 2008
4 reakce
Nejlepší je na pozdim prodat a na jaře koupit nový stroj. Leze to ale trošku do peněz
1 reakce
Čau, zeptám se na výměnu oleje.
Výrobci doporučují vyměnit olej po 10 tis nebo po jednom roce - jak měníte vy, pokud nenajedete těch 10 tis?
Osobně najedu cca 3 tis ročně (rodina a jiné koníčky) a používám plnou syntetiku Motul (mám naháče a jezdím na pohodu a parkuji v garáži, kde je přes zimu sucho a teplota 10-15C)
Co mi doporučíte? Měnit každý rok? Co 2 roky nebo klidně po 3ech letech - tedy po těch 10 tis Kč
8 reakcí
Já zas kdysi četl (nebylo to nádodou tady na m.cz ?), že při použití stojanů pod moto se mají pneu upustit snad až o 1 atm ? Teď nevím, mám v tom trochu zmatek.
Mikrometr ale vypadá úplně jinak,to je posuvné měřítko neboli šuplera
já se na zimování vykašlu.. místo toho si rozpůlim motor :D
já ten mikrometr mám, ale nepouzivam...
1 reakce
Zaujala mě pasáž o karburatorech, ohledně jejich vypuštění. Já je vždy nechával zaplavené z důvodu gumových dílů uvnitř. Nebude při prázdné plovákové komoře hrozit jejich popraskání a zteření?
7 reakcí
Sice se mě to netýká,ale za mě dobře napsáno Bylo by fajn to pověsit někde na diskuzní fórum,brzy se tam začnou objevovat vlákna na toto téma a plnit se polopravdami...
...dobrý impuls na servis před zimou. Jen kotouč mikrometrem nikdo měřit nebude. Schválně kdo jej má v garáži??? Stačí posuvka (šupléra).
2 reakce