globalmoto_kveten




Zero představuje až skoro mimozemský koncept SR-X

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
yahoďak_ (20) napsal 10.03.2023 v 09:54+5

Já bych elektromotorky nezatracoval, jednou to posune motorkaření na vyšší úroveň (sorry, level).
Jen si to zkuste představit:

Je léto 2036.
Celý týden jste šetřili kredity a vyrážíte na nasdíleném elektrobiku na výlet z Prahy do zatáček kolem Českého Šternberku. Na posledních pár ampérhodin vás appka dovede k nabíjecí stanici ve Vlašimi.
Připojíte se k nabíječce a zjistíte, že máte minimálně dvě hodiny volného času.
Víte co se toho dá za takovou dobu stihnout??

Tak prvně si uděláte selfie, napostujete a sčeknete, kolik jste obdrželi lajků a olajkujete lajky.

Zajdete si za roh do barbershopu nechat si vyčesat z plnovousu mouchy, nagelovat a nažehlit bradku ... tou dobou jsou totiž integrální přilby již několik let zakázané, protože znemožňovaly kamerovým systémům identifikaci podle obličeje.

Po hodině už máte hlad... naštěstí je vedle mekáč.... dáte si luxusní květákovo/řepový burger v amarounové bulce s recyklovanou hořčicí ... samozřejmě tu dobrotu napřed nafotíte a postnete.

Zapijete to bukvicovým kafem latté z ovesného mléka (krávy jsou už jenom ve skanzenu)

Za tu dobu už kolem vás podruhý projel nějakej důchodce na podivný motorce, která dělá hroznej kravál, kouří se z ní a dokokonce, fuj, smrdí!!! A ten dědek je celej vytlemenej a kyne vám levicí se vztyčeným prostředníčkem.... lidičky, co to gesto znamená? To jako, že jsem jednička, jak tam stojím vystajlovanej u nabíječky??

Ten důchodce, kamarádi, to jsem já.

scott67 (76) napsal 09.03.2023 v 16:32+2

Hmyz. Navíc ještě elektrický. Kolik uhlí musí shořet, aby se tato píča poposunula kupředu?

Marauder12 (28) napsal 08.03.2023 v 19:16

fuj!

prochyj (0) napsal 08.03.2023 v 16:53

Ošklivý to stroj!

JardaF68 (9) napsal 08.03.2023 v 16:22+1

Jestli se chcete dočíst, jak se na tom opravdu jezdí - podívejte se na tesr SR-S z Jednoustopou. Objektivní, nezaujatej, byť od člověka, co straní normálním mašinám. Jindru F. asi nejde nařknout z přehnané náklonnosti k eletromašinám. Právě proto ten jeho test stojí za to.
https://youtu.be/ecXM2ancO80

Komik64 (3085) napsal 08.03.2023 v 14:37

Skvěle to opět shnul David-Plzeň - kdybych mohl (nebyla by to jen reakce...), dal bych mu

"Nemusim mit rvouci motor (za sebe - Komika64 - pěknej zvuk mám rád, ale vzhledem ke zbytku je to přece jen celkem marginalita...). Elektrika ma lepsi zatah, lepsi davkovani plynem, zadne diry ve vykonu. Jen uloziste energie neni jiz po dobu100let porad ono."

MartasUS (109) napsal 08.03.2023 v 14:13

Až vymře naše benzíno-olejová generace nastoupí tyhle elektrobuzničky.

JoskaH (444) napsal 08.03.2023 v 12:18

Když nebudu vědět, co s prachama, beze všeho

marafzs600 (98) napsal 08.03.2023 v 11:52

(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)

SuperSic58 (1309) napsal 08.03.2023 v 10:18+3

Pro mladé komunisty s bohatým papá to bude oukej. Pro normálního člověka k hovnu. Na půli sobotní projížďky někde hledat zdířku a hodiny tam čumět než se to nabije... Fakt ne hele

Stadakk11 (277) napsal 08.03.2023 v 06:24

To zadní světlo je na vyšetření kolonoskopie?

Robertak (120) napsal 08.03.2023 v 01:17

dizajn supr, ted jeste do toho dat normalni motor

WadeGYTR (83) napsal 08.03.2023 v 00:22+1

Vyzerá to super

h.pepino (3) napsal 07.03.2023 v 18:19+1

Určitě bych se rád svezl, ale to je tak vše. S dojezdem kolem komína nic pro mě. Co jsem koukal v Praze na výstavě na elektomoto, tak bída ve všech směrech. Malá rychlost, ještě menší dojezd a cena úplně mimo.

Petr-VPK (12) napsal 07.03.2023 v 17:36+3

Ale jo, je to moc pěkný a věřím, že i to svezení stojí za to, ale co je to platné, když sotva se na tom pořádně rozhýbu a zahřeju gumy, tak abych hledal nabíječku? Je to nepoužitelné, to je ten problém, a u e-motorek to platí ještě víc než u e-aut, naprosto směšný dojezd.

papiboy (1267) napsal 07.03.2023 v 16:59+4

Elektro už tu bolo na prelome 19.-20. storočia, dokonca rýchlosť 100 km/h prekročil elektromobil skôr, ako so spalovacím motorom,
Odvtedy vystrkuje rôžky elektro stále.
Stále však prehráva akčným rádiusom, váhou batérií a časom potrebným na dobíjanie.
Trvá to nejak dlho, takže my, dôchodcovia už planétu asi nezachránime.

KVTU (106) napsal 07.03.2023 v 16:52+1

jsou něčím, co bychom na silnicích potkávali v hojnějších počtech??? Proč??? Proč tato věta na úvod?? MImo 3 osob si to tu na foru asi nikdo jiný nepřeje dle odezvy v drbárně zvaná diskuze. To je fráze jako češi chtějí, lidi řikaj...

K_F (20) napsal 07.03.2023 v 15:54-1+3

Nedávno jsem četl o Sodomkovi, co vyráběl kočáry a nevěřil v auta. Fabrika šla do kytek a zachránil ji syn, který si prosadil, že auta mají budoucnost. Pokud máte mozek, tak v tom vidite jistou podobu. Tenkrát byly spalovací motory to co teď elektromotory. A jak to dopadlo? Já mám rád všechny svý rachtající smraďochy a že jich mám dvě garáže, ale tak nějak v hloubi cítím, že bysme se měli po 100 letech někam pohnout...

hansdorf (200) napsal 07.03.2023 v 15:46

Až přijede na další moto výstavu v Praze prezident Pavel na elektrosrajdě , řeknu že kromě blbé motorky zblbla i hlava státu.

rousini (162) napsal 07.03.2023 v 15:39+3

Z počtu zobrazení odečtěte 1. Kliknul jsem omylem.

Nechci to, ani kdyby to mezi nádrží a sedlem mělo elektricky vyhřívanou vagínu!

Duke1 (18) napsal 07.03.2023 v 15:29+2

můžu mít motorku 30 let starou a bude mít původní motor , nic se neveze z Číny, nic se nerecykluje.
Uhlíková stopa výrobce je od okamžiku provozu tedy od nula km.
V ekvivalentu k autu, kdy prvních 200tkm se najede v Německu a druhých 200tkm u nás... se baterie po dobu průměrné životnosti v každém takovém prostředku vymění 1,3? nebo 2,5 ? Náklady na recyklaci = obrovské množství vody a další transport nové baterie z Číny.
Ať už si zelená europoslanecká soldateska vyndá hlavu z řitě a naučí se základy matematiky , když jakýsi severský europoslanec , který je původem překladatel vyjádřil, že už nyní je provoz elektromobilu výhodnější.
Pokles kapacity a to až na pouhých 60-70 % za několik let myšlenkový proces nula, nutnost výměna vadných akumulátorů a jejich recyklace myšlenkový proces nula, výsledná uhlíková stopa ?

Dablicek200Mph (298) napsal 07.03.2023 v 14:53+2

Dát do toho pořádný motor, tak by to byla pecka.
Ale takhle.

puffybodie (390) napsal 07.03.2023 v 14:19+2

Kdyz uz se tedy bavime o podvodu zvanem elektromobilita, kde se Evropa uspesne zesmesni, tak bych rad videl kde je ta podpora ekologie?

Protoze v Indii tohle https://www.ultraviolette.com/ stoji cca 150 tis. na nase na prodejne a Zero se stejnymi parametry je kolem 500 tis.

Johny_Servis (72) napsal 07.03.2023 v 14:00+3

cena bude lidových 549 990Kc a výrobce se bude strašně divit že se ten krám, který je přece tak super neprodává v takovém měřítku jak si myslel a jak mu z průzkumu v kavárně levicových intelektuálů vyšlo

Codo (354) napsal 07.03.2023 v 12:52+1

Vizuálně zajímavý, jinak napikaču.

Kaabo (136) napsal 07.03.2023 v 12:34+2

Hele... aspoň vzhledově je to docela zajímavé. Jinak si o elektromotorkách myslím své.

JA-NE (781) napsal 07.03.2023 v 12:21+3

uplna blbost. slepa ulicka.

CR500 (142) napsal 07.03.2023 v 12:20+6

Mimozemsky pro Emoto sedi ...prakticky nikdo na Zemi o to nestoji

Fyro (121) napsal 07.03.2023 v 12:18+2

druhý

berry78 (145) napsal 07.03.2023 v 12:14+1

První




TOPlist