Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já bych elektromotorky nezatracoval, jednou to posune motorkaření na vyšší úroveň (sorry, level).
Jen si to zkuste představit:
Je léto 2036.
Celý týden jste šetřili kredity a vyrážíte na nasdíleném elektrobiku na výlet z Prahy do zatáček kolem Českého Šternberku. Na posledních pár ampérhodin vás appka dovede k nabíjecí stanici ve Vlašimi.
Připojíte se k nabíječce a zjistíte, že máte minimálně dvě hodiny volného času.
Víte co se toho dá za takovou dobu stihnout??
Tak prvně si uděláte selfie, napostujete a sčeknete, kolik jste obdrželi lajků a olajkujete lajky.
Zajdete si za roh do barbershopu nechat si vyčesat z plnovousu mouchy, nagelovat a nažehlit bradku ... tou dobou jsou totiž integrální přilby již několik let zakázané, protože znemožňovaly kamerovým systémům identifikaci podle obličeje.
Po hodině už máte hlad... naštěstí je vedle mekáč.... dáte si luxusní květákovo/řepový burger v amarounové bulce s recyklovanou hořčicí ... samozřejmě tu dobrotu napřed nafotíte a postnete.
Zapijete to bukvicovým kafem latté z ovesného mléka (krávy jsou už jenom ve skanzenu)
Za tu dobu už kolem vás podruhý projel nějakej důchodce na podivný motorce, která dělá hroznej kravál, kouří se z ní a dokokonce, fuj, smrdí!!! A ten dědek je celej vytlemenej a kyne vám levicí se vztyčeným prostředníčkem.... lidičky, co to gesto znamená? To jako, že jsem jednička, jak tam stojím vystajlovanej u nabíječky??
Jestli se chcete dočíst, jak se na tom opravdu jezdí - podívejte se na tesr SR-S z Jednoustopou. Objektivní, nezaujatej, byť od člověka, co straní normálním mašinám. Jindru F. asi nejde nařknout z přehnané náklonnosti k eletromašinám. Právě proto ten jeho test stojí za to.
https://youtu.be/ecXM2ancO80
Skvěle to opět shnul David-Plzeň - kdybych mohl (nebyla by to jen reakce...), dal bych mu
"Nemusim mit rvouci motor (za sebe - Komika64 - pěknej zvuk mám rád, ale vzhledem ke zbytku je to přece jen celkem marginalita...). Elektrika ma lepsi zatah, lepsi davkovani plynem, zadne diry ve vykonu. Jen uloziste energie neni jiz po dobu100let porad ono."
Pro mladé komunisty s bohatým papá to bude oukej. Pro normálního člověka k hovnu. Na půli sobotní projížďky někde hledat zdířku a hodiny tam čumět než se to nabije... Fakt ne hele
Určitě bych se rád svezl, ale to je tak vše. S dojezdem kolem komína nic pro mě. Co jsem koukal v Praze na výstavě na elektomoto, tak bída ve všech směrech. Malá rychlost, ještě menší dojezd a cena úplně mimo.
Ale jo, je to moc pěkný a věřím, že i to svezení stojí za to, ale co je to platné, když sotva se na tom pořádně rozhýbu a zahřeju gumy, tak abych hledal nabíječku? Je to nepoužitelné, to je ten problém, a u e-motorek to platí ještě víc než u e-aut, naprosto směšný dojezd.
Elektro už tu bolo na prelome 19.-20. storočia, dokonca rýchlosť 100 km/h prekročil elektromobil skôr, ako so spalovacím motorom,
Odvtedy vystrkuje rôžky elektro stále.
Stále však prehráva akčným rádiusom, váhou batérií a časom potrebným na dobíjanie.
Trvá to nejak dlho, takže my, dôchodcovia už planétu asi nezachránime.
jsou něčím, co bychom na silnicích potkávali v hojnějších počtech??? Proč??? Proč tato věta na úvod?? MImo 3 osob si to tu na foru asi nikdo jiný nepřeje dle odezvy v drbárně zvaná diskuze. To je fráze jako češi chtějí, lidi řikaj...
Nedávno jsem četl o Sodomkovi, co vyráběl kočáry a nevěřil v auta. Fabrika šla do kytek a zachránil ji syn, který si prosadil, že auta mají budoucnost. Pokud máte mozek, tak v tom vidite jistou podobu. Tenkrát byly spalovací motory to co teď elektromotory. A jak to dopadlo? Já mám rád všechny svý rachtající smraďochy a že jich mám dvě garáže, ale tak nějak v hloubi cítím, že bysme se měli po 100 letech někam pohnout...
můžu mít motorku 30 let starou a bude mít původní motor , nic se neveze z Číny, nic se nerecykluje.
Uhlíková stopa výrobce je od okamžiku provozu tedy od nula km.
V ekvivalentu k autu, kdy prvních 200tkm se najede v Německu a druhých 200tkm u nás... se baterie po dobu průměrné životnosti v každém takovém prostředku vymění 1,3? nebo 2,5 ? Náklady na recyklaci = obrovské množství vody a další transport nové baterie z Číny.
Ať už si zelená europoslanecká soldateska vyndá hlavu z řitě a naučí se základy matematiky , když jakýsi severský europoslanec , který je původem překladatel vyjádřil, že už nyní je provoz elektromobilu výhodnější.
Pokles kapacity a to až na pouhých 60-70 % za několik let myšlenkový proces nula, nutnost výměna vadných akumulátorů a jejich recyklace myšlenkový proces nula, výsledná uhlíková stopa ?
cena bude lidových 549 990Kc a výrobce se bude strašně divit že se ten krám, který je přece tak super neprodává v takovém měřítku jak si myslel a jak mu z průzkumu v kavárně levicových intelektuálů vyšlo
Já bych elektromotorky nezatracoval, jednou to posune motorkaření na vyšší úroveň (sorry, level).
Jen si to zkuste představit:
Je léto 2036.
Celý týden jste šetřili kredity a vyrážíte na nasdíleném elektrobiku na výlet z Prahy do zatáček kolem Českého Šternberku. Na posledních pár ampérhodin vás appka dovede k nabíjecí stanici ve Vlašimi.
Připojíte se k nabíječce a zjistíte, že máte minimálně dvě hodiny volného času.
Víte co se toho dá za takovou dobu stihnout??
Tak prvně si uděláte selfie, napostujete a sčeknete, kolik jste obdrželi lajků a olajkujete lajky.
Zajdete si za roh do barbershopu nechat si vyčesat z plnovousu mouchy, nagelovat a nažehlit bradku ... tou dobou jsou totiž integrální přilby již několik let zakázané, protože znemožňovaly kamerovým systémům identifikaci podle obličeje.
Po hodině už máte hlad... naštěstí je vedle mekáč.... dáte si luxusní květákovo/řepový burger v amarounové bulce s recyklovanou hořčicí ... samozřejmě tu dobrotu napřed nafotíte a postnete.
Zapijete to bukvicovým kafem latté z ovesného mléka (krávy jsou už jenom ve skanzenu)
Za tu dobu už kolem vás podruhý projel nějakej důchodce na podivný motorce, která dělá hroznej kravál, kouří se z ní a dokokonce, fuj, smrdí!!! A ten dědek je celej vytlemenej a kyne vám levicí se vztyčeným prostředníčkem.... lidičky, co to gesto znamená? To jako, že jsem jednička, jak tam stojím vystajlovanej u nabíječky??
Ten důchodce, kamarádi, to jsem já.
2 reakce
Hmyz. Navíc ještě elektrický. Kolik uhlí musí shořet, aby se tato píča poposunula kupředu?
fuj!
Ošklivý to stroj!
Jestli se chcete dočíst, jak se na tom opravdu jezdí - podívejte se na tesr SR-S z Jednoustopou. Objektivní, nezaujatej, byť od člověka, co straní normálním mašinám. Jindru F. asi nejde nařknout z přehnané náklonnosti k eletromašinám. Právě proto ten jeho test stojí za to.
https://youtu.be/ecXM2ancO80
Skvěle to opět shnul David-Plzeň - kdybych mohl (nebyla by to jen reakce...), dal bych mu
"Nemusim mit rvouci motor (za sebe - Komika64 - pěknej zvuk mám rád, ale vzhledem ke zbytku je to přece jen celkem marginalita...). Elektrika ma lepsi zatah, lepsi davkovani plynem, zadne diry ve vykonu. Jen uloziste energie neni jiz po dobu100let porad ono."
Až vymře naše benzíno-olejová generace nastoupí tyhle elektrobuzničky.
Když nebudu vědět, co s prachama, beze všeho
(n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)
Pro mladé komunisty s bohatým papá to bude oukej. Pro normálního člověka k hovnu. Na půli sobotní projížďky někde hledat zdířku a hodiny tam čumět než se to nabije... Fakt ne hele
1 reakce
To zadní světlo je na vyšetření kolonoskopie?
dizajn supr, ted jeste do toho dat normalni motor
Vyzerá to super
Určitě bych se rád svezl, ale to je tak vše. S dojezdem kolem komína nic pro mě. Co jsem koukal v Praze na výstavě na elektomoto, tak bída ve všech směrech. Malá rychlost, ještě menší dojezd a cena úplně mimo.
Ale jo, je to moc pěkný a věřím, že i to svezení stojí za to, ale co je to platné, když sotva se na tom pořádně rozhýbu a zahřeju gumy, tak abych hledal nabíječku? Je to nepoužitelné, to je ten problém, a u e-motorek to platí ještě víc než u e-aut, naprosto směšný dojezd.
Elektro už tu bolo na prelome 19.-20. storočia, dokonca rýchlosť 100 km/h prekročil elektromobil skôr, ako so spalovacím motorom,
Odvtedy vystrkuje rôžky elektro stále.
Stále však prehráva akčným rádiusom, váhou batérií a časom potrebným na dobíjanie.
Trvá to nejak dlho, takže my, dôchodcovia už planétu asi nezachránime.
jsou něčím, co bychom na silnicích potkávali v hojnějších počtech??? Proč??? Proč tato věta na úvod?? MImo 3 osob si to tu na foru asi nikdo jiný nepřeje dle odezvy v drbárně zvaná diskuze. To je fráze jako češi chtějí, lidi řikaj...
Nedávno jsem četl o Sodomkovi, co vyráběl kočáry a nevěřil v auta. Fabrika šla do kytek a zachránil ji syn, který si prosadil, že auta mají budoucnost. Pokud máte mozek, tak v tom vidite jistou podobu. Tenkrát byly spalovací motory to co teď elektromotory. A jak to dopadlo? Já mám rád všechny svý rachtající smraďochy a že jich mám dvě garáže, ale tak nějak v hloubi cítím, že bysme se měli po 100 letech někam pohnout...
6 reakcí
Až přijede na další moto výstavu v Praze prezident Pavel na elektrosrajdě , řeknu že kromě blbé motorky zblbla i hlava státu.
Z počtu zobrazení odečtěte 1. Kliknul jsem omylem.
Nechci to, ani kdyby to mezi nádrží a sedlem mělo elektricky vyhřívanou vagínu!
1 reakce
můžu mít motorku 30 let starou a bude mít původní motor , nic se neveze z Číny, nic se nerecykluje.
Uhlíková stopa výrobce je od okamžiku provozu tedy od nula km.
V ekvivalentu k autu, kdy prvních 200tkm se najede v Německu a druhých 200tkm u nás... se baterie po dobu průměrné životnosti v každém takovém prostředku vymění 1,3? nebo 2,5 ? Náklady na recyklaci = obrovské množství vody a další transport nové baterie z Číny.
Ať už si zelená europoslanecká soldateska vyndá hlavu z řitě a naučí se základy matematiky , když jakýsi severský europoslanec , který je původem překladatel vyjádřil, že už nyní je provoz elektromobilu výhodnější.
Pokles kapacity a to až na pouhých 60-70 % za několik let myšlenkový proces nula, nutnost výměna vadných akumulátorů a jejich recyklace myšlenkový proces nula, výsledná uhlíková stopa ?
4 reakce
Dát do toho pořádný motor, tak by to byla pecka.
Ale takhle.
Kdyz uz se tedy bavime o podvodu zvanem elektromobilita, kde se Evropa uspesne zesmesni, tak bych rad videl kde je ta podpora ekologie?
Protoze v Indii tohle https://www.ultraviolette.com/ stoji cca 150 tis. na nase na prodejne a Zero se stejnymi parametry je kolem 500 tis.
cena bude lidových 549 990Kc a výrobce se bude strašně divit že se ten krám, který je přece tak super neprodává v takovém měřítku jak si myslel a jak mu z průzkumu v kavárně levicových intelektuálů vyšlo
Vizuálně zajímavý, jinak napikaču.
Hele... aspoň vzhledově je to docela zajímavé. Jinak si o elektromotorkách myslím své.
uplna blbost. slepa ulicka.
Mimozemsky pro Emoto sedi ...prakticky nikdo na Zemi o to nestoji
3 reakce
druhý
1 reakce
První
3 reakce