Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Trochu vyšší rychlost se pro EV hodí vždy (nejen městský skútr). Důvod je prostý: jezdit na EV na plný výkon neprospívá aku, je i větší dynamika. Nepříznivě působí jen cena. Pánové a prominou, dámy jsou na EV zvyklé velmi rychle.
Do města asi dobré, ale jak to nabíjí ti, co bydlí v paneláku? Prodlužková show, nebo centrála?
Pro mě je elektrický skútr nepoužitelný, i kdybych se náhodou pořádně praštil do palice a zatoužil po něčem co má výfuk někde v severních Čechách.
Při mám nájezdu do/z práce 50km, bych musel dobíjet denně (mimo město je fakt 45km/h nebezpečně málo), což má vliv na životnost baterky, nebo to domů dotlačit...
Na kolik vyjde kilometr, až se elektrika zatíží spotřební daní? Ty silnice se fakt musí za něco udržovat.
Když má někdo tady na M.cz bydliště (a možná i rodiště)
Poprad / Slovenská REPUBLIKA
a "žije" (prý) v Šanghaji / """People""" - "" republic "" - CHINA ,
dovolím si pochybovat o jeho zdravém rozumu .
To se na mně nezlob, TonySK - Tono z Popradu ...
Při registraci nejde vybrat města z celého světa. Máme jen ČR a SR a pár měst z Evropy na žádost lidi. Žádne město v Číne vybrat nejde a nam může být ve finále jedno, kde daný člověk pracuje.
Celkom by ma zaujimala statistika kolko ich realne predali tych co sli 50km/h a stali 7tis euro. To musel kupit len pacient alebo ten co teraz spadol z mesiaca, vo vrecku mal visa platinovu kartu a stretol nahodou Vespa dealera :D
TonySK> Jestli treba on nebude problem i v tom, ze v te Shanghaji je skutr s podobnymi parametry jako ma ta Vespa novy za 200 EUR a vice a neni treba na nej ridicak ani helma maji pro ne zhusta vyhrazene pruhy.
Jak tu sezenu neco co pojede tech 50 - 60, dojede to 100km a bude to stat 200 EUR, tak si to taky klidne koupim
Na lidským egoismu je to totiž všechno založený. Občana Shanghai-e totiž netrápí, že ten smrad je někde jinde u uhelný elektrárny (a to si piš, že v Číně je velká část el. energie z uhlí). Ekologie dostává na frak, ale GRÉTISTI jsou spokojený.
Pre všetkých, čo nadávajú na elektrické skutre asi len toto: NEZNÁTE MAPU, PANE, NEZNÁTE MAPU!!! Svet už dávno jazdí na elektro skutroch a z nikoho neubudlo. Ja žijem v 25 miliónovom Shanghaji a jazdím na elektrickom skutri, ako milióny iných ľudí. Vlastne si ani neviem predstaviť, ako by to tu vyzeralo, keby v meste povolili skutre so spalovacimi motormi... Asi ako v Bangkoku - smrad, hluk, bordel...
"...ale na motorkarich se člověk docte jen o elektrice"
Takhle nejak mluví moje paní, když přichází návštěva z Červený Lhoty!
A ty jenom a ty vždycky a ty nikdy a ty vůbec...
Jsou nějaké dvě různé verze tohoto webu? Protože mi nepřijde, že se nějak vynechávají normální motorky, že se prostě spíš píše o tom, co je na výstavě...
Už to tady na M.cz trefně vyjádřil někdo jiný :
*Je to byznys, nic než byznys...* .
Ještě se tak od Vespy dozvědět, zda ta porychlená bude za stejnou cenu,
nebo dražší a kolik stojí nová baterie, kdo ji bude vyrábět (zase Čína ?)
a kde bude k mání. Jestli u prodejců motopříslušenství, nebo její (odbornou)
výměnu budou moci provádět pouze značkové servisy Vespa, tak jak je už
známo o výměně baterií u e-automobilů ...
Na můj vkus je tady na motorkářích ty elektriky už přespříliš. Na sociálních sítích je vidět, že na EICMA je spousta zajímavých kousků, ale na motorkářích se člověk dočte jen o elektrice.
Trochu vyšší rychlost se pro EV hodí vždy (nejen městský skútr). Důvod je prostý: jezdit na EV na plný výkon neprospívá aku, je i větší dynamika. Nepříznivě působí jen cena. Pánové a prominou, dámy jsou na EV zvyklé velmi rychle.
Do města asi dobré, ale jak to nabíjí ti, co bydlí v paneláku? Prodlužková show, nebo centrála?
Pro mě je elektrický skútr nepoužitelný, i kdybych se náhodou pořádně praštil do palice a zatoužil po něčem co má výfuk někde v severních Čechách.
Při mám nájezdu do/z práce 50km, bych musel dobíjet denně (mimo město je fakt 45km/h nebezpečně málo), což má vliv na životnost baterky, nebo to domů dotlačit...
Na kolik vyjde kilometr, až se elektrika zatíží spotřební daní? Ty silnice se fakt musí za něco udržovat.
Kdo by řekl že mezi ostrilenymi motorkari je tolik uvedomelych ekologů?
Když má někdo tady na M.cz bydliště (a možná i rodiště)
Poprad / Slovenská REPUBLIKA
a "žije" (prý) v Šanghaji / """People""" - "" republic "" - CHINA ,
dovolím si pochybovat o jeho zdravém rozumu .
To se na mně nezlob, TonySK - Tono z Popradu ...
3 reakce
Při registraci nejde vybrat města z celého světa. Máme jen ČR a SR a pár měst z Evropy na žádost lidi. Žádne město v Číne vybrat nejde a nam může být ve finále jedno, kde daný člověk pracuje.
Celkom by ma zaujimala statistika kolko ich realne predali tych co sli 50km/h a stali 7tis euro. To musel kupit len pacient alebo ten co teraz spadol z mesiaca, vo vrecku mal visa platinovu kartu a stretol nahodou Vespa dealera :D
TonySK> Jestli treba on nebude problem i v tom, ze v te Shanghaji je skutr s podobnymi parametry jako ma ta Vespa novy za 200 EUR a vice a neni treba na nej ridicak ani helma maji pro ne zhusta vyhrazene pruhy.
Jak tu sezenu neco co pojede tech 50 - 60, dojede to 100km a bude to stat 200 EUR, tak si to taky klidne koupim
1 reakce
Tony,to je len prehadzovanie bordelu z jednej izby do druhej. Ale v dome ti furt zostane...
3 reakce
TonySK
Na lidským egoismu je to totiž všechno založený. Občana Shanghai-e totiž netrápí, že ten smrad je někde jinde u uhelný elektrárny (a to si piš, že v Číně je velká část el. energie z uhlí). Ekologie dostává na frak, ale GRÉTISTI jsou spokojený.
4 reakce
Pre všetkých, čo nadávajú na elektrické skutre asi len toto: NEZNÁTE MAPU, PANE, NEZNÁTE MAPU!!! Svet už dávno jazdí na elektro skutroch a z nikoho neubudlo. Ja žijem v 25 miliónovom Shanghaji a jazdím na elektrickom skutri, ako milióny iných ľudí. Vlastne si ani neviem predstaviť, ako by to tu vyzeralo, keby v meste povolili skutre so spalovacimi motormi... Asi ako v Bangkoku - smrad, hluk, bordel...
4 reakce
kolik bude treba hasicu az to bude horet a kolik pudy bude intoxikovano ?
1 reakce
A hlavne sú platení za kliky.
Veď aj keď chceš diskutovať,musíš sa preklikávať a peňeži idze
.
Taký je dnes svet...
1 reakce
Oni o tých sračkách musia písať. Pán sveta im to tak káže...
Chitta
Tady máš tu svoji elektromobilitu v praxi. Nabíjeni ALTY benzínovou elektrocentrálou.
Kupředu levá, zpátky ni krok!
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/tesla-pozar-rakousko-hasici-elektromobil.A191107_104746_zahranicni_knn
Dobře Honzis s těma elektrikama, per to tam!
Ono těm petrolhňupům jednou dojde, že ty jejich veterány patří do muzea
1 reakce
"...ale na motorkarich se člověk docte jen o elektrice"
Takhle nejak mluví moje paní, když přichází návštěva z Červený Lhoty!
A ty jenom a ty vždycky a ty nikdy a ty vůbec...
Jsou nějaké dvě různé verze tohoto webu? Protože mi nepřijde, že se nějak vynechávají normální motorky, že se prostě spíš píše o tom, co je na výstavě...
Už to tady na M.cz trefně vyjádřil někdo jiný :
*Je to byznys, nic než byznys...* .
Ještě se tak od Vespy dozvědět, zda ta porychlená bude za stejnou cenu,
nebo dražší a kolik stojí nová baterie, kdo ji bude vyrábět (zase Čína ?)
a kde bude k mání. Jestli u prodejců motopříslušenství, nebo její (odbornou)
výměnu budou moci provádět pouze značkové servisy Vespa, tak jak je už
známo o výměně baterií u e-automobilů ...
Na můj vkus je tady na motorkářích ty elektriky už přespříliš. Na sociálních sítích je vidět, že na EICMA je spousta zajímavých kousků, ale na motorkářích se člověk dočte jen o elektrice.