Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
teda ja by som elektromobily vobec neodsudzoval (rovnako ako aj nepreferoval) a nemyslim si ze sa tato "moda" vytrati, pretoze sa jedna o celosvetovy trend a popredne automotive korporacie sypu najvacsie penoaze prave do vyvoja a vyskumu elektromobilov, baterii a pod. Tak ako sa e-biky nemozu rovnat srdieckom a fun-faktorom, tak isto sa nemoze porovnavat vykon a zatah "od spodku" a starostlivost medzi spalovacim motorom a elektromotorom (nastavovanie ventilov, klapiek, spojka, rozvody, olej, chladenie...)
Kto nema cas na udrzbu a pouziva motocykel na jazdu okolo komina, do prace alebo na okruh, nema alebo nechce mat cas sa o to starat, pre neho je e-bike ako stvoreny. V dnesnej rychlej dobe kedy kazdy chce zazit vsetko za kratky cas a hned, tak isto ako elektromobilita z hladiska ekologie maju e-biky este obrovsky potencial.
Já bych se nad tím tak nepohoršoval. Taky nejsem příznivec jezdítek na baterky. Tahle móda ale vyšumí do ztracena, protože baterky nikdy nedosáhnou vlastností spalovacích motorů, o dojezdu radši vůbec nemluvě. Dokud někdo nedotáhne do konce vodíkový palivový články. Vozítko je to nádherný a v benzinový verzi bych ho bral okamžitě. Kdyby teda nestálo skoro čtyři roční platy.
skoda ze v nasich koncinach sa prijimaju novinky v automotive velmi tazko. Mozno je to tym ze sme sa dostali k poriadnym autam a motorkam az neskor, po revolucii. za mna je to skvely zabavny pokrok.
Ale priznam sa ze keby mam zvysnych 40tis Eur tak mam garaz plnu uplne inych strojov, v prvom rade legendy zo 70 a 80tych plus nejake novsie. Elektrika pocka az ked budeme musiet...
S lotusem to nemá nic společnýho. Tříkolový morgan má tradici z doby ještě před první světovou válkou. Dnes vyráběný morgan je reminiscencí na stroje vyráběné ve dvacátých letech. Tedy dávno před lotusem.
A ty špatné vlastnosti... Hmmm... Kdo z vás v tom jel? Já ano. Teda v tý normální verzi se spalovacím motorem, autíčka na baterky mě nezajímají. Klidně se veřejně přiznám, že jsem měl motoristický orgasmus a zážitek na celý život. Předpisově jsme zrovna nejeli. Mít zbytečnej ten skoro meloun, co to stojí, jdu bez váhání do toho!
Ovšem za mne tedy je elektroverze typická Cimrmanova metoda slepých uliček.
elektrovelorex
teda ja by som elektromobily vobec neodsudzoval (rovnako ako aj nepreferoval) a nemyslim si ze sa tato "moda" vytrati, pretoze sa jedna o celosvetovy trend a popredne automotive korporacie sypu najvacsie penoaze prave do vyvoja a vyskumu elektromobilov, baterii a pod. Tak ako sa e-biky nemozu rovnat srdieckom a fun-faktorom, tak isto sa nemoze porovnavat vykon a zatah "od spodku" a starostlivost medzi spalovacim motorom a elektromotorom (nastavovanie ventilov, klapiek, spojka, rozvody, olej, chladenie...)
Kto nema cas na udrzbu a pouziva motocykel na jazdu okolo komina, do prace alebo na okruh, nema alebo nechce mat cas sa o to starat, pre neho je e-bike ako stvoreny. V dnesnej rychlej dobe kedy kazdy chce zazit vsetko za kratky cas a hned, tak isto ako elektromobilita z hladiska ekologie maju e-biky este obrovsky potencial.
Já bych se nad tím tak nepohoršoval. Taky nejsem příznivec jezdítek na baterky. Tahle móda ale vyšumí do ztracena, protože baterky nikdy nedosáhnou vlastností spalovacích motorů, o dojezdu radši vůbec nemluvě. Dokud někdo nedotáhne do konce vodíkový palivový články. Vozítko je to nádherný a v benzinový verzi bych ho bral okamžitě. Kdyby teda nestálo skoro čtyři roční platy.
skoda ze v nasich koncinach sa prijimaju novinky v automotive velmi tazko. Mozno je to tym ze sme sa dostali k poriadnym autam a motorkam az neskor, po revolucii. za mna je to skvely zabavny pokrok.
Ale priznam sa ze keby mam zvysnych 40tis Eur tak mam garaz plnu uplne inych strojov, v prvom rade legendy zo 70 a 80tych plus nejake novsie. Elektrika pocka az ked budeme musiet...
Proč?
S lotusem to nemá nic společnýho. Tříkolový morgan má tradici z doby ještě před první světovou válkou. Dnes vyráběný morgan je reminiscencí na stroje vyráběné ve dvacátých letech. Tedy dávno před lotusem.
Mít zbytečnej ten skoro meloun, co to stojí, jdu bez váhání do toho!
A ty špatné vlastnosti... Hmmm... Kdo z vás v tom jel? Já ano. Teda v tý normální verzi se spalovacím motorem, autíčka na baterky mě nezajímají. Klidně se veřejně přiznám, že jsem měl motoristický orgasmus a zážitek na celý život. Předpisově jsme zrovna nejeli.
Ovšem za mne tedy je elektroverze typická Cimrmanova metoda slepých uliček.
Je to Lotus7 napadnutý kutilom, aha :
https://i.pinimg.com/564x/aa/16/31/aa1631bb16eae55a4c03d115f3220248--roadster-lotus.jpg
A keď už Martin, tak aspoň Super7, aha :
https://i.pinimg.com/originals/44/b8/34/44b83495603325ae9fe090a8932ed761.jpg
sramis
Máš pravdu!
Si rikam ze bez toho jednoho svetla je to lepsi
sptane vlastnosti auta kombinovane se spatnymi vlastnostmi motorky ... v elektro verzi
Jé. To bych chtěl. Jak to pěkně při zrychlení sviští. Na ježdění kolem komína, aby se všichni ohlídli, super.