globalmoto_duben_nolan




Tříkolka Morgan 3 Wheeler také na elektřinu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KALUP (32) napsal 05.01.2018 v 23:51

elektrovelorex

Destroyer (237) napsal 05.01.2018 v 22:53

teda ja by som elektromobily vobec neodsudzoval (rovnako ako aj nepreferoval) a nemyslim si ze sa tato "moda" vytrati, pretoze sa jedna o celosvetovy trend a popredne automotive korporacie sypu najvacsie penoaze prave do vyvoja a vyskumu elektromobilov, baterii a pod. Tak ako sa e-biky nemozu rovnat srdieckom a fun-faktorom, tak isto sa nemoze porovnavat vykon a zatah "od spodku" a starostlivost medzi spalovacim motorom a elektromotorom (nastavovanie ventilov, klapiek, spojka, rozvody, olej, chladenie...)
Kto nema cas na udrzbu a pouziva motocykel na jazdu okolo komina, do prace alebo na okruh, nema alebo nechce mat cas sa o to starat, pre neho je e-bike ako stvoreny. V dnesnej rychlej dobe kedy kazdy chce zazit vsetko za kratky cas a hned, tak isto ako elektromobilita z hladiska ekologie maju e-biky este obrovsky potencial.

vonRammstein (67) napsal 05.01.2018 v 20:19

Já bych se nad tím tak nepohoršoval. Taky nejsem příznivec jezdítek na baterky. Tahle móda ale vyšumí do ztracena, protože baterky nikdy nedosáhnou vlastností spalovacích motorů, o dojezdu radši vůbec nemluvě. Dokud někdo nedotáhne do konce vodíkový palivový články. Vozítko je to nádherný a v benzinový verzi bych ho bral okamžitě. Kdyby teda nestálo skoro čtyři roční platy.

Destroyer (237) napsal 05.01.2018 v 19:56+1

skoda ze v nasich koncinach sa prijimaju novinky v automotive velmi tazko. Mozno je to tym ze sme sa dostali k poriadnym autam a motorkam az neskor, po revolucii. za mna je to skvely zabavny pokrok.
Ale priznam sa ze keby mam zvysnych 40tis Eur tak mam garaz plnu uplne inych strojov, v prvom rade legendy zo 70 a 80tych plus nejake novsie. Elektrika pocka az ked budeme musiet...

Lumen (7) napsal 05.01.2018 v 17:53+1

Proč?

sardel (63) napsal 05.01.2018 v 17:32+3

S lotusem to nemá nic společnýho. Tříkolový morgan má tradici z doby ještě před první světovou válkou. Dnes vyráběný morgan je reminiscencí na stroje vyráběné ve dvacátých letech. Tedy dávno před lotusem.

A ty špatné vlastnosti... Hmmm... Kdo z vás v tom jel? Já ano. Teda v tý normální verzi se spalovacím motorem, autíčka na baterky mě nezajímají. Klidně se veřejně přiznám, že jsem měl motoristický orgasmus a zážitek na celý život. Předpisově jsme zrovna nejeli. Mít zbytečnej ten skoro meloun, co to stojí, jdu bez váhání do toho!

Ovšem za mne tedy je elektroverze typická Cimrmanova metoda slepých uliček.

Eastrider (1) napsal 05.01.2018 v 15:49

Celé je zle.
Je to Lotus7 napadnutý kutilom, aha :

https://i.pinimg.com/564x/aa/16/31/aa1631bb16eae55a4c03d115f3220248--roadster-lotus.jpg

A keď už Martin, tak aspoň Super7, aha :

https://i.pinimg.com/originals/44/b8/34/44b83495603325ae9fe090a8932ed761.jpg

Le-Corbusier (432) napsal 05.01.2018 v 14:03

sramis Máš pravdu!

sramis (95) napsal 05.01.2018 v 13:50-1



Si rikam ze bez toho jednoho svetla je to lepsi

HiddenSnake (27) napsal 05.01.2018 v 12:27+2

sptane vlastnosti auta kombinovane se spatnymi vlastnostmi motorky ... v elektro verzi

stařík62 (24) napsal 05.01.2018 v 10:07-1

Jé. To bych chtěl. Jak to pěkně při zrychlení sviští. Na ježdění kolem komína, aby se všichni ohlídli, super.

papiboy (1259) napsal 05.01.2018 v 09:53

Istota je guľomet: Predvídavo tam ponechali nádrž na benzín, takto má každý majiteľ možnosť dodatočne nainštalovať elektrocentrálu...




TOPlist