Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Půlka z vás tady slyší "elektro" a brečej a zbytek to ani nečetli, koukli na fotky a prskaj taky s brečícíma
Druha varianata (často se nevylučující) je, že to jsou prostě idioti. To jste fakt jen pozéři a těmahle kecama se snažíte zaujmout ostatní, podobně laděný?
proč se tváříte, jako kdybyvás někdy někdo nutil jezdit na elektromotorce? Zaprvé
a zadruhé se jedná očividně jen o stroj na závody do svý kategorie, tak se vám nejspíš nestane, že by vás motorka urážela tím, že se na semaforech postaví vedle vás. Nebojte
A váha motorky? To začíná znít jako už hodně použitelná číslovka, ale zajímala by mě kapacita aku
spousta kecu od typu kteri maji oblepene rafky reflexni paskou...coz je zrejme custom vrchol jejich snazeni...koho zajimaji nazory stada bez kouska vkusu?...
Pane Bože, prosím Tě, co jsme my, normální motorkáři, komu udělali tak hrozného, že se teď musíme dívat na podobné katastrofy ?!?! Ode dneška budu na všechny hodný, protože takhle to asi vypadá v pekle !!
strasnej paskvil...ted budou v moode kafemrdky a fseci jak ovce...anoo jedine kafemrdka nic jinyho nepripada v uvahu...boze kam to ten svet speje...a jeste ktomu elektrokafemrdka tfuj!
Podle mě je tedy design téhle motorky hodně přísnej a hodně retro. A dost se mně líbí.
Co se pohonu týče - spalovací motor je žijící mrtvola. Já věřím v pokrok - vy ne!?
Domnívám se, že výraz "retro" se vztahuje ke značce, tj. Saroléa, nikoliv k vizáži stroje.
Jakožto majitele dvou motocyklů stejné značky mne taky úplně nenadchlo, že nový model je "na baterky", nicméně víc jak tři minuty vydrží jet určitě. Co jsem se tak koukal, v kategorii Zero TT se časy pohybují od 20 do 30 minut.
Souhlas s Durickem na 100%. Nesouhlas s ullw: kdyby to vydrzeo 3 minuty, tak by to bylo jeste dobryyyy!
Doporucuju meho oblibeneho autora Kulhanka a jeho Dobraka. Ekoteroristi jsou svinstvo a ekoredaktori - hamba mluvit!
a retro to je proc? protože to má vzadu bobek? Myslím že by redaktor nemusel jen tupě překládat články, které dostane na email a mohl by použít svůj vlastní rozum...
Ani to nebudu číst a rovnou řeknu: "Jdětě s těma elektrokolama, elektromobilama a elektromotorkama už konečně do prd..le!!!" PS: A skůtry si tam vemte taky
Jak to tak vidím z četnosti příspěvků s tímto tématem, tak je možný, že na starý kolena se v životě ještě potkám s elektrikou, a tak místo vůně benzinu budu mít na rukách popáleniny od Voltů.
preker - až se naučíš chovat slušně, nechám se od tebe poučit jaký je rozdíl mezi mnou a Corbusierem. Aha je ti 54 - to je na učení už pozdě.
Tenhle clanek nema cenu ani cist, neni nad peknej zvuk z ladaku a ne poslouchat vrtacku.
Půlka z vás tady slyší "elektro" a brečej a zbytek to ani nečetli, koukli na fotky a prskaj taky s brečícíma
Druha varianata (často se nevylučující) je, že to jsou prostě idioti. To jste fakt jen pozéři a těmahle kecama se snažíte zaujmout ostatní, podobně laděný?
proč se tváříte, jako kdybyvás někdy někdo nutil jezdit na elektromotorce? Zaprvé
a zadruhé se jedná očividně jen o stroj na závody do svý kategorie, tak se vám nejspíš nestane, že by vás motorka urážela tím, že se na semaforech postaví vedle vás. Nebojte
A váha motorky? To začíná znít jako už hodně použitelná číslovka, ale zajímala by mě kapacita aku
Tk na závody ve svý třídě proč ne, ale do provozu je to utopie.
No já nevim, ale pokud je tohle pocta té značce, tak se nedivím že je 50 let po ní.
le corbusier ... bez ostychu si dat do nicku jmeno nekoho/neceho na co ani nedohlednes a k tomu mektat tyhle kraviny ... to je celkem masakr
spousta kecu od typu kteri maji oblepene rafky reflexni paskou...coz je zrejme custom vrchol jejich snazeni...koho zajimaji nazory stada bez kouska vkusu?...
omg tady je vetsina lidi fak tupejch, na retrobajku by nejradsi videli bubnovou brzdu pac kotouc je moc ňůůůůůůů
Pane Bože, prosím Tě, co jsme my, normální motorkáři, komu udělali tak hrozného, že se teď musíme dívat na podobné katastrofy ?!?! Ode dneška budu na všechny hodný, protože takhle to asi vypadá v pekle !!
strasnej paskvil...ted budou v moode kafemrdky a fseci jak ovce...anoo jedine kafemrdka nic jinyho nepripada v uvahu...boze kam to ten svet speje...a jeste ktomu elektrokafemrdka tfuj!
Le-Corbusier já ne , mě benzín voní
Podle mě je tedy design téhle motorky hodně přísnej a hodně retro. A dost se mně líbí.
Co se pohonu týče - spalovací motor je žijící mrtvola. Já věřím v pokrok - vy ne!?
Domnívám se, že výraz "retro" se vztahuje ke značce, tj. Saroléa, nikoliv k vizáži stroje.
Jakožto majitele dvou motocyklů stejné značky mne taky úplně nenadchlo, že nový model je "na baterky", nicméně víc jak tři minuty vydrží jet určitě. Co jsem se tak koukal, v kategorii Zero TT se časy pohybují od 20 do 30 minut.
Souhlas s Durickem na 100%. Nesouhlas s ullw: kdyby to vydrzeo 3 minuty, tak by to bylo jeste dobryyyy!
Doporucuju meho oblibeneho autora Kulhanka a jeho Dobraka. Ekoteroristi jsou svinstvo a ekoredaktori - hamba mluvit!
a retro to je proc? protože to má vzadu bobek? Myslím že by redaktor nemusel jen tupě překládat články, které dostane na email a mohl by použít svůj vlastní rozum...
Neni na to boba ani technologie tak proč za to vyhazovat penize za takove stavby
souhlas s Ďuričkem. karbon a elektrika nemají u retra co dělat (aspoň podle mně) ale proti gustu, žádný dišputát a pokud se to někomu líbí...
Ani to nebudu číst a rovnou řeknu: "Jdětě s těma elektrokolama, elektromobilama a elektromotorkama už konečně do prd..le!!!" PS: A skůtry si tam vemte taky
pojem retro si evidentně každý vysvětluje různě
hrozna sracka
strašná,hnusná blbost -180 ps,250km/hod. a za tři minuty vybitý baterky...
Jak to tak vidím z četnosti příspěvků s tímto tématem, tak je možný, že na starý kolena se v životě ještě potkám s elektrikou, a tak místo vůně benzinu budu mít na rukách popáleniny od Voltů.
parametry dobré ale toho retra je už všude nějak moc / nelíbísemi/ carbonu taky už jsou stoho i vvc mísy ,co prijde poněm za vlna nějakeho scifi.
Ale jo, vypadá to zajímavě