husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DavidH (109) napsal 30.09.2019 v 23:14

Na tomto RB jsem pár minut pojezdil. Funguje hezky. Zajímalo mě, jak se na něm pojede po zadním. Zkoušel jsem v sedě. S nejmenší dopomocí to jde. Je to ale těžší než na obyč kole. Proto i pro trénink rovnováhy zvláště vhodné
e-RB nejde srovnávat s cyklotrialovým speciálem. Řekl bych, že ideální je vlastnit obojí
Tip pro jezdce na videu. Při jízdě po zadním se nepřitahuj k řídítkům a ani se nepředkláněj. Neboj se jít zadkem více vzad a kolo mít pod kontrolou zadní brzdou. Zkoušel jsi v sedě? Je to jednodušší, nebojuješ tolik s předozadní rovnováhou.
Druhý tip. Při jízdě se nevykláněj tělem mimo podélnou osu kola. Buď tělem (rameny) nad cestou (překážkou) a kolo veď pod sebou a vykláněj kolo do strany. Tak se na něm lépe udržíš.
Ve videu mi chybí zastavení na místě, odhození předního a zadního kola a couvání.
Tip pro všechny kdo to myslí s rovnováhou vážně. Přes zimu sundejte z (jakéhokoli) kola řetěz a třeba v garáži se snažte na kole udržet rovnováhu. Pak pomocí brzd a pohybem těla kolo rozjet vpřed a pak vzad. Lze to za pomoci tzv. “tělovky”. Se zabržděnou zadní brzdou jdete tělem vpřed (pohyb je pánví vpřed, jako když chcete opíchat představec ) a ve správný čas povolenou brzdou se kolo rozjede... Když to dokážete plynule za sebou, kolo jede.

kerut (51) napsal 30.09.2019 v 21:35

no nerad vam do toho remcani kibicuju, ale bacha aby to behem par let nemelo lepsi parametry jak ten trial nebo to enduro, ze.. ja myslim ze napr. tohle jako ochutnavka docela staci - https://youtu.be/SiiNORLzA18

ale samozrejme ze sportovni motorky z devadesatek budou vzdycky sportovni motorky z devadesatek.. i kdyby nas meli (a budou) predjizdet (nebo predletavat) elektrostroje

honza.tar (15) napsal 29.09.2019 v 12:35

Tento článek bych na motorkářích Věru nečekal
Je to jiné, ale má to něco do sebe.
To co dokáží někteří na sjezdových kolech / E-bike, to je něco ...

https://www.youtube.com/results?search_query=downhill+on+ebike

Někteří tvrdí že E-bike je prostě podvod, na kole se má šlapat. Tak co je potom motorka, kde se je jen "kroutí kniplem"
Ti co si myslí že na E-bike se šlapat nemusí, si to pletou s E- Mopedem ...
Při jízdě po cyklostezce nebo v lese Pokud se chováte rozumně
Vás nikdo nenapada jako se to stává u jedinců motorkářů kteří obtěžují své okolí nadměrným hlukem s mnohdy upraveného výfukového systému .

https://www.youtube.com/results?search_query=assault+biker

Pořát je lepší E-bike než jen doma sedět u "bedny" .
Někomu může E-bike nahradit moped na dojíždění do práce
Umožnuje podnikat delší vyjíždky Než ty, na které by si cyklista s klasickým kolem troufnul .
Kdo využívá klasické kolo jen občas / víkendově Pro toho je pořízení E-bike jen mrhání penězi .
Akumulátor přesto že není využíván Chemicky degraduje / stárne a ztrácí kapacitu .
Je nutno zvážit Má to cenu? Nebude lepší využít nabídky půjčoven (bike sharing)

Targus (430) napsal 28.09.2019 v 21:42

vilemx

Kdyby se soutěžilo na elektrikách, prosím. Ale nechápu nutnost většího výskoku v obyč. tréninku, který je nota bene přípravkou k jízdě na benzínu. Podle mne to je prostě vychytávka poplatné aktuální módě a pseudoekologickým žvástům, které aktuálně frčí. Konec, tečka.
Jinak v národních parcích už právě kvůli ekologii dost tvrdě brblají na klasická kola. Sice nadělají méně paseky, než motorky, ovšem to by nesměla jezdit v tak šílených kvantech, jak tomu nyní je. Takže si troufám tvrdit, že je pouze otázkou času, kdy se zatrhne i tohle.

vilemx (228) napsal 28.09.2019 v 19:36+1

Targus> protože jsem trial na kole nějaký čas jezdil, tak naprosto chápu tenhle počin. Stejně tak tohle kolo chápu, protože jsem si půjčil fulla v elektrice a právě odpružení mi tam při blbnutí alá trial vadilo. Takže proč tahat tlumič a namáhat čepy, když by se trénovalo stejně na zamčeno nebo hodně utaženo? Díky elektrice jsem byl schopen dávat větší úseky do kopce, než nějaký ten metr. On je trial totiž švihová záležitost pro překonání metru či dvou, na větší vzdálenost právě chybí síla, posilovna nepomůže. A sílu tady dodá elektrika.

Targus (430) napsal 28.09.2019 v 19:20

vilemx

Pokud ti docházejí síly, marš do posilovny. Anebo zvolit menší krpál, či jet jen do poloviny toho většího.
Jak prosté, milý Watsone...
Odpovím otázkou: Jak to dělali lidi, když ještě e-kola neexistovala? Jinak klasická jízdní kola používají trialisté asi tak 40 let, co vím..., proto taky vznikly tzv. horáky..., byly to prostě kopie doma vyrobených speciálů...

vilemx (228) napsal 28.09.2019 v 15:51+1

Ty z vás, co článek nebo e-kolo odsuzujete, fakt nenepadlo, že třeba na určitý druh tréninku je čistokrevné kolo málo (chybí výkon, šlapáním dochází síly, takže na techniku jízdy už nezbývají), ale motorka (ať už trialka nebo "kroska") je zase moc (rychlá, těžká,...)?

Targus (430) napsal 28.09.2019 v 13:30

Frankie

Takže znovu.
Kolo je - dejme tomu - hezké, přínos tohoto druhu sportování jak pro zdraví, tak pro zvýšení výkonnosti v jiných sportovních branžích bez diskuzí. Sám jízdu na kole po horách provozuji.
Otázka: Proč mám sebou vláčet baterky a motor, když úplně totéž mohu dělat bez tohoto drahého balastu?

Frankie (728) napsal 28.09.2019 v 13:04+1

Tady je zase remcalů
Díky za zajímavý článek. Není o elektrokole, ale o tom, jak se připravují mistři což zjevně někdo nepochopil...

S blížící se zimou je tohle téma víc než aktuální...proč nezkusit něco nového ?

SuperSic58 (1307) napsal 28.09.2019 v 10:54-1+2

taky jsem si po ránu řikal, jesli nejsem na nějakym webu pro cyklobukvice :-o za chvíli tu bude článek o houbách nebo recept na špagetovou dýni..

Targus (430) napsal 28.09.2019 v 07:40+1

Kolo hezké, článek dobrý ( o přínosu tréninku na takovém kole není důvodu polemizovat), akorát mi uniklo, proč bych měl sebou vláčet ty baterky...

berry111 (57) napsal 27.09.2019 v 22:16+1

Lucasbiker: použiju tvá slova - komentáře jsou pro vyjádření názoru a já jsem se tedy ke tvému komentáři vyjádřil... Přijde mi zvláštní to tvoje slovo "KAŽDEJ - kdo chce jezdit terén na motorce, poridi slapacku nebo lehky obratny endurko a uci se na nem".
Každej totiž tvůj názor sdílet nemusí a může si vybrat jestli to číst chce nebo ne - tebe to neoslovilo, mě ano. Povinnost číst tenhle report není, ale ta možost by tu měla být, ne? No a k těm osobním lekcím - už jsem fakt vyzkoušel plno motoškol, ale právě Jiřího Heiníka bych stavěl úplně nejvýš. A pokud on trénuje s tímhle tréninkovým náčiním, stejně tak jako mistra světa v motokrosu a dakarský vítěz, stejně jako multišampin v trialu, tak si myslím a věřím, že to bude zajímavý. A chci o tom číst a taky vyzkoušet. A pokud někdo má na tuhle věc názor jinej, tak se ptám na jeho zkušenosti, abych je s Vláďou Novotným, Heiníkem, Walknerem a Bouem porovnal a udělal si o jeho radě obrázek...

Lucasbiker (175) napsal 27.09.2019 v 20:35

berry111 > Pokud se nemýlím, komentáře pod článkem jsou tu pro vyjádření vlastního názoru. Takže stejná rada platí i pro tebe-pokud se ti můj názor nelíbí, není třeba na něho reagovat Stačí případně použít tlačítko "Souhlas" nebo "Nesouhlas" Možná jsem reagoval přehnaně, ale prostě jsem se ráno rozčílil, když, jako každý den, otevřu svůj oblíbený moto-portál a tam hned v úvodu jízdní kolo
Jinak osobní lekce nedávám, v případě zájmu se obrať na některou ze specializovaných motoškol, kterých je myslím k výběru dostatek

berry111 (57) napsal 27.09.2019 v 17:06

Lucasbiker: tak třeba mě tenhle report vyložene chytnul a jsem rád, že tu je. Pokud tebe ne, není nic jednoduššího, nežli ho nečíst.
Ad) tvoje rada: "...At si kazdej kdo chce jezdit terén na motorce, poridi slapacku nebo lehky obratny endurko a uci se na nem... " kolik ty máš odtrénováno na terénní motorce? Vypadá to, že se strašně vyznáš - já bych ti kdyžtak brnknul, jestli bys mi nedal osobní lekci...

sirr (55) napsal 27.09.2019 v 14:35

Na rovinu říkám, že nejsem příznivce elektromotorek (hlavně silniční stroje je koko\tina)! Neskutečně mě sere, jak rok od roku lidi víc a víc remcaj, a jejich páky vedou k zavírání MX tratí a areálů...
ALE, toto Ekolo či Efriride je jakási možná cesta aby se vlk nažral a koza zůstala tak trochu v lesích,parcích bez většího povšimnutí mečet...

zmulin (371) napsal 27.09.2019 v 13:44

Zajímavý kolo pro vyloženě úzkej okruh zákazníků.Osobně bych šel taky radši do univerzálnějšího fulla.

Honza TA950: máš a nemáš pravdu.Dnešní integráče maj kapacitu na dostatečně dlouhou vyjížďku a ty baterky sou krytý.Tady ta druhá pod rámem je jasně na ráně a i ta uvnitř rámu jde při pěknym odhozu urazit..

vilemx (228) napsal 27.09.2019 v 13:32

chooki> já tedy kolům moc nerozumím, ale není tam ten pevný zadek právě kvůli efektivnějšímu tréninku rovnováhy a citu pro terén, odvalování kola, atd.?

Datlík (0) napsal 27.09.2019 v 12:48

Trochu nesmysl nemyslíte? Samé Elektro sračky, místo aby si někdo pořídil kolo nebo lehké enduro... Ještě doporučujete koloběžky, ty tu chybí.

papiboy (1259) napsal 27.09.2019 v 11:20

chooki, ty teda vieš, čo je pre týpkov 50+ s bruchami.

Ja som mal problém predať stacionárny ("izbový") bicykel, ale keď som to prerobil na elektromotor, týpci 50+ sa o to pobili a hňeď to išlo z domu.
Je to môj vynález.
Nemusia šlapať a keď odíde batéria, nemusia tlačiť.

A nakoľko som 60+, perem klasickým pracím práškom a presne viem, že pre mňa je do terénu to pravé práve poctivé endurko na benzín.

P.S. A pivo je zdravé!

chooki (100) napsal 27.09.2019 v 11:02-1+1

sorry, nemam rad hejtovacie komenty ale tento hardtail vypada totalne hnusne, je to len hardtail, cena je tiez mimo..trochu sa v bikoch pohybujem a na trhu su urcite premakanejsie ebiky (v porovnatelnej cene).
Mal som RB, fajn ceska znacka, ale tento edragster..normalne sa zle na to pozera, na tie jekle.
Este jedna poznamka, ak to niekto mysli so sportom vazne, ebike v nasich koncinach nepotrebuje, , nemame take vazne kopce je to pre typkov 50+ s bruchami, nech nesedia jen na pive..

JerryTheRay (75) napsal 27.09.2019 v 10:30

Tak už i tady to lidem cpete? Je vidět, že Jarda Jágr na Šumavě nestačí...

Honza-TA950 (12) napsal 27.09.2019 v 10:11+4

karf - vidím to naopak, integrované baterie jsou sice trend, ale mají pro praktický provoz dost nevýhod - tyhle batůžkové/externí jsou nejpraktičtější - dají se snadno menit, jsou levnější, není problém upravit jiné, změnit rozměr )zvětšit kapacitu) atd. - u integrovaných jsi limitovaný jen a pouze danou baterkou daného výrobce a rozměrem

Jinak k terénu a ekolu - taky jsme is pořídil plněodpružené ekolo a super - dá se jezdit v terénu, nikdo o tobě neví, nesereš celé okolí, můžeš zajet tak kam na motorce nikdy nepojedeš atd. když si dáš nějaké sjezdové traily tak si i slušně zablbneš, zaskáčeš a je to někdy i slušný kalup - za mě rozhodně velmi dobrý doplněk k motorce

Lucasbiker (175) napsal 27.09.2019 v 09:46-9+2

Co to kurva dela na motorkarskym webu, jakoby nestacilo ze se ty cyklomrdky pletou vsude na silnici a auto bez nosice na kola uz je v provozu skoro az vyjimkou?! At si kazdej kdo chce jezdit terén na motorce, poridi slapacku nebo lehky obratny endurko a uci se na nem.

strakon (542) napsal 27.09.2019 v 09:40+1

Pumpičkáře nám sem netahejte

karf (54) napsal 27.09.2019 v 09:31

Motor je tam pěkně schovanej a krytej rámem, ale ta baterka tam nedává smysl

Sonicek (18) napsal 27.09.2019 v 09:27

Jediný co bych z toho bral jsou řidítka, zbytek osazení stojí za prd

sramis (95) napsal 27.09.2019 v 08:49-1+1

Horsky elektro kolo mam asi pul roku, celo odpruzeny. Dost si to uzivam. Koho to zajima, zkuste si to pujcit v obchode. Ale varuju predem, vetsina lidi co znam co to zkusila, pak i koupila... :D Levny to uplne neni, ale stoji to za to.




TOPlist