Nejen drahá Vespa Elettrica. Piaggio nabídne dostupnější elektroskútr One
Text: Jan Rameš | Foto: Piaggio | Video: Piaggio | Zveřejněno: 7.6.2021 | Zobrazeno: 6 591x
Text: Jan Rameš | Foto: Piaggio | Video: Piaggio | Zveřejněno: 7.6.2021 | Zobrazeno: 6 591x
Piaggio One je rozumná koncepce, klady jsou: HUB motor, vyjímatelné AKU, 3 výkonové řady, dvě přední světla, velké zadní, výborné blatníky, Piaggio dyzajn Jediný zápor vnímám příliš malé pneu, doufám, že ho vyváží dobré odpružení, přední vidla je
Ukončím moje přístupy pod tento článek tím jediným, co má v dnešní
době smysl sdělovat dalším a to citací níže napsaných slov kolegy Codo :
*** Už zase místo rozumu a přirozenýho vývoje vládne ideologie .
Cesta do řiti je už zase lemována vzletnými , spasitelskými žvásty
a velkohubými proklamacemi .
Všechno už tu bylo , a když se před lety objevily tyhle "nový společný
hodnoty" (analogie s touhou "všech pracujících" po vedoucí úloze KSČ) ,
bylo jasný, kde a jak to , dřív nebo později , skončí. ***
1 reakce
IvanDvoutakťák,
děkuji za informaci, že 2T Lange s ryze italským motorem splní Euro5.
Nemůžu se snobským strojkem s tlakovým mazáním, padnout na káděl, nezlob se prosím, jistě to pochopíš (narozdíl od zahovněnce PEPEE01).
Opravdu převratný vynález tlakové mazání, namísto cintání olejíčku do benzínu, ale stojí za to utratit necelý meloun.
Gratuluji k inovaci!!!
Díky, že připomínáš nepřímo původ Vesp, zdar L.
PS: Hovňousové zdržte se komentářů.
Jak člověka potěší, když si zde přečte, že i někdo o hodně mladší
to má v hlavě (i srdci !) tak srovnáno jako Codo - viz zde níže :
Codo 13.06.2021 v 19:13
Protože už zase místo rozumu a přirozenýho vývoje vládne ideologie.
Cesta do řiti je už zase lemována vzletnými, spasitelskými žvásty
a velkohubými proklamacemi.
Všechno už tu bylo, a když se před lety objevily tyhle "nový společný
hodnoty" (analogie s touhou "všech pracujících" po vedoucí úloze KSČ),
bylo jasný, kde a jak to dřív nebo později skončí.
Více na: https://www.motorka...45708.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
Brand new 2021 British hand-built Langen 2-stroke , a 75bhp V-twin that revs
to 14,000rpm , boasts direct oil injection , just gained Euro 5 so can be sold
and legally ridden on the roads of Great Britain , or the rest of Europe .
Splňuje normu Euro5 a může být prodáván a provozován
na silnicích Velké Británie i Evropy
IvanDvoutakťák,
pro závodní okruhy jsou dvoutaktní motory výhodné, mají mezi spalovacími pohrobky nejvyšší výkon vůči hmotnosti a technické spolehlovosti ve velmi vysokých otáčkách. Bohužel na elektromotor nemají ani omylem. Co se týče škodlivosti spalin, tak vedou na celé čáře, díky vetší spotřebě paliva a přílišného spalování oleje.
Babetty a jim podobné 2T srajdy by se měli již brzy hlavy politicky pomazané zakázat, stačí obří bordel z 2T křovinořezů a pil.
Fuj tajbl.
3 reakce
Codo,PEPEE,Komiku(a určitě další), gratuluji Vám k Vaší "politické nekorektnosti". Vy se jednou budete moci Vašim potomkům do očí podívat.
O "vyjeté" baterie se nebojte. Budou ekologicky , energeticky nenáročně
"recyklovány / likvidovány" a další vyráběny po celém světě těmi nejekologičtějšími technologiemi
Byl jsem zde zmíněn a opravdu už "to tady" nijak zasírat nehodlám. Mazání na
serverech a sítích mně totiž příliš připomíná 40 let čs. "bolševika", kterýho
jsem si "vyžral" do dna .
Jaká budoucnost většinu z Vás čeká a taky se rozloučil tématicky, přidávám fotky
motocyklu Tesla . Nebo chce někdo tvrdit, že EM motocykly vyrábět nebude ??
A takovéto krásné motocykly se "dělávaly"
1 reakce
Takže jak bych tenhle elektroskůtřík Piaggio One zhodnotil?
+ povedený design
+ vyjímatelné baterie
+ zaručená kvalita zpracování a komponent
+ cena asi odpovídá kvalitě
- hodně malá kola nevhodná na rozbité silnice
- jedna z vyjímatelných baterií mohla být schovaná v podlážce (nižší těžiště a víc místa pod sedlem)
- maximálku mohli sjednotit na 60km/h
- nechápu že verze s o 1/3 menší kapacitou baterie je jen o 2kg lehčí (asi chybný údaj)
- parametry výkonu a dojezdu mírně zaostávají za srovnatelnými elektroskůtry z Číny
Komik64 a Codo, hoši jezděte si na čem chcete. Mám pocit, že článek je o výrobcích Piaggio Pokud vím, el. články Piaggio nevyrábí, ale pouze používá k pohonu. Diskuze k článku ohledně sad baterií je dosti zbytečná. Stejně tak politické žvásty. Také nesplněný úkol pro drzou držku.
Dovolím si připomenout můj článek Elektromobilita motorkou?, kde je shrnutý lidský přístup k Zemi, z čehož celkem logicky vyplývá, že ať se vyrábí dnes technického cokoliv, škodí to životnímu prostředí, díky hrabivosti, lenosti, zhýralosti aj. krásným lidským vlastnostem. Někteří pitomci mě osobně napadají, což jim dám vyžrat, Vy mezi ně (zatím) nepatříte. Jen se tady dost zbytečně zasírají vlákna, namísto rozumným přístupem k inovacím a novinkám.
Mě sral zasíráním e-vláken IvanDvoutaktní, tak jsem ho aktivně popichoval, a že jsem ho nasral, až si mě zablokoval. Je velmi šíkovný, umí blokovat a jezdit na splašených dvoutaktech. Mě ty uprděné řvoucí smradleny nic neříkají, dokonce mě serou, ale IvanDvoutaktnímu jeho hračku brát nehodlám a někdo mu vzkažte, že si mě může povolit. Už ho srát nebudu, i když bude zasírat.
3 reakce
Schválně jsem se znovu podíval, jestli jsem s těma DOST PROBLÉMOVEJMA BATERIEMA něco zcela nového a převratného nepřehlédl, ale zdá se, že fakt ne...
Klidně bych sem pár odborných článků i dal, ale byl jsem už jednou napomínán kvůli citacím... Konečně, každej si je může najít sám (kolik se jich reálně může vyrobit, jak stárnou, jak je neumíme rozumně recyklovat, kolik !!! jednotlivých !!! procent a za jakou cenu se zatím recykluje...)...
Taky, když si tady čtu tu debatu, si leckdo může najít píseň od Výběru Snaživec - mimo jiné: "...touha po novotách veliká..." a "...tam sto let tráva nerostla..." apod.
Těch šílených tlaků, které vedou "po hlavě" nejspíš do slepých uliček/pastí (a ze kterých už ani nemusí být možnost nějakého rozumného návratu...) a spíš jen k dalším a větším problémům, než ke zlepšení, je teď tolik !!!
1 reakce
PEPEE01,
ser se do někoho, na koho máš. Hloupost nehodlám podporovat reakcemi na sběratele starých verglů. Nikomu nevnucuju užívání e-mobility, týpky, co se do mě serou, osobně setřu s radostí a legrací mě vlastní. Nemusím trapně psát, co myslím vážně a co je sarkasmus. Chudáčkoviny, co plodíš, jsou ubohé. Držko rýpavá, předhazuju ti téma, najdi podobný vůz se spalovacím motorem, který zvládne to co vůz z videa.
Tak se snaž, ať se zase neztrapníš.
Nápověda: Kdejaký ojerý verk ze závorního okruhu, např. Lotus aj. Uhybný blábol pitomce je nepřípustný. Vůz nový produkovaný nyní a ve stejné cenové hladině bez státních dotací.
4 reakce
Další zbytečný verk, po kterým za půl roku neštěkne ani pes. Jen další hromada "ekologického" odpadu... Tyhle věci stárnou tak rychle, ze to az není hezký. A životnost baterií bez kvalitního tepelného menegmentu (aktivní chlazení a ohřev) je naprosto tristní (viz. Jofré). To dnes ví i nendrtálec, který se o elektromobilitu zajímá jen z doslechu. Ale rádoby elektronadšenci se nás budou snažit stále tahat za nos a vždy sdělit jen půl pravdy, respektive jen to, co se jim hodí do krámu (že L6L).
Měl jsem 2,5 roku elektrokolo Apache. Teď po najetí cca 7000km mám už jenom kolo Apache. Z fabriky mi sdělili, že je nerentabilní oprava více článků baterie a za diagnostiku si naúčtovali 450,- Kč. Fakt super, takže 1km mi přišel při ceně nové baterie 8000,- Kč na 1,15Kč. Na motorce jezdím levněji.
4 reakce
Dneska jsem v praci zrovna na svem alternativnim prskoletu honda sh300i,ktery me se priznam chvilema i bavi ... ohledne tech maximalek 25 a 45 "a mozna nekdy i vic" u tech bateriovych stroju budoucnosti se uz ani nebudu vyjadrovat ... ale zrovna dneska jsem si rikal,ze by nebylo od veci mit nejakej stridmej ladacek. Ze pro mesto by to byla skutecne vyhodna pasivni bezpecnosti, byt slyset pro chodce i predjizdene stojici kolony.
4 reakce
Takže půjdu do klasickýho skútra od Hondy
1 reakce
Základní otázka (i při zlepšování všech možných parametrů...) je stále "stárnutí" (současných "litiových"...) baterií s časem a (laicky...) co s nimi dál ?
Nehledě na to, že mnohé stroje tím naprosto ztrácí cenu, další využití "zesláblých" baterií je prý sice mnohé, ale já bych to zase až tak optimistiky neviděl, protože jednou prostě jejich "život" skončí úplně, recyklace je zatím velice náročná a samozřejmě vééélmi "vázne"...
4 reakce
Tak sundat baterku a doma nabít bude rychlejší a levnější než dojet na benzinku. K tomu žádný servis motoru.
Všechno bude záležet na triu cena/dojezd/max.rychlost.
Prostě přibližovalo, proč by ne?
5 reakcí
Tak tohle nechapu, mam do mesta PCX které nežere niX. Občas ho vyvětrám i za mesto, když se mi nechce na velké. Tankuju tydně za 200 a prdel z toho sundavám jen abych přelezl do postele. Nemusím vůbec nic plánovat, protože "dobiju" za 5 minut na každém rohu. Muze mi někdo vysvětlit, proč bych si měl koupit elektricky skutr?!?!!
5 reakcí
Piaggio One je rozumná koncepce, klady jsou: HUB motor, vyjímatelné AKU, 3 výkonové řady, dvě přední světla, velké zadní, výborné blatníky, Piaggio dyzajn Jediný zápor vnímám příliš malé pneu, doufám, že ho vyváží dobré odpružení, přední vidla je . Cena klidně 60 až 100 tisíc.
7 reakcí
Nemá prosím někdo něco naježdeno na te druhé verzi ktm freeride e-xc? díky
Už se vidím jak pořád dokola někam tahám baterku. Proč kupovat tyto nesmyslné Produkty...(jinak se ten postrk nazvat nedá) Je to o hodně dražší, má to mizerný dojezd a nesmyslně dlouhou dobu dobíjení. To může koupit jen magor.
Jsem spíš odpůrce elektromobility a hlavně jejího agresivního prosazování , ale takovýto stroj dává smysl . Do města a blízkého okolí, do práce nebo pro rohlíky. Hlavně ta přenosná baterie má smysl, protože zásuvku má doma každý.
2 reakce
Tento maličkatý skútr mne sic nikterak neinteresuje, ale využiji diskusi k dotazu. Na kdy je prosím plánováno zveřejnění testu Beverly 400? Dle fotek v katalogu je asi již zpracováván. Dík.
Takže zatím víme, že je žluto-černej
1 reakce