husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Prasčenko (2) napsal 30.10.2022 v 00:09

Jasně může to být rychlé a dnes už to může mít i slušný dojezd ale prostě ne.Elektro mašina je pro mě jako žrát náhražku masa.Ano najíš se ale nepochutnáš si.Veškeré emoce se tu pro mě rovnají nule.

L6L (50) napsal 25.10.2022 v 20:44

To budou kámoši placatých aut na semaforech koukat! a taky valit augle!

WMTC u RGNT ujede 148 km reálně svižně, na to dám svůj krk, pak neplatí, že ze zkušeností s podobnými stroji můžeme počítat se stovkou, u stroje za 300 tisíc si pohádky o dojezdu každý může ověřit na kapacitě aku zde 9,5 kWh s konektorem Type2 za 3 h je velmi dobré, když porovnáme 800 tisíc s CCS na 80 % za 40 minut + 200 km, kde koření na tuti šópnó placky do šmelcu.

Betelné zvonek: Na málo čem jiném zažijete tolik dobrodružství, jako při cestování na elektrické padesátce… za ty love katapult na prvním hrbu


Ovaobike i Tinbot by si zasloužili seriovou výrobu a dovoz i do CZ.

PEPEE01 (346) napsal 24.10.2022 v 20:29

Ach jo... (nic jiného mě fakt nenapadá)

Entombed (14) napsal 24.10.2022 v 11:29

A jak se bude ten el. cesťák bude nabíjet třeba v Mongolsku ? :D

Mimochodem doporučuju se kouknout na Marc Travels. Típek z Berlína zkouší cestovat na e-bike po Britských ostrovech. Realita je ještě horší než si to dokáže člověk představit. Problémy s nabíjením a nekompatibilní nabíječky atd. https://www.youtube.com/c/MarcTravels/videos

sweetM (28) napsal 24.10.2022 v 11:05

Ty jo, dobrý, to bych bral. Vyjedeš si na zmrzku a zákusek a vrátíš se domů za dva dny. Byl si 8 v řadě na nabíječku.

Dzawar (111) napsal 23.10.2022 v 13:17

MNo , koukal jsem jak vypadá sraz Emotorek , taky zajímavý aspekt , Jak sai vypádá taková skupinová vyjížďka. U jednoho stojanu 10Emotorek jednoduše nenabiješ . Nás jezdí veskupině 5-20 motorek. Co potom ? To aby jsme měly sebou dieselagregát na dobíjení .

steve2 (103) napsal 23.10.2022 v 08:27

Vůbec jsem to nečetl a číst to nebudu! Jděte s tím do háje!

Skrunch (1403) napsal 22.10.2022 v 14:54

..už zas? Ale tady to nikdo nechce
Nejvíc jsem se pobavil, když jsem ze zvyku četl, že z 0-100km/h to udělá za 2 hodiny..? Dvě hodiny?!? Jo vlastně, to je nabití baterie z 0-100...a 248kg . Naložíš si to a máš tam víc jak půl tuny...

Mig_35 (345) napsal 22.10.2022 v 08:26+4

V týdnu jsem se svezl na elektrickém trialu od Gabatechu u maníka co prodává klasické trialy a endura kousek od Mariazell. Pro ně je to krom pár enduro parků, které mají kolem, jedinečná možnost jak se svézt za barákem v lese. A byl jsem příjemně překvapen. Prostě jsou zadání, kde to elektro smysl dává, prostě nechceš bejt prase tak jedeš do lesa na elektrice a projde ti to i v militantním Rakousku.
Velká cestovní motorka nebo naháč... mhm tam to zatím moc nevidím.

jean192 (153) napsal 22.10.2022 v 07:31

Ecooter je síce hnusný, ale tie parametre by mi presne vyhovovali na denné použitie. Nič podobné za rozumnú cenu u nás nemáme. Ak sa to dá zaplatiť, tak to je ekvivalent zdechlej 50 ccm. Ekvivalent 125 ccm stojí viac, ako honda SH300 a to môžem ...

RGNT watafák - motor v kolese dnes už nemajú ani tí čínanci. A ten oranžový kábel, to je potom tá
čerešnička na torte. Aj ten vkusný kryt batérie á la lodný kufor je mňamkový.

Ďásek (34) napsal 21.10.2022 v 20:29+3

Po důkladném prostudování komentářů mám obrovskou radost z toho, že u většiny lidí v Česku ještě panuje zdravý rozum. Ne tak v Bruselu.
Ale měl bych jeden nápad: pojďme se zasadit o zákon, který nařídí povinnou elektromobilitu všem státním, tedy rozpočtovým organizacím. Tzn. policii, zdravotníkům, politikům, úřadům... Ať nám ukáží, jak se na lopatu sedá

kamik.p (0) napsal 21.10.2022 v 20:01

Ta oranžová zahradní hadice (kabel) u RGNT je brutální. To je hnus velebnosti.
Jinak pokud by bylo na výběr mezi tímto a klasickým benzínovým smraďochem, tak proč ne, ale obávám se, že brzy už budou jen tyhle akumulátorové vysavače

rogih (1005) napsal 21.10.2022 v 19:32+6

Tenhle citát z článku vysvětluje vše:
Když si tedy odmyslíme všechny mínusy spojené s elektrikou (cena, dojezd, váha), máme tady docela fajn motorku. :)
Další komentáře netřeba.

Johny_Servis (72) napsal 21.10.2022 v 19:20-1

u elektra vidím pořád tři problémy:
1. Evropa nemá surovinovou základnu, takže jsme odsouzení do role konzumentů nikoliv leaderů technologického rozvoje
2. Stále ta cena
3. Celkový koncept e-auta/e-motorky, který pořád napodobuje svůj tradiční vzor, ačkoliv možnost přesunu motoru do náboje kola přináší naprosto netušené možnosti. Srovnej parní a elektrickou lokomotivou, resp. elektrickou jednotku. Z hlediska celkového designu je taková jednotka úplně dramatická odlišná od páry a přece to konstruktéři dokázali vymyslet a tím naplno využít výhody elektriky. Z nějakého důvodu ale pořád e-auta a e-motorky vypadají pořád stejně a to je podle mě promrhany potenciál, když už , čo sa dá robit tu máme hen tú elektriku

splasenytrubky (117) napsal 21.10.2022 v 17:47+1

Čeho že jsem se to musel dožít? Tady už k tomu chyběj jen ty kolobrndy.

DeCarli (112) napsal 21.10.2022 v 16:59+3

Je fakt tak blby psát k článku
kde jsem nedočetl ani celý nadpis?

Kdykolik bych se citil blbě, jako idiot, jako totálni tupec.....

Ale tady ten dojem nemám............

A proč, protože pořad nikdo nesmí řict

KRÁL JE NAHY

ebear (5) napsal 21.10.2022 v 15:35+5

Ad Energica, Zero:
Rozumím tomu dobře, že za cenu 1,7 násobku GS si koupím "CESTOVNÍ" motorku, kdy se po ujetí 150 km začnu klepat strachy jak prvorodička, abych dojel na nabíječku? Tzn., že cestovat budu celý den stylem "2 hodiny jizda - hodina nabíjení - opakujeme celý den". A to celé jen za předpokladu, že:
- dojedu na nabíječku
- nabíjecí stanice bude v provozu
- nabíjecí místo nebude obsazené
- povede se mi zaplatit
Pokud je to tak, jak to chápu, tak konečně rozumím pojmu Adventure bike.

Johnyk (44) napsal 21.10.2022 v 14:38+1

tyhle šaliny určitě do budoucna smysl mají. Jen ceny u těch elektrickejch hejblat (tím myslím i kola, auta) jsou dost nestravitelný. Asi je to cenou baterek, nebo tím, že to někdo za tu cenu fakt koupí. Po pár letech je to skoro nepoužitelný a neprodejný, pokud si nepořídíte novou opět ultradrahou baterii (pokud bude po pár letech ještě na trhu k dispozici).

K167 (1471) napsal 21.10.2022 v 14:25+1

"Prodrat se na výstavě v záplavě čínských a dalších asijských elektrických produktů k něčemu smysluplnému dá trochu práce, ale co bychom pro vás neudělali."

Vážená redakce, chtěl bych Vám velice poděkovat za to, že jste takto krásně přehledně na jednom místě sepsali elektrocykly, abych se mohl opět ujistit, že o ně nemám zájem. Odmítat něco na základě neinformovanosti nebo předsudků je špatné (stejně, jako chválit), informovaný nezájem/zájem je to, jak to má být. Jinak by to mohlo dopadnout takhle:

"Já doufám, že když se to vyžaduje, že my všeci uděláme tak, jak ma byť, protože tak je to spravne, soudruzi, tak to má byť". Nadporučík Mazurek, Černí baroni.

Dzawar (111) napsal 21.10.2022 v 13:21+2

Mám takový návrh , co takhle udělat na tyto Emotorky jiný web , EEEmoto.cz

Mercurio (83) napsal 21.10.2022 v 13:15-1+3

Článek o elektroherkách a taková slabota v komentech.
Dokonce ani radostné hýkání obvyklých podporovatelů...
Hynku,Viléme,Jarmile...teda vlatně éKájo,Elšestko,kde jste?

KX500 (-1) napsal 21.10.2022 v 12:43+1

Samé krouťáky a výkony v koních, blééé.

papiboy (1260) napsal 21.10.2022 v 12:25+4

Elektro-tourery s troma kuframa majú veľa-veľa nevýhod, ale oproti benzínovým majú predsa jednu obrovskú výhodu:
Ani neschopný projektanti nemôžu na ne navrhnúť také umiestnenie tlmičov výfuku, aby kvôli ich blbému umiestneniu bolo treba ubrať z objemu jedného z kufrov.

Práve sa mi asi podarilo vymenovať všetky výhody elektro-tourerov ...

KVTU (106) napsal 21.10.2022 v 12:23+1

to je něco jako soulož bez zásunu. Chce se mi zvracet

JA-NE (767) napsal 21.10.2022 v 11:37+1

nikdy

Nalge (31) napsal 21.10.2022 v 11:20+6

Toto je môj sen, kúpiť si motorku za 30000€, a ísť s ňou do 50 km od domu - napr. na kávu. Len tak mimochodom, na takéto vzdialenosti chodím na pionieri, v rámci retro výletov, má to svoje neodolateľné čaro.

jandaxx (191) napsal 21.10.2022 v 11:09+4

Cokoliv z nabídky "velkých" elektro motorek si normální motorkář, který jezdí na běžné výlety, koupí dobrovolně jen s pistolí u hlavy
Jasně, pár výjimek se najde, abych nemluvil za všechny. Ale to nejsou výletníci, spíš jen pojížděči okolo komína, nebo lidi, co jezdí trasu, kde je na začátku a konci nabíječka a spolehlivě tam dojedou.

Úplně "vytlučenou" nádrž doplním benzínem za asi 3 minuty a jedu dalších 300 kilometrů. O šílených cenách za tyhle elektrohrůzy je zbytečné se bavit.

Prostě cena vs užitná hodnota a dojezd vs čas na doplnění energie je pro naprostou většinu motorkářů neakceptovatelný nesmysl.

WobRetnuh (111) napsal 21.10.2022 v 10:53+10

Mně tyhle elektrovozítka připomínají veganské náhražky masa. Vypadá to skoro stejně, ale jinak je to nechutné a k ničemu .

puffybodie (390) napsal 21.10.2022 v 10:38+1

Hmmm jakykoliv potencionalni kupec cehokoliv z Ciny (jedno jestli benzinu nebo elektra) by si to mel dobre rozmyslet, protoze se to tezko bude udrzovat v chodu (tak jako treba Huawei ) https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/cipy-usa-cina-ekonomika.A221020_184505_zahranicni_javu?zdroj=top




TOPlist