Elektrická budoucnost na milánské výstavě
Text: Roman Daněk , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický , Press | Foto: motoblog | Zveřejněno: 3.12.2015 | Zobrazeno: 13 900x
Text: Roman Daněk , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický , Press | Foto: motoblog | Zveřejněno: 3.12.2015 | Zobrazeno: 13 900x
Německo investuje do vodíkové infrastruktury
//zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/prichazi-era-vodikovych-aut-cerpat-uz-lze-i-na-dalnici/r~129fc80affa411e49db2002590604f2e/
Energetika Jsou hledány jiné přístupy Existují i jiné alternativy
//zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/v-nemecku-buduji-nejvetsi-vodikovy-sklad-energie-1088385
Vodíkové palivové články Motocykl poháněný vodíkem
https://www.youtube.com/watch?v=kKJF3136Yyk
https://www.youtube.com/watch?v=ZhlwuSs6uPM
Myslíte že není potřeba hledat alternativy.
Dopravní prostředky budoucnosti. DOKUMENT k zamyšlení .
https://www.youtube.com/watch?v=WVxh_iikqbw
Sakada> TY jsi tim zelenym demagogem: Andelka rusi jaderny elektrarny nebo ne? Kdyz zafouk v Nemecku vitr, blackout na obzoru... ale slunickari budou dotovat elektrosra*ky na silnici a i z mych dani!!!
Petřičák: To s tím fosilním palivem je dobrá demagogie. Tepelná elektrárna používá jen minimálně upravené uhlí kdežto spalovací motor na ropu (to je to fosilní palivo) moc nepojede.
Za další, u elektřiny zmiňujete její distribuci ale u spalovacího motoru ne. As jezdíte tankovat pouze do chemičky.
Dále, kde máte u spalovacího motoru nádrž když máte u elektromotoru baterii? U klasické motorky netankujete?
A elektřina na toto bude z větší části z atomových elektráren které z principu nejde tak regulovat a tudíž noční proud je většinou z nich.
soccer: jooo!
semhle- Hemingway house je prazdny:

Asi budu zvracet ...
sered: a už máš sbaleno?
Ja tu s klidem a na rovinu prohlasim, ze kdyby to stalo stejne jako normalni benzinovy ekvivalent a baterky by byly majetkem vyrobce a na svoje naklady je menil, tak ja si klidne nejakou mrdinu na dojizdeni do prace koupim... V garazi bych pak mel klasiku na vikendy a cestovani.
Petricek> a proto ani nevyjedem s plechovkou a uz vysolime 2500 povinnyho, 1500 za pouziti rolety mezi Prahou a Brnem [nove s dalsima radarama] a urcite i litrik ty silnicni dane pro kazdyho... 12 czk/den nam nasi milovani posRanci [cituji Zeman] nadelili! Jas nad emigruju na Kubu. Cigara pro duchodce zadarmo, na ulicich samy veterani, teplo, palmy, Varadero. A az Fidelzatrepekopytem, pribude na pruhovanym praaaporu jednapadesata nebokolikata hvezdicka s guvernerem v Havane!
sered: Tak nějak. On to krásně řekl kdysi Benjamin Franklin: Kdo se vzdá svobody ve prospěch pocitu bezpečí, nezaslouží si ani jedno.
Neříká se šlapky, ale pedály. Šlapky jsou v Perlovce.
Petricek>jenze bohuzel oFcani tyhle zeme meli koule naposledy za prvniho zakuklenyho kryptokomunisty. Jak on se to jen jmenoval? V Tabore stavel kade, Krizaky a flandaky bil kudy chodil a chudak si mylne mysle ze u Grunvaldu pomohl vyhubit Rad nemeckych rytiru do posledniho muze...

Pokud vím, všechny státy světa potřebují své občany, ale žádný občan nepotřebuje svůj stát. Když všichni obyvatelé svorně odmítnou zaplatit, Andrej se může jít klouzat. Stačí se podívat co dokázal Mahátma Gándhí. Jenže na to musí mít ovčani koule.
Petricek> Vzdyt uz to CZ zeleny ekoslunickari vymisleli: Slinicni dan pro vsechny a z toho dotace na elektromobily - parada!!! Pred tim zdrazeni elektriny aby bylo na dotace solarbaronum...
Tak Norsko s jejich hydroelektrárnama je na tom asi trošku jinak než placatá vnitrozemská Česká republika.
Ako zijem 2 roky v nórsku tak to trocha sledujem el. auta su tu velmi oblubene ( aj dotované)dokonca aj el. dodavky.Na cestu do prace , nakupy je to super a skoro zadarmo.Kamaratka má el.wv UP dostala 10 rokov garanciu na baterie a bol drahší len o 3 tisíc eur ako benzín.
Ale aj tak si neodpustia jedno normalne auto+ jedno americké pre zábavu
Tiež nad ním uvažujem nabijačka ma spotrebu ako bezdny notebok .
Pro specificke vyuziti velmi zajimave. Pro vetsinu lidi to zatim neni. Nicmene nechapu proc uvadite u motorek kapacitu baterie ve Wh, coz bych rekl, ze je jasny a u kola v Ah... Kdy neni naprosto jasny, jestli to je pri 6V nebo treba pri 100V? To je diametralni rozdil.
VYBA: V jednoduchosti je síla a myslím, že odpověď na to, co je efektivnější je jasná:
Fosilní palivo > spalovací motor > pohyb z bodu A do bodu B.
Anebo
Fosilní palivo > kotel > generátor > rozvodná síť > baterie > elektromotor > pohyb z bodu A do bodu B.
Tak schválně, kde asi budou větší ztráty?
Ve chvíli, kdy bude výroba el. energie ekologická, tak to beru, jako součást vývoje, která stojí za povšimnutí...
Zatím ale převažuje výroba za použití fosilních paliv, takže tohle všechno je zbytečná další ekologická zátěž pomocí neefektivní technologie nesmyslně protlačované a zvýhodňované...
Souboj s mocnou lobby nikdy nelze vyhrát, ale jak řekl František Ringo Čech: nikdy nesmíš přestat tlačit na opačnou stranu vrat. Stačí nekupovat vozítka u kterých je elektrický pohon vzhledem ke konvenčnímu ve zjevné nevýhodě a šířit kolem sebe osvětu na toto téma. Řešení jsou v zásadě dvě, buďto to autonomní elektrická trakce vzdá, anebo se stane konkurenceschopnou. Obojí by bylo vítězstvím zdravého rozumu. Nevidím ale jediný důvod proč autonomní elektrickou trakci bezdůvodně zvýhodnoňovat. Ať si na vývoj hezky sama vydělá jako každá jiná automobilka.
Ani jsem to nečetl jen jsem kouknul na obrázky
A už si zase hrajeme.
Ke každýmu z těchto více či méně vydařených strojů mají k parametrům napsat i kolik výrobce dostal "dotací " na výzkum a vývoj.Celkem bych chápal zadání vlády na vývoj ekologicko ekonomického skůtru s dojezdem min 50km a koncovou cenou 25000kč-to se dá pochopit,ale rozdávání peněz a následné poukazování na to,jak vlastně firmy a lidi tyto výrobky vyhledávají-t.j. propaganda se mně hnusí-hnusí -hnusí
Wave od hondy jezdí do dvou litrů takže za mně jednoznačně ekologičtější vozidlo
E-kola Piaggio a Ducati fatbike = paráda.
E-motorky o ničem..
alexa7: Yop, na 155 Nm v 7200 ot./min už je potřeba 1340 ccm.
Jenže benzín těch 155 Nm dokáže servírovat na vzdálenost až 250 km na jednu nádrž, zatímco ten elektrický zázrak neujede ani 100 km o čemž se raději taktně mlčí.
Pokud teda někdo nechce se 144 Nm jezdit do 50 km/h.
144Nm od volnobehu to je pecka. Tomu sa benzínový motor ani nevyrovná.
Shit
zajimalo by me, jestli nabijeni elektro aut, motorek a dalsich tehle veci je nejak typizovany a nebo v tom bude stejnej bordel v konektorech a nabijeckach jako u mobilnich telefonu. Protoze jestli ne tak at zije ta jejich slavna zelena ...
Koukám, že ekoteroristická lobby opět úřaduje. Holt nám pomalu ale jistě přibývá "uživatelů" motorových vozidel, které mnohem víc než jízdní vlastnosti a reálná praktičnost zajímá jestli si to bude povídat s jejich smartphonem. Dojezd záměrně všichni udávají při těch nejnižších rychlostech, protože v plném nasazení jejich "zeleným" zázrakům dojde šťáva po pár desítkách kilometrů. A v americkém protektorátu jménem Česko si americký velvyslanec mne ruce jak konečně protlačí rozšíření Dukovan a Temelínu Westinghousem za několikanásobně vyšších nákladů než s použitím ruské technologie.
Az se MCZ prejmenuji na ECZ [ElektrikariCZ] budu uz nastesi cuchat ke kytkam zespodu!
Vodou nebo olejem chlazeny superzeleny elektro*racky... brr! Jeste na tom chybi generator zvuky 4T motorky a poradnej reprak... Tohle netusil ani Kulhanek: ten jen J500 OHC jako vrchol ekoterorizmu predelaval do LPG