Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zajímavé, ale pořád v plínkách jako kdysi pára. Ty udávané dojezdy je opravdu teorie, znám z aut. Pokud si budete chtít zatahat, tak jde dojezd rapidně dolů a nebude to na cestu ani okolo komína, bohužel.......
Jen taková *noticka*, ale zdaleka ne off-theme.
Dnešní zpráva na CNN Prima News :
"Elon Musk zvažuje opuštění funkce ve firmě Tesla
a zústat jen influencerem.
Připomíná to "ukončení činnosti" české firmy Bohemia Energy.
Nějak nechápu navyšování kapacity aku. BMS aku má jisté rezervy, dále aktivním chlazením aku ochráním vyšší odběry při načipování motoru na vyšší výkon, ale se ztrátou z kapacity. Něco můžu limitně z BMS ošulit, jen 18 % se mi zdá příliš, a to v tom není vyšší energ. náročnost a ztráty při navýšení potenciálu výkonnosti. Nejspíš se jedná o marketingový trik. Navýšení výkonu lze docílit snadněji než zvýšení kapacity (přepočtem buzení motoru a menším omezení proudu, ovšem s plynoucími neduhy pro životnost a bezpečnost).
Co je dobrý nápad, tak doplňková baterie , tam nemám pochybnosti.
Je moc fajn, že v Zero Motorcycles neusnuli na vavřínech a opět zapracovali na navýšení výkonových parametrech elektromotoru, kapacity baterie a vylepšení jejího tepelného managementu, a to při zachování téměř totožné hmotnosti s předchozí generací
Jediné co mi moc nesedí je odemykání kapacity baterie a některých dalších funkcí za příplatek. Je podle mě zbytečný luxus vozit s sebou poměrně těžkou baterii, když bych nevyužíval její kapacitu na 100%. Leda že bych chtěl výrazně prodloužit její životnost. Ale to lze zajistit i jiným způsobem. Na 100% můžu nabíjet jen tehdy, když to potřebuju.
Jako doplňková výbava bude osvěžovač vzduchu do zásuvky. Pro eemotorky se dvěma cinema. Cvajtakt a čtyřtakt benzín. U cvajtaktaktu budete moct otočným potenciometrem regulovat množství spáleného oleje. Další vymoženosti bude elektrický výboj ik dýmu pro vizuální efekt. Za deště i s elektrošoky pro posadku, když zastaví a stoupnou na zem. Posledním a zásadním vylepšením bude repro soustava, vydávající zvuky, které si online budete přehrávat. Jen bachacha, abyste se neuklikli a nepouštěli za svistu zadního elektrokola, Pohádky z mechu a kapradí
A teď vážně. Jediná baterka v motorce je ta, co roztoči startér motoru.
Jsem old school a esračky nechci. Mrzí mě jakým směrem se vyvíjí svět aut a jsem rád že svět motorek je ještě v pořádku! Chci slyšet rachot motoru, cítit vibrace a vůni benzínu! Nic jinýho, ne díky! ze zásuvky se má napájet varná konvice, ne motorka!
A já jsem myslel, že jediným ETABLOVANÝM výrobcem e-motocyklů
je Energica, když má monopol v E-Poháru při MotoGP , což nemá ani
jeden z výrobců v mistrovství světa GP zúčastněných ...
Až zase budete nadávat na greendealový zlo, vzpomeňte si, kdo ho prosazuje a už ty levičáky u voleb neházejte do urny. Je jich plná EU a nejen ona!
1 reakce
Zajímavé, ale pořád v plínkách jako kdysi pára. Ty udávané dojezdy je opravdu teorie, znám z aut. Pokud si budete chtít zatahat, tak jde dojezd rapidně dolů a nebude to na cestu ani okolo komína, bohužel.......
Jen taková *noticka*, ale zdaleka ne off-theme.
Dnešní zpráva na CNN Prima News :
"Elon Musk zvažuje opuštění funkce ve firmě Tesla
a zústat jen influencerem.
Připomíná to "ukončení činnosti" české firmy Bohemia Energy.
1 reakce
Nějak nechápu navyšování kapacity aku. BMS aku má jisté rezervy, dále aktivním chlazením aku ochráním vyšší odběry při načipování motoru na vyšší výkon, ale se ztrátou z kapacity. Něco můžu limitně z BMS ošulit, jen 18 % se mi zdá příliš, a to v tom není vyšší energ. náročnost a ztráty při navýšení potenciálu výkonnosti. Nejspíš se jedná o marketingový trik. Navýšení výkonu lze docílit snadněji než zvýšení kapacity (přepočtem buzení motoru a menším omezení proudu, ovšem s plynoucími neduhy pro životnost a bezpečnost).
, tam nemám pochybnosti.
Co je dobrý nápad, tak doplňková baterie
Je moc fajn, že v Zero Motorcycles neusnuli na vavřínech a opět zapracovali na navýšení výkonových parametrech elektromotoru, kapacity baterie a vylepšení jejího tepelného managementu, a to při zachování téměř totožné hmotnosti s předchozí generací
Jediné co mi moc nesedí je odemykání kapacity baterie a některých dalších funkcí za příplatek. Je podle mě zbytečný luxus vozit s sebou poměrně těžkou baterii, když bych nevyužíval její kapacitu na 100%. Leda že bych chtěl výrazně prodloužit její životnost. Ale to lze zajistit i jiným způsobem. Na 100% můžu nabíjet jen tehdy, když to potřebuju.
1 reakce
Jako doplňková výbava bude osvěžovač vzduchu do zásuvky. Pro eemotorky se dvěma cinema. Cvajtakt a čtyřtakt benzín. U cvajtaktaktu budete moct otočným potenciometrem regulovat množství spáleného oleje. Další vymoženosti bude elektrický výboj ik dýmu pro vizuální efekt. Za deště i s elektrošoky pro posadku, když zastaví a stoupnou na zem. Posledním a zásadním vylepšením bude repro soustava, vydávající zvuky, které si online budete přehrávat. Jen bachacha, abyste se neuklikli a nepouštěli za svistu zadního elektrokola, Pohádky z mechu a kapradí
A teď vážně. Jediná baterka v motorce je ta, co roztoči startér motoru.
1 reakce
Svezl bych se ale urcite nekoupil.. motorka musi mit radicku, zvuk a nadrz na benzin
1 reakce
Jsem old school a esračky nechci. Mrzí mě jakým směrem se vyvíjí svět aut a jsem rád že svět motorek je ještě v pořádku! Chci slyšet rachot motoru, cítit vibrace a vůni benzínu! Nic jinýho, ne díky!
ze zásuvky se má napájet varná konvice, ne motorka!
2 reakce
Čte někdo tyhle elektrický koko...?
Doplním, že jsem shlédl nadpis a první odstavec pro ujištění a rovnou šup vyjádřit názor.
2 reakce
Jen si bádejte a prošlapávejte slepé uličky. Já to rozhodně platit nebudu.
1 reakce
A já jsem myslel, že jediným ETABLOVANÝM výrobcem e-motocyklů
je Energica, když má monopol v E-Poháru při MotoGP , což nemá ani
jeden z výrobců v mistrovství světa GP zúčastněných ...
6 reakcí