yamaha_demo_tour




Curtiss Zeus ve dvou verzích s novou technikou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5090) napsal 30.11.2018 v 14:47

Zapoměl jsem uvést zdroj : Alex Švamberk / Novinky.cz .

IvanDvoutakťák (5090) napsal 30.11.2018 v 14:24

Další souvislosti s e-mobilitou :
**********************************
Současné protesty ve Francii neorganizuje žádná odborová centrála ani politická strana. Žluté vesty nemají žádné vedení, jsou spontánním hnutím lidí, kteří už nezvládají růst cen.
Ty ve Francii u benzínu stouply za rok o 15% a u nafty dokonce o 23% .
*****************************************************************************
Ve středu 28.11.2018 EK navrhla, aby Evropa byla do roku 2050 neutrální,
tedy že veškeré emise skleníkových plynů budou vyváženy postupy pro
jejich odstranění z ovzduší.

Situace ve Francii ale ukazuje, že opustit fosilní paliva, hlavní zdroj skleníkových plynů, nebude vůbec jednoduché, když je moderní společnost na jejich využívání založena. Nemůže každý chodit do práce pěšky.

Macron nezakázal prodej, jak to EU udělala u silných vysavačů a žárovek,
přesto protesty zasáhly celou Francii, konaly se na více než 1500 místech
a 17. listopadu se zapojilo 290 000 lidí,
přičemž skoro milion podepsal petici proti zvýšení daně.

O emisích a oteplování se mluví přes půl století, tvrdé normy omezující
emise však přišly v EU až v roce 2005 a do aféry dieselgate se považovaly
naftové motory za dobré řešení.

Zlomem měly být preference elektromobilů, které ovšem zdaleka nejsou
bez problémů. V akumulátorech jsou látky zatěžující životní prostředí,
ale hlavně se musí elektrická energie pro ně vyrobit, na což obnovitelné
zdroje nestačí.

Taky už se nikdo neodvážil říci, že bude nutné změnit fungování celé
společnosti, aby lidé nemuseli za prací dojíždět, polotovary a zboží se
stále nepřeváželo, když se vyrábí v místech s levnější pracovní silou
a dodává bez velkých skladů.

Francie se stala prvním kolbištěm, kde se rozhoduje, zda se podaří
opustit fosilní paliva, aniž by to bylo pro lidi neúnosné a nevyústilo to
v mnohem rozsáhlejší a násilnější protesty, jako když když řemeslníci
a dělníci z manufaktur rozbíjeli stroje,
které jim braly práci a nemohli se uživit...

IvanDvoutakťák (5090) napsal 25.11.2018 v 18:43

Ještě mně napadlo, žeby oceánské lodě po "nějaké té desítce let" mohly změnit svůj
pohon na jaderný , ALE TEN JE ZAVRŽEN UŽ DNES . . .
Co však s těmi tisíci letadel denně 24 hodin brázdícími ATMOSFÉRU ?
"Vyhnat" je prostě vejš !

IvanDvoutakťák (5090) napsal 25.11.2018 v 13:13

P . S .
Až v NĚMECKU po roce 2030 nastane "nová doba" ,
nejspíš i nadále budou dvěma největšími zdroji znečišťování atmosféry
na CELÉ ZEMĚKOULI lodní a letecká doprava .
Snad ani dnes, v romantické době e-mobility , nechce někdo tvrdit,
že tyto dva "zdroje" někdy nějak změní druh svého pohonu !!!?

IvanDvoutakťák (5090) napsal 25.11.2018 v 12:08

ČTK - 24.11.2018

Německé automobilky chtějí v příštích dvou letech investovat do elektromobility
až 40 miliard eur, což je v přepočtu bilion korun.

Počet nabízených elektrických modelů plánují ve stejné době zvýšit z dnešních
zhruba třiceti na 100. Dle šéfa sdružení automobilového průmyslu VDA Mattese
německé automobilky usilují o znovuzískání důvěry, ztracené kvůli dieselgate.

Miliardové investice by se měly promítnout mimo jiné do toho, že v roce 2030
budou elektromobily tvořit cca 30% nových aut na německém trhu,
namísto dnešních méně než dvou procent.
Takovému vývoji je ale nutné zásadně přizpůsobit infrastrukturu.

„Dnes je 76% všech evropských nabíjecích stanic ve čtyřech zemích,
Německu, Francii, Nizozemsko a Británii. I v SRN se ale jejich počet musí
dramaticky zvýšit, aby dokázaly obsloužit takové množství elektromobilů.

Aby toto zajistila čistá elektřina, je také nutné zvýšit počet větrných elektráren
z dnešních cca 30 tisíc na 84 tisíc, nebo jinak posílit jiný zdroje čisté energie.

Pro spolehlivou funkčnost t.zv. autonomních vozů, na jejichž vývoj se německé
automobilky chtějí soustředit, je taképotřeba výrazně zlepšit plošné pokrytí
SRN vysokorychlostním internetem, než jaké je dostupné dnes."

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

((( Takže každému myslícímu člověku musí být zřejmé, že jde o pouhé snění )))

IvanDvoutakťák (5090) napsal 25.11.2018 v 08:33

I když "nemám páru" , jaká bude cena dobíjení / odběru kW z dobíjecí "stanice",
tak si dovolím tvrdit, že to nebude žádná charita pro "průkopníky" elektromobility
a do ceny bude určitě zahrnuta návratnost investice + amortizace "stanice" ...

https://www.novinky.cz/ekonomika/489755-elektrina-od-ledna-zdrazi-o-stovky-korun-rocne-nejvice-za-sest-let.html

IvanDvoutakťák (5090) napsal 24.11.2018 v 14:58

Tento článek má titulek *VÝRAZNĚ SNÍŽIT EMISE? NEREALISTICKÉ.



SuperSic58 (1308) napsal 24.11.2018 v 08:15

velebnosti já jdu blejt

IvanDvoutakťák (5090) napsal 23.11.2018 v 14:25+1



https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nemecke-automobilky-investuji-do-elektromobility-astronomickou-castku-61048?dop-ab-variant=&seq-no=3&source=hp

opic26 (457) napsal 23.11.2018 v 06:42

..+ argument výrobce že chtěl na rozdíl od ostatních přiznat agregát je zcestný. Máme rádi motorky i kvůli jejich designu a proporcím, nebo?! Já nechci řídit něco co má vypadat jak lednička s koly, nebo 2 "tužkové" nad sebou.

opic26 (457) napsal 23.11.2018 v 06:35

Taky souhlasím s výměnou designéra a s pohony čekám jak to dopadne.Pierre Terblanche dělal alespoň pěkné poslední Confederate. Chce někdo z vás kromě Batmana jezdit na žehlícím prkně s balónovými koly?! 👎 Zrychlení za 2,1s a ktouťák auta nemalého obsahu - kde se mám té fošně při sprintu zapřít a čeho se budu řádně držet? Nebo ten mladičký frajer počítal s bezpečnostními pásy?

strakon (542) napsal 22.11.2018 v 17:19

Další hnusovina z elektrické produkce Tady chybí blicí smajlík jako sůl

SLAY (823) napsal 22.11.2018 v 16:33

na tomhle se mi nelíbí vůbec nic ... hrůzný

papiboy (1261) napsal 22.11.2018 v 14:42

Neriešim, či vodík, či elektro či benzín, už som starý, mne je to fuk, ja to už dokrútim na ten benzín.

Proti gustu síce žiaden dišputát, ale designéra by som vymenil okamžite.

Existuje predsa aj estetické zamorovanie prostredia...

Destroyer (237) napsal 22.11.2018 v 14:10+1

Ivan - s tym vodikom by som si tiez nebol isty, otazne su opat emisie vodnej pary - pri vypustani do ovzdusia sposobia ekologicku katastrofu, bezpecnost a vyroba vodika? Napokon vodikovy pohon v BMW autach zatial nijak nenapredoval za poslednych 13 rokov.
Bohuzial skutocnu alternativu k spalovacim motorom nemame a ktovie ci niekedy bude ked sa vsetci vyrobci svorne utahuju k downsizingom a hybridnym pohonom. Vozidla sa stavaju tak ze nic nevydrzia a aky podiel na katastrofalnej ekologickej situacii ma recyklacia, opravy a konzumny sposob vyuzivania vozidiel? - to este nikto nevycislil a tak budeme spokojne montovat litrove trojvalce s turbom do dvojtonovych aut, s pozehnanim ekologickych euronoriem si mysliet ze je vsetko OK.
...a ze elektromobilita zanechava v sucasnosti vacsiu uhlikovu stopu ako spalovaci motor je stara znama. Vsetky tie vyvojove projekty na elektromobilitu posuvaju hranice dojazdu a recyklacie relativne malo. Tak ktovie ci sa to niekedy zmeni.
Inak tento koncept dufam ze v tom nieje buducnost moto designu

IvanDvoutakťák (5090) napsal 22.11.2018 v 13:30

Komu by tento Curtis *ZEUS* nepřipomínal nějaké (zvětšené) odrážedlo
pro děti, vyrobený ze dřeva a TAKY patřičně cenově "naprděný" ...

31081 (676) napsal 22.11.2018 v 12:55

Na tom se musí krásně sedět

Paulo (2571) napsal 22.11.2018 v 11:52

Kdyby do tý díry odělali aspoň nějakou schránku na věci, tak by to mělo alespoň nějakou užitnou hodnotu

IvanDvoutakťák (5090) napsal 22.11.2018 v 11:25+3

Šéf Pražské plynárenské Janeček se vyjádřil, že okamžitý přechod z fosilních paliv k bezemisní
energetice není možný bez plynu, jehož cena se pravděpodobně v příštích letech zvýší,
přičemž elektromobilita není zatím řešením.

22.listopadu 2018
*******************

Co si myslíte o elektromobilitě a její podpoře?
*************************************************
Elektromobilita není zatím podle mého názoru řešením. Její propagování je dáno energetickými společnostmi, protože to je potenciálně obrovský nový trh. Existuje celá řada studií, které
zpochybňují ekologickou efektivitu elektromobilů. Je potřeba říci racionální názor.
Před časem jsem četl článek s titulkem „Šéf Volkswagenuztratil nervy“.
On je představitelem automobilového kolosu. Těmi problémy se zabývá víc než kdokoli jiný.
Pouze poukázal na negativní aspekty elektromobility.

Je prokázáno, že elektromobil ještě předtím, než vyjede, má osmkrát vyšší zátěž než
spalovací motor za celou dobu svého provozu. Je pravdou, že z celkového zatížení v
dopravě na planetě je 80 procent znečištění způsobeno velkými tankery a letadly.
Jen dvacet procent osobní a nákladní dopravou.

Když se vrátím ke zmíněnému titulku, je to neuvěřitelná manipulace s reálnou obavou
o všechny aspekty, které souvisí s bezmyšlenkovým přechodem od spalovacího motoru
na fosilní paliva na elektromobily. Devalvuje to jeho myšlenky, které byly myšleny tak,
aby lidé uvažovali ve všech souvislostech. Hektickým prosazováním elektromobility
dosahujeme marginálních výsledků za obrovských nákladů.
Ptám se, musíme ztratit konkurenceschopnost ve prospěch ideologie?

Jaké jsou alternativy elektromobility?
****************************************
Asi očekáváte, že budu masivně podporovat pouze CNG. Není tomu tak.
CNG je nyní okrajové, podobně jako elektromobilita, ale je to nejvhodnější cesta
pro urbanizované zóny, tedy například pro Prahu.
Když říkáte, že zasíťujete Prahu infrastrukturou pro dobíjení elektrických aut, tak když
foukne od Mělníka, máte veškerý popílek vzniklý při výrobě elektřiny nad Prahou stejně.

Navíc není možné Prahu rozkopat a natahat všude výkonné kabely, abyste byl schopen
elektromobily dobíjet. Aby to bylo alespoň elementárně efektivní, měla by se konvertovat
elektřina z fotovoltaických elektráren. Ale přes den potřebujete jezdit, a ne vozy nabíjet.

Řešením by bylo stavění obrovských bateriových polí, což znamená obrovské množství
chemie, a tedy rizika zátěže pro životní prostředí. Je celá řada vedlejších vlivů,
které takzvané obnovitelné zdroje mají, a ty nejsou zatím prozkoumány.
Hovoří se o tom, že v okolí větrných elektráren se mění fauna.
V Rakousku už s tím mají problémy, protože nemají hraboše na vinicích.
Obrovskými větrnými parky nad severním Německem je podle některých názorů
ovlivněna srážková činnost v celé střední Evropě.

Jestli chce někdo třeba v Praze nebo v dalších městech řešit karcinogenní polétavý prach,
je CNG okamžitým řešením. CNG z klasického plynu, a ne bioplynu, jehož je strašně málo
a je velmi drahý. To se dělá jenom v Evropě.

Jsem pro bioplynové stanice a z nich vytvářený takzvaný zelený plyn, ale jen pokud je tam
hniloba z čistíren odpadních vod nebo z kejdy, ne že budeme provádět akvizici odpadu
i mimo ČR. K těmto věcem je třeba přistupovat s ekonomickým opodstatněním.
Pro Prahu může CNG provozovat dopravní podnik, vozy taxi, záchranky. CNG je řešení.
Elektromobilita není zatím cestou, jen přenášíme zátěž o kousek vedle.
*****************************************************************************

Vodík je budoucnost. Je to spalovací motor nebo palivový článek. CNG není alternativa
k fosilním palivům, to je jen okamžité řešení. Tvrdím, že budoucností jsou alternativní
paliva a jedním z nich je vodík. Vidím v tom řádově větší potenciál než u elektromobilů.

Energetické společnosti mají dostatečné množství peněz a vlivu, aby propagovaly pro ně
efektivní a ekonomicky výnosný byznys. Není tady zatím síla a ambice, které by propagovaly
výhody jiných alternativních paliv.
Tím, že je elektromobilitě dávána nepřiměřeně velká pozornost, podvazujeme rychlejší vývoj
jiných alternativních paliv, ve kterých spatřuji budoucnost.

Mluví se o tom, že rozmach elektromobilů ohrozí pracovní místa v Evropě…
**********************************************************************************
Ohroženy budou statisíce pracovních míst, je to zcela bezohledné.
_________________________________________________________________________

((( TAKŽE SLOVY KLASIKA : * Co budou skláři žrát, když skleničky budou z plastu? * )))




TOPlist