Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
O zvuk bych se nebál...strčil bych tam reprák a můžu mít klíďo zvuk cválajícího koně... Jinak elektro super - jen houšť a větší kapky!! Těším se na první elektro supersport.
pánové, v roce 1901 vyrobil a používal Edison trakční baterii do elektroauta. Byla z niklu a železa- rozuměj z plechů, jeden z nich byl tlustě poniklován.
elektrolyt KOH.
A to je celé. životnost teoreticky nekonečná
jednou za 2 uheráky se vymění louh.
**** motto: voni nám lžou proto, abysme nic nevěděli a byli z nás tupci****
přesně takhle bych si představoval motorku do města .. problem je vtom, že neni pro dva a s tím kleknutím 30km před domem to se hold nedá nic nělat musíš to mít vypočítany... jinak souhlas s Italofil: řetětovku též nechápu.. a něco na tý výrobě baterie bude opravdu smrdět...
Nevypadá to zle, ale nechápu, proč tam dali řetězovku, když jde o skoro bezúdržbové moto? Více by mi tam pasoval řemen! Cena už také není z nejhorších. Nejdůležitější parametr je asi životnost baterie + její cena...Pokud jde o ekologii, tak jsem kdesi četl, že samotná výroba baterie, je energeticky=ekologicky náročnější, než zpracování ropy na benzín či naftu. Pravděpodobně díky těžbě vzácných kovů, jenž jsou potřebné pro výrobu baterií. Takže by mne zajímalo co je na tom pravdy?
Pořizovací cena je sice vyšší, ale snad by se to časem vrátilo na nákladech na údržbu a provoz. Při každodenním dojíždění do práce by to mohlo být za pár let. Nechce se to někomu spočítat ?
O zvuk bych se nebál...strčil bych tam reprák a můžu mít klíďo zvuk cválajícího koně...
Jinak elektro super - jen houšť a větší kapky!! Těším se na první elektro supersport.
pánové, v roce 1901
vyrobil a používal Edison trakční baterii do elektroauta. Byla z niklu a železa- rozuměj z plechů, jeden z nich byl tlustě poniklován.
elektrolyt KOH.
A to je celé. životnost teoreticky nekonečná
jednou za 2 uheráky se vymění louh.
**** motto: voni nám lžou proto, abysme nic nevěděli a byli z nás tupci****
přesně takhle bych si představoval motorku do města
.. problem je vtom, že neni pro dva
a s tím kleknutím 30km před domem to se hold nedá nic nělat musíš to mít vypočítany... jinak souhlas s Italofil: řetětovku též nechápu.. a něco na tý výrobě baterie bude opravdu smrdět...
A co potom ked dojde stava 30km od domu? Kde a ako dloby som to nabijal?
bez ladaku bych to nechtel
Vocas: ne vždy, nezapomínejme na vodní a větrné elektrárny...
Stejně se el. energie vyrábí i z neobnovitelných surovin, jaká pak EKOLOGIE.
Mno zase baterie se zpětně vykupují a recyklují na rozdíl od výfukových zplodin.
Nevypadá to zle, ale nechápu, proč tam dali řetězovku, když jde o skoro bezúdržbové moto? Více by mi tam pasoval řemen!
Cena už také není z nejhorších. Nejdůležitější parametr je asi životnost baterie + její cena...Pokud jde o ekologii, tak jsem kdesi četl, že samotná výroba baterie, je energeticky=ekologicky náročnější, než zpracování ropy na benzín či naftu. Pravděpodobně díky těžbě vzácných kovů, jenž jsou potřebné pro výrobu baterií. Takže by mne zajímalo co je na tom pravdy?
za kilo by to šlo a stát by to měl osvobodit od daně
...myšleno ve srovnání s ybr 125 a rozdílu cenu. Nehledě na to, že je Enertia lépe osazená a má (podle mě)lepší design.
Pořizovací cena je sice vyšší, ale snad by se to časem vrátilo na nákladech na údržbu a provoz. Při každodenním dojíždění do práce by to mohlo být za pár let. Nechce se to někomu spočítat
?