Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dle mého názoru je produkční verze elektroskůtru BMW CE04 po designové stránce poměrně zdařilá, ale měl bych pár výhrad, zejména k praktičnosti:
- i velký plexištít by mohl být větší
- rovné sedlo bez hrbu bude klouzat oběma směry a možná bude i tvrdé
- u verze sedla s hrbem bude třeba sledovat spolujezdce, jestli mi při zrychlení nepřesedl na zadní blatník
- hodně malý úložný prostor pod sedlem, sotva na jednu helmu, chtělo by to ještě top case, ale to by zase narušilo ten sci-fi design
- nevím jestli jsou kola plechová nebo hliníková, v každém případě to vzadu vypadá dost lacině
- hodně vysoká hmotnost na e-skůtr, měl by mít minimálně o 50kg méně
- velmi velký rozvor, pokud by dali motor do zadního kola, mohli rozvor zmenšit, ale zase by ten motor byl vzhledem k požadovanému výkonu hodně tepelně namáhaný
Jinak asi OK. Hodně mě zaujala ta bunda s koncovými světly
Uživatelsky je ten skutr přijatelný ačkoliv by mohl mít účelnější desing. Nehrát si tolik na modernu.
O ekonomice provoz rozhodne životnost a cena baterií spolu s nárustem cen elektřiny vyvolaným právě elektrifikací dopravy. To jsou neznámé veličiny.
muj maxi 500 ccm skutr vazi 204 kg a dojezd mam 250 km, elektricky mi nema co nabidnout...potrebuji tahat za plyn ne uzkostlive sledovat stav baterky po kazdem predjeti autobusu...ale vy co se vam to libi hrajte si dal na autistickou gretu
a pokud jde o to propagacni video, stejne reklamy se používají k propagaci nepouzitelnych nepraktickych cafe racerů a podobnych bastlů...
Není lepší revír pro elektricky skútr, než je město.
Ostatní jsou bláboly od lidí, co si pletou skútr s motorkou a čekají od něho emoce, sexy look nebo výkony. Skútr je služba…
Cílovka je západoevropské velkoměsto, kde musíte do světa křičet, jak moc jste eko bio. Proto ten design něco mezi ČZ Prase a Trabantem. Bankéř Helmut ze Frankfurtu si ho jistě pořídí. Za pár let, až bude e-skútr pro masovku, bude k nerozenání od klasického. Pomalu se to zlepšuje, cena je už jen vysoká, ale ne šílená.
Nebudu řešit cenu, ta je u BMW vždy taková, jaká je. Ale konečně tu máme pořádné nabíjení (chlazení vodou, konektor pro wallbox) konečně pořádný výkon, konečně pořádná technika. Dojezd bez hraní si na ekojízdu bude pro denní ježdění ve městě taky dostačující. Dokonce začínám věřit tomu, ze to při slušném zacházení vydrží několik let a nebude to hned zdrojem zbytečného odpadu. Vypadá to krutopřísně a já dávám BMW za to, ze to dotáhli dokonce a měli odvahu to pustit do světa bez zásadních změn od konceptu. Jediné co mě na tom trochu děsí je ten dloooooouhataaaaaaanský rozvor, což pro skútr do města neni rozhodně žádná výhra. Pro masové užívání to taky zatím rozhodně není, benzínové stroje za stejnou cenu stále nabízí o mnoho víc muziky. Ale už to vypadá uživatelsky přívětivé pro každodenní užívání bez zásadních omezení v rámci provozu v megaaglomeracích.
za mě dojezd i nabíjení ok. servis jednou za 2roky, spíše kontrolní a za nula prdlačku.. už žádný blemcání oleje a benzínu..:) 99% nabíjení bude stejně doma ideálně z wallboxu.. asi s tím nikdo nepojede tour de evropa. i když i to si umím představit. po 100km káva a všude za exota:) líbí se mi i ten display ala bmw i3.. a cena je jaká je. bude to fungovat, není to čína a holt to není pro všechny. na to se ale u bmw stejně nikdy nehrálo..
Předchůdce BMW C Evolution na 1. setkání elektroskútristů a elektromotorkářů v Praze majitel kaso69 půjčoval k vyzkoušení. Skútr má velmi velké zrychlení, i přes vyšší hmotnost, poskytoval skvělý zážitek (u mě i respekt).
Novinka CE 04 zvládne jako C Evolution hravě i meziměsto, hlavně je určená pro města západní civilizace.
Cena za špičkový, dyzajnově vyvedený, vzhledově zajímavý elektro skútr odpovídá. Bude na něj jistě spolehnutí a kam přijede, tam bude budit kladné emoce (mám takovou zkušenost s prvním e-motocyklem).
U této cenové kategorie je rychlonabíjení samozřejmostí, Typ2 Mennekes je dostatečné řešení.
Souhlasím s puffybodie, že rovné řešení sedla je pro skútr, i pomalou motorku, výhodné řešení.
Strašný. Mít pod prdelí utrženej kus kosmický lodi, rozvor jak u Čechie, asi bych se i styděl na tom jezdit, protože by všichni blbě čuměli. Estetika a elegance byly nahrazený mírně infantilní hrou na příští století, to se mi líbilo, když mi bylo tak osm.
Ne, za sebe říkám prostě NE. Brr.
Hmotností, rozvorem a cenou mi to spíše než skútr připomíná "čopr, bejby" (střední třídy) , ale obecně elektroskútr do města, proč ne, tady by to smysl dávalo.
-------------
Pro pozorné: kdo najde 5 rozdílů na obrázcích s panem Edgarem Heinrichem?
Hmotnost, cena, úložný prostor, reálný dojezd... Dokud nepřijdou s nějakými skladnými levnými ,,superkondenzátory,, , nemá to pořád význam. Přitom elektromotor do skútru je super věc. Jen to všechno okolo je na hovno
Vidim tam jednu hlavni vyhodu ze ktere by se meli poucit naprosto vsichni vyrobci skutru i ti radoby maxi skutr tvurci. A to je to rovne sedlo, ktere umoznuje bezne rostlym lidem si najit vhodnou pozici aniz by meli kolena pod bradou nebo sekle o nejaky debilni design prvek na palubovce
Jinak design za mne rozhodne lepsi nez X-Max a podobne, takovy trochu styl jako kdyz Batmobil oprca Vespu, ale vysledek se povedl
Pohon je ovsem zda se stale kamen urazu......podle WTMC je pri 60km/hod takovy dojezd a to jeste u te vetsi baterky. Kdyz se to dostane na takovy dojezd pri maximalnim vykonu, tak pak to zacina davat smysl (parametrove, ekologicky je to samozrejme katastrofa).
A baterie zaruka jen 40.000km to na skutrech na jihu lidi najezdi i za rok, maximalne dva a cena nove bude darda. I kdyz je fakt, ze cilovka stejne bude nejaka Instagram radoby hvezda, co to ma na leasing nebo promo a vyjede s tim maximalne pri minimalne 25 stupnich, modre obloze a bezvetri 10km na espresso sdilet zazitky jak to bylo narocne se dopravit v tom provozu socek
Ten dlouhý rozvor do města asi nebude úplně výhrou a ono to je hlavně přibližovadlo do města
Jinak mi tam chybí v tom nevyužitém prostoru nad zadním kolem kufr designově sladěný se skútrem, který by pobral druhou přilbu, což je při jízdě ve dvou dost žádoucí .
Dle mého názoru je produkční verze elektroskůtru BMW CE04 po designové stránce poměrně zdařilá, ale měl bych pár výhrad, zejména k praktičnosti:
- i velký plexištít by mohl být větší
- rovné sedlo bez hrbu bude klouzat oběma směry a možná bude i tvrdé
- u verze sedla s hrbem bude třeba sledovat spolujezdce, jestli mi při zrychlení nepřesedl na zadní blatník
- hodně malý úložný prostor pod sedlem, sotva na jednu helmu, chtělo by to ještě top case, ale to by zase narušilo ten sci-fi design
- nevím jestli jsou kola plechová nebo hliníková, v každém případě to vzadu vypadá dost lacině
- hodně vysoká hmotnost na e-skůtr, měl by mít minimálně o 50kg méně
- velmi velký rozvor, pokud by dali motor do zadního kola, mohli rozvor zmenšit, ale zase by ten motor byl vzhledem k požadovanému výkonu hodně tepelně namáhaný
Jinak asi OK. Hodně mě zaujala ta bunda s koncovými světly
Uživatelsky je ten skutr přijatelný ačkoliv by mohl mít účelnější desing. Nehrát si tolik na modernu.
O ekonomice provoz rozhodne životnost a cena baterií spolu s nárustem cen elektřiny vyvolaným právě elektrifikací dopravy. To jsou neznámé veličiny.
2 reakce
Pro pana učitele 4 kola zde:
https://www.motorkar...vigliasso-44907.html
k mentální úrovni o kolečko míň zde:
https://www.motorkar...o-mp3-300-44523.html
Jednoduchost
a minimální uhlíková stopa výroby É-autíček nadevše
https://www.stream.cz/elektromobily-suv/rozlozeny-elektromotor-elektromobilu-64190452?dop_ab_variant=0&dop_id=64190452&dop_req_id=18ctpahZmzs-202107121539&dop_source_zone_id=1&utm_campaign=_var&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
2 reakce
L6L: nejsou tyto www náhodou o motorkách?
Společnost GM nespí na vavřínech a koná pro městskou dopravu:

Cena do 100 tisíc Kč je až neuvěřitelná, dokonce má klimatizaci a provedení kabriolet
Taková milá čtyřkolka má Typ2 a zářnou budoucnost v Evropě?
2 reakce
muj maxi 500 ccm skutr vazi 204 kg a dojezd mam 250 km, elektricky mi nema co nabidnout...potrebuji tahat za plyn ne uzkostlive sledovat stav baterky po kazdem predjeti autobusu...ale vy co se vam to libi hrajte si dal na autistickou gretu
a pokud jde o to propagacni video, stejne reklamy se používají k propagaci nepouzitelnych nepraktickych cafe racerů a podobnych bastlů...
2 reakce
Není lepší revír pro elektricky skútr, než je město.
Ostatní jsou bláboly od lidí, co si pletou skútr s motorkou a čekají od něho emoce, sexy look nebo výkony. Skútr je služba…
8 reakcí
Cílovka je západoevropské velkoměsto, kde musíte do světa křičet, jak moc jste eko bio. Proto ten design něco mezi ČZ Prase a Trabantem. Bankéř Helmut ze Frankfurtu si ho jistě pořídí. Za pár let, až bude e-skútr pro masovku, bude k nerozenání od klasického. Pomalu se to zlepšuje, cena je už jen vysoká, ale ne šílená.
3 reakce
Nebudu řešit cenu, ta je u BMW vždy taková, jaká je. Ale konečně tu máme pořádné nabíjení (chlazení vodou, konektor pro wallbox) konečně pořádný výkon, konečně pořádná technika. Dojezd bez hraní si na ekojízdu bude pro denní ježdění ve městě taky dostačující. Dokonce začínám věřit tomu, ze to při slušném zacházení vydrží několik let a nebude to hned zdrojem zbytečného odpadu. Vypadá to krutopřísně a já dávám BMW
za to, ze to dotáhli dokonce a měli odvahu to pustit do světa bez zásadních změn od konceptu. Jediné co mě na tom trochu děsí je ten dloooooouhataaaaaaanský rozvor, což pro skútr do města neni rozhodně žádná výhra. Pro masové užívání to taky zatím rozhodně není, benzínové stroje za stejnou cenu stále nabízí o mnoho víc muziky. Ale už to vypadá uživatelsky přívětivé pro každodenní užívání bez zásadních omezení v rámci provozu v megaaglomeracích.
za mě
dojezd i nabíjení ok. servis jednou za 2roky, spíše kontrolní a za nula prdlačku.. už žádný blemcání oleje a benzínu..:) 99% nabíjení bude stejně doma ideálně z wallboxu.. asi s tím nikdo nepojede tour de evropa. i když i to si umím představit. po 100km káva a všude za exota:) líbí se mi i ten display ala bmw i3.. a cena je jaká je. bude to fungovat, není to čína a holt to není pro všechny. na to se ale u bmw stejně nikdy nehrálo..
1 reakce
Předchůdce BMW C Evolution na 1. setkání elektroskútristů a elektromotorkářů v Praze majitel kaso69 půjčoval k vyzkoušení. Skútr má velmi velké zrychlení, i přes vyšší hmotnost, poskytoval skvělý zážitek (u mě i respekt).
Novinka CE 04 zvládne jako C Evolution hravě i meziměsto, hlavně je určená pro města západní civilizace.
Cena za špičkový, dyzajnově vyvedený, vzhledově zajímavý elektro skútr odpovídá. Bude na něj jistě spolehnutí a kam přijede, tam bude budit kladné emoce (mám takovou zkušenost s prvním e-motocyklem).
U této cenové kategorie je rychlonabíjení samozřejmostí, Typ2 Mennekes je dostatečné řešení.
Souhlasím s puffybodie, že rovné řešení sedla je pro skútr, i pomalou motorku, výhodné řešení.
Strašný. Mít pod prdelí utrženej kus kosmický lodi, rozvor jak u Čechie, asi bych se i styděl na tom jezdit, protože by všichni blbě čuměli. Estetika a elegance byly nahrazený mírně infantilní hrou na příští století, to se mi líbilo, když mi bylo tak osm.
Ne, za sebe říkám prostě NE. Brr.
2 reakce
Hmotností, rozvorem a cenou mi to spíše než skútr připomíná "čopr, bejby" (střední třídy)
, ale obecně elektroskútr do města, proč ne, tady by to smysl dávalo. 

-------------
Pro pozorné: kdo najde 5 rozdílů na obrázcích s panem Edgarem Heinrichem?
4 reakce
Hmotnost, cena, úložný prostor, reálný dojezd... Dokud nepřijdou s nějakými skladnými levnými ,,superkondenzátory,, , nemá to pořád význam. Přitom elektromotor do skútru je super věc. Jen to všechno okolo je na hovno
1 reakce
Vidim tam jednu hlavni vyhodu ze ktere by se meli poucit naprosto vsichni vyrobci skutru i ti radoby maxi skutr tvurci. A to je to rovne sedlo, ktere umoznuje bezne rostlym lidem si najit vhodnou pozici aniz by meli kolena pod bradou nebo sekle o nejaky debilni design prvek na palubovce
Jinak design za mne rozhodne lepsi nez X-Max a podobne, takovy trochu styl jako kdyz Batmobil oprca Vespu, ale vysledek se povedl
Pohon je ovsem zda se stale kamen urazu......podle WTMC je pri 60km/hod takovy dojezd a to jeste u te vetsi baterky. Kdyz se to dostane na takovy dojezd pri maximalnim vykonu, tak pak to zacina davat smysl (parametrove, ekologicky je to samozrejme katastrofa).
A baterie zaruka jen 40.000km to na skutrech na jihu lidi najezdi i za rok, maximalne dva a cena nove bude darda. I kdyz je fakt, ze cilovka stejne bude nejaka Instagram radoby hvezda, co to ma na leasing nebo promo a vyjede s tim maximalne pri minimalne 25 stupnich, modre obloze a bezvetri 10km na espresso sdilet zazitky jak to bylo narocne se dopravit v tom provozu socek
Ten dlouhý rozvor do města asi nebude úplně výhrou a ono to je hlavně přibližovadlo do města
.
Jinak mi tam chybí v tom nevyužitém prostoru nad zadním kolem kufr designově sladěný se skútrem, který by pobral druhou přilbu, což je při jízdě ve dvou dost žádoucí
3 reakce
Jo, klidně, mít nazbyt ty prachy...
No nic, spokojím se zatím s benzínem
Jedna věc mě tedy zaujala - dlouhatansky rozvor.
2 reakce