Jaká je budoucnost značek Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio a Vespa na českém trhu?

Koncern Piaggio má v České republice od začátku letošní sezóny nového dovozce. Značky Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio a Vespa teď zastupuje společnost Faber Moto, která patří rakouské rodinné firmě s dlouholetými zkušenostmi v motocyklové branži. Jak jich chce využít na českém trhu, a co tahle změna přinese českým zákazníkům? Na to se můžete sami zeptat Adama Žerta, country managera firmy Faber Moto s.r.o.

Jaká je budoucnost značek Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio a Vespa na českém trhu?

Firma Faber Moto se sídlem v Brně je dceřinou společností rakouské rodinné firmy Faber GmbH, kterou založil Josef Faber senior již v roce 1948. Faber působil ve svých začátcích jako importér československých motocyklů JAWA a postupně se vypracoval na významného hráče na rakouském trhu s motocykly i souvisejícími produkty, příslušenstvím a servisními službami. Například spolupráce s italskou značkou Piaggio trvá přes půlstoletí, konkrétně funguje od roku 1964.

"Faber v současnosti nabízí v Rakousku pět hlavních motocyklových značek, s nimiž drží 29 % celkového trhu s jednostopými vozidly a 46 % v segmentu skútrů. Velký podíl na úspěchu firmy Faber v její dosavadní činnosti na rakouském trhu nese nejen snaha poskytnout zákazníkovi nejvyšší kvalitu produktů, nákupního zážitku a servisu, ale také aktivní propagace italského životního stylu dolce vita", představuje filozofii firmy Adam Žert, country manager pro Českou republiku.

"Strategie společnosti Faber je založena na partnerském přístupu k zaměstnancům, zákazníkům, dodavatelům a dalším partnerům, na vysoké odbornosti, inovacích a důrazu na kvalitu. To se odráží také v současném budování sítě autorizovaných obchodních a servisních partnerů v České republice. Cílem přitom není kvantita, ale kvalita jako záruka maximální spokojenosti zákazníka"

Na všechno, co nějak souvisí s novým zastoupením značek Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio a Vespa, se můžete Adama Žerta ptát prostřednictvím formuláře pod článkem. Spolu s ním bude ve čtvrtek odpoledne odpovídat Laura Marko, marketingová ředitelka Faber Moto. Ta působí od roku 2009 v oddělení marketingu Faber Rakousko, a od letoška je zodpovědná za marketing Faber Moto v ČR. V soukromí aktivně jezdí na strojích Vespa či Moto Guzzi.

 

On-line rozhovor: Adam Žert, Laura Marko

On-line rozhovor byl již ukončen. Děkujeme za otázky.

Dotazy můžou přidávat jen registrovaní a přihlášení uživatelé.

Otázky a odpovědi

JaraX
Dotaz od JaraX položen 17.05.2017 v 09:50

Zdravím Vás,
dovezl jsem individuálně historickou Guzzi (1956) a pro doplnění údajů pro český technický průkaz potřebuji vyjádření importéra resp. dodání těchto údajů. Bohužel na můj opakovaný dotaz Vaše společnost nereaguje. Jak to tedy je/bude s Vaší podporou při přihlašování resp. poskytováním výpisů s technickými daty starých motocyklů? Osobně jsem doufal ve zrychlení/zlevnění oproti dosavadnímu zastoupení...
Děkuji
Blažek

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:24

Dobrý den pane Blažku,
Váš dotaz jsem osobně dohledal a příští týden se Vám ozveme s konkrétní odpovědí. Za zpoždění se omlouvám. Aby proces byl plynulejší, uzavřeli jsme minulý týden smlouvu s externí společností, která tyto služby poskytuje i pro další výrobce na českém trhu. Tím pádem co se týče cen a rychlosti, neměli bychom se nijak lišit od konkurence, naopak věřím, že náš standard bude v mnohém vyšší.
Adam Žert

ibanezak
Dotaz od ibanezak položen 17.05.2017 v 10:26

Dobrý den,chci se zeptat jestli se počítá do budoucna se zastoupením v Plzni.Díky,Pavel.

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:25

Dobrý den Pavle,
děkuji za zájem. Za 3 měsíce, co máme oficiální zastoupení pro ČR, jsme zvládli nakontraktovat dealery pokrývající cca 85 % území. Jihlavsko, Plzeňsko a Liberecko jsou teď naší prioritou a brzy uvidíte konkrétní výsledek.
S přáním pěkného dne, Adam Žert

spike-cz
Dotaz od spike-cz položen 17.05.2017 v 10:59

Faber zastoupení funguje už téměř půl roku, co jste dosud udělali pro zákazníky? Další zastoupení či autorizované servisy? Zatím nevidím žádnou změnu k lepšímu, a to ani v žertu. Na čem jezdí paní Laura?

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:26

Dobrý den,
první prioritou byla fungující dealerská a servisní síť. To je alfa omega, že zákazníkovi nejen produkt prodáme, ale že si může produkt vyzkoušet, že mu ho v nadstandardní kvalitě někdo odservisuje. Teď jsme zauditovali přes 50 dealerů v ČR a pokusili se vybrat ze zájemců to nejlepší, co odpovídá naší prodejní politice a máme šanci je posunout ke standardům námi zastupovaných značek. Benefity pro zákazníky vidím v chystaném důkladném servisním proškolení dealerů, skladové dostupnosti nových modelů a náhradních dílů, dostupnosti i předváděcích skútrů a motocyklů na každém dealerství. Budování kvalitní dealerské sítě je běh na dlouhou trať. Jsem rád, že nás sledujete a věřím, že po čase budu moci složit účty.
Děkuji, Adam Žert

Odpověď od Laura Marko z 18.05.2017 v 14:36

Dobrý deň Spike-CZ!
Faber má skoro 70 rokov skúsenosti (a úspechu) ako importér jednostopých vozitiel na rakúskom trhu. Od roku 1964 sme partnerom Piaggio Group. Ale prvý krát od založenia firmy expandujeme za hranice Rakúska. A vybudovanie spoľahlivých nových partnerských vsťahov potrebuje proste svoj čas. Nový tým Faber Moto pracuje s plným nasadením, aby zmenou importérstva nenastala pre zákazníka žiadna medzera a zážitok so značkami Piaggio, Vespa, Aprilia či Moto Guzzi bol naďalej pozitívny a v budúcnosti ešte atraktívnejši.
PS k osobnej otázke: už dlhé roky jazdím na Vespách (oldtimery i automaty). Aktuálne je mojim denným spoločníkom Vespa GTS 300ie Super Sport. A keď sa mi podarí uvoľniť si čas, prejdem si aj na mojej Moto Guzzi V7 II Stone, ktorú som si na moje „ženské rozmery“ upravila.

Pekný den, Laura Marko

TomProv
Dotaz od TomProv položen 17.05.2017 v 11:32

Dobrý den, jak se dotkne tato změna mně, jako zákazníka, který má motocykl Aprilia ještě v záruce a potřebuji s prodejcem řešit např. reklamační řízení apod. ? Děkuji Tom P.

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:26

Dobrý den Tome,
dopad na zákazníka by měl být minimální. Na stránkách www.cz.aprilia.com můžete nalézt seznam autorizovaných servisů pro motocykly, kde lze uplatnit záruku.
S přáním, aby motorka šlapala jako hodinky, Adam Žert

Michal_KA
Dotaz od Michal_KA položen 17.05.2017 v 11:57

Dobry den,

vlastnim Apriliu Shiver, a tento rok 2017, este musim ist na 2 garancnu, zarucnu prohlidku. Bohuzial po zmene importera, nemam ziadne informacie kto bude v Prahe okoli autorizovany servis poskytovat. A-spirit to uz asi nebude a ako sucasny majitel Aprilie nemam ziadne infromacie. Mam pocit, ze sa orientujete len na novych, potencionalnych zakaznikov )o;

Existuje z vase strany nejaka moznost, oslovit nas, sucasnych majitelov Aprilii a dalsich znaciek / urcite nejaky zoznam existuje / a nejak nas informovat o zmenach, autorizovanych servisoch, novinkach ???

Uz ma aj napadlo, ked tato zmena nastala, ze predam Apriliu a prejdem k inej znacke, viac "customer care "....ale dufam ze sa to nestane, pretoze Shiver je super motorka...

dakujem za vasu rekci
Michal Praha

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:27

Dobrý den Michale,
Shiver určitě neprodávejte, věřím, že Vám udělá ještě hodně radosti. Jak jsem psal výše, servisní střediska lze nalézt na stránkách www.cz.aprilia.com.
Za podnět s přímým oslovením zákazníků děkujeme. Souhlasím s Vámi, že teď (když je dealerská síť z většiny zafixovaná) je správný čas pro proaktivní komunikaci se zákazníkem a toto je jeden z prvních kroků.
Adam Žert

TRA
Dotaz od TRA položen 17.05.2017 v 15:03

Dobrý den,

na nových stránkách máte zveřejněno 5 nových dealerů mé značky, kteří zřejmě splnili Vaše podmínky: http://www.cz.motoguzzi.com
To jsou i autorizované servisy, na které se už nyní můžeme opravdu spolehnout nebo jen prodejci ? Sušice je mne jasná, ale u ostatních nevím zda se jedná o plnohodnotný servis ?

Děkuji, Miloslav

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:27

Pěkný den Miloslave,
souhlasím s Vámi, že nejde motorku jen prodávat, ale i servisovat. Všichni zmínění prodejci ručí i za kvalitu servisu. Navíc jednáme s naší dealerskou sítí i o zajištění v servisů v krajích, kde prodejce s reprezentativním skladem zatím nevznikl.
Adam Žert

Saxman
Dotaz od Saxman položen 17.05.2017 v 15:31

Dobrý den,
proč již v nabídce pro ČR není model Eldorado, ale ve Vaší nabídce v Rakousku je stále k zakoupení?
Stejně tak s modelem Audace, u nás je pouze verze Carbon, proč?
Děkuji Vám velice
Jan Koudelka

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:28

Dobrý den Honzo,
portfolio jsme skládali dle historie registrací a zkušeností z Rakouska. Snažili jsme se vybrat ty modely, kterých se v ČR prodá více. V případě individuální poptávky není problém zajistit cokoli z aktuální produkce Piaggio Group. V případě zájmu o konkrétní typ, budeme jenom rádi, když nás kontaktujete přes nejbližšího dealera Moto Guzzi, kterého najdete na www.cz.motoguzzi.com.
Těšíme se,
Adam Žert

M_o_m_a_n_e_k
Dotaz od M_o_m_a_n_e_k položen 17.05.2017 v 17:23

Zdravím.
Chystá Guzzi v budoucnu nahradit model Stelvio nebo bude model zcela nahrazen modelem od Aprilie?
Roman

Odpověď od Laura Marko z 18.05.2017 v 14:36

Dobrý deň Romane,

vývojové plány modelovej palety Moto Guzzi v posledných rokoch producent smeroval čiím viac do ranži cruiserov a naked bikov. Nová V9 v roku 2016 a tento rok nová V7 III potvrdzujú, že sa Moto Guzzi tým vracia viac a viac ku svojim koreňom. Stelvio sa stala tak oblúbenou enduro motorkou v Českej republike, lebo to je proste fantastický bike. Z design centra Moto Guzzi vieme len tolko, že sa pracuje na viacero nových modeloch, ktoré sa momentálne nachádzajú ešte vo fáze vývoja a testov. O novinkách v modelovej palete Moto Guzzi sa dozvieme ale najskor na dalšej EICMA v Miláne v Novembri 2017.
Tešíme sa, Laura Marko

jawališák
Dotaz od jawališák položen 17.05.2017 v 17:29

Dobrý de chci se zeptat jestli bude vaše zastoupení i v Liberci. Nebo na sever čech se zapomělo??

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:28

Dobrý den,
již odpovídáno - Jihlavsko, Plzeňsko a Liberecko jsou teď naší prioritou a brzy uvidíte konkrétní výsledek.
S přáním pěkného dne, Adam Žert

Redguy
Dotaz od Redguy položen 17.05.2017 v 21:56

Zdravím,
budete pořádat nějakou formu demo tour, jako to dělal A-spirit?
Díky,
Redguy

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:29

Dobrý den,
první naší prioritou je dostat co nejvíce demo motorek k dealerům. Ne každý má čas zrovna o víkendu, kdy se pořádá road show, proto je pro nás prioritou, aby v každém dealerství byly demo skútry, nebo motorky odpovídající značky. Jsme prémiová značka a bez možnosti předvedení motorky o naší kvalitě přesvědčíme jen částečně.
Každopádně Road show jako taková nabízí další benefity – přímou zpětnou vazbu od zákazníka, možnost komunikovat i se stávající zákaznickou základnou, pokročilý výklad k novinkám či zajímavý program. Já osobně tuto platformu mám rád. Letos na jaře nebylo lidsky zvládnutelné něco narychlo a profesionálně zorganizovat. Jednáme s dealery a výrobcem o možnosti takové akce na konci léta.
Neméně důležité jsou pak pro nás komunitní srazy, jako je Pragovespa anebo sraz Moto Guzzi Club Bohemia.
Budu se těšit, že se na podobné akci setkáme.
Adam Žert

Ra_do
Dotaz od Ra_do položen 17.05.2017 v 23:21

Dobry den, planujete zlepsit dostupnost demo motocyklu Moto Guzzi ci Aprilia (napr. Aprilia Tuono V4 1100)? Prip. existuje prehled modelu, ktere si lze vyzkousek a kde, jako to treba ma konkurence? Dekuji. Radovan

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:30

Dobrý den Radovane,
jedním z kritérií výběru dealerů bylo i to, aby dealer byl schopen mít odpovídající portfolio na skladě včetně vybraných demo motorek. Aprilie letos dorazily poněkud později, takže teď teprve jsou první kousky na cestě k dealerům. Jakmile je dealeři zaregistrují, budou Vám k dispozici. Kontaktujte mne na office@faber-moto.cz s konkrétním požadavkem a doporučím Vám nejbližšího dealera.
S přáním pěkného dne,
Adam Žert

Bronxon
Dotaz od Bronxon položen 18.05.2017 v 07:21

Dobrý den,
Budete mít v Brně (případně jinde v ČR) vlastní prodejnu vámi zastoupených značek?
Pokud jsem koupil novou motorku u dealera, který dnes již dealerem není a budu u něj motorku dál servisovat jak to bude s uznáním případné záruky?

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:30

Dobrý den,
pokud jste motorku koupil u tehdy autorizovaného dealera, je aktivovaná záruka a pak není problém s vyřešením jakékoli reklamace v naší aktuální servisní a dealerské síti.
Variantu vlastní prodejny jsme zvažovali, nicméně aktuální prioritou je mít v Česku 15-20 spolehlivých, vyškolených, reprezentativních, vybavených, naskladněných dealerů a servisů. Aby nejen v centrále zákazník měl možnost ochutnat Itálii. Co je Vespa zákazník nepochopí, když uvidí jeden kousek v jedné barvě. Podobně je to s Guzzi, pokud by ji někdo chtěl prodávat jen z katalogu, nebo po internetu. Snažíme se spolupracovat s partnery, kteří barevnost a pestrost našeho portfolia dokáží přenést s nadšením i na naše potenciální zákazníky. Zřizování vlastní prodejny by nás kapacitně zpozdilo o 3 roky. Prioritou je reprezentativní dealer v každé lokalitě.
Adam Žert

puffybodie
Dotaz od puffybodie položen 18.05.2017 v 07:48

Dobrý den,

v Rakousku, Německu, Francii, Itálii a dalších je poměrně silná podpora i klubových aktivit okolo značky Vespa. Na trhu v ČR jde ale zdá se o takové nechtěné dítě ať již propagací u prodejců nebo třeba i zde na serveru kde spadá do kategorie "Ostatní" Samozřejmě je zde legendární http://www.vespaclub.cz/ a jejich každoroční mezinárodní setkání v Praze, ale jinak po zbytek roku a jiných částech republiky totální mrtvo a ticho. Věřím, že prodejci a značkám, které pokrývá by hodně prospělo pořádání více propagačních akcí / demo tour jako dělá např. H&D a to nejen pro nové modely, ale i modely které nejsou již nějakou tu dobu na trhu.

Nulová propagace, prakticky nulové možnosti otestování modelů, takřka neexistující zastoupení v klíčových městech ( hurá za http://www.afcentru...ch-motorek-a-skutru/ , snad to vydrží o něco déle než Ducati ), zoufalá servisní síť..........jistě skilčující seznam, který pochopitelně nejde nahradit ihned, ale hlavně by měl někdo s tím vůbec začít.

Přitom člověk dojede kousek do Vídně a je to tam samá Vespa i v zimě. Ten samý potenciál má i spousta měst tady, ale s prominutím se na to háže roky bobek.

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:31

Dobrý den,
Vespa je kult a ten se pokusíme probudit i v Česku. Jsem rád, že v našem týmu máme i Lauru, která sama vlastní Vespu a tyto akce i v soukromém čase objíždí. První aktivity, na které se Laura na českém trhu vrhla, bylo kontaktování Vespa klubů a částečný monitoring akcí. Náš názor na živé demonstrace jsem popsal výše, takže nezbývá, než s Vámi ve většině souhlasit, že potenciál pro zlepšení tu je. Vždyť se stejným portfoliem je Faber v Rakousku schopný prodat skoro každý druhý skútr na trhu.
Adam Žert

Odpověď od Laura Marko z 18.05.2017 v 14:37

Dobrý deň puffybodie,

to máte pravdu! Čiste už len z historického pohladu má Vespa dlhú tradíciu a emocionálne miesto v srdciach Vespistov západných evropských krajin nakoľko to bol dennodenný spoločník od 50tych, 60tych rokov - to, čo v ČR bola Jawa. Vespa v ČR bola do nedávna čistý exot. Preto sú tieto srazy v Itálii, Nemecku, Rakúsku atď. na každom rohu počas celej sezony – čo v ČR je zatiaľ ešte dosť rarita lebo česká Vespa-community je len v začiatkoch jej vzniknutia. Ale práve toto je jedna z tém, ktoré mi sú srdcovou záležitostou, nakoľko som pred prvým stykom s Vespou nemala žiaden vzťah k jedostopým vozidlám. A od kedy som sa infikovala Vespa-vírusom, ma už nepustíl. Preto jeden z cieľov, na ktorý sa asi teším najviac z mojich nových úloh v marketingu pre ČR, je vznietit túto vášeň pre italský štýl života „dolce vita“ aj v českých zákazníkoch. Jazdit Vespu je viac než dostať sa z bodu A do bodu B. Vespa je emocia, dizajn, farba, radosť zo zivota. A podpora klubových aktivít a oživenie akcí (nie len pre Vespu ale aj pre Moto Guzzi, Piaggio a Aprilia) je jeden z naśich dlhodobých cielov.
Ride long and prosper!

S pozdravom, Laura Marko

bledemon
Dotaz od bledemon položen 18.05.2017 v 09:15

Dobrý den, půjdou třeba v dealerské síti aprilia zakoupit náhradní díly na derbi? Nebo bude vlastní web? Těch asi 2,5 tks v čr potřebuje péči, děkuji.

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:31

Dobrý den,
všichni dealeři skútrů Piaggio a Vespa budou mít přístup i na servis skútrů Aprilia, Derbi, Gillera a Scarabeo.
Prodejní prim aktuálně ve skútrech hraje Piaggio s Vespou, ale samozřejmě je potřeba se postarat i o nemalou zákaznickou bázi, kterou na trhu máme.
Doufám, že takto odpověď stačí.
Adam Žert

Bodacat
Dotaz od Bodacat položen 18.05.2017 v 09:22

Dobrý den,

prosím Vás, jak je to se staršími svolávačkami?
Mám starší Stelvio a vím (dle záznamu v systému Moto Guzzi) že tam minimálně jedna svolávačka nebyla provedena.
Než byl jmenován nový dovozce (fa Faber Moto), bylo mi přislíbeno, že není problém ji udělat, stačí nafotit a nahlásit potřebné údaje a díly na svolávačku se objednají a svolávačka mi bude provedena (zdarma).
Platí to? Na koho se obrátit?

Předem děkuji
Boďa

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 14:31

Dobrý den,
veškerý servis lze provést prostřednictvím aktuální dealerské sítě včetně svolávacích akcí. Veškeré svolávací akce jsou v našem systému evidovány a autorizovaný dealer by Vás neměl pustit ze servisu, pokud není provedeno vše, co má být provedeno (je to systémově hlídáno). Dejte nám ještě chvilinku, než se rozběhne veškeré IT zázemí na 100%, ale je to otázka dnů.
Obrátit se samozřejmě máte na nejbližšího autorizovaného dealera na www.cz.motoguzzi.com.
Adam Žert

Tom-K
Dotaz od Tom-K položen 18.05.2017 v 13:48

Dobrý den, pane Žerte, mohu se zeptat, proč nenacházím v přehledu vašich prodejců Guzzi, dle mého názoru osvědčenou, opavskou firmu Repremoto, která je známa svým individuálním přístupem nejen k prodejům, ale hlavně k servisu strojů této značky? Myslíte si, že prodejce automobilů bez zkušeností s motocykly (a možná i trochu specifickou komunitou kolem nich) ho může plnohodnotně nahradit? Jaké bude servisní zázemí a kvalifikace techniků těchto "automobilistů"?
Jaké vy máte zkušenosti s motocykly a značkami, které zastupujete?
Ač to tak nemusí vypadat, tak Vám přeji hodně úspěchů ve vašem počínání, které snad nebude zahrnovat výhradně zaměření se na prodeje.

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 15:05

Dobrý den Tome, velmi si cením, pokud se někdo zastane svého dealera a značí to vysokou kvalitu společnosti REPREmoto v přístupu ke svým zákazníkům. Severní Morava, coby celý kraj, patřila k regionům, kde se značkám Piaggio Group dařilo méně. Jedinou výjimkou bylo okolí Opavy, kde vždy reprezentoval naše značky pan inženýr Gelnar se svým týmem. Proto bylo bezpodmínečně nutné najít silného partnera na Ostravsku pro region Ostravy, Karviné, Frýdku – Místku a Nového Jičína. Mám radost, že se nám podařilo najít rychle společnou řeč právě s AF Centrem, které dalo na stůl jednoznačně nejlepší projekt. Cílem není Repremoto nahradit. Naopak, Repremoto pro své kvality nadále zůstává servisem pro MG, dovedou Vám zařídit i novou motorku právě ve spolupráci s Ostravou. Věřím, že mezi severomoravskými dealery se nám povede nastolit férový vztah, který povede k rozvoji obou. Navíc příjmy dealerství neplynou pouze z prodeje, ale také servisu a příslušenství. Pokud na severní Moravě bude víc a víc našich motorek a skútrů, budou z toho profitovat oba.
Odpovědi – věřím, že AF centrum bude jeden z lepších dealerů v naší síti a jejich nadšení pro motorky (motorkářů mají ve své prodejně a hlavně i servisu dost) brzy přesvědčí Ostravsko pro Vespy, Piaggia, Aprilie i MotoGuzzi.
Stejně tak věřím všem 15ti partnerům, se kterými jsme se rozhodli svázat naši budoucnost.
Já netrpělivě čekám na svoji GTS 125 v červené barvě s červeným top case. Ale přednost měly pochopitelně první dodávky k dealerům a zákazníkům. Jsem táta od rodiny se třemi dětmi, motorky jako je naše RSV4 přenechám odvážnějším.
Děkuji moc za dotaz i přání úspěchů a budu rád, pokud mi ze severu Moravy dáte po čase zpětnou vazbu.
Adam Žert

GaryFish
Dotaz od GaryFish položen 18.05.2017 v 14:16

Dobrý den, nemyslíte si, že blízkost dvou prodejců (Ostrava - Opava) bude na obtíž? Dojezdová vzdálenost mezi městy je 10 minut bez přesunu po městě. A spíš to skončí zákazníkem tančícím mezi prodejci kdo dá více z marže. Což je fajn pro zákazníka, ale ve výsledku to dělá špatnou reputaci.

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 15:08

Dobrý den,
K Opavě jsem se vyjádřil výše. Celkově jsme dealerskou síť stavěli na základě geo-marketingové studie, kdy jsme se dívali na dojezdnost a vzdálenost mezi jednotlivými městy, prodeje motorek, hustotu a kupní sílu obyvatelstva, vozový park Piaggio Group a mnoho dalšího. Snaha byla mít vzdálenost mezi dealery cca 30-60 minut jízdy autem tak, aby hustota sítě nabízela nadpoloviční většině zákazníků dostupnost servisu do 30 minut a zároveň nedocházelo k příliš velkým třenicím mezi dealery a umožnili jsme tím jejich rozvoj.
S přáním pěkného dne, Adam Žert

mirox
Dotaz od mirox položen 18.05.2017 v 15:19

Dobrý den,
mám technický dotaz. Píši ho vám, protože mě dealeři na Vás odkazují. Je možné na Piaggio MP3 2007 instalovat v čr sidecar, tak jako v jiných státech? Případně jak dlouho trvá získat potřebné dokumenty?

díky

Odpověď od Adam Žert z 18.05.2017 v 15:50

Dobrý den, Piaggio nemá mezi oficiálním příslušenstvím sidecar. Homologaci si vždy řeší výrobce daného zařízení. Za nás momentálně dovoz nezvažujeme. Adam Žert

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.33
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist