Honda a Václav Železník na tandemu s Vláďou: Elektronika není všemocná
Text: Vláďa Novotný | Foto: Honza Zajíček | Video: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Střih: Honza Zajíček | Foto: Archiv Václava Železníka | Zveřejněno: 22.3.2024 | Zobrazeno: 4 644x
Václav Železník pracuje pro značku Honda pěkných pár pátků a na starost má poprodejní servis. V seriálu rozhovorů přiblíží, co to ten poprodejní servis znamená, co všechno spadá do jeho kompetence a jaké problémy řeší. Jelikož se odmala věnuje motokrosu, rozpovídá se o svých začátcích, o motorkách, na kterých závodil a o tom, co dneska motokrosovému podhoubí chybí.
O čem se mluvilo:
- Co znamená poprodejní servis
- O modelech značky Honda
- Jakým způsobem spolupracuje s policií a STK
- O moderních motorkách a elektronice
- Jak vypadá školení mechaniků z autorizovaných servisů Honda
- O motorkách konkurenčních značek
- O motokrosu a závodění
Celý rozhovor v délce 1:14 hod si můžete poslechnout s účtem Premium
Vašek Železník má u značky Honda na starost poprodejní servis a hned úvodem rozhovoru přiblíží, co to znamená a jaká je jeho náplň práce. Není to pouze péče o zákazníky, kteří řeší případné reklamace, ale také komunikace s STK nebo policií. Vašek také řeší nejrůznější záležitost ohledně dovozových motorek. V rozhovoru zmíní různé příhody, které jsou s jeho prací spjaty, a vysvětlí, jak to chodí při reklamacích nebo svolávacích akcích. Jak známo, moderní motorky jsou hodně o elektronice či elektronických asistentech, kteří mohou u některých motorkářů vzbudit falešný dojmem nesmrtelnosti. Proto dojde řeč na bezpečnost, na kategorie řidičských průkazů a řízení skútrů s řidičákem na auto bez jakýchkoliv zkoušek nebo kurzu.
Jelikož Vašek už jako kluk propadl motokrosu, povídání se v závěru ubere tímto směrem. Dojde řeč na první motorku, kterou mu postavil táta z Pionýra, na dvoutaktní „zetku“ nebo fungl novou motokrosovou Kawasaki, kterou mu rodiče koupili za naškudlené peníze ze spoření. Do ní museli podle nařízení zasadit motor ČZ, a to pochopitelně přinášelo nejrůznější problémy, o kterých se v rozhovoru zmiňuje. Nyní Vašek jezdí na čtyřistapadesátce CRF, na kterou nedá dopustit a je moc rád, že ji s podporou českého zastoupení Hondy letos pojede v našem mistráku bývalý tovární jezdec Max Nagl.
Informace o redaktorovi
Vláďa Novotný - (Odebírat články autora)
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)