Úpravy, které jsem na motocyklu provedl se týkají:
přepracované sání (úprava uklidňovací komory) a výfukový systém (zkrácený výfuk)
přeřezaný rám v zadní části (hlavní trubky byly spojeny čímž se dosáhlo větší pevnosti a ohnutím trubek i menší šířky zadní části rámu), montáž bočního stojánku, vyztužená zadní vidlice
přední vidlice bez ochranných manžet, pouze s prachovkou, jsou v ní také tvrdší pružiny
teflonové bovdeny na lanka
přední a zadní kolo má očištěný střed (bez barvy, pouze vyleštěn)
přední kotouč brzdy je leštěný
leštěné páčky, ovládací přístroje na řidítkách, přední vidlice, horní můstek řízení, držák budíků, ovládání tvrdosti tlumičů, víka motoru, zadní brzdový buben
zadní tlumiče mají uřezaný plastový kryt tlumiče
sedlo z Jawy 350/640- na ni upravená nádrž a zcela nové podsedlové kapoty a zadní kapota, to vše vyformované z laminátu a ještě malý blatníček na zadní vidlici
nosič na zavazadla
celkem kvalitní lak
pancéřová hadice přední brzdy
Na motocyklu se pracovalo jeden rok a cena motocyklu- těžko říct, všechno jsem dělal buď sám , nebo s otcem a nikdo mi to úsilí nezaplatí. Možná něco okolo 22000 Kč. Ten, kdo něco takového dělal, tak asi chápe tu cenu.
Informace o redaktorovi
Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?