Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Suzuka celkem bloudí. Dnes aby člověk pohledal dřív zcela běžné malorážky a kam se poděla pořádná pětistovka. Ostatní hráči na trhu už dávno vyrábí znovu 250-300 jak do terénu tak na silnici a tady se lovíme vše okolo litru, ale kdyby to bylo alespoň opravdu něco, co bude Suzu provázet víc než dvě sezony. Pro mne tím pádem Suzuki zklamání - dřív jsem na ni držel a na DR450 nedám dopustit a to i když sám jezdím 1200, ale už ne Suzuku. Škoda, že DR450 se dá sehnat už jen v zámoří a tady se na značky hodit nedá.
Ne že bych nedokázal uznat vymakanost nových mašin, ale chybí mi jedoduché a pracovité měsiny za rozumné peníze.
B-King je super. Výfuky Yoshimura mu sedí dokonale.
Měl jsem možnost se na něm svézt a ovládání je daleko lehčí, než bych od těžké třináctistovky čekal.
myslím, že jen design Suzuki jako výrobce "netrefila", např. TL1000S (R) japonská alternativa s Duc SS a prodejní hit to nebyl, to samé s naháčem TL1000 (ten se tu snad ani neprodával), tak snad jen první SV650 tuto kartu obrátila, ale pak zase Suzuki "hledala" design s novým SV, Gladiusem...až jsou zase zpátky u trubkového rámu, banditi jsou jiná kapitola, ale tam se zase neprosadila GSX Inazuma (což je paradox, neb Zephyry od Káwy se prodávali obstojně), prostě asi špatné načasování bo marketing
Jednu vec maji vsechny (prevazne japonsky) znacky a jejich modely poslednich 10 let spolecnou. B-kinga jasne identifikujete podle jedny fotky. U vetsiny dalsich fotek z clanku nedokazu na prvni pohled trefit ani vyrobce, pokud bych nevidel logo na nádrži (snad s vyjimkou gsr600)...
cela tahle doba je u Suzuki o strašném tápání hlavně v designu. Spousta skvělých motorek zabitých tím jak vypadají. Koncept B-kinga vypadal dobře, reál byl strašnej, nejen kvůli šílenejm výfukům, GSR 750 vypadá jak blbě opravená po bouračce a zadní kyvka působí jako vtip nehledě, že to celé váží o třicet kilo víc než GSR600. Oblečený GSX-S 1000 vypadá jako smutnej delfín.
A GSR 600 nemá plně nastavitelnou přední vidli, jde štelovat jen předpětí
B-King byl trochu divna motorka. Sice uzasnej motor, ale podvozek si s nim uplne nerozumel. V malych rychlostech to bylo blbe ovladatelny a melo to tendenci padat do zatacky. Působilo to dost tezkopadnym dojmem a rychly zmeny smeru nic moc. Pokud nekdo vyhodil ty hrozny origo vyfuky a dal tam jiny, uz to aspon trochu vypadalo...
No moc bych si jako klasik nevybral...jedine gsx-s 750 ci 1000gsx-s v modre metle.
Zbytku moje srdce vubec nerozumi,vyzualne urcite
Zlatej bandit 99 pico..
Tú maximálku B-Kinga, to ste merali na štvorke na 3/4 plynu?
To je zajímavé, tyto motocykly nejsou vůbec zajímavé
Suzuka celkem bloudí. Dnes aby člověk pohledal dřív zcela běžné malorážky a kam se poděla pořádná pětistovka. Ostatní hráči na trhu už dávno vyrábí znovu 250-300 jak do terénu tak na silnici a tady se lovíme vše okolo litru, ale kdyby to bylo alespoň opravdu něco, co bude Suzu provázet víc než dvě sezony. Pro mne tím pádem Suzuki zklamání - dřív jsem na ni držel a na DR450 nedám dopustit a to i když sám jezdím 1200, ale už ne Suzuku. Škoda, že DR450 se dá sehnat už jen v zámoří a tady se na značky hodit nedá.
Ne že bych nedokázal uznat vymakanost nových mašin, ale chybí mi jedoduché a pracovité měsiny za rozumné peníze.
B-King je super. Výfuky Yoshimura mu sedí dokonale.
Měl jsem možnost se na něm svézt a ovládání je daleko lehčí, než bych od těžké třináctistovky čekal.
myslím, že jen design Suzuki jako výrobce "netrefila", např. TL1000S (R) japonská alternativa s Duc SS a prodejní hit to nebyl, to samé s naháčem TL1000 (ten se tu snad ani neprodával), tak snad jen první SV650 tuto kartu obrátila, ale pak zase Suzuki "hledala" design s novým SV, Gladiusem...až jsou zase zpátky u trubkového rámu, banditi jsou jiná kapitola, ale tam se zase neprosadila GSX Inazuma (což je paradox, neb Zephyry od Káwy se prodávali obstojně), prostě asi špatné načasování bo marketing
Je pravda, že Suzuki dokáže jinak technicky poměrně zdařilý stroje totálně zabít vzhledem. Kde je doba krásných prvních Banditů...
Jednu vec maji vsechny (prevazne japonsky) znacky a jejich modely poslednich 10 let spolecnou. B-kinga jasne identifikujete podle jedny fotky. U vetsiny dalsich fotek z clanku nedokazu na prvni pohled trefit ani vyrobce, pokud bych nevidel logo na nádrži (snad s vyjimkou gsr600)...
Dík za fajn článek, dobrý čtení.
B king k tomu neni ani co psat...tady to nekdo navrhoval jako koncept odvazejici sut ze stavby
cela tahle doba je u Suzuki o strašném tápání hlavně v designu. Spousta skvělých motorek zabitých tím jak vypadají. Koncept B-kinga vypadal dobře, reál byl strašnej, nejen kvůli šílenejm výfukům, GSR 750 vypadá jak blbě opravená po bouračce a zadní kyvka působí jako vtip nehledě, že to celé váží o třicet kilo víc než GSR600. Oblečený GSX-S 1000 vypadá jako smutnej delfín.
A GSR 600 nemá plně nastavitelnou přední vidli, jde štelovat jen předpětí
B-King byl trochu divna motorka. Sice uzasnej motor, ale podvozek si s nim uplne nerozumel. V malych rychlostech to bylo blbe ovladatelny a melo to tendenci padat do zatacky. Působilo to dost tezkopadnym dojmem a rychly zmeny smeru nic moc. Pokud nekdo vyhodil ty hrozny origo vyfuky a dal tam jiny, uz to aspon trochu vypadalo...
No moc bych si jako klasik nevybral...jedine gsx-s 750 ci 1000gsx-s v modre metle.
Zbytku moje srdce vubec nerozumi,vyzualne urcite
Zlatej bandit 99 pico..