Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Díky za odpovědi, Zajoch . V rámci žánru je myšleno jako v rámci kategorie, tady tedy konkrétně v rámci kategorie SSP...
Docela by mě ještě teda zajímaly ty detaily ohledně poznámky s QS. Každopádně dopadla dobře holka...
už asi pri treťom zahraničnom teste ma napadlo, či by ste neurobili videoreportáž o bežnom dni, či dvoch ako sa testujú motorky. Odlet, ubytovanie, čo vás čaká a neminie. Predstavenie moto, čo je na prezentácii, čo koľko odjazdíte, čo sa deje medzi zástavkami pri ceste, obed, asi fotenie a točenie záberov pre každého jazdca, akú skupinu dostanete /sem tam som niekde počul, že "sme v československej skupine"/, akí iní novinári sú tam /z akých redakcíí/, ... Proste záber 1-3 minúty pri každej dôležitej akcii dňa a keď sa to zostrihá, človek si predstaví, ako to tam funguje a čo sa deje okolo.
To by bolo tiež zaujímavé.
CBR600 jsem měl několik ks, nutno podotknout že ne okruhovku. Naposled model 2006 a byla skvělá. Tehdy za 305 tis. Dnes něco málo přes 270 tis. s tlumičem řízení, quickshifter, mega elektroniky a nastavení všeho možného!!! Za ty peníze skvělé vybavený a fungující stroj. Design nádnerný, výfuk pod sedlem měl vždy své kouzlo. Měl jsem možnost ji vidět naživo v Brně a je nádherná. Měřím 196 cm a i dnes se na ni poskládám v pohodě (je třeba se natáhnout dozadu). Přišlo mi, že posez je malinko pohodnější a ruce ovolněné. Naživo je nádherná :)
Nemám dotaz na redakci, protože supersport není můj šálek čaje. Dotazy přenechám sportovně založeným a potom si je rád přečtu spolu s redakčními testy.
Mám dotaz na ty místní rejpaly a plačky, od kterých tady každou chvíli čtu, jak s dnešníma normama nejde sestrojit pořádnou motorku a dobrý motorem a jak to všechno jde do kytek. Ano, tohle je jenom představení, ale vypadá to opět na nejlepší CBR. Nebo nedávný RE 650, vzducháč co v pohodě plní normy. Tak jak to je?
Bohužel supersporty jsou konstruované jak píše kolega pro dostihové žokeje.
Bylo by bezva prodávat takové motorky i o cca 10% větší. Toho se ale asi nedočkám.
Když se člověk zeptá u dealera, tak tento Fireblade je téměř neprodejný. Na prodejně ho člověk s největší pravděpodobností ani neuvidí. Škoda.
Krásná motorka, ale moc malá.
Mně zajímá u šestky:
1) zda se na ni vejde i 190 cm vysoký člověk, nebo je to jen pro dostihový žokeje.
2) Jestli jste vůbec využili všechny ty fičůry jako 9 stupňů kontorly trakce, 4 mapy atd., nebo jste tam dali jednu sportovní mapu a trakci a to už tam zůstalo.
Protože mi přijde, tě vodit 89 kW není nic zabijáckého a ty fičůry mi přijdou zbytečný a složitý.
Díky.
Díky za odpovědi, Zajoch
. V rámci žánru je myšleno jako v rámci kategorie, tady tedy konkrétně v rámci kategorie SSP...
Docela by mě ještě teda zajímaly ty detaily ohledně poznámky s QS. Každopádně dopadla dobře holka...
Za mě momentálně nejhezčí supersport na trhu
mooc pěkná
Milá redakcia,
už asi pri treťom zahraničnom teste ma napadlo, či by ste neurobili videoreportáž o bežnom dni, či dvoch ako sa testujú motorky. Odlet, ubytovanie, čo vás čaká a neminie. Predstavenie moto, čo je na prezentácii, čo koľko odjazdíte, čo sa deje medzi zástavkami pri ceste, obed, asi fotenie a točenie záberov pre každého jazdca, akú skupinu dostanete /sem tam som niekde počul, že "sme v československej skupine"/, akí iní novinári sú tam /z akých redakcíí/, ... Proste záber 1-3 minúty pri každej dôležitej akcii dňa a keď sa to zostrihá, človek si predstaví, ako to tam funguje a čo sa deje okolo.
To by bolo tiež zaujímavé.
CBR600 jsem měl několik ks, nutno podotknout že ne okruhovku. Naposled model 2006 a byla skvělá. Tehdy za 305 tis. Dnes něco málo přes 270 tis. s tlumičem řízení, quickshifter, mega elektroniky a nastavení všeho možného!!! Za ty peníze skvělé vybavený a fungující stroj. Design nádnerný, výfuk pod sedlem měl vždy své kouzlo. Měl jsem možnost ji vidět naživo v Brně a je nádherná. Měřím 196 cm a i dnes se na ni poskládám v pohodě (je třeba se natáhnout dozadu). Přišlo mi, že posez je malinko pohodnější a ruce ovolněné. Naživo je nádherná :)
1 reakce
Nemám dotaz na redakci, protože supersport není můj šálek čaje. Dotazy přenechám sportovně založeným a potom si je rád přečtu spolu s redakčními testy.
Mám dotaz na ty místní rejpaly a plačky, od kterých tady každou chvíli čtu, jak s dnešníma normama nejde sestrojit pořádnou motorku a dobrý motorem a jak to všechno jde do kytek. Ano, tohle je jenom představení, ale vypadá to opět na nejlepší CBR. Nebo nedávný RE 650, vzducháč co v pohodě plní normy. Tak jak to je?
1 reakce
Bohužel supersporty jsou konstruované jak píše kolega pro dostihové žokeje.
Bylo by bezva prodávat takové motorky i o cca 10% větší. Toho se ale asi nedočkám.
Když se člověk zeptá u dealera, tak tento Fireblade je téměř neprodejný. Na prodejně ho člověk s největší pravděpodobností ani neuvidí. Škoda.
Krásná motorka, ale moc malá.
2 reakce
Mně zajímá u šestky:
1) zda se na ni vejde i 190 cm vysoký člověk, nebo je to jen pro dostihový žokeje.
2) Jestli jste vůbec využili všechny ty fičůry jako 9 stupňů kontorly trakce, 4 mapy atd., nebo jste tam dali jednu sportovní mapu a trakci a to už tam zůstalo.
Protože mi přijde, tě vodit 89 kW není nic zabijáckého a ty fičůry mi přijdou zbytečný a složitý.
Díky.
2 reakce
Honda se nám probudila....