Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zatím se ještě KTM ofiko nepochlubila, že motor vyrobil Rotax, jedná se o evoluci Rotaxu 804, který se dřív montoval do BMW GS 800. Motor je vyroben v čínské továrně Rotax BRP, ale nebojte, kvalita bude.
Vzhled pro mě nic moc , takový dlouhý upotopený- řídítka dole- nádrž šílená. Chtělo to více zaplout do stylu supermoto nikoliv naked...Třeba na živo to bude lepší. Nicméně to bude uživatelsky universálnější.
Motorově -nic co tu nebylo- krouťák a zvuk nic moc. Husqvarna Nuda 900 natom byla podobně. Měla 174kg a 77kw přitom 100Nm a vzhledově o100%lepší i dnes po 5letech od představení.A to nemluvě o zvuku z origo laufu.(osobně jsem vlastnil a najel 18000km. Další je pyšnící se tady hmotnost- nezapomenout na Triumph Street Triple 765 RS má 166kg a 90kw při 77Nm! Určitě stojí za hřích, alespoň vyzkoušení na předvaděcí akci .
A pro všechny co chtějí porovnání mezi KTM smc/sm/duke...690 vs Duke 790 ono 20-30kg rozdíl udělá fakt hodně. Můj prohoz Husqvarna Nuda 900 vs BMW 650 X-challange (hmotnost jako 690-150kg) nebe a dudy.Chce vědět kde se s daným motocyklem budete pohybovat a zda je potřeba 100šemíků na úkor ovladatelnosti malíčkama.
Pro začátek dobrý. Docela bych se rád i svezl Ted už jen aby udělali verzi R a hlavně koooonečně cestovní enduro s rozumnou váhou co na trhu fakt chybí.
Crank: Vycházet z jedné ilustrace motoru v "rozstřelu" může být zavádějící... Nová 790 má opravdu dvě vyvažovací hřídele. Jednu hnanou přímo od kliky (ta je zde vidět) a druhou mezi vačkovými hřídelemi (zde není vidět). Podobně řešené to má i starší 690 (ta má ale pouze jednu vačkovou hřídel).
Muzete se zeptat u KTM, zda bude i verze R, kden ajdem Bremba, stavitelny podvozek WP, Akrap a neposledni rade i o neco vyssi vykon? Takova konkurence ostrovniho Street Triplu 765RS. Ready to race Scalpel!
Zatím se ještě KTM ofiko nepochlubila, že motor vyrobil Rotax, jedná se o evoluci Rotaxu 804, který se dřív montoval do BMW GS 800. Motor je vyroben v čínské továrně Rotax BRP, ale nebojte, kvalita bude.
deluxa> rozměr pneu najdeš v záložce technické údaje (120/70 ZR 17 a 180/55 ZR 17) z prvovýroby se budou dávat Maxxis Supermaxx ST.
Hmm neviete co za pneu tam budu davat v serii?
Vzhled pro mě nic moc
, takový dlouhý upotopený- řídítka dole- nádrž šílená. Chtělo to více zaplout do stylu supermoto nikoliv naked...Třeba na živo to bude lepší. Nicméně to bude uživatelsky universálnější.
.
Motorově -nic co tu nebylo- krouťák a zvuk nic moc. Husqvarna Nuda 900 natom byla podobně. Měla 174kg a 77kw přitom 100Nm a vzhledově o100%lepší i dnes po 5letech od představení.A to nemluvě o zvuku z origo laufu.(osobně jsem vlastnil a najel 18000km. Další je pyšnící se tady hmotnost- nezapomenout na Triumph Street Triple 765 RS má 166kg a 90kw při 77Nm! Určitě stojí za hřích, alespoň vyzkoušení na předvaděcí akci
A pro všechny co chtějí porovnání mezi KTM smc/sm/duke...690 vs Duke 790 ono 20-30kg rozdíl udělá fakt hodně. Můj prohoz Husqvarna Nuda 900 vs BMW 650 X-challange (hmotnost jako 690-150kg) nebe a dudy.Chce vědět kde se s daným motocyklem budete pohybovat a zda je potřeba 100šemíků na úkor ovladatelnosti malíčkama.
motorka jak rovnou z pekla nádhera ,bejt mladší nic jiného nechci opravdu nádhera
Skvělá technika, skvělá cena
No doufám, že 790 Adventure bude stejně lehká a za podobný peníze
Mnoho fotek z různých úhlů tu není, ale za mne je koncovka výfuku pěkná - ladí tvarem k vydařené podsedlovce.
Pro začátek dobrý. Docela bych se rád i svezl
Ted už jen aby udělali verzi R a hlavně koooonečně cestovní enduro s rozumnou váhou co na trhu fakt chybí.
R - ko určitě bude, bylo by to hloupý, mít "skalpel" bez nastavitelnýho podvozku...
Až tendle motor nacpou do advíka, to bude něco
tyjo, pekny!
To bude na kraveni jak delany
Crank: Vycházet z jedné ilustrace motoru v "rozstřelu" může být zavádějící... Nová 790 má opravdu dvě vyvažovací hřídele. Jednu hnanou přímo od kliky (ta je zde vidět) a druhou mezi vačkovými hřídelemi (zde není vidět). Podobně řešené to má i starší 690 (ta má ale pouze jednu vačkovou hřídel).
Muzete se zeptat u KTM, zda bude i verze R, kden ajdem Bremba, stavitelny podvozek WP, Akrap a neposledni rade i o neco vyssi vykon? Takova konkurence ostrovniho Street Triplu 765RS. Ready to race Scalpel!
Ja vidim jenom 1 vyvazovak a ma tak akorat velky protizavazi. Takze 2 vyvazovaky tam asi nebudou...