Od terénního skútru po cesťák NT1100. Prohlédli jsme si naživo novinky Hondy
Text: Jan Rameš | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 10.3.2022 | Zobrazeno: 17 136x
Text: Jan Rameš | Foto: Honza Zajíček | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 10.3.2022 | Zobrazeno: 17 136x
NT... no je tam znát krize a šetření... Ale to pětikilko je hezký
Ciwe kdyby na tu NT1100 dali kardan nebo aspon remen, tak bych byl nahlodanej prestoupit z CBF1000F… takhle to ale moc nevidim, tak treba zase za rok.
Moc pěkně udělaná představovačka
Pětikila super s tím novým předkem - konečně USD vidle a dvojkotouč!
NT má zvláštní design, takový "univerzální" neurazí nenadchne. Co mě ale přijde jako velká škoda, že to nemá KARDAN, jako předchozí NTčka, chápu, že to je drahé řešení, ale spoustu lidí by to ocenilo!
Nemůžu si pomoct, ale Hondy dnes moc pohledných strojů nemají. Řekl bych, že u nich už bylo líp....
2 reakce
NT je pěkný stroj. Vždycky se najde něco, co by někdo změnil a naopak druhému to nebude vadit. Každý výrobek má svůj rozpočet, jde o to čemu se dalo přednost a čemu ne. Za mne užitá koncepce agregátu z Afriky jak se říká "sto na sto" je ideál a ten stroj má cestovní potenciál
Dobrá, jsem duší vždycky pro Fireblade, ale ADV mít v garáži pro rychlou po městě...navíc je ADV pěkný
Honda má poslední dobou pěkný design, pořád zůstává "konzervativní" a to se mi líbí, žádná sci-fi čmáranice a pokus o design budoucnosti
no, asi CBF ještě doma zůstane, CB1000X nebude? :)
Ohnivé ostrie je chuťovka, ostatné modely nezaujímavé podobne ako u konkurencie. Posledných pár rokov ma drtivá väčšina noviniek absolútne nezaujala.
Honzisi díky za pěkně udělanou reportáž. Opravdu pěkně
, v plánu proti sobě postavit Forzu a ADV ve srovnávacím testu? Jasně, hodně toho už řečeno bylo v sólo testech, ale taková živá přímá srovnávačka z jízdy, z pocitů po přesednutí...? díky C.
Jedna otázka by byla, a v podstatě přímo na tebe - dnes jsi tady komorně představil ADV 350. Máš, nebo spíš máte
1 reakce
Plán takový byl, ale Forza 350 pro letošek bohužel není v testovací flotile Hondy. Takže oficiálně nejspíš ne, ale neoficiálně si to asi střihnu, protože mám doma předchozí Forzu 300
Honda pro mě vždycky, představovala synonymum, pro dokonalost, bezpohlavnost a možná nudu. Přesto jí vnímám, jako první japonskou značku, která stojí za spoustou etalonů napříč celým modelovým spektrem . A proto jsem se zaregistroval, jako majitel Kawasaki Versys 1000 SE na Honda test day, abych NT vyzkoušel.
Honzo díky za video. O té pětistovkové řadě jsem třeba vůbec nevěděl.
Pro všechny kluky, co dělají recenze, chci jenom říct: kritik, nikdy nic nevytvoří a pouze kritizuje hotové dílo a pokud by, nebyla tvorba, nebudou ani kritici. To znamená, že bez kožichu nebudou vši
článek super, hezky svižně okomentováno, díky. Jsme rozmlsaný a je velký výběr. Nedávno jsem se podíval na film Marka Slobodníka Afrikou na pionýrech. Je to byla řehole.
1 reakce
Nemůžu si pomoct, ale v mých očích je nejkrásnější motorkou v galerii článku ta původní Fireblade z devadesátých let
Ale asi tomu nerozumím.
Má to šmrnc, má to spád, je tam humor, chvála i kritika ... Parádní video.
Plně souhlasím s příspěvkem od tom_mb.Nevím jak může autor článku napsat,že jde o opravdu ,,velkou motorku,,!?Viděl jsem ji a seděl na ni.Jestli ji autor porovnává s nějakou 125,tak mu může připadat velká.Spolujezdec musí vzadu trpět.Uzké a tvrdé sedlo.Stupačky z krosové motorky a strašně vysoko.Nevím ,asi mám jinou představu o cestovní motorce.Ale NT1100 to určitě NENÍ.
2 reakce
Motorka v profilovce je úplně jiná kategorie, tak se to dá pochopit, že je NT "malé" :)
pokud ma byt NT1100 cestak, myslim, ze by hodne lidi uvitalo vyznamejsi zmenu vysky sedla, hlavne u spolujezdce a nizzsi polohu teziste. to je myslim, hlavni nevyhoda velkych cendur v beznem silnicnim provozu.
tohle vypada, ze honda proste na afriku dala kratsi tlumice, mensi kola a oplacala to jinou kapotou. tot vse.
1 reakce
NTčko je bohužel nevzhledný. CBF1000 byla krásná motorka, navíc se sportovním charakterem, NT je nuda.
, ať se podívají k BMW jak se dělá přístrojovka.
A to LCDčko
Ale pětiskovky jsou furt pěkný!
NT 1100, kdepak se to vyrábí ?? zaujaly mě ty svary na výfuku hned za předním kolem...
750 2 válec hornet a transalp, logicky rebel by se asi hned přidal, o silniční verzi transalpu lze také uvažovat, not tak šup šup Hondo
Hondy jsou pecka. U mne asi nejlepší japonec s nejširší nabídkou.
Zarazil mne levý ovladač u toho NTčka kde tlačítko klaksonu je hned vedle toho křížového ovládání. V rukavicích musíš prostě nechtěně semtam zatroubit když se budeš štrachat v menu za jízdy.
1 reakce
Je ta NT 1100 myšlena jako náhrada Crosstourera?
Je celkem škoda že Honda trochu nepokročí s výkonem.... 72kw měli litry už před 22lety
1 reakce