Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Převáděcí v 1. kozí - Sušice.
Bobber mně strašně příjemně překvapil. Super jízdní vlastnosti. Ano - není to brutál, ale sedí to jako přilepené.
Jel jsem ten den na rychlejších a silnějších, ale ta jistota z jízdy byla tady úplně jiná.
Jen řadicí páka nesmyslně seštelovaná z výroby a neupravena pro předváděčku, takže rychlosti nahoru bylo pro někoho nad 175 docela na nic. Ale jak jsem zjistil, je to jen o seštelování - mrzí mně, že to asi seštelovali podle 15 cm vysokého Itala a dali na předváděcí jízdu.
Ostatní mašiny v pohodě.
S elektronikou se to má asi tak, že ABS už legislativně být musí a když ho tam dají, tak trakce už je jen softwarová úprava, tak to tam plácli.
A zjistil jsem, že jsem tedy gay, páč mít na to prašule, tak si jednu na ježdění do rachoty a kolem dvorku, pořídím. A nebo jsem tahač.
sered: jakkoliv se muze zdat ze elektronika je jen na skodu, ani Guzzi nemuze stat uplne opodal. Se podivej na hlasovani o motocykl roku - MT-10. Majorita lidi nepozaduje od motorky puristicky vzhled a spartanske funkce. Naopak - totalni absenci elektroniky by dnes vnimali jako konkurencni nevyhodu.
A V9 ma te elektroniky jen nezbytne mnozstvi. Zadne inteligentni zataceci ABS a stabilizacni systemy, zadnych 10 stupnu volitelnych stupnu trakce v zavislosti na palivovych mapach, zadny semiaktivni podvozek, antiwheelie a podobne blbovinky. Ma jen to co povazuji dnes lide za zaklad - jednoduche ABS a jednoduchou kontrolu trakce.
Taky se mi čím dál víc elektroniky ve strojích obecně moc nezamlouvá, ale realita je taková - a navíc - elektronika drží, dřív se ti porouchá něco jiného...
Kontrola trakcie je OK na koľajniciach, kockách, prachu a za mokra na všetkých maľbách a v podzemných garážiach. Ak tie stroje niekto koncipoval ako mestské hypsterské dizajnové vozítka, tak je rovnako ok aj výkon. (lol a vlastne aj tá cena)
pan Terek> Proti gustu žádnej dišputát. Ale něco jsem najel na Sportsteru 1200 Custom a jako majitel 1200R s normální přední gumou můžu říct, že ten rozdlíl v ovladatelnosti je markantní.
JohnyS08 - no vidíš, a mně se tlustej balón vepředu líbí Svezl jsem se na HD Forty Eight a myslím, že přední balón v tomto segmentu motorek ničím neomezuje. Kontrole trakce taky nerozumím, za chvíli to bude povinný i na koloběžkách od větnamců.
seikos> kde jsi přišel na to, že ten údaj o výkonu je na zadním kole? Podle toho, co jsem čet já, se jedná o naprosto běžně uváděnej výkon na klice.
Norma EURO4 je hrobař vzducem chlazených motorů. Dnes už je nemožné dosahovat s nimi vysokých měrných výkonů okolo 100k/litr, což taky vysvětluje, proč už se nikdy nedočkáme skutečně sportovní vzduchem chlazené Guzzi ve stylu Daytony.
Ona je vůbec otázka, kudy se bude Guzzi ubírat dál. Něco se šuškalo o vývoji vodou chlazeného motoru, který by umožnil další rozvoj naháčů/cesťáků/endur, ale kde nic tu nic.
Můj osobní odhad je, že ten projekt skončil u ledu a na tyto segmenty se v koncernu Piaggio bude soustředit výhradně Aprilia - té se konec konců taky nedaří zrovna růžově a co potřebuje asi ze všeho nejmíň je konkurence z vlastní stáje. Guzzi podle mě skončí u segmentů retro/cruiser, v podstatě taková evropská obdoba H-D.
Ještě k té nové 850 - módu tlustých balónů vepředu naprosto nechápu, tady to podle mě vypadá doslova jak pěst na oko, o vlivu na jízdní vlastnosti ani nemluvě... Ten druhý model se mi líbí o poznání víc. Co naprosto nechápu, je přítomnost kontoly trakce u motorky s celými 55-ti koni - na suchu se to neutrhne ani omylem a na mokru stejně lumbersexuálové z promo fotek nejezdí. Cena motorky je podle mě až příliš sebevědomá.
Turista: Mechanické počítadlo by mi v tomhle století ani nechybělo A i když by se mi líbil druhý budík s otáčkoměrem, tak můžeme být rádi za klasický kulatý tvar bez nějakého rozplyzlého displeje (BMW by mohlo vyprávět).
To Redguy: dle mého názoru byly poslední pěkné "guzzí" budíky na 1100ccm Californiích (např. Vintage nebo Jackal). Více by mi k celkovému konceptu stroje prostě seděl budík s mechanickým počítadlem km, např. právě podle Jackalu nebo verze Stone. Ale jinak nádherný časostroj tento Roamer a myslím si, že výkonově naprosto paráda.
O koně u tohodle typu mašin vůbec nejde. Má to sice menší výkon než 40 let stará 850 GT (ačkoliv metody měření jsou určitě jiné), ale taky o 50 kilo míň, což je znát víc.
Co je špatnýho na tom budíku? K tomu biku se hodí naopak skvěle a pokud je kovovej, tak už vůbec není co vytknout (za 300kKč nechci plastový chromy).
Turista: na spoustu lidí se nemůžeš zlobit. Spousta lidí má zábavu v rychlosti a k tomu ten výkon potřebují. A fak je že 55 koní není žádná hitparáda. Na druhou stranu to je 55 koní výkonu na zadním kole. Jako takový je motor fyzicky nádherný. Ta broušená žebra na hlavě a broušený ventilový kryt je jako blýskavý šperk. Ale z 800ccm na vzduchu se přece jen dají při zachování Euro4 vytáhnout výrazně lepší hodnoty - viz Ducati Scrambler - 75HP.
V9 není ovšem žádný závoďák, je to klasický městký street-tracker a žádné sportovní a rychlostní rekordy se od něj neočekávají. A když se dalo z V7 vytáhnout 10 koní navíc několika jednoduchými úpravami, tak V9 ten potenciál bude mít taky. A 65BHP už zní lépe.
Pro V9 bude jasně hovořit zábavnost a mechanická vazba v pilotovi. A k tomu 55HP bohatě stačí
Převáděcí v 1. kozí - Sušice.
Bobber mně strašně příjemně překvapil. Super jízdní vlastnosti. Ano - není to brutál, ale sedí to jako přilepené.
Jel jsem ten den na rychlejších a silnějších, ale ta jistota z jízdy byla tady úplně jiná.
Jen řadicí páka nesmyslně seštelovaná z výroby a neupravena pro předváděčku, takže rychlosti nahoru bylo pro někoho nad 175 docela na nic. Ale jak jsem zjistil, je to jen o seštelování - mrzí mně, že to asi seštelovali podle 15 cm vysokého Itala a dali na předváděcí jízdu.
Ostatní mašiny v pohodě.
Ano, tyto stroje přinejmenším vzhledově přípomínají staré dobré časy. Díky Guzzi
Prima stroje, jež jsou odrazem dnešní doby a vkusu zákazníků .. Už se těším na test
S elektronikou se to má asi tak, že ABS už legislativně být musí a když ho tam dají, tak trakce už je jen softwarová úprava, tak to tam plácli.
A zjistil jsem, že jsem tedy gay, páč mít na to prašule, tak si jednu na ježdění do rachoty a kolem dvorku, pořídím. A nebo jsem tahač.
Naprosto jasnej páreček suprových gaybajků... a pořádnou gumou vpředu..
Klukům to fakt slušššííííí..
sered: jakkoliv se muze zdat ze elektronika je jen na skodu, ani Guzzi nemuze stat uplne opodal. Se podivej na hlasovani o motocykl roku - MT-10. Majorita lidi nepozaduje od motorky puristicky vzhled a spartanske funkce. Naopak - totalni absenci elektroniky by dnes vnimali jako konkurencni nevyhodu.
A V9 ma te elektroniky jen nezbytne mnozstvi. Zadne inteligentni zataceci ABS a stabilizacni systemy, zadnych 10 stupnu volitelnych stupnu trakce v zavislosti na palivovych mapach, zadny semiaktivni podvozek, antiwheelie a podobne blbovinky. Ma jen to co povazuji dnes lide za zaklad - jednoduche ABS a jednoduchou kontrolu trakce.
Taky se mi čím dál víc elektroniky ve strojích obecně moc nezamlouvá, ale realita je taková - a navíc - elektronika drží, dřív se ti porouchá něco jiného...
Krasny strojky!
. Jedina skoda ze i Guzzi uz cpe do motorek prehrsel nejruznejsich kurvitek = zbytecnejch asistentu!
Opravte si tam chybu - vyrábí se v Mandello del Lario. Žádný Largo.
Moc pěkný stroje
mně se líbí ta fotka, jak tam něco poslouchá u té palice.
Bobber asi těžko,ale stylový bike jo.
Pěkný mašiny.
Kontrola trakcie je OK na koľajniciach, kockách, prachu a za mokra na všetkých maľbách a v podzemných garážiach. Ak tie stroje niekto koncipoval ako mestské hypsterské dizajnové vozítka, tak je rovnako ok aj výkon. (lol a vlastne aj tá cena)
Pěkný. I ten balón vpředu
.
ten motor je skrátka
pan Terek> Proti gustu žádnej dišputát. Ale něco jsem najel na Sportsteru 1200 Custom a jako majitel 1200R s normální přední gumou můžu říct, že ten rozdlíl v ovladatelnosti je markantní.
JohnyS08 - no vidíš, a mně se tlustej balón vepředu líbí
Svezl jsem se na HD Forty Eight a myslím, že přední balón v tomto segmentu motorek ničím neomezuje. Kontrole trakce taky nerozumím, za chvíli to bude povinný i na koloběžkách od větnamců.
seikos> kde jsi přišel na to, že ten údaj o výkonu je na zadním kole? Podle toho, co jsem čet já, se jedná o naprosto běžně uváděnej výkon na klice.
Norma EURO4 je hrobař vzducem chlazených motorů. Dnes už je nemožné dosahovat s nimi vysokých měrných výkonů okolo 100k/litr, což taky vysvětluje, proč už se nikdy nedočkáme skutečně sportovní vzduchem chlazené Guzzi ve stylu Daytony.
Ona je vůbec otázka, kudy se bude Guzzi ubírat dál. Něco se šuškalo o vývoji vodou chlazeného motoru, který by umožnil další rozvoj naháčů/cesťáků/endur, ale kde nic tu nic.
Můj osobní odhad je, že ten projekt skončil u ledu a na tyto segmenty se v koncernu Piaggio bude soustředit výhradně Aprilia - té se konec konců taky nedaří zrovna růžově a co potřebuje asi ze všeho nejmíň je konkurence z vlastní stáje. Guzzi podle mě skončí u segmentů retro/cruiser, v podstatě taková evropská obdoba H-D.
Ještě k té nové 850 - módu tlustých balónů vepředu naprosto nechápu, tady to podle mě vypadá doslova jak pěst na oko, o vlivu na jízdní vlastnosti ani nemluvě... Ten druhý model se mi líbí o poznání víc. Co naprosto nechápu, je přítomnost kontoly trakce u motorky s celými 55-ti koni - na suchu se to neutrhne ani omylem a na mokru stejně lumbersexuálové z promo fotek nejezdí. Cena motorky je podle mě až příliš sebevědomá.
Turista: Mechanické počítadlo by mi v tomhle století ani nechybělo
A i když by se mi líbil druhý budík s otáčkoměrem, tak můžeme být rádi za klasický kulatý tvar bez nějakého rozplyzlého displeje (BMW by mohlo vyprávět).
To Redguy: dle mého názoru byly poslední pěkné "guzzí" budíky na 1100ccm Californiích (např. Vintage nebo Jackal). Více by mi k celkovému konceptu stroje prostě seděl budík s mechanickým počítadlem km, např. právě podle Jackalu nebo verze Stone. Ale jinak nádherný časostroj tento Roamer a myslím si, že výkonově naprosto paráda.
Ten budik mohol byt v strede, ale inak za mna
prevracena vidlice? kde prosim vas? bohuzel sportovnejsi guzziny uz se asi nedockame
Jo,parádní bike
A já pořád čekám na V12
Jinak je to pěkný o tom, žádná ... ale prostě bych si představoval něco mezi 90 - 100hp
V čem je problém? Kdo chce jezdit rychle, tak si může přihodit nijak závratných 60 tisíc a má Griso se 110 koňma a stejným retro/cool faktorem.
O koně u tohodle typu mašin vůbec nejde. Má to sice menší výkon než 40 let stará 850 GT (ačkoliv metody měření jsou určitě jiné), ale taky o 50 kilo míň, což je znát víc.
Co je špatnýho na tom budíku? K tomu biku se hodí naopak skvěle a pokud je kovovej, tak už vůbec není co vytknout (za 300kKč nechci plastový chromy).
Turista: na spoustu lidí se nemůžeš zlobit. Spousta lidí má zábavu v rychlosti a k tomu ten výkon potřebují. A fak je že 55 koní není žádná hitparáda. Na druhou stranu to je 55 koní výkonu na zadním kole. Jako takový je motor fyzicky nádherný. Ta broušená žebra na hlavě a broušený ventilový kryt je jako blýskavý šperk. Ale z 800ccm na vzduchu se přece jen dají při zachování Euro4 vytáhnout výrazně lepší hodnoty - viz Ducati Scrambler - 75HP.
V9 není ovšem žádný závoďák, je to klasický městký street-tracker a žádné sportovní a rychlostní rekordy se od něj neočekávají. A když se dalo z V7 vytáhnout 10 koní navíc několika jednoduchými úpravami, tak V9 ten potenciál bude mít taky. A 65BHP už zní lépe.
Pro V9 bude jasně hovořit zábavnost a mechanická vazba v pilotovi. A k tomu 55HP bohatě stačí