motopoint_unor_shad




Moto Guzzi V9: Bobber nebo Roamer?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 29.05.2016 v 21:10

Převáděcí v 1. kozí - Sušice.
Bobber mně strašně příjemně překvapil. Super jízdní vlastnosti. Ano - není to brutál, ale sedí to jako přilepené.
Jel jsem ten den na rychlejších a silnějších, ale ta jistota z jízdy byla tady úplně jiná.
Jen řadicí páka nesmyslně seštelovaná z výroby a neupravena pro předváděčku, takže rychlosti nahoru bylo pro někoho nad 175 docela na nic. Ale jak jsem zjistil, je to jen o seštelování - mrzí mně, že to asi seštelovali podle 15 cm vysokého Itala a dali na předváděcí jízdu.
Ostatní mašiny v pohodě.

Steve-CZ (259) napsal 12.03.2016 v 14:19+1

Ano, tyto stroje přinejmenším vzhledově přípomínají staré dobré časy. Díky Guzzi

carver77 (0) napsal 11.03.2016 v 13:56

Prima stroje, jež jsou odrazem dnešní doby a vkusu zákazníků .. Už se těším na test

Tom-K (34) napsal 11.03.2016 v 13:55

S elektronikou se to má asi tak, že ABS už legislativně být musí a když ho tam dají, tak trakce už je jen softwarová úprava, tak to tam plácli.
A zjistil jsem, že jsem tedy gay, páč mít na to prašule, tak si jednu na ježdění do rachoty a kolem dvorku, pořídím. A nebo jsem tahač.

tahač (-5) napsal 11.03.2016 v 12:31-1

Naprosto jasnej páreček suprových gaybajků... a pořádnou gumou vpředu..
Klukům to fakt slušššííííí..

seikos (976) napsal 11.03.2016 v 12:31

sered: jakkoliv se muze zdat ze elektronika je jen na skodu, ani Guzzi nemuze stat uplne opodal. Se podivej na hlasovani o motocykl roku - MT-10. Majorita lidi nepozaduje od motorky puristicky vzhled a spartanske funkce. Naopak - totalni absenci elektroniky by dnes vnimali jako konkurencni nevyhodu.
A V9 ma te elektroniky jen nezbytne mnozstvi. Zadne inteligentni zataceci ABS a stabilizacni systemy, zadnych 10 stupnu volitelnych stupnu trakce v zavislosti na palivovych mapach, zadny semiaktivni podvozek, antiwheelie a podobne blbovinky. Ma jen to co povazuji dnes lide za zaklad - jednoduche ABS a jednoduchou kontrolu trakce.

HonzaHus (62) napsal 11.03.2016 v 10:52

Taky se mi čím dál víc elektroniky ve strojích obecně moc nezamlouvá, ale realita je taková - a navíc - elektronika drží, dřív se ti porouchá něco jiného...

sered (113) napsal 11.03.2016 v 10:38

Krasny strojky! . Jedina skoda ze i Guzzi uz cpe do motorek prehrsel nejruznejsich kurvitek = zbytecnejch asistentu!

Kulasec (56) napsal 11.03.2016 v 10:15

Opravte si tam chybu - vyrábí se v Mandello del Lario. Žádný Largo.

Well-Being (7) napsal 10.03.2016 v 22:29

Povedené stroje.

TwoWheels (31) napsal 10.03.2016 v 21:02+2

Prostě nádhera.

Paulo (2943) napsal 10.03.2016 v 20:41

Moc pěkný stroje

petrumr (-185) napsal 10.03.2016 v 20:09

mně se líbí ta fotka, jak tam něco poslouchá u té palice.

boneshaker (89) napsal 10.03.2016 v 19:59

Bobber asi těžko,ale stylový bike jo.

petrumr (-185) napsal 10.03.2016 v 19:29

Pěkný mašiny.

Rnx (16) napsal 10.03.2016 v 16:39-1

Kontrola trakcie je OK na koľajniciach, kockách, prachu a za mokra na všetkých maľbách a v podzemných garážiach. Ak tie stroje niekto koncipoval ako mestské hypsterské dizajnové vozítka, tak je rovnako ok aj výkon. (lol a vlastne aj tá cena)

olha (4) napsal 10.03.2016 v 16:16

Pěkný. I ten balón vpředu .

saci_ventil (292) napsal 10.03.2016 v 15:27

ten motor je skrátka

JohnnyS08 (287) napsal 10.03.2016 v 13:51

pan Terek> Proti gustu žádnej dišputát. Ale něco jsem najel na Sportsteru 1200 Custom a jako majitel 1200R s normální přední gumou můžu říct, že ten rozdlíl v ovladatelnosti je markantní.

panTerek (100) napsal 10.03.2016 v 13:46

JohnyS08 - no vidíš, a mně se tlustej balón vepředu líbí Svezl jsem se na HD Forty Eight a myslím, že přední balón v tomto segmentu motorek ničím neomezuje. Kontrole trakce taky nerozumím, za chvíli to bude povinný i na koloběžkách od větnamců.

JohnnyS08 (287) napsal 10.03.2016 v 13:32+2

seikos> kde jsi přišel na to, že ten údaj o výkonu je na zadním kole? Podle toho, co jsem čet já, se jedná o naprosto běžně uváděnej výkon na klice.

Norma EURO4 je hrobař vzducem chlazených motorů. Dnes už je nemožné dosahovat s nimi vysokých měrných výkonů okolo 100k/litr, což taky vysvětluje, proč už se nikdy nedočkáme skutečně sportovní vzduchem chlazené Guzzi ve stylu Daytony.

Ona je vůbec otázka, kudy se bude Guzzi ubírat dál. Něco se šuškalo o vývoji vodou chlazeného motoru, který by umožnil další rozvoj naháčů/cesťáků/endur, ale kde nic tu nic.

Můj osobní odhad je, že ten projekt skončil u ledu a na tyto segmenty se v koncernu Piaggio bude soustředit výhradně Aprilia - té se konec konců taky nedaří zrovna růžově a co potřebuje asi ze všeho nejmíň je konkurence z vlastní stáje. Guzzi podle mě skončí u segmentů retro/cruiser, v podstatě taková evropská obdoba H-D.

Ještě k té nové 850 - módu tlustých balónů vepředu naprosto nechápu, tady to podle mě vypadá doslova jak pěst na oko, o vlivu na jízdní vlastnosti ani nemluvě... Ten druhý model se mi líbí o poznání víc. Co naprosto nechápu, je přítomnost kontoly trakce u motorky s celými 55-ti koni - na suchu se to neutrhne ani omylem a na mokru stejně lumbersexuálové z promo fotek nejezdí. Cena motorky je podle mě až příliš sebevědomá.

Redguy (116) napsal 10.03.2016 v 13:22

Turista: Mechanické počítadlo by mi v tomhle století ani nechybělo A i když by se mi líbil druhý budík s otáčkoměrem, tak můžeme být rádi za klasický kulatý tvar bez nějakého rozplyzlého displeje (BMW by mohlo vyprávět).

Turista (23) napsal 10.03.2016 v 12:51

To Redguy: dle mého názoru byly poslední pěkné "guzzí" budíky na 1100ccm Californiích (např. Vintage nebo Jackal). Více by mi k celkovému konceptu stroje prostě seděl budík s mechanickým počítadlem km, např. právě podle Jackalu nebo verze Stone. Ale jinak nádherný časostroj tento Roamer a myslím si, že výkonově naprosto paráda.

lenkochal (28) napsal 10.03.2016 v 12:35

Ten budik mohol byt v strede, ale inak za mna

Gonzo (60) napsal 10.03.2016 v 12:17

prevracena vidlice? kde prosim vas? bohuzel sportovnejsi guzziny uz se asi nedockame

Fandy2 (24) napsal 10.03.2016 v 12:14

Jo,parádní bike

Skalik (13) napsal 10.03.2016 v 12:03+1

A já pořád čekám na V12

Jinak je to pěkný o tom, žádná ... ale prostě bych si představoval něco mezi 90 - 100hp

Redguy (116) napsal 10.03.2016 v 11:58

V čem je problém? Kdo chce jezdit rychle, tak si může přihodit nijak závratných 60 tisíc a má Griso se 110 koňma a stejným retro/cool faktorem.

Redguy (116) napsal 10.03.2016 v 11:45

O koně u tohodle typu mašin vůbec nejde. Má to sice menší výkon než 40 let stará 850 GT (ačkoliv metody měření jsou určitě jiné), ale taky o 50 kilo míň, což je znát víc.
Co je špatnýho na tom budíku? K tomu biku se hodí naopak skvěle a pokud je kovovej, tak už vůbec není co vytknout (za 300kKč nechci plastový chromy).

seikos (976) napsal 10.03.2016 v 11:43

Turista: na spoustu lidí se nemůžeš zlobit. Spousta lidí má zábavu v rychlosti a k tomu ten výkon potřebují. A fak je že 55 koní není žádná hitparáda. Na druhou stranu to je 55 koní výkonu na zadním kole. Jako takový je motor fyzicky nádherný. Ta broušená žebra na hlavě a broušený ventilový kryt je jako blýskavý šperk. Ale z 800ccm na vzduchu se přece jen dají při zachování Euro4 vytáhnout výrazně lepší hodnoty - viz Ducati Scrambler - 75HP.
V9 není ovšem žádný závoďák, je to klasický městký street-tracker a žádné sportovní a rychlostní rekordy se od něj neočekávají. A když se dalo z V7 vytáhnout 10 koní navíc několika jednoduchými úpravami, tak V9 ten potenciál bude mít taky. A 65BHP už zní lépe.
Pro V9 bude jasně hovořit zábavnost a mechanická vazba v pilotovi. A k tomu 55HP bohatě stačí

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist