Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Celý článek je napsaný hezky a pravdivě. Martina znám dlouho a vím, že vždy odvede práci v pořádku a dle představ zadavatele. Pokud jde o barvy a celkový výsledek případné přestavby, je to vždy závislé na objednateli. Pokud chce někdo cirkus, má ho mít. Pokud dá někdo na opravu do originálu, stane se a nikdo nepozná, že se něco opravovalo. Jediné, kdy je možné přijít na opravu je tehdy, že stav po opravě je lepší, než když moto vyjelo z továrny. Každému zájemci o lak, nebo přestavbu mohu Martina jedině doporučit.
Jak už tu bylo napsáno, poklona panu Kopalovi před jeho řemeslným umem. Rád bych se jednou alespoň přiblížil úrovni jeho schopností. Zároveň si ale po prohlídce fotografií myslím, že by bylo vhodné angažovat při návrhu budoucího vzhledu motorek kolegu s větším citem pro kombinování barev, o tvaru a umístění grafik na kapotách dukáren ani nemluvě. A taky bych změnil fotografa, ale jak píšu, je to jen názor..., každopádně držím panu Kopalovi palec, ať se daří. Dušan
Moje osobní zkušenost je spíše negativní. Cca 3 roky na zpět jsem se chtěl "odlišit" a nechal jsem si na Hornetovi láknout pár drobností v DS Sport (na doporučení DK Racing). Komunikace špatná a výsledek byl jinej než jsme se domluvili. Jinak na pana Kopala slyším jen chválu, takže je prostě možný, že moje zakázka nebyla rozsahově a umělecky tak zajímavá, jako když si někdo nechá dělat celou mašinu.
Pan Kopal vybornej clovek - lakuje nam kapoty uz druhou sezonu.
Sikovnej, ferovej a seriozni pristup... Fakt doporucuju Jan Vostatek - ondrejvostatek.com
Dnes jsem si z DS Sportu privezl komplet opravene (pár prasklin) a přelakovane plasty + nadrž po lehkém lehnutí v kačírku. Teď jsou jak nové, doba opravy 14 dní. Takže za mě plný počet bodů
Jj, ten Café Racer z toho Raptora je celkem zdařilý, leč barevné provedení motoru i rámu s tím moc nekoresponduje, někdy méně barev je více, o barevné kombinaci toho Maxe ani nemluvím, to je jak od cirkusu
Spatna doba ? reklama neuskodí šikovny asi je ale ty dyzajny nejak mi nepadly... ten CR barvy ala Duc je celkem fajn V max to nekdo težce zabil jak z NDR,,,,
Ti nejlepší fachmani v jakémkoliv oboru ovšem žádnou reklamu nepotřebují. Mají práce hromady na měsíce dopředu a spíše se schovávají před širokou veřejností. Letitá zkušenost
zdar kluci kdo mate zajem o nejake info o cenach jak laku nebo prestavbach staci zavolat nebo se stavit u Martina na kafe pokecat a on vam vse rekne ... Jinak me delal Duknu SS komplet lak a kazdej se za ni otoci vypada uzasne a to jsem presne chtel a o to de udelat si motorku podle vas a vaseho vkusu taky mi delal italjeta dragster 180 do Lambo oranzove a na skutr snure to byla atrakce :)
Kvalita práce bude určitě dobrá jak jsme se mohli před pár lety přesvědčit ale smysl pro nějakej design mě přijde že absolutně nemá. Laky na motorce a helmách mi přijdou jak kdyby byly všechny z roku 2000. O designech těch upravených kapot radši bez komentáře.
Před pár lety, když ještě nebylo tolik přileb na výběr a nebylo dost peněz, jsem si koupil dvě přilby (barevný design sladěný s motorkou a oblečením), bohužel nálepky nebyly zalakované. Martin Kopal mi přilby perfektně nalakoval, že byly jak od výrobce. Jeho vstřícný přístup a dobře odvedená práce hovoří za vše! Jeho služby vřele doporučuji!
Souhlas naprostej, že tio lidé by měli být doceněni, taktéž se mi líbí individualita. Předpokládám, že výsledný design, je také trochu dle vkusu majitele. Takže dle vkusu mého: kafáč se stříbrným motorem líbí velice, ale jako jedinou motorku bych ho nepořizoval, Raptor fajn, leč dle mého žádná stavba z Raptora nepřekoná továrního V=Raptora v karbonu a toho maxe znám... dle vkusu mého(zdůrazňuji) bych ze svého origo maxe takobvé Lego nikdy udělat nedovolil. Ale jak praví klasik, dle vkusu každého soudruha.
Seikosi bohužel tato doba je konzumní a tím zabíjí individualitu jedince. Proto moc fandím projektům jako je tento. A je jedno jestli se jedná o cafe racer nebo bagger. Je potřeba ocenit nápad. Jinak ten Raptor je moc hezký
Ta předělávka Raptora na Café se mi líbí, ale na té první fotce s tím červeným motorem, to tedy ne e a doufám, že to byla fáze před a né po, páč červený motor působí dost odpudivě, ale to je od vkusu každého majitele. Jinak fandím a ať se dílo daří
Díky za každýho člověka, který dokáže ručně dělat kusové zakázky. A nejen že dokáže, ale hlavně je ochoten je dělat.
Tuhle jsem předělával schody a nemohl jsem sehnat truhláře, který by rozměřil, nařezal a spasoval k sobě 3 schodnice. A jeden říkal: "pane, než tohle udělám, to bych mezitím udělal dvě eurookna". A tak jsem se ho ptal, jestli je hrdej na svoje řemeslo, když nakonec skončil vpodstatě u pásové výroby. Ani nebyl schopen odpovědět.
Martin Kopal je frajer. Nebudu mlít nesmysly o "zlatých českých ručičkách", protože takových lidí jsou ve světě mraky, ale frajer je každej z nich a držím jim palce.
Ten V-Max je nádhernej
Super práce
Máš hodně šikovné ruce !
Celý článek je napsaný hezky a pravdivě. Martina znám dlouho a vím, že vždy odvede práci v pořádku a dle představ zadavatele. Pokud jde o barvy a celkový výsledek případné přestavby, je to vždy závislé na objednateli. Pokud chce někdo cirkus, má ho mít. Pokud dá někdo na opravu do originálu, stane se a nikdo nepozná, že se něco opravovalo. Jediné, kdy je možné přijít na opravu je tehdy, že stav po opravě je lepší, než když moto vyjelo z továrny. Každému zájemci o lak, nebo přestavbu mohu Martina jedině doporučit.
Jak už tu bylo napsáno, poklona panu Kopalovi před jeho řemeslným umem. Rád bych se jednou alespoň přiblížil úrovni jeho schopností. Zároveň si ale po prohlídce fotografií myslím, že by bylo vhodné angažovat při návrhu budoucího vzhledu motorek kolegu s větším citem pro kombinování barev, o tvaru a umístění grafik na kapotách dukáren ani nemluvě. A taky bych změnil fotografa, ale jak píšu, je to jen názor..., každopádně držím panu Kopalovi palec, ať se daří. Dušan
Moje osobní zkušenost je spíše negativní. Cca 3 roky na zpět jsem se chtěl "odlišit" a nechal jsem si na Hornetovi láknout pár drobností v DS Sport (na doporučení DK Racing). Komunikace špatná a výsledek byl jinej než jsme se domluvili. Jinak na pana Kopala slyším jen chválu, takže je prostě možný, že moje zakázka nebyla rozsahově a umělecky tak zajímavá, jako když si někdo nechá dělat celou mašinu.
Pan Kopal vybornej clovek - lakuje nam kapoty uz druhou sezonu.
Sikovnej, ferovej a seriozni pristup... Fakt doporucuju Jan Vostatek - ondrejvostatek.com
Dnes jsem si z DS Sportu privezl komplet opravene (pár prasklin) a přelakovane plasty + nadrž po lehkém lehnutí v kačírku. Teď jsou jak nové, doba opravy 14 dní. Takže za mě plný počet bodů
Jj, ten Café Racer z toho Raptora je celkem zdařilý, leč barevné provedení motoru i rámu s tím moc nekoresponduje, někdy méně barev je více, o barevné kombinaci toho Maxe ani nemluvím, to je jak od cirkusu
Spatna doba ? reklama neuskodí šikovny asi je
ale ty dyzajny nejak mi nepadly... ten CR barvy ala Duc je celkem fajn
V max to nekdo težce zabil jak z NDR,,,,
Ti nejlepší fachmani v jakémkoliv oboru ovšem žádnou reklamu nepotřebují. Mají práce hromady na měsíce dopředu a spíše se schovávají před širokou veřejností. Letitá zkušenost
zdar kluci kdo mate zajem o nejake info o cenach jak laku nebo prestavbach staci zavolat nebo se stavit u Martina na kafe pokecat a on vam vse rekne ... Jinak me delal Duknu SS komplet lak a kazdej se za ni otoci vypada uzasne a to jsem presne chtel a o to de udelat si motorku podle vas a vaseho vkusu taky mi delal italjeta dragster 180 do Lambo oranzove a na skutr snure to byla atrakce :)
Kvalita práce bude určitě dobrá jak jsme se mohli před pár lety přesvědčit ale smysl pro nějakej design mě přijde že absolutně nemá. Laky na motorce a helmách mi přijdou jak kdyby byly všechny z roku 2000. O designech těch upravených kapot radši bez komentáře.
Díky, takový článek je paráda, taková drobná reklamička mi vůbec nevadí.
Před pár lety, když ještě nebylo tolik přileb na výběr a nebylo dost peněz, jsem si koupil dvě přilby (barevný design sladěný s motorkou a oblečením), bohužel nálepky nebyly zalakované. Martin Kopal mi přilby perfektně nalakoval, že byly jak od výrobce.
Jeho vstřícný přístup a dobře odvedená práce hovoří za vše! Jeho služby vřele doporučuji!
kolik by koštovala, napr cela nadr v cerny folii?
Zajímalo by mě, jak dopadl ten Streetfighter?
BadRX> tos mě s V-Raptorem potěšil, sic ho nemám v karbonu, ale jen v černé
Tak jako vybral bych si
Teď ještě vědět tu cenu kolik za takové přestavby.
Souhlas naprostej, že tio lidé by měli být doceněni, taktéž se mi líbí individualita. Předpokládám, že výsledný design, je také trochu dle vkusu majitele. Takže dle vkusu mého: kafáč se stříbrným motorem líbí velice, ale jako jedinou motorku bych ho nepořizoval, Raptor fajn, leč dle mého žádná stavba z Raptora nepřekoná továrního V=Raptora v karbonu a toho maxe znám... dle vkusu mého(zdůrazňuji) bych ze svého origo maxe takobvé Lego nikdy udělat nedovolil. Ale jak praví klasik, dle vkusu každého soudruha.
mojmu oku ulahodil yellow/red maximilian...
)
hodte do placu viac fotiek, nerobte drahoty...
zda sa ze len ten skuter reflektor by zasluzil vyhodit do skarpy, inak dobra praca...
(a co placa??? cena prestavby???
Seikosi bohužel tato doba je konzumní a tím zabíjí individualitu jedince. Proto moc fandím projektům jako je tento. A je jedno jestli se jedná o cafe racer nebo bagger. Je potřeba ocenit nápad. Jinak ten Raptor je moc hezký
Ta předělávka Raptora na Café se mi líbí, ale na té první fotce s tím červeným motorem, to tedy ne e a doufám, že to byla fáze před a né po, páč červený motor působí dost odpudivě, ale to je od vkusu každého majitele.
Jinak fandím a ať se dílo daří
Díky za každýho člověka, který dokáže ručně dělat kusové zakázky. A nejen že dokáže, ale hlavně je ochoten je dělat.
Tuhle jsem předělával schody a nemohl jsem sehnat truhláře, který by rozměřil, nařezal a spasoval k sobě 3 schodnice. A jeden říkal: "pane, než tohle udělám, to bych mezitím udělal dvě eurookna". A tak jsem se ho ptal, jestli je hrdej na svoje řemeslo, když nakonec skončil vpodstatě u pásové výroby. Ani nebyl schopen odpovědět.
Martin Kopal je frajer. Nebudu mlít nesmysly o "zlatých českých ručičkách", protože takových lidí jsou ve světě mraky, ale frajer je každej z nich a držím jim palce.