LML - někdy to nevyjde, a to ani na několik pokusů
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, archiv redakce | Zveřejněno: 5.4.2019 | Zobrazeno: 9 550x
Text: Jaroslav Červený | Foto: archiv autora, archiv redakce | Zveřejněno: 5.4.2019 | Zobrazeno: 9 550x
LML Star 150 4T DeLuxe jsem chvíli jen tak ze srandy měl. Dovoz z Itálie, po nějakým důchodci. Bylo to jako pár let stará ojetina s 90000 km na tachometru za poměrně směšný peníze. Byl jsem z toho velmi mile překvapen - kvalita velice slušná, motor Daelim byl tichý, chováním poměrně netypický (menší výkon, velký setrvák, kopce nekopce, jelo to pořád pěkně) a spotřebě jsem nechtěl vůbec věřit - opravdu pod 2 litry, i při mým metráku. Řazení na řídítku (jako stadiony) fungovalo pěkně, přesně a odstupňování rychlostí bylo velmi povedený. Nechalo se s tim jezdit v pohodě stovkou, maximálka byla víc. Docela rád na něj vzpomenu. Designem i konstrukcí 99% Vespa PX.
Skoda. Posledni roky byla situace pomerne vtipna, kdyz Piaggio davalo do Vesp PX indicke nic moc karburatory a indove v LML davali do tech kopii PX originalni italske karburatory