globalmoto_duben_nolan




Historie řady Suzuki GSX-R II: 2001-2015

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5061) napsal 16.09.2016 v 19:02

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

KapitanMasakr (-29) napsal 07.06.2015 v 17:27

Takže když GSXR 1000 tak K5? S dlahou u krku řiditek ? Občas se ten dopad nepovade, zvlašť, když moto tahne dobře od spodu to se to pak zveda samo ať mi nikdo neřika, že to neni dělane nato, aby to sneslo velkou bombu byla to jen chyba vyroby.

Za mě je nej. koupě GSXR K3 s motorem z K5/K6 je levná s vykonym motorem a nemusi mit na předku 5kg výstuhu

Jinak teď tu bylo k dispozici GSXR 600 s vrtanim z vyroby na 800 Moc sem tomu nevěřil ale dovoz z GB tak asi jo, je to možny...Jestli pak by existovala i 1200 K5 :D

technasia (1933) napsal 04.06.2015 v 19:24

Bubrak-ZX-desátá a Ká dvojka.tak to máte v rodině pěkně vostrý strojky

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.06.2015 v 21:55

Jo, hlavne ze to resila jen Suzuki a jen u Suzuki se prelomi motka na pul, tak to asi problem je ne. A kdyz to neresi u jinejch rocniku.

BlackSabbath (434) napsal 03.06.2015 v 21:48

Jaký to je fuk? Ta motorka na to není dělaná, nemá v rámu deformační zóny a není napsáno v manuálu - výrobce zaručuje výdrž minimálně 5 havárií z té a z té strany o síle až... Rám je prostě křehkej a když ho načneš, tak co čekáš? To jsou úvahy. Motorka je konstruována a navržena na jízdu, ne na pády. Všechno má své meze výdrže. Takže ty s tím pleskneš, rám se naruší (nemusí to být viditelně), potom časem praskne a může za to Suzuki, vyrábí šmejdy. Ty jsi filuta! Kdyby ty rámy praskaly prostě zničehonic, jen tak samy od sebe, tak tady nebudu vůbec nic psát, ale nepiš prosím bludy.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.06.2015 v 21:47

technasia: bracha ma K2, tak mam semtam moznost ji provetrat, ted ma novou retezovku, vycisteny brzdy, tak to neni vubec spatny svezeni, ale precijen K5 ma i ten vrsek (tech 18 koni nebo 15 u ZX je proste nad 200 dost znat), ale na tu dobu samo pecka (revoluce) a prave po ZX9 by to byl pokrok kupredu, to R1 nebo 954 byly spis na urovni ZX9 (jen mely radikalnejsi posed a brzdy, to i nez K1). me osobne vadi na Suze ten posed, ale to je individualni. proto sem psal ze je mezi znackama dost rozdilu ac zadna neni o mnoho horsi/ lepsi, jen sou kazda jina. par let byl bawor a desitka o parnik vepredu a ted se dere pred ne R1, tak uvidime co novy Gixero prip. Cebro

technasia (1933) napsal 03.06.2015 v 21:33

Bubrák-taky mě štve že jsem nikdy nevlastnil K-jedničku.né K5 ale právě K1 je podle mě nejlepší z historie litrových Suzin.160 konový motor v rámu sedum pade si dával eR-jedničky a Fireblady 929 k snídany

Mistr-kat (562) napsal 03.06.2015 v 20:28

Krása, výbornej článek...sám jsem vlastnil 600 K3 a 1000 K5 vždycky - jak jinak ve vlajkových barvách. Spolehlivost, ladný tvary, brutální síla - lapače na slečny a to mi zdaleka není dvacet. (ani třicet) Výtka: drahý díly - asi nejdražší ze všech Japonců, slabinou byly brzdy Tokico a cena...ale kdo je srdcem u GSX R nepřemýšlí nad nedostatky... díky za nostalgický čtení...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.06.2015 v 19:52

Ano zcela náhle. Byla předtím bouraná ale to je fuk, moje byla taky několikrát bouraná a při 94tis má jen prasklinu housenky. Chapeš ten fatální rozdíl proti náhlému rozpůlení celý motorky?

BlackSabbath (434) napsal 03.06.2015 v 18:34

Nevím o jediné K5/6, která se rozpůlila "jen tak bezdůvodně", sama od sebe. Buď motorka předtím ležela nebo to bylo třeba při hovadském položení na přední kolo. Potom tedy můžeme zmínit třeba i S1000RR, kterému taky "rád" praská rám. Ale tyto rámy jsou prostě dělané co nejlehčí a zároveň nejpevnější. To, že praskne po nárazu, na to už dělaný není. A nikdo to ani netvrdí. A pokud je to přehled historie GSXR, tak nechápu, proč by to zde mělo být uvedeno. Napřed si prostuduj Rapex, ať vidíš, kolik svolávacích kampaní napříč motorkami a třeba auty je a bylo a budeš se divit. Potom můžeme mít články pouze o svolávačkách.

BlackSabbath (434) napsal 03.06.2015 v 18:28

Zcela náhle? To nemyslíš vážně, nebuď klaun... Zcela náhle ale po předchozí bouračce. Ještě si zjisti, kolikrát předtím ležela jeho motorka...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.06.2015 v 18:17+1

krom toho u moji recenze ZX10R jsem zminil vsechny zavady, ktere mi byly znamy (o ramu jsem tehdy jeste nevedel), tento clanek neni recenze modelu, je to prehled generaci, a asi se sem nehodi vyjmenovavat vsechny slabiny vsech modelu (a ze jich je), presto bych tu cekal aspon ten ram u K5/6 jako pomerne velmi znamou a resenou vec, neco jako dobijeni u Hond btw: moje motka ma 94tis z toho spousta casu po zadnim, v zime, na okruhu, sprinty, prelozena motorka na dovoleny (kufr, brasny, tankvak), a ze mi prasknula housenka na ramu, kterou podle svarece ani nebylo treba resit, to mi prijde jako tezka pohoda oproti tomu, kdyby mi upadla pulka motorky, tak nevim co je 'vetsi kauza neco spise problem'

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 03.06.2015 v 17:45

BlackSabbath: z prdu kulicka? tohle je článek o Suzuki ne? Pokud budeme mimo téma tak ano Kawasaki se k tomu postavila zcela jinak, přesto problém není praskání rámu ale pouze sváru! U K5/6 odpadne půlka motorky a to zcela náhle, viz MiP zde na fóru, tak nemel za každou cenu.

zzzmrzlinar (471) napsal 03.06.2015 v 17:06

a mě snad neprdne moje GSR 600 uklidnuju se tm, že to taky bejvá jenom při ráně a ne při jízdě

BlackSabbath (434) napsal 03.06.2015 v 10:09

Taky by stálo za to zmínit, že Kawasaki měla daleko větší kauzu nebo spíše problém s těmi rámy a postavila se k tomu jak? Vykašlala se na to. A nejen na rámy. Jak psal Fizzer nebo kdo, jen záhadně mizely z fb ty stránky, kde se to řešilo. Akce Suzuki je známá proto, že se k tomu postavila čelem a případů prasknutí je daleko méně, než u ZX10. A jak říkám pořád dokola, sám ten rám nikdy nepraskl, narozdíl od konkurence, kde jsi to zažil na vlastní motorce a máš štěstí, že zůstalo jen u praskliny.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 02.06.2015 v 23:54+2

nepremozitelne s1000rr si dava desitka k snidani, ale to odbocuju gsxr sem mel, 1986 750 bez kapot a byla to vyborna motorka, pak sem koupil nejakyho retardovanyho SRADa, vratil ho, koupil ZX9R a ta me tak dostala, ze uz sem musel zustat u Kawasaki, ac po 9R sem pokukoval nejprv po GSXR1000 01/02... tak ale porad tam nekde to gixero ma u me misto rika se, ze jsou tyhle litry v poslednich letech stejne dobry a je jedno co clovek koupi, ale neni to pravda, kazda znacka je dost vyrazne jina svoji koncepci (a to i v ramci klasickych litrovych ctyrvalcu, o V2 a jinych 'mimonich' nemluvim), kazda ma jinou charakteristiku, jinak se na nich sedi, dava jiny druh pozitku a kazdymu sedi neco jinyho, takze fakt se to vyrazne odlisuje. nicmene u K5/6 by stalo za to zminit pomerne velkou kauzu s ramama u K5/6 a zaroven i jak tu pise matuS velice prikladny pristup Suzuki k naprave, at uz toho ramu, tak tech brzd

.Padre. (76) napsal 02.06.2015 v 22:03

technasia (1933) napsal 02.06.2015 v 21:43

Němci se netajili tím,že při stavbě jejich nepřemožitelného s 1000 rr prozkoumali všechny konkurenční stroje a stavbu gsx-r 1000 k5-k6 prohlásili za nejlepší super bike

matuS (26) napsal 02.06.2015 v 21:02

Suhlas s Blacksabath, naozaj ten ukazovatel zaradeneho stupna mali 600 a 750ccm az od K6tky. Ziada sa este povedat, ze tieto modely mali okrem toho aj antihopingove spojky. Mat v zaklade u 600ccm tlmic riadenia, antihop a ukazovatel zaradeneho stupna, to v tom case nemal nikto, a navyse ta nizka hmotnost. Klobuk dole.

K tym brzdam - boli problemove. Boli rozsirene problemy s rachtajucimi brzdovymi kotucmi (uvolnene v nitoch), ale to je len kozmeticka zalezitost.
Vacsi problem bol, ze na okruhu sa po kratkom case brzda prehriala a packa bola makka. Na toto Suzuki zareagovala, da sa povedat az neuveritelne: plosna zvolavacka pre vsetky modely GSX-R od rocnika 2004 az po 2013. Cize vsetci majitelia - aj majitelia 11 rokov starych motoriek dostali novy brzdovy piestik.

Strasne mam tu motorku rad, je to uz riadna starka (600, K4) ale robi mi velku radost. Obcas sa s nou preveziem aj na kratky vylet (do 300km) a normalne sa to na nej da. V meste 60km/h na sestke nie je ziaden problem, ani necukne.

a dakujem za clanok, potesil.

dejf. (1341) napsal 02.06.2015 v 20:58

Chapu. Taky nemam zkusenosti. Nicmene jak sem tak ruzne vycetl, tak GSXR dohnala v brzdach konkurenci az v poslednich rocnicich, kde zacli montovat bremba...

KevinS34 (15) napsal 02.06.2015 v 20:12

To dejf. Protože nemám osobní zkušenost, tak jsem při psaní vycházel hlavně z propagačních materálů. Takže bych jako protiváhu přivítal osobní zkušenosti čtenářu s těmito motocykly.

dejf. (1341) napsal 02.06.2015 v 19:22

Pekny. GSXR pro me bylo dycky srdcovka, takze sem si s chuti precetl . Jen by me teda zajimalo jak je to s tema brzdama? Vsude sem vzdycky slysel a cetl negativni nazory na brzdy a tady v clanku kazdou chvili ctu "vyborny podvozek a brzdy" …

Badarala (13) napsal 02.06.2015 v 18:31

Né že bych tomu nějak rozuměl a né že bych na tom uměl jet ale nádherný článek!

BlackSabbath (434) napsal 02.06.2015 v 16:13+1

Velice povedený článek. Jen bych poupravil - ukazatel zařazeného rychlostního stupně dostaly 600 a 750 až v roce 2006.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 02.06.2015 v 16:00

DOMI, českej bajker-důchodce (navíc jezdící odjakživa výhradně žíznivý
dvoutakty Suzuki ) jede na TT jednou = poprvé a naposled v životě
a to ještě jedině s "logistickou" podporou anglickýho kamaráda a to ještě
jen na závodní týden . Byl jsem "tam" v r.2011 (jak ten čas letí!) a byl to zá-
žitek skutečně životní !Ono není vůbec snadný takovej "výlet" zorganizovat
a finančně "pokrýt" jen na ten závodní týden, natož na čtrnáct dní, tréningy "inkluzive" . P.S. Ten můj kamarád se LONI opozdil s koupí jízdenek na
trajekt Liverpool-Douglas a tak letos jede taky jen na ten druhej týden ...
Zaplaťpánbůh Veronice za všechny její reportáže

DOMINATOR (1260) napsal 02.06.2015 v 13:43

IvanDvoutakťák

samozřejmě máš pravtu
Ale jaktože nejsi na TT

coudy32 (0) napsal 02.06.2015 v 11:44

Gixer je nejvíc sport!!

IvanDvoutakťák (5061) napsal 02.06.2015 v 11:21+8

S odvoláním na úvodní slova pana Kubáta, bych rád vyjádřil můj názor, že měrou největší "zprznily a prznit budou" a to především vývoj MOTOCYKLŮ
emisní limity, které povedou ke stále složitějším A DRAŽŠÍM technologiím motorů nízkých kubatur a přitom budou i v blízké budoucnosti křižovat
a zamořovat naši planetu desetitisíce letadel spalujících kerosin, miliony
kamionů a miliardy osobních automobilů s dieselovými motory jejichž
emise jsou záměrně opomíjeny a které NAVÍC produkují rakovinotvorné
mikrosaze . Takže současná civilizace není rozhodně ohrožena emisemi
MOTOCYKLŮ, tak jako tomu ne- bylo olovnatými benziny, nahrazenými
těmi ""skvělými"" současnými, smíchanými navíc s biolihy ...

callowsick (463) napsal 02.06.2015 v 11:19+1

super článek o super motorkách

DOMINATOR (1260) napsal 02.06.2015 v 11:10

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist