Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Děkuji za tento článek.Motory V4 jsou Má krevní skupina. Sám vlastním VFR 750R z roku 1994 a nedám na ní dopustit.Nechám si jí do smrti,i kdybych si pořídil ještě něco k tomu.Před pár lety jsem četl článek o nové VFR 1000 a moc se mi líbila,nevím kam se tento projekt stratil,když najednou vyjela na trh VFR 1200. Ta mi připadá moc těžká a robustní oproti fotkám té VFR 1000.Ta vypadá hodně lehčí a spotrovnější oproti dvanáctce.Jinak článek fakt moc hezký.Ještě jednou díky.
NR750-jedním slovem nádhera!!! Před 10 lety jsem měl možnost si jednu detailně prohlédnout a mluvit s majitelem.Svézt mě samozřejmě nenechal, ni mě nesvezl on sám, protože to je jednosedlo,ale kdykoliv si vzpomenu na ten stroj,tak mám husí kůži.Je to osobnost na dvou kolech, s jakou jsem se ještě nesetkal
Článek pěknej. Ale když si člověk pomyslí, že oválný písty měl už náš Manet apod.
Chtělo by to srovnání japonskýho čtyřlístku 80- tých let. Vím, že Honda se svými V4 motory měla problémy začátkem 80-tých let, páč byly motory poruchové. Ale vidlicový motor a jeho zvuk je unikátní, myslím z té doby, dnes ty japonský prskavky vydávají jedna jako druhá stejnej zvuk a je to bída.
Jak říkám, článek pěknej, jelikož jsem blázen do Suzuki, taj z Hondy dokážu slintat snad jen nad GoldWingem.
Pěkný..
Kdyby nebyla NR750 a přišli s ní až letos, byl bych z designu uchvácenej. ROzhodně víc, než z výběru dnešních superbiků. A to je už 20 let stará..
Do podobných technických řešení se už dneska taky nikdo nehrne..
Obrovské díky. VF750 je moje krevní skupina. Doslova. Proto mne trochu mrzí jen letmá zmínka o rozmanité škále modelů VF750, které od roku 1982 do 1986 psaly historii, na kterou pak VFR mohla navázat.
Pekny članok vela som sa toho dozvedel.
som hrdy majitel VFR 750 F 1994 chcel by som nieco silnejsie ale tuto urcite nepredám zostarneme spolu!;)
Pěknej článek, ještěže nemusím brzo ráno vstávat
I když je spousta nových motorek, pořád se mi moje VFR r.96
líbí. A ten sound se nedá zaměnit
Děkuji za tento článek.Motory V4 jsou Má krevní skupina. Sám vlastním VFR 750R z roku 1994 a nedám na ní dopustit.Nechám si jí do smrti,i kdybych si pořídil ještě něco k tomu.Před pár lety jsem četl článek o nové VFR 1000 a moc se mi líbila,nevím kam se tento projekt stratil,když najednou vyjela na trh VFR 1200. Ta mi připadá moc těžká a robustní oproti fotkám té VFR 1000.Ta vypadá hodně lehčí a spotrovnější oproti dvanáctce.Jinak článek fakt moc hezký.Ještě jednou díky.
moc pěknej článek VF1000R je prostě nejlepší
jinak v článku máte psáno že vf1000r má plovoucí kotouče a to je trošku blbost páč má plovoucí třmeny
NR750-jedním slovem nádhera!!! Před 10 lety jsem měl možnost si jednu detailně prohlédnout a mluvit s majitelem.Svézt mě samozřejmě nenechal, ni mě nesvezl on sám, protože to je jednosedlo,ale kdykoliv si vzpomenu na ten stroj,tak mám husí kůži.Je to osobnost na dvou kolech, s jakou jsem se ještě nesetkal
Parádní článek... je dobrý vědět něco z historie
A přečíst si tohle všechno na jednom místě, a eště v češtině
srdce zaplesá. DÍKY
Video k NR500:
//www.motorkari...ts-part-1-28593.html
V4 měl už v roce 1936 AJS tak tu pořád neplácej něco o ČZ.Jinak poslední VFR je HNUS.
Děkuji za pěkný článek, i když je to troch strohé. Chtělo by to nějaké pokračování.
Vývoj prvního motocyklu Honda s motorem V4 započal v roce 1969 modelem ČZ 350 V4 Typ 860...
Tak proto pořád nosej ty foťáky?!
Článek pěknej. Ale když si člověk pomyslí, že oválný písty měl už náš Manet apod.
Chtělo by to srovnání japonskýho čtyřlístku 80- tých let. Vím, že Honda se svými V4 motory měla problémy začátkem 80-tých let, páč byly motory poruchové. Ale vidlicový motor a jeho zvuk je unikátní, myslím z té doby, dnes ty japonský prskavky vydávají jedna jako druhá stejnej zvuk a je to bída.
Jak říkám, článek pěknej, jelikož jsem blázen do Suzuki, taj z Hondy dokážu slintat snad jen nad GoldWingem.
Pěkný..
Kdyby nebyla NR750 a přišli s ní až letos, byl bych z designu uchvácenej. ROzhodně víc, než z výběru dnešních superbiků. A to je už 20 let stará..
Do podobných technických řešení se už dneska taky nikdo nehrne..
Parádní článek, díky
Pěkný článek
Jinak kdyby měl někdo zájem prodávám svou VF1000R bikker@centrum.cz
Díky, opravdu pěkné počteníčko.
Jojo okopirovali CZtu.
Obrovské díky. VF750 je moje krevní skupina. Doslova. Proto mne trochu mrzí jen letmá zmínka o rozmanité škále modelů VF750, které od roku 1982 do 1986 psaly historii, na kterou pak VFR mohla navázat.
Skvelej clanek ta NR-750 v te dobe hodne velky mazec... Jak jinak Honda
Krásný článek a ještě krásnější stroje
Super
jj, taky jsem po dlouhé době dočetl tak dlouhý článek až do konce. Díky.
Dočteno a líbilo so. Díky
Další článek, který si rád přečtu do konce
pěkný článek