Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jestli evropské auta tvoří 0,4% světových emisí, tak nechápu tak přísné regule pro motocykly. Polovina motorek v Evropě jezdí cca 5 měsíců v roce a v poměru k počtu automobilů je to zlomek. To znamená 0,...prd . Jeďte se podívat do Asie nebo Ameriky...svoboda, svoboda, co to je emise?. A to se nebavím o úpravách a přestavbách . Je mi smutno.
človeku sa pači moto s euro 1 , 2 , 3 no novu si už kupiť nemôže lebo bud su vypredane alebo stiahnute kvoli 4 s tou ekologiou uz im jebe euro 5 bude o tlačeni motocykla , europa krajina obmedzených možnosti alebo daju nam pedale a budeme pedalovat
To Mike70
Motorky s euro 1 a 2 jsou smraďoši? Zkus někdy Fazera nebo litrovýho Stroma a řekni mi prosímtě potom, jaký to jsou hrozný smraďoši. Jsem pro rozumný pokrok a ne pro nesmyslné tlačení do extrémů. A hlavně, dokud to nezačne plnit zbytek světa, tak my jako Evropa to rozhodně zachráníme. Miliardová Indie a další země, tam je problém.
Mike70 (41) napsal 5.11.2016
To jsou tady zase kecy proti Euro 4. Já si ještě pamatuju dobu, kdy žádný Euro nebylo a to bylo z každýho auta smradu... I motorky s Euro 1 a 2 jsou pořád pěkný smraďoši. Nejsem žádnej Eurohujer, ale fandím menšímu smradu z aut. A motorek se to týká taky, těch v létě jezdí všude mraky a ne že ne.
lenkochal (-1) napsal 2.9.2016
Ako sa s E4 vysporiada Jawa, to cely motocyklovy svet urcite trapi zo vsetkeho najviac.
Jawa? Ta dávno neexistuje a hlavně dávno už nic nevyrábí.
Posledních pár zoufalých počinů (spíše tunelů) udělala s OEM motory, rozhodně tedy nic nevyrábí.
Tupé a debilní úřednické hlavy,které neumí nic jiného než sedět na prdeli,vymýšlet totální sračky a bludy a rozdávat co nejvíce pokut,aby ta pakáž měla z čeho žít. Je velmi smutné,že tato hrůza není tvrdě ztrestána. Rád bych ,kdyby alespoň při dopravních nehodách bylo uvedeno zdali dotyčný(á) "pracoval " v kanclu. Pro mě platí už dávno - mrtvý, nebo těžce zraněný úředník - dobrý úředník! Těmto lidem přeji opravdu vše nejhorší!!
to Mike70: jako jo, ale proc na silnicich potkas (hlavne diesely) ktery maji buhvijaky Eura a smrdi a kouri a zadnej policajt je nikdy nezastavi a nesebere technicak...
To jsou tady zase kecy proti Euro 4. Já si ještě pamatuju dobu, kdy žádný Euro nebylo a to bylo z každýho auta smradu... I motorky s Euro 1 a 2 jsou pořád pěkný smraďoši. Nejsem žádnej Eurohujer, ale fandím menšímu smradu z aut. A motorek se to týká taky, těch v létě jezdí všude mraky a ne že ne.
Tak bud budeme jenom nadavat a nebo s tim budeme neco delat. Ve statech prikazali motorkarum povinne prilby. Ti se vzbourili a povinost nosit prilbu zmizela. Pokud si nekdo neuvedomi ze motorkaru volicu neni malo, tak budeme jak je nasim zvykem remcat a nic se nezmeni. Jedina moznost jak neco delat je dat o sobe vedet.
Firmy a vyrobci s tim jak videt nic nedelaji, tak je to holt na nas.
Podívejte se, kolik jezdí po silnicích motorek a kolik kamionů. Kolik tun zboží se zbytečně převáží z jednoho konce Evropy na druhej -českej řetězec koupí jabka ze Španělska a nějakej španělskej řetězec si doveze zase jabka český, nebo polský. Část se jich cestou zkazí nebo potluče, tak se objedná ještě další várka. A tak je to se vším. Žijeme v době stěhování zboží. To způsobuje hlavní emise, to způsobuje zácpy kamionů na dálnicích, hluk a smrad v obcích bez obchvatu atd. To by měla EU nějak rozumně řešit, né emise u motorek se spotřebou 4 litry 100km, které většinou jezdí jen o víkendu, ve dne a za hezkého počasí. Kamiony jezdí nonstop, spotřebu a emise mají násobně vyšší a na dálnici vytvářejí zácpy, což je nejen u nás, ale i v Německu a Rakousku a i jinde na západě. Cestou na Intermo i z Intermotu v Kolíně jsme zácp kamionů viděli nespočet. Tohle začněte řešit, pánové z EU.
Za jak dlouho některý s těch europitomců přijde na to, že motorky jsou jenom pro zábavu a v podstatě nejsou vůbec potřeba a proto je třeba je zakázat!?!?!?!?
Knipex: Naprostá hloupost. Filtr spotřebu nezvyšuje, je jen třeba volit dieselové auto s rozumem a ne na krátké trasy. Pevné částice jsou pěkný hnus, hlavně ty malé z vysokotlaků. Filtr je zachytí 100% výfuk je zcela čistý, rozhodně to není zbytečnost.
Ako sa s E4 vysporiada Jawa, to cely motocyklovy svet urcite trapi zo vsetkeho najviac.
Inak filter bola od zaciatku taka obezlicka, ktora mala trochu zakryt to, ze kazdy chrochtak proste dymi nech sa urobi sebelepsie. Velke problemy maju ropaci aj s existujucimi normami viz prislusne kauzy. Keby sme to s emisiami mysleli naozaj uprimne, tak su chrochtaky do 3.5t davno zakazane.
Citace odborníka na auta z tipcars.com: "Co si o filtru myslím? Blbost za těžké peníze
Osobně ho považuji za největší nesmysl poslední doby. Nejenže samotný filtr funguje jako ucpávka ve výfukovém potrubí, ale především snižuje výkon a zvyšuje spotřebu paliva (až o 1,5 l/100 km). Výsledný dopad při použití filtru pevných částic je na životní prostředí přesně takový, jako by žádný ve voze nebyl. A to se majitel vozidla navíc ještě pořádně prohne. Na druhou stranu vydělá automobilka, která dává práci lidem a posléze i různé servisy zabývající se demontáží či čistěním filtru. Při koupi nového automobilu vždy doporučuji volit diesel bez filtru pevných částic (zejména pro krátké jízdy či jízdy po městě), čímž se vyhneme komplikacím při následném prodeji nebo zvýšeným vlastním nákladům při dlouhodobém provozu. V mých očích je DPF či FAP jen další blbostí co nemá v autě dělat. Stále zastávám pravidlo, co v autě není, nemůže se pokazit.
Jawa vyrába motorky? Ja som mal dojem, že core business sú dotácie a že naopak celkom ide.
HD už má nový motor zvaný Milwaukee Eight. Aký bude osud Evolution a Revolution neviem, ale s tými druhými by asi problém byť nemal.
Ako je na tom Aprilka? V Motorrade (//www.motorradonline.de/recht-und-verkehr/bikes-die-es-2017-mit-euro-4-nicht-mehr-gibt/757766) píšu, že zarežú polovicu modelov (menovite dvojvalce), pretože sa ich asi nepredáva dosť na to, aby to zaplatilo vývoj. (Konieckoncov, od toho sa odvíja všetko... keď sa modely s tým motorom predávajú, nie je problem zaplatiť vývoj na euro 4.)
Ja osobne som rád, že nežijem v meste, čo je ako Peking, na druhej strane by som privítal, keby sa zákonodárci či úradníci sústredili nie na to, aby sa sprísňovali normy, ale na to, aby sa stávajúce dodržiavali vo všetkých režimoch.
vsichni tu.svorne a opravnene.nadavame.na.dalsi debilitu z dilny EU, ale paj vwichni stejne budete.volit prizdisracskou CSSD, ze.vam.slibila pastelkovne ( z vasich penez) a spasitele.Burese, kterej to proste "vsechno.zaridi". Vsichni pak svorne budou skakat.sipky do prdele Merkelovy, aby.nam.mohli solit.vic.techhle nesmyslu.
Klasika. Je to jako rozdělit bazén špagátem na dvě části. V jedné se do vody chcát nemůže, v té druhé může... Přitom řešení je tak jednoduché, příští rok jsou volby...
lenkochal
Tak to já zase jo, o to víc budou všichni srát na servis a kupovat ňáký buzikrabičky s předinstalovanejma kurvítkama Je mi jasný že pokrok nezastavíš ale nesmí mít v patách nesmyslné nařízení o nesplnitelných normách buď na úkor spolehlivosti nebo nájezdu km. Jasně výrobci kreténi nejsou ale technika má taky nějaký limit zohledněný vývojem. A když to nejde jinak, musíš si pomoct jinak nebo musíš zavřít krám. To prostě jinak nejde EU prostě zabije všechno.
Za všechno si můžem sami, máme demokracii a takhle sme to přitom dopracovali. Necháme si močit přímo do úst a ještě u toho srazíme podpatky. Jaký sme si to udělali, takový to máme, bohužel...
zajímalo jak dlouho budou ekoteroristi nasírat lidi, jednou jim trpělivost přeteče a pověsí tady ty přehnaně-podělané magory za kule do průvanu nebo na šibenici.
Kdo jinší to zaplatí všechno než zase koncový zákazník, tzn. my obyčejní lidi.
@smartin1 Nevidel by som to tak tragicky. Oni ti vyrobcovia zas tiz uplni kreteni nie su. Ano budu drahsie ano budu sa mozno trochu viac srat a ano neopravis si ich doma v stodole, budes musiet do servisu, ale nikto si nedovoli vyrobit motorku co vydrzi 20K. 100K je minimum pod to si ziaden vyrobca ist nedovoli a nez sa najazdi 100K tak motorka zmeni 5x majitela a 10x padne zo stojanku :D Proste nedostatku jetych motoriek by som sa nebal.
Jestli evropské auta tvoří 0,4% světových emisí, tak nechápu tak přísné regule pro motocykly. Polovina motorek v Evropě jezdí cca 5 měsíců v roce a v poměru k počtu automobilů je to zlomek. To znamená 0,...prd . Jeďte se podívat do Asie nebo Ameriky...svoboda, svoboda, co to je emise?. A to se nebavím o úpravách a přestavbách
. Je mi smutno.
človeku sa pači moto s euro 1 , 2 , 3 no novu si už kupiť nemôže lebo bud su vypredane alebo stiahnute kvoli 4 s tou ekologiou uz im jebe euro 5 bude o tlačeni motocykla , europa krajina obmedzených možnosti alebo daju nam pedale a budeme pedalovat
To Mike70
Motorky s euro 1 a 2 jsou smraďoši? Zkus někdy Fazera nebo litrovýho Stroma a řekni mi prosímtě potom, jaký to jsou hrozný smraďoši. Jsem pro rozumný pokrok a ne pro nesmyslné tlačení do extrémů. A hlavně, dokud to nezačne plnit zbytek světa, tak my jako Evropa to rozhodně zachráníme. Miliardová Indie a další země, tam je problém.
Mike70 (41) napsal 5.11.2016
To jsou tady zase kecy proti Euro 4. Já si ještě pamatuju dobu, kdy žádný Euro nebylo a to bylo z každýho auta smradu... I motorky s Euro 1 a 2 jsou pořád pěkný smraďoši. Nejsem žádnej Eurohujer, ale fandím menšímu smradu z aut. A motorek se to týká taky, těch v létě jezdí všude mraky a ne že ne.
KapitanMasakr (-2) napsal 1.9.2016
Každý to beztak z mota odstraní, emise motorky nikdo neměří, tak proooooooooooč!!! ?
Protože se měřit bude, tomu věř !!! Už jen to loby STKáček poslední dobou tomu nasvědčuje.
lenkochal (-1) napsal 2.9.2016
Ako sa s E4 vysporiada Jawa, to cely motocyklovy svet urcite trapi zo vsetkeho najviac.
Jawa? Ta dávno neexistuje a hlavně dávno už nic nevyrábí.
Posledních pár zoufalých počinů (spíše tunelů) udělala s OEM motory, rozhodně tedy nic nevyrábí.
Tupé a debilní úřednické hlavy,které neumí nic jiného než sedět na prdeli,vymýšlet totální sračky a bludy a rozdávat co nejvíce pokut,aby ta pakáž měla z čeho žít.
Je velmi smutné,že tato hrůza není tvrdě ztrestána. Rád bych ,kdyby alespoň při dopravních nehodách bylo uvedeno zdali dotyčný(á) "pracoval " v kanclu. Pro mě platí už dávno - mrtvý, nebo těžce zraněný úředník - dobrý úředník!
Těmto lidem přeji opravdu vše nejhorší!!
to Mike70: jako jo, ale proc na silnicich potkas (hlavne diesely) ktery maji buhvijaky Eura a smrdi a kouri a zadnej policajt je nikdy nezastavi a nesebere technicak...
To jsou tady zase kecy proti Euro 4. Já si ještě pamatuju dobu, kdy žádný Euro nebylo a to bylo z každýho auta smradu... I motorky s Euro 1 a 2 jsou pořád pěkný smraďoši. Nejsem žádnej Eurohujer, ale fandím menšímu smradu z aut. A motorek se to týká taky, těch v létě jezdí všude mraky a ne že ne.
Tak bud budeme jenom nadavat a nebo s tim budeme neco delat. Ve statech prikazali motorkarum povinne prilby. Ti se vzbourili a povinost nosit prilbu zmizela. Pokud si nekdo neuvedomi ze motorkaru volicu neni malo, tak budeme jak je nasim zvykem remcat a nic se nezmeni. Jedina moznost jak neco delat je dat o sobe vedet.
Firmy a vyrobci s tim jak videt nic nedelaji, tak je to holt na nas.
Clanku davam jednicku, Unii petku...
Podívejte se, kolik jezdí po silnicích motorek a kolik kamionů. Kolik tun zboží se zbytečně převáží z jednoho konce Evropy na druhej -českej řetězec koupí jabka ze Španělska a nějakej španělskej řetězec si doveze zase jabka český, nebo polský. Část se jich cestou zkazí nebo potluče, tak se objedná ještě další várka. A tak je to se vším. Žijeme v době stěhování zboží. To způsobuje hlavní emise, to způsobuje zácpy kamionů na dálnicích, hluk a smrad v obcích bez obchvatu atd. To by měla EU nějak rozumně řešit, né emise u motorek se spotřebou 4 litry 100km, které většinou jezdí jen o víkendu, ve dne a za hezkého počasí. Kamiony jezdí nonstop, spotřebu a emise mají násobně vyšší a na dálnici vytvářejí zácpy, což je nejen u nás, ale i v Německu a Rakousku a i jinde na západě. Cestou na Intermo i z Intermotu v Kolíně jsme zácp kamionů viděli nespočet. Tohle začněte řešit, pánové z EU.
Za jak dlouho některý s těch europitomců přijde na to, že motorky jsou jenom pro zábavu a v podstatě nejsou vůbec potřeba a proto je třeba je zakázat!?!?!?!?
Dá se na to reagovat slušně?, nedá! Ať jde EU do prdele
Děsí mě, co si všechno ještě necháme líbit, takové idioty z lidí snad ještě v historii nikdo nedělal !!!
Knipex: Naprostá hloupost. Filtr spotřebu nezvyšuje, je jen třeba volit dieselové auto s rozumem a ne na krátké trasy. Pevné částice jsou pěkný hnus, hlavně ty malé z vysokotlaků. Filtr je zachytí 100% výfuk je zcela čistý, rozhodně to není zbytečnost.
Ber z rozvahou co čteš a čemu věříš
Ako sa s E4 vysporiada Jawa, to cely motocyklovy svet urcite trapi zo vsetkeho najviac.
Inak filter bola od zaciatku taka obezlicka, ktora mala trochu zakryt to, ze kazdy chrochtak proste dymi nech sa urobi sebelepsie. Velke problemy maju ropaci aj s existujucimi normami viz prislusne kauzy. Keby sme to s emisiami mysleli naozaj uprimne, tak su chrochtaky do 3.5t davno zakazane.
Citace odborníka na auta z tipcars.com: "Co si o filtru myslím? Blbost za těžké peníze
Osobně ho považuji za největší nesmysl poslední doby. Nejenže samotný filtr funguje jako ucpávka ve výfukovém potrubí, ale především snižuje výkon a zvyšuje spotřebu paliva (až o 1,5 l/100 km). Výsledný dopad při použití filtru pevných částic je na životní prostředí přesně takový, jako by žádný ve voze nebyl. A to se majitel vozidla navíc ještě pořádně prohne. Na druhou stranu vydělá automobilka, která dává práci lidem a posléze i různé servisy zabývající se demontáží či čistěním filtru. Při koupi nového automobilu vždy doporučuji volit diesel bez filtru pevných částic (zejména pro krátké jízdy či jízdy po městě), čímž se vyhneme komplikacím při následném prodeji nebo zvýšeným vlastním nákladům při dlouhodobém provozu. V mých očích je DPF či FAP jen další blbostí co nemá v autě dělat. Stále zastávám pravidlo, co v autě není, nemůže se pokazit.
//www.tipcars.com/magazin-filtry-pevnych-castic-jsou-casovanou-bombou-4645.html
Jawa vyrába motorky? Ja som mal dojem, že core business sú dotácie a že naopak celkom ide.
HD už má nový motor zvaný Milwaukee Eight. Aký bude osud Evolution a Revolution neviem, ale s tými druhými by asi problém byť nemal.
Ako je na tom Aprilka? V Motorrade (//www.motorradonline.de/recht-und-verkehr/bikes-die-es-2017-mit-euro-4-nicht-mehr-gibt/757766) píšu, že zarežú polovicu modelov (menovite dvojvalce), pretože sa ich asi nepredáva dosť na to, aby to zaplatilo vývoj. (Konieckoncov, od toho sa odvíja všetko... keď sa modely s tým motorom predávajú, nie je problem zaplatiť vývoj na euro 4.)
Ja osobne som rád, že nežijem v meste, čo je ako Peking, na druhej strane by som privítal, keby sa zákonodárci či úradníci sústredili nie na to, aby sa sprísňovali normy, ale na to, aby sa stávajúce dodržiavali vo všetkých režimoch.
Je to čím dál tím úžasnější ..
vsichni tu.svorne a opravnene.nadavame.na.dalsi debilitu z dilny EU, ale paj vwichni stejne budete.volit prizdisracskou CSSD, ze.vam.slibila pastelkovne ( z vasich penez) a spasitele.Burese, kterej to proste "vsechno.zaridi". Vsichni pak svorne budou skakat.sipky do prdele Merkelovy, aby.nam.mohli solit.vic.techhle nesmyslu.
EU je.nereformovatlna,.jedinym resenim je.CZEXIT
Výpary z hadičky od nádrže :D omg
To asi ještě nevědí o enduru :D :D :D
Jak si vazim naseho 2T veteranka z roku 1948: coudi, prdi, z vejfuku tece prebytek oleje -> jiste splni i Euro 6!
No Jawa krachuje, to je jasny už jenon z jejich webových stránek, absolutně žádné komunikace. Nechapu, že už dávno není v konkurzu.
Svět se v PRDEL obrací pánové a dámy
Klasika. Je to jako rozdělit bazén špagátem na dvě části. V jedné se do vody chcát nemůže, v té druhé může... Přitom řešení je tak jednoduché, příští rok jsou volby...
lenkochal
a kupovat ňáký buzikrabičky s předinstalovanejma kurvítkama
Je mi jasný že pokrok nezastavíš ale nesmí mít v patách nesmyslné nařízení o nesplnitelných normách buď na úkor spolehlivosti nebo nájezdu km. Jasně výrobci kreténi nejsou ale technika má taky nějaký limit zohledněný vývojem. A když to nejde jinak, musíš si pomoct jinak nebo musíš zavřít krám. To prostě jinak nejde
EU prostě zabije všechno.
Tak to já zase jo, o to víc budou všichni srát na servis
Za všechno si můžem sami, máme demokracii a takhle sme to přitom dopracovali. Necháme si močit přímo do úst a ještě u toho srazíme podpatky. Jaký sme si to udělali, takový to máme, bohužel...
A nieco k veci z krajiny kde sa na motorkach nieco najazdi a nie len pre zabavu.
https://www.youtube.com/watch?v=_IrIN6aDFMQ
V zkratke: drahsie motorky, drahsia udrzba, krachujuce male servisy, a ak sa E4 motorka nebude spravne udrziavat, bude znecistovat horsie nez E2.
zajímalo jak dlouho budou ekoteroristi nasírat lidi, jednou jim trpělivost přeteče a pověsí tady ty přehnaně-podělané magory za kule do průvanu nebo na šibenici.
Kdo jinší to zaplatí všechno než zase koncový zákazník, tzn. my obyčejní lidi.
@smartin1 Nevidel by som to tak tragicky. Oni ti vyrobcovia zas tiz uplni kreteni nie su. Ano budu drahsie ano budu sa mozno trochu viac srat a ano neopravis si ich doma v stodole, budes musiet do servisu, ale nikto si nedovoli vyrobit motorku co vydrzi 20K. 100K je minimum pod to si ziaden vyrobca ist nedovoli a nez sa najazdi 100K tak motorka zmeni 5x majitela a 10x padne zo stojanku :D Proste nedostatku jetych motoriek by som sa nebal.