Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jako stroj hezkej, bezpochyb s ním musí bejt fakt švanda, ale...
mluvit o retro stylu? Vždyť to je uplně moderně vypadající motorka, která jen nemá ten rádoby kosmickej design
Co to tu melete o "jen kulatým světle"?? Dráty, hliníkový blatníky, žebroví pro chlazení vzduchem, kožený sedlo...
Mě se moc líbí, na denní používání, popř. dovolenou, pecka.. jednoduchá, multifunkčí, old-school vzhled a moderní technika. Jasně, když jsi zmrzlinář, tak je to pro tebe nezajímavý.
Stráťa: "...jednou z posledních mála značek, které ještě neměly.." mi spíš zní, jako že s tím nápadem ještě nikdy v minulosti nepřišli.
Tak tohle je adept na misto v moji garazi. Oproti te spouste hmyzoidnich extraktu modnich designeru to vypada jako motorka, navic jako velmi zabavna.
A ta tmavovlaska je obdoba
Muzika debilní a zvuk motorky tam nedaj . Scrambler se mě velmi líbí , ale nenapadlo někoho z vás proč neudělali sramblera s velkým motorem z monstera 1100 když je volný ? Možná přájde časem ...
VITEK_M: Buella som nahodou mal a potom Ducati a teraz MG /rovnaké kubatúry a papierovo výkony/ a ver tomu že Buell sa absolutne nechytal kvalitou a motoricky ani náhodou. Tam kde ten natunený HD motor už zdochol tam talianky len chytali druhý dych
ahoj všem, tak jsem si myslel, že koupím nějakého rádoby retro pro pohodovou vyjížďku, a říkal jsem si: Triumph Boneville či Scrambler, Guzzi V7, Kawa W800... no, teď to vidím, že bude starý dobrý pérák ten jeden z mála old school, který na cestě bude...
jungen:Já a navážet se?To né .Jen jsem se zastal Scramblera.Není to úplně podle mého gusta,ale v dnešní době jsem rád za každý model který mi nepřipadá vyloženě hnusný.A toho servisáka beru jako poctu
"Ducati to vysvětluje tím, že ani neměla v plánu postavit retro model v pravém smyslu slova. Udělala Scrambler takový, jak si představuje že by vypadal, kdyby se od sedmdesátých let vyráběl nepřetržitě dodnes."
Tohle přesně vystihuje podstatu Scrambleru a taky to přesně vystihuje, proč mě ta motorka nechává chladným. Když otveřu garáž a vidím v ní Sportstera, kterýho výrobce nikdy nehodil přes palubu, přestože to s nim měl občas těžký, tak cítim proti tomuto sklouznutí se na módní vlně v podání Ducati jistej pocit nadřazenosti :)
jungen:Nejsem cílová skupina neb jsem nemajetný,ale toto považuju za tu zdařilejší část současné produkce.Každý považuje za Blaf něco jiného,škoda že nemáš vyplněný profil motorky,nicméně si vystačím s tvým avatarem
Zelinář:Jako milovníkovi japonských "zmrzlin" se ti to snad ani nemůže líbit.
Je to zajímavý a myslím že jde o motorku která si tak trochu založila kategorii sama pro sebe. Jsem docela zvědavej na reakce ostatních výrobců.
DyDy84: Monster nikdy retro nebyl a řada sportclassic před pár lety skončila takže souhlasím s tím že Ducati neměla v nabídce žádný retro. Spíš bych se hádal jestli je scrambler retro nebo ne protože na to aby šlo o retro je podle mě potřeba podstatně víc než kulatý světlo.
Nádherný a aj použiteľný stroj. Myslím, že tento model je pre všetkých - začiatočníkov, pokročilých aj ženy. Kúpu z uvedených štyroch má asi len Icon, premiové verzie sa podľa mňa neoplatia to už je lepšie priplatiť pár stoviek a kúpiť Monster 821. A samozrejme pred kúpou by som si dohodol testovaciu jazdu, ovládanie je totiž dosť odlišné od bežných malých nakedov.
"Ducati byla ještě nedávno jednou z posledních mála značek, které ještě neměly v nabídce nějaký ten retro model."
Cože?? A co třeba Monster, kterej je retro od samýho začátku? Nebo Sport1000 (GT)?? Nějak nechápu.. každopádně na Scramblera se moc těším... až ho budu mít
Pamatuji si, jak svého času Terence Hill proháněl dva nádherné původní Scramblery v jednom starším filmu - ta doba už je ale zdá se pryč...
mooooc pěkný ...třeba na cestu do práce
Jako stroj hezkej, bezpochyb s ním musí bejt fakt švanda, ale...
mluvit o retro stylu? Vždyť to je uplně moderně vypadající motorka, která jen nemá ten rádoby kosmickej design
Co to tu melete o "jen kulatým světle"?? Dráty, hliníkový blatníky, žebroví pro chlazení vzduchem, kožený sedlo...
Mě se moc líbí, na denní používání, popř. dovolenou, pecka.. jednoduchá, multifunkčí, old-school vzhled a moderní technika. Jasně, když jsi zmrzlinář, tak je to pro tebe nezajímavý.
Stráťa: "...jednou z posledních mála značek, které ještě neměly.." mi spíš zní, jako že s tím nápadem ještě nikdy v minulosti nepřišli.
Pěkná motka. Prostě moderní scrambler. Ideál jako 2. do garáže pro město nebo dojet na pískovnu.
Motorka krásna, ale do toho rámu to pýta jednovalec, to L tam ohromne dizajnovo nepasuje, ten čierny airbox pod nádržou, alebo čo to je, tam kričí.
Dal by som prednosť pôvodnej klasike, to je nádherný stroj.
Proc kockopsa, kdyz existuji motorky typu MG, Boneville, nebo i od Ducat Sportser. Ono retro nedela jen to kulaty svetlo!
tohle mě teda nebere
Tak tohle je adept na misto v moji garazi. Oproti te spouste hmyzoidnich extraktu modnich designeru to vypada jako motorka, navic jako velmi zabavna.
A ta tmavovlaska je obdoba
Muzika debilní a zvuk motorky tam nedaj
. Scrambler se mě velmi líbí
, ale nenapadlo někoho z vás proč neudělali sramblera s velkým motorem z monstera 1100 když je volný ? Možná přájde časem ...
VITEK_M: Buella som nahodou mal a potom Ducati a teraz MG /rovnaké kubatúry a papierovo výkony/ a ver tomu že Buell sa absolutne nechytal kvalitou a motoricky ani náhodou. Tam kde ten natunený HD motor už zdochol tam talianky len chytali druhý dych
ahoj všem, tak jsem si myslel, že koupím nějakého rádoby retro pro pohodovou vyjížďku, a říkal jsem si: Triumph Boneville či Scrambler, Guzzi V7, Kawa W800...
no, teď to vidím, že bude starý dobrý pérák ten jeden z mála old school, který na cestě bude...
Anti -no vidis,kdyz myslis
jungen:Já a navážet se?To né
.Jen jsem se zastal Scramblera.Není to úplně podle mého gusta,ale v dnešní době jsem rád za každý model který mi nepřipadá vyloženě hnusný.A toho servisáka beru jako poctu
JohnyS08:Pocit nadřazenosti?Tak si měj
"Ducati to vysvětluje tím, že ani neměla v plánu postavit retro model v pravém smyslu slova. Udělala Scrambler takový, jak si představuje že by vypadal, kdyby se od sedmdesátých let vyráběl nepřetržitě dodnes."
Tohle přesně vystihuje podstatu Scrambleru a taky to přesně vystihuje, proč mě ta motorka nechává chladným. Když otveřu garáž a vidím v ní Sportstera, kterýho výrobce nikdy nehodil přes palubu, přestože to s nim měl občas těžký, tak cítim proti tomuto sklouznutí se na módní vlně v podání Ducati jistej pocit nadřazenosti :)
Anti-na avatar kakej a nenavazej se do lidi o kterych vis prd servisaku
Za chvíli se tam na tu show jedu podívat naživo.
jungen:Nejsem cílová skupina neb jsem nemajetný,ale toto považuju za tu zdařilejší část současné produkce.Každý považuje za Blaf něco jiného,škoda že nemáš vyplněný profil motorky,nicméně si vystačím s tvým avatarem
Zelinář:Jako milovníkovi japonských "zmrzlin" se ti to snad ani nemůže líbit.
Vím, proti gustu..., ale tohle se mi fakt nelíbí
. Ani ryba, ani rak...
..ty fotky jsou sice umely, ale co bychom za ne dali pri predstaveni jawy 1000
ty umely fotky a o zbytku nemluvim radsi,asi si to dnesni trh žada,ja si ten blaf urcite nekoupim
Je to zajímavý a myslím že jde o motorku která si tak trochu založila kategorii sama pro sebe. Jsem docela zvědavej na reakce ostatních výrobců.
DyDy84: Monster nikdy retro nebyl a řada sportclassic před pár lety skončila takže souhlasím s tím že Ducati neměla v nabídce žádný retro. Spíš bych se hádal jestli je scrambler retro nebo ne protože na to aby šlo o retro je podle mě potřeba podstatně víc než kulatý světlo.
VladaM > má totiž chodidla zaťatá v pěst!
Pěkný, fakt pěkný. Skoro jak ta "naše" nová jawka
Nádherný a aj použiteľný stroj. Myslím, že tento model je pre všetkých - začiatočníkov, pokročilých aj ženy. Kúpu z uvedených štyroch má asi len Icon, premiové verzie sa podľa mňa neoplatia to už je lepšie priplatiť pár stoviek a kúpiť Monster 821. A samozrejme pred kúpou by som si dohodol testovaciu jazdu, ovládanie je totiž dosť odlišné od bežných malých nakedov.
Pěkný stroj
.
Ale jo, hipstři to budou baštit. Bude v příslušenství kryt proti dešti na vejfuk?
"Ducati byla ještě nedávno jednou z posledních mála značek, které ještě neměly v nabídce nějaký ten retro model."
Cože?? A co třeba Monster, kterej je retro od samýho začátku? Nebo Sport1000 (GT)?? Nějak nechápu.. každopádně na Scramblera se moc těším... až ho budu mít
Je to TROTL nic víc
Opravdu bude Icon za jednu cenu? Jinde je zluty o 100 eur drazsi nez cerveny.
Jinak jsou ty ceny o cca. 200 eur nizsi nez v Nemecku.