Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tohle potrebuje pilot F22raptor k praci a ne motorkar, ktery si jede uzit cestu, rev vyfuku, zatacky a nebo jen tak procistit hlavu.
Ja mam techniku a vsechny ty "chytre" vecicky rad, ale na muj stroj a do moto-vybavy chci jen to nejjednodussi a funkcni. Cim min k*rvitek tim lepe.
Takze jak uz tu nekdo psal: To cerne ufo si nechte a ufonku poslat sem ;)
Suhlasim so vsetkym co ste napisali. Velmi ma fascinuje cim dalej tym viac "vychytaviek" ktore nam maju pomoct k bezpecnosti a ulahcit zivot pri soferovani, ktorym sa dari jedina veci ze odvadzaju pozornost od soferovania. Namiesto tohto vsetkeho keby sa ludia radsej zpritomnili a viac sa venovali jazde a nemali pocit ze mozu letiet 160 po zasnezenej ceste, telefonovat nic sa im nestane.
Navyse ked pojdem na moto sa nebudem starat len o to ci mam benzin, kde mam rukavice, bundu, nohavice a ci mam nabity telefon, este budem musiet rozmyslat nad tym ci som dal den predtym alebo v noci nabijat debilnu prilbu
Sednu na motorku a chci se věnovat jenom jízdě. Takže nechci telefonovat, poslouchat rádio, koukat se na televizi, řešit práci a další kokotiny. Ani na motorce nepotřebuju elektroniku, na mojí GSX 1400 není ani ABS. Jezdim s vědomím toho že na vodě to může uklouznout, tak se podle toho chovám. Ale takovej Manager nebo makléř jedoucí na scooteru do kanceláře to jistě ocení.Jo v noci moc nejezdím ale pro lepší viditelnost a abych byl lépe vidět jsem instaloval špičkovou H4..
Zajímavé jistě, těžké nedokážu posoudit, helmu má myslím cca 1300-1400g když na to dáš go-pro si asi na stejný váze.
Design zajímavý (jak z vetřelce nebo ufona), ta elekronika - kamera dozadu je opravdu zajímavá, telefonovat nepotřebuji, muziku nepřehrávám. já si prostě užívám to fičení větru a snažím se sledovat provoz kolem sebe. Jistě si to v dnešní přetechnizované době najde své kupce.
Ale pro mě je nůž na řezání, kolo na ježdění, on-line být pořád nepotřebuju.
Pro mě tahle doba a budoucnost asi není
Tak už nám za chvíli bude chybět jen digitální hajzl s minimálně deseti řídícími jednotkami na různé typy h.v.n ... a samozřejmě s filtrem pevných částic ... a ještě pak přesné instrukce od Velkého bratra, kdy a na jak dlouho si na to můžeme sednout ... neměl bych to jako gynekolog říkat, ale svět jde do p.č.
Ano. Protože navigace a infotaimenty v autech odvádí pozornost tak aby to motorkářům nebylo líto tak jim navrhli další zbytečnost která odvádí pozornost od řízení. Bravo tleskám
Proč takovýhle "sračky" vyrábějí? Všecho, co na tom je, je n a v í c ! Jestli chci muziku, tak sedím doma
"na prdeli" a poslouchám! Kamera dozadu..., od čeho mám zrcátka?
A vůbec! Uzavřená přilba...já vím, že to bez ní dneska nejde, ale jde jen o pohodlí jezdce!
Šťastný a spol. jezdili rychleji než dnešní "závodníci" a měli otevřené přilby a přes pusu šátek !
Vím, doba jde dopředu! Ale jde správným směrem? Všechno je zbytečně přetechnizováno, třeba dnešní
DUCATTI Ti upadne a když nevypneš motor, tak po velice krátkým čase je motor vylágrovaný!
Atd. Motorka byla od toho...svoboda...luft...styk s okolím a teď autopřilba ! To můžu jezdit rovnou
autem!
Na dnešní době je úžasné, že čím dál víc technických analfabetů navrhuje věci, se kterými nemají žádné zkušenosti. Pak jim totiž unikají detaily jako třeba ten, že každý gram helmy na hlavě navíc je při delší jízdě sakra znát a 1780 g je už pořádná nálož. Jestli se něčeho na jakékoli technicky náročnější silnici opravdu děsím, pak je to "pilot", který místo řízení kecá s někým na telefonu nebo poslouchá muziku namísto toho, aby vnímal motorku pod sebou. Podobných "umělců" jsou plné hřbitovy a jak je vidět, ani velké množství křížků u silnic nestačí na to, aby se plně věnovali řízení. Ta dotyková ploška na helmě bude taky zajímavý vynález. Když vezmu v potaz, že mám kolikrát problém s ovládáním ventilace, už chci vidět, tak budu schopný si hrát s tímhle. Ale pro dnešní wannabie bikegeeks hezká hračka, to jo...
Přilba nad kterou někdo přemýšlel a dal do ní všechno co chtěl. V pořádku. Chci to taky. Ale proč je ovládání na pravé straně na spánku? To jako aby jezdec vždycky nejdřív zastavil, aby se nerozptyloval za jízdy, nebo si má vzít kurzy jógy, aby obtočil levačku kolem celé přilby? Nebo je nějaká finta, jak to obsluhovat pravou rukou a přitom si nebrzdit motorem? Nebo už máte všichni tempomaty?? Tak nějak doufám, že se to ztratilo v překladu a ovládání je vlevo.
Mám rád high tech věci. Shodou okolností jsem dnes četl o této helmě v polském motomagazínu a hned nato jsem projížděl web výrobce. Za projektem stojí jediný člověk, který se do toho prostě pustil. Mám rád lidi kteří nekecaji a prostě se do toho pustí. Držím projektu palce a i když je helma zatím nezaplatitelná, jednou to přijde a mi je budeme kupovat. Před lety jsem držkoval kvůli ABS a vstřikováni, dnes bych už novou mašinu s karbíkem nekoupil.
Technologie jsou fajn - stejně jezdí všichni s interkomem a navigací na řidítkách. Ale zajímalo by mě co s tak velkou přilbou dělá vítr. Na té holce to vypadá jak hlava vetřelce.
Jsem zvědavej na Crash testy. A s tím ježděním a zároveň telefonováním souhlasím. Je to vo hubu a to nemusíš jet hranu. Stačí když se budeš sousředit na hovor a něco přehlídneš tak je I potom rána v 50 hodně.
Může se nám to nelibit, můžeme s tím nesouhlasit ale lidi už na motorkach dávno všechny tyhle věci dělají telefonují, mluví s kolegy a spolujezdci, sledují navigaci, poslouchají hudbu a cpou si (nejlip potom co vykuchali vejfuk) i špunty do uší. Tak tady to mají all inclusive
už vidím jak si na supersportu budu telefonovat nebo poslouchat hudbu. Kdo má čas na motorce telefonovat nebo něco poslouchat ať jezdí v plechovce a nesedá za řidítka. Taková helma akorát tak na karambol.
Tohle potrebuje pilot F22raptor k praci a ne motorkar, ktery si jede uzit cestu, rev vyfuku, zatacky a nebo jen tak procistit hlavu.
Ja mam techniku a vsechny ty "chytre" vecicky rad, ale na muj stroj a do moto-vybavy chci jen to nejjednodussi a funkcni. Cim min k*rvitek tim lepe.
Takze jak uz tu nekdo psal: To cerne ufo si nechte a ufonku poslat sem ;)
Urcite to bude i posilat statusy na FB...
Suhlasim so vsetkym co ste napisali. Velmi ma fascinuje cim dalej tym viac "vychytaviek" ktore nam maju pomoct k bezpecnosti a ulahcit zivot pri soferovani, ktorym sa dari jedina veci ze odvadzaju pozornost od soferovania. Namiesto tohto vsetkeho keby sa ludia radsej zpritomnili a viac sa venovali jazde a nemali pocit ze mozu letiet 160 po zasnezenej ceste, telefonovat nic sa im nestane.
Navyse ked pojdem na moto sa nebudem starat len o to ci mam benzin, kde mam rukavice, bundu, nohavice a ci mam nabity telefon, este budem musiet rozmyslat nad tym ci som dal den predtym alebo v noci nabijat debilnu prilbu
Sednu na motorku a chci se věnovat jenom jízdě. Takže nechci telefonovat, poslouchat rádio, koukat se na televizi, řešit práci a další kokotiny. Ani na motorce nepotřebuju elektroniku, na mojí GSX 1400 není ani ABS. Jezdim s vědomím toho že na vodě to může uklouznout, tak se podle toho chovám. Ale takovej Manager nebo makléř jedoucí na scooteru do kanceláře to jistě ocení.Jo v noci moc nejezdím ale pro lepší viditelnost a abych byl lépe vidět jsem instaloval špičkovou H4..
Taková hnusná přilba a tak krásná slečna, to jsou kontrasty
Zajímavé jistě, těžké nedokážu posoudit, helmu má myslím cca 1300-1400g když na to dáš go-pro si asi na stejný váze.
Design zajímavý (jak z vetřelce nebo ufona), ta elekronika - kamera dozadu je opravdu zajímavá, telefonovat nepotřebuji, muziku nepřehrávám. já si prostě užívám to fičení větru a snažím se sledovat provoz kolem sebe. Jistě si to v dnešní přetechnizované době najde své kupce.
Ale pro mě je nůž na řezání, kolo na ježdění, on-line být pořád nepotřebuju.
Pro mě tahle doba a budoucnost asi není
Toť můj názor.
Tak už nám za chvíli bude chybět jen digitální hajzl s minimálně deseti řídícími jednotkami na různé typy h.v.n ... a samozřejmě s filtrem pevných částic ... a ještě pak přesné instrukce od Velkého bratra, kdy a na jak dlouho si na to můžeme sednout ... neměl bych to jako gynekolog říkat, ale svět jde do p.č.
Zajímavý-těžký - ošklivý a drahý
KeBab, já tleskám tvému příspěvku ! Líp by to už nešlo napsat!
Ano. Protože navigace a infotaimenty v autech odvádí pozornost tak aby to motorkářům nebylo líto tak jim navrhli další zbytečnost která odvádí pozornost od řízení. Bravo tleskám
Proč takovýhle "sračky" vyrábějí? Všecho, co na tom je, je n a v í c !
Jestli chci muziku, tak sedím doma
"na prdeli" a poslouchám! Kamera dozadu..., od čeho mám zrcátka?
A vůbec! Uzavřená přilba...já vím, že to bez ní dneska nejde, ale jde jen o pohodlí jezdce!
Šťastný a spol. jezdili rychleji než dnešní "závodníci" a měli otevřené přilby a přes pusu šátek !
Vím, doba jde dopředu! Ale jde správným směrem? Všechno je zbytečně přetechnizováno, třeba dnešní
DUCATTI Ti upadne a když nevypneš motor, tak po velice krátkým čase je motor vylágrovaný!
Atd. Motorka byla od toho...svoboda...luft...styk s okolím a teď autopřilba ! To můžu jezdit rovnou
autem!
Zlatej žalud, tam víš o každý mouše.
Stáhnu hledí, pustím si bigboš. Asistenty řídí, řadí, drží rovnováhu, drží pruh, brzdí, hlídaj smyk - tak doprdele proč na tu motorku lezu ???
Na dnešní době je úžasné, že čím dál víc technických analfabetů navrhuje věci, se kterými nemají žádné zkušenosti. Pak jim totiž unikají detaily jako třeba ten, že každý gram helmy na hlavě navíc je při delší jízdě sakra znát a 1780 g je už pořádná nálož. Jestli se něčeho na jakékoli technicky náročnější silnici opravdu děsím, pak je to "pilot", který místo řízení kecá s někým na telefonu nebo poslouchá muziku namísto toho, aby vnímal motorku pod sebou. Podobných "umělců" jsou plné hřbitovy a jak je vidět, ani velké množství křížků u silnic nestačí na to, aby se plně věnovali řízení. Ta dotyková ploška na helmě bude taky zajímavý vynález. Když vezmu v potaz, že mám kolikrát problém s ovládáním ventilace, už chci vidět, tak budu schopný si hrát s tímhle. Ale pro dnešní wannabie bikegeeks hezká hračka, to jo...
Helmu ne, děkuji. Jsem stará škola čím méně kurvítek tím větší spokojenost. Ale tu slečnu zabalit, prosím.
Působí to v předozadním směru obrovsky, bych měl na naháči strach že když pootočím hlavu tak mi ji vítr urve...
Přilba nad kterou někdo přemýšlel a dal do ní všechno co chtěl. V pořádku. Chci to taky. Ale proč je ovládání na pravé straně na spánku? To jako aby jezdec vždycky nejdřív zastavil, aby se nerozptyloval za jízdy, nebo si má vzít kurzy jógy, aby obtočil levačku kolem celé přilby? Nebo je nějaká finta, jak to obsluhovat pravou rukou a přitom si nebrzdit motorem? Nebo už máte všichni tempomaty?? Tak nějak doufám, že se to ztratilo v překladu a ovládání je vlevo.
Mám rád high tech věci. Shodou okolností jsem dnes četl o této helmě v polském motomagazínu a hned nato jsem projížděl web výrobce. Za projektem stojí jediný člověk, který se do toho prostě pustil. Mám rád lidi kteří nekecaji a prostě se do toho pustí. Držím projektu palce a i když je helma zatím nezaplatitelná, jednou to přijde a mi je budeme kupovat. Před lety jsem držkoval kvůli ABS a vstřikováni, dnes bych už novou mašinu s karbíkem nekoupil.
Technologie jsou fajn - stejně jezdí všichni s interkomem a navigací na řidítkách. Ale zajímalo by mě co s tak velkou přilbou dělá vítr. Na té holce to vypadá jak hlava vetřelce.
Jsem zvědavej na Crash testy. A s tím ježděním a zároveň telefonováním souhlasím. Je to vo hubu a to nemusíš jet hranu. Stačí když se budeš sousředit na hovor a něco přehlídneš tak je I potom rána v 50 hodně.
Může se nám to nelibit, můžeme s tím nesouhlasit
ale lidi už na motorkach dávno všechny tyhle věci dělají
telefonují, mluví s kolegy a spolujezdci, sledují navigaci, poslouchají hudbu a cpou si (nejlip potom co vykuchali vejfuk) i špunty do uší. Tak tady to mají all inclusive
Xkary: mozna nemas prehled o okoli, ale ne uplne vsichni jezdi po silnicich na supersportech a na doraz.
už vidím jak si na supersportu budu telefonovat nebo poslouchat hudbu. Kdo má čas na motorce telefonovat nebo něco poslouchat ať jezdí v plechovce a nesedá za řidítka. Taková helma akorát tak na karambol.
35t za přilbu z ,,roztavenejch petflašek,, ?
mě se ten design celkem líbí a vypadá to, že tam bude dost místa pro bradu, ale ty multimediální sračky mít nemusím.
Slečna v pořádku, ale ta helma vypadá fakt hrozně.
Fuj, to je hnus