yamaha_demo_tour




Brammo - jeden z průkopníků elektrických vozidel

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
honza.tar (15) napsal 28.04.2019 v 11:46-1+1

Ropa už jsme zapomněli jak je nebezpečná
Ropa je drogou moderní civilizace. Díky ní poháníme průmysl, získáváme potraviny, léky i oblečení.
Proč je Ropa tak nebezpečná pro životní prostředí
Když se vznítí je podle expertů pro světové životní prostředí nebezpečnější než užití zbraní hromadného ničení. Látky vznikající hořením ropy totiž v přírodě zůstávají a putují bez ohledu na hranice. Při hoření ropy vznikají v nezanedbatelném množství dioxiny, dibenzofurany a polyaromatické uhlovodíky. Tyto látky vznikají při každém spalování a jejich neblahé působení se projevuje i na zdraví lidí a živočichů v arktických oblastech. Látky zvyšují riziko vzniku rakoviny a hormonálních změn.

Procesy nastartované hořením ropy jsou nezvratné. Dioxiny v prostředí zůstávají a nedají se nijak zničit na rozdíl od bojových látek, které jsou vyráběny na jiném základu. Chronické poškození životního prostředí nepřipadá u bojových látek v úvahu už proto, že by vítězná vojska nemohla na místo jejich použití vkročit. Velmi markantní jsou ale akutní následky – zahynula by podstatná část vyšších živočichů.
Jak se v některých zemích vyrábí palivo
https://www.youtube.com/results?search_query=ilegal+rafinery+
Nejhorší ropné katastrofy zabily statisíce zvířat a zničily celé ekosystémy
https://ct24.ceskatelevize.cz/veda/2059730-nejhorsi-ropne-katastrofy-zabily-statisice-zvirat-a-znicily-cele-ekosystemy
Ropné havarie
https://www.youtube.com/results?search_query=ropn%C3%A9+havarie+
Krvavé mobily
//www.rozvojovka.cz/clanky/1579-krvave-mineraly-z-konga-jsou-v-mobilech-z-celeho-sveta.htm
Vliv automobilových emisí na lidské zdraví
https://www.youtube.com/watch?v=aUnXonfsjWU

puffybodie (390) napsal 27.04.2019 v 06:25-1

A nebojte i u nas se najde dost debilu viz. Ceska Posta https://www.novinky.cz/ekonomika/503439-posta-bude-porizovat-elektromobily-po-vzoru-nemecka.html

Takze styl 'Nechcete nabrousit noze, nuzky' s prodejem losu a podobnych ptakovin pokracuje, nesmyslne fronty diky tiketovacim systemum, dorucovani baliku co 2 dny a vice, protoze nejsou penize, stroje co neumi poslat cerny balik atd. atd. atd., ale koupime si elektro auticka

Targus (429) napsal 26.04.2019 v 19:04-1

IvanDvoutakťák

Přece by neudělali takovou 3,14-vinu, aby okopírovali motorovou brzdu z nákladních aut. Ta se nekazí, neopotřebovává se a nic nepouští do vzduchu. To by prodělali boty a my bychom nakonec umírali úplně zdraví, to přece nejde.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 26.04.2019 v 16:01

Bingo . . . Další etapa v kontrolách emisí

https://www.novinky.cz/auto/503389-volkswagen-testuje-filtr-pevnych-castic-pro-brzdy.html

Targus (429) napsal 26.04.2019 v 15:55+1

WEXTN

Souhlas. Na ekologii každý hází maxibobek. Základ je dobrá výplata.
Jestliže se tvrdí o politicích, že neumějí přepnout své myšleni za horizont příštích voleb, o drtivé většině lidí se dá říci, že nejsou schopni logické úvahy za horizont příští výplaty.

LuckyLoser (89) napsal 26.04.2019 v 07:10

Nechte je vyblbnout, to přejde.

SuperSic58 (1308) napsal 26.04.2019 v 06:14

raději chřipku

Mig_35 (345) napsal 26.04.2019 v 04:17

Karf: četl jsi ten článek ? Nehezké čtení hlavně proto, ze se tam mluví hlavně o tom, že už za tři roky budeme bez těch vzácných kovů, potřebných k výrobě baterií:)

WEXTN (5) napsal 25.04.2019 v 20:51+3

Targus

Proc lidi kupuji nove auta a motorky? Stare nejezdi? Klima likviduji fabriky a co fabriky chrli? Auta a elektroniku. Fabriky zamestnavaji jen administrativni pracovniky , proto ze zbytek dela automatizovana linka. Fabriky chteji nase penize tak musi prijit s necim novym proto ze je treba zase nekde ty prachy vytahnout z hloupych lidi. Je to zacarovany kruh o penezich a konzumnim zivote, auta nemaji zadnou hodnotu jsou predrazena az nesmyslna. Ekologie nezajima nikoho, euro norma je jen pro podporu prodeje novych aut. Zachvili budou i fabriky na brambory a maso, proto ze dobytek se nebude mit kde past a brambory nebudou kde sadit.

Targus (429) napsal 25.04.2019 v 20:25

WEXTIN

Bohužel nemáš až tak moc pravdu s tou nadutosti lidí a nákupem zpotvořených trolejbusů.
Ty jsou lidem vnucovány pod rouškou politické korektnosti a v rámci otevření trhu s novým produktem a strašení klimatickými změnami. Všimni si, že už se neotepluje, ale klimaticky mění.
Představ si, kdyby se jim podařilo přinutit polovinu současných majitelů aut, aby si ihned objednali nový elektrokřáp s garancí max. životnosti pěti let.
Konec špatným snům o nadvýrobě plechovek...
Již nikdy žádná odbytová krize...
A světlé zítřky se samými pozitivy a jistotami...
No neber to!

marafzs600 (98) napsal 25.04.2019 v 19:51+2

Do motorek patří benzín.

WEXTN (5) napsal 25.04.2019 v 19:38+2

Dokud budou lidi kupovat nove sračky jestli auta nebo motorky na baterky, bude se to prostě vyrábět. Nadutost lidi ukazat že na to maji vladne světem a hybe trhem...bohužel směrem do prdele

Targus (429) napsal 25.04.2019 v 17:11+1

Už i ekoteroristé byli nuceni veřejně přiznat, že tzv. uhlíková stopa při výrobě a následném provozování elektrovozu a vozu se spalovacím motorem se vyrovná po deseti letech provozu.
Až vydrží trakční baterie v dobré kondici o mnoho více, než deset let, začnou mít tyhle ty zparchantělé trolejbusy nějaký smysl.
Do té doby soráč, ale planetě škodí "někdo jiný"...

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.04.2019 v 16:15

Jak píše Puffy, těžba ropy ekologicky zatěžuje "krajinu". Pravděpodobně více a více,
ALE NEZDÁ SE , žeby si ty krajiny / země kde se tak děje už málem sto let a jejichž
"ekonomika" s těžbou / cenou ropy dodnes stojí a padá , NA TU EKOLOGICKOU
ZÁTĚŽ KDY STĚŽOVALY ... Až se nabízí , že tak převážně činí jen ekoterorističtí
liberálové, v jejichž zemích se ropa nikdy netěžila a netěží . Prostě ji od těch těžbou
více a více "zdevastovávaných" zemí , mimochodem zdaleka nejbohatších na světě,
tu stovku let "jen" nakupují a spotřebovávají ...

CR500 (142) napsal 25.04.2019 v 14:02

Nejak tady zacinam mit pocit, ze elektromotorka je v podstate uz zcela bezna vec = diky pomeru el.moto clanku zde Asi ale ziju zrovna ve spatne lokalite. Protoze mam pouze 1kamarada co si el. motorku pred mesicem koupil. Ostanich +300 porizuje stale normalni motorku/y.
Trochu by me zajimala statistika prodeje elektromotorek vs normalnich.
A take el.skutru vs normalnich skutru. (vsak i ve "veruhodne" soutezi MOTOCYKL ROKU : skutr <125ccm byly same na baterky )

puffybodie (390) napsal 25.04.2019 v 13:06-1+1

karf> Elektrina mela vice nez 100 let na to, aby s motorkou dojela dal nez treba 60km pri 60km/hod. Celou dobu se vse okolo elektriny vyvijelo v mnoha jinych oborech (i roboti a dalsi).

A protoze tezba ropy uz tak zatezuje krajinu, tak misto realne ekologictejsi alternativy se nasadi system, ktery tu krajinu dorazi jeste vice? V tom je presne jaky smysl?

To ze jsou tak protlacovane elektro auta a motorky ma z 99% jen politicky a ekonomicky duvod, proste je treba chrlit vyrobky a konzumovat, na tom soucasna spolecnost stoji. Jenze se to nedari, tak se k tomu pridava ta politicka cast, kdy to proste dostanes narizeno plizivym zavadenim ruznych narizeni az proste spalovak bude povoleny jen v muzeu jinak trest smrti obrazne receno.

Kdyz jsme u toho konzumu...za minuleho rezimu kazdy brblal na poradniky na auto, ale kdyz ted jsou lidi v tom samem poradniku a cekaji mesice i rok nez se jim vyrobi auto nebo motorka, tak to je v pohode

prochi20 (26) napsal 25.04.2019 v 12:22

Tak to by mě docela zajímalo, jaký budou tresty za vjezd na komunikaci s autonomním provozem. Jde taky o to, jestli tu bude právo šaría nebo ne. Pokud jo, umím so dobře představit sekání rukou. Ale neboj dá se jezdit i s jednou, ale pak už máš jenom jeden pokus. V nejhorším případě si vybetonuju trávník za barákem a budu jezdit gymkhanu. Nicméně než nastane plně autonomní budoucnost bez lidí jako řidičů, my už budem (doufám) sloužit jako žrádlo pro brouky.

jets (522) napsal 25.04.2019 v 10:41+1

budu si opečovávat moje motorky se spalovacím motorem a budu na nich jezdit dokud se bude dát koupit nebo vyrobit palivo.
Vývoj se nazastaví a elektrická budoucnost s autonomním řízením nás nemine, snad aspoň nebude trest smrti za použití spalovacího motoru

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.04.2019 v 10:39

Tohle je DNES UŽ I NA Novinky . cz

https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/watch-stunning-video-shows-parked-tesla-spontaneously-explode-chinese-garage

Asi do té Tesly namontovali omylem motor raketovej místo elektrickýho ...

karf (54) napsal 25.04.2019 v 10:02-1

Mig_35> Kdyby před 100lety dostala elektrika přednost před auty se spalováky a dneska bysme zjistili, že můžeme těžit ropu a jezdit na ní, tak by ty argumenty vypadaly ale dost podobně - bude se tahat z velkých hloubek, budou se stavět ropné plošiny a plundrovat oceány a bude se to tahat přes půl světa velkými tankery, které pak nádrže vypláchnou mořskou vodou... taky to nezní moc čistě a nóbl.
Nicméně je fakt, že by se měly všechny činnosti hodnotit tak nějak celkově a né jen "auto ve městě nesmrdí", když už nám jde o bohulibou záchranu planety. Je to vlastně strašně pokrytecký. Kdyby nám řekli: "Ve městě se bude krásně dýchat, protože tam nebudou smrdět auta.", tak to zní o dost lépe a uvěřitelněji. Jenomže se pak zase přijde na to, že i ten elektromobil odsypává hromádky prachu z brzd a pneumatik a že stejně prach na silnici rozdmýchává do okolí. Je na tom vidět prostě odporná politika v plný nahotě - vyhrává největší křikloun přestože argumenty jsou na vážkách na všech stranách.

IvanDvoutakťák (5074) napsal 25.04.2019 v 09:56

Puffy, díky za to, že jsi sem dal odkaz na ten článek
**A 2200 km Electric Car Road Trip to Scotland**, plný zcela objektivních
informací, získaných autorem článku v praxi
Sice může být přínosem jen pro erudovaného angličtináře, ale propagátoři
e-mobility by ta fakta, v článku uvedená, stejně nepřijali .

Left (30) napsal 25.04.2019 v 09:52

V Norsku které bylo v elektro vozidlech nejdál už zjistili, že 1300jedobíjecích stanic jen ve Stokholmu je naprosto nedostačující a tak na tato vozidla zavedli speciální daň a zájemcům nedoporučují koupi pokud nemáte vlastní dobíjeci stanici. Ekologickými vzhledem k výrobě a užití jedovatých kovů a následné náročné likvidaci se stávající po cca 150-250.000km, tedy více než je životnost vozidla.Tak o čem to tu vlastně mluví všichni výrobci elektro vozidel? Že si Čína rozhodla zlepšení ovzduší za tuto 5-letku všemu navzdory? Nevěříte? Kde Škoda představila svůj E-vision? A další výrobci?

Tifone (147) napsal 25.04.2019 v 09:13-1+1

proč se tady "prezentuje" elektro (sračka)značka když už vlasně ani neexistuje

strakon (542) napsal 25.04.2019 v 09:13

chuj s tím

puffybodie (390) napsal 25.04.2019 v 08:37

Kupredu leva, zpatky ni krok

https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/watch-stunning-video-shows-parked-tesla-spontaneously-explode-chinese-garage

o ekologicnosti je mozno si taky nechat zdat

https://www.linkedin.com/pulse/2200-km-electric-car-road-trip-scotland-young-take-wickramasinghe/

Smysl to muze zacit davat v pripade urychleni postupu u https://www.planetaryresources.com/ , ale to se zatim nedeje.

A i Musk ma realne uplne jine cile https://www.spacex.com/ (kde se mu dari mnohem lepe) , ale ty mu musi financovat Tesla a dalsi veci, kterym se moc nedari i pres burzovni podvody a podobne

sramis (95) napsal 25.04.2019 v 08:06+1

Spojka a sest rychlosti...

Takze date jednicku a spojku muzete klidne pustit, protoze elektro motor se jeste netoci, muzete v klidu dal stat na svetlech??

Jen premyslim nahlas...

Mig_35 (345) napsal 25.04.2019 v 07:56+1

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/studie-poukazala-na-spinava-tajemstvi-jinak-cistych-pohonu-elektrickych-aut/
nehezké čtení...




TOPlist