Supermoto 7/2009
Text: Supermoto | Zveřejněno: 25.6.2009 | Zobrazeno: 6 760x
Divadlo rozmanitosti
Je to souboj těch nejobyčejnějších, kde se setkáváme s gejzírem rozličných nápadů, kterak zaujmout zákazníka, jenž cinká penězi. Nazvěme to klidně soubojem „sedmdesátikoňových“ a sledujme, jak se perou rozličné dvouválce Ducati, Kawasaki a Suzuki s nejnovějším čtyřválcem Yamahy. O zábavu se tu nikdo nemusí strachovat, ačkoliv žádný stroj z naší čtveřice nezdobí na konci písmeno R. Pavel Suchý, foto Ivo HelikarUpgrade

přepnuli z dvanácti set
na třináct set kubíků. Společně s tím je tu nové GT s několika novými
detaily a na motorové brzdě předvádí, jak hodně mu změna prospěla. Vítejte na palubě, nic není dost daleko, abyste to v sedle K 1300 GT neměli nadosah.
Pavel Suchý, foto Ivo Helikar
Tři Kozzy

výrobce Moto Guzzi dlouhodobou tradici. Posledním modelem je Stelvio 1200, jež se vrátilo k označení NTX. Vývoj nebyl jednoduchý, stál mnoho sil a prostředků, ale už po prvním svezení víme, že úsilí konstruktérů stálo za to. Při jeho představení
nás v sedle Stelvia napadlo, že by možná nebylo od věci připomenout si techniku a jízdní vlastnosti jeho předchůdců. František Gorczyca, foto Ivo Helikar
Kdo neskáče, není Čech?

Suzuki TL 1000 R/S
Vypadá to, že největším rozdílem mezi modely R a S je jen to jedno písmeno. Opak je však pravdou, jedním z mála shodných prvků je dvouválcový motor do V, dá se říci, že mnohem víc vlastností je u každého z modelů TL rozdílných. Ivo Helikar, foto archivSoutěskou Chinguetti

SUZUKI 250 T 20

MotoGP v Evropě

Tomáš Gescheidt, foto autor
Jak se Vám líbil tento článek?