MotoRoute č. 5/2009
Text: Motoroute | Zveřejněno: 9.10.2009 | Zobrazeno: 6 502x
![](/upload/images/cache/clanky/2009-10/14512/20100330133533-soutez_jpg_resize_141x99__type_jpg_.jpg)
Deštivá dovolená
Test: Odolný mobil Sonim XP3 Enduro
„Expediční“ telefon, který vydrží skoro vše.
Expedice Asijská adventura 2009
![](/upload/images/cache/clanky/2009-10/14512/20100330133533-asijska_adventura_jpg_resize_141x99__type_jpg_.jpg)
Hrady a zámky
Pokračování seriálu o hradech a zámcích. V tomto čísle Oheb a Staré Hrady.
Test: Oblečení Rev´it! - bunda Off-Track a kalhoty Dakar
![](/upload/images/cache/clanky/2009-10/14512/20100330133533-velikonocni_ostrov_jpg_resize_141x99__type_jpg_.jpg)
„...Ze zvědavosti jsem se vrátil na místo, kde včera pan řidič předvedl trik s gravitací autobusu. Jestlipak to bude pracovat i na motorce? Místo jsem našel a světe div se, jak jsem sjížděl z toho malého kopečka, jako kdyby si v tu chvíli za mě sedl tunový ostrovan. Skútřík jako by naříkal pod vahou a sám zpomalil, až zastavil. Já se snažil držet balanc a Yamaha se skutečně začala pomalu rozjíždět do kopce pozpátku. Zkusil jsem to vícekrát a pokaždé to dopadlo stejně. Takže páni mudrci, čímpak to je?“
Na skútru do Rumunska
„...Z Biertanu projíždíme Transylvánií po vedlejších silničkách, kde je téměř nulový provoz, ale jejich povrch je zase hodně hrbolatý. Občas mizí asfalt úplně, zdoláváme úseky s kamením a šotolinou, vracečky a prudká stoupání. Kdyby to viděli v Kymcu, asi je trefí šlak, ale skútr nezaváhá a všechno zvládá zcela hladce. To platí i pro přejezd přes známé pohoří Fagaraš...“
Tygr v Rumunsku a Moldávii
![](/upload/images/cache/clanky/2009-10/14512/20100330133533-tygr_v_rumunsku_jpg_resize_141x99__type_jpg_.jpg)
Představujeme: Honda SW-T 400
Long Way Monkeyround Czech alias Migle Kilometri
Přes 1 000 kilometrů za jeden den na malém motocyklu Gorilla.
Víkend u Lake Havasu
(USA - Arizona)
Test: Garmin Zümo 660
![](/upload/images/cache/clanky/2009-10/14512/20100330133533-blueland_jpg_resize_141x99__type_jpg_.jpg)
„...Začínáme projíždět prvními ledovcovými brody. Už ten první je hodně náročný, v některých místech hluboký až 40 centimetrů a dlouhý téměř 10 metrů. Sajdkáru rozjíždím o něco více, pořádně to cákne a statečně si to šineme přes široké koryto řeky. V jednu chvíli to vypadá, že budeme mít namále, ale Enfield to zvládá a vyjíždíme vítězně na druhém břehu bez ztráty kytičky...“
...a další
Jak se Vám líbil tento článek?