Ale abychom nebyli jen optimisty. Přinášíme i nepříjemné zvěsti. Od tohoto čísla je náš časopis o něco dražší (konkrétně se cena zvýší z 68 na 79 korun). Důvodem je jak v nárůst daňové povinnosti, tak i fakt, že jsme už dlouhých 5 let na cenu nesáhli, a přitom jsme nesčetněkrát navýšili své náklady (stránky navíc, plakáty). Doufáme tedy, že vás tenhle detail od přízně k nám neodradí – my se na oplátku budeme ještě víc snažit, abyste se na náš časák pokaždý doopravdy těšili a měli důvod se k němu i vracet…
Metrosexual dream
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26496_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
Tenhle srovnávák můžete vzít každý jinak. Někoho pohled bohatýho zhýčkanýho červenáčka na velký a drahý motorky vyděsí. Někdo si zase vezme za své rady, které jsou jakoby zamířeny na každého začátečníka, kterej se právě začal „klepat“ na motorky. V jádru to ale je celý o tom, že ze sebe nemáme nikdy dělat hlupáky, kteří uvěří všemu, co jim ostatní nakukají.
Kawasaki Z1000
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26494_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
Neskutečná mašinka. Nahatý litrový potěšení se letos dočkalo nového kabátku (i lecčeho pod ním) a my jsme si to s ním taky náležitě užili. Zábavná motorka, hodně koní – za příznivý peníze – možná sen vás mnohých. Přečtěte si tedy naše praktické zkušenosti. Potěšte se obrázkama, který ukážou, co všechno se dá na litrový Kawě zažít!
Představení KTM RC8
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26495_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
Nový superbike od rakouské firmy nám všem bere dech. A nejen nám v redakci, ale taky našim známým, kamarádům… A nejen jim, i nepřátelé oranžové barvy tuší, že se právě zrodil nový fenomén. Takřka 1200 kubíků v motoru, dvouválec, sportovní prvky – to zní pro konkurenty tak trochu jako výhružka a my se můžeme jen těšit, jestli se všechny ty zvěsti nakonec potvrdí.
The BEST 2007
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26491_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
Tady je trocha toho bilancování. Co nás nejlíp svezlo. Co je šuple neschopný. Kam jsme se s chutí podívali. Na co jsme hrdí… Byl to perný, ale pěkný rok a my jsme moc rádi za to, že nám tahle práce dovolila pořádně si ho užít.
Technika
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26501_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
BMW je unikátní a exkluzivní značka. Její milovníci i majitelé mají rádi všechna ta skvělá a jedinečná technická řešení, vychytávky. Víme o tom a taky nás to baví. Proto jsme se prostřednictvím malé vycházky do minulosti podívali na to, co voňavého nám vlastně letos Bavorští nabízejí. A je toho hodně, což asi nemusíme příliš hlasitě roztrubovat…
MH Exclusive
Vlastně neexistuje nic, co bychom mohli doporučit víc. Závoďte. Není to tak těžký, když jsme to zvládli i my. A je to neuvěřitelně zábavný. Navíc nám okolnosti poskytly možnost povozit se na evoluční řadě R6 – opravdu od série až po nejlepší kousek světového mistrovství. To všechno nám dovolilo připravit takovýto článek, který si u konkurence asi opravdu nebudete moct nikdy přečíst…
Test
Suzuki DL650 – znáte ji. Všude se o ní tvrdí, že je to nejuniverzálnější motorka za hodně rozumný koruny. U nás prošla poměrně těžkou zkouškou, ale všichni jsme to docela v pohodě ustáli. Takže budeme psát o fajn motorce, která mimochodem i v Čechách zaujala dost lidí.
SROVNÁVACÍ TEST
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26500_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
Naháče už jsou skoro jako supersporty. Maximální výkony na vrcholech otáčkových špicí, maximální rychlosti – pomalu vyžadující ochranné štítky. Hornet vs. Street Triple vs. FZ6 S2 vs. GSR600 vs. Z750 jdou tvrdě do sebe a perou se o váš zájem. Výsledky jsou těsné, budete mít těžký úkol se do jara rozmyslet!
Test
Honda 125 Varadero. Máte chuť si něco přečíst o jednoduchých a praktických motorkách pro mladý kluky? Tentokrát padl los na motorku, která má k tomu všemu ještě přízvisko „cestovní“.
MotoGP
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26497_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
Testy po skončení sezony jsou za námi. Podle jejich výsledků nepoznáme, kam se bude tahle třída ubírat, ale přece jenom už něco naznačily. Bude to Honda, Yamaha? Michelinky, nebo Bridžky? Noví jezdci v nových týmech – jak skončilo zákulisní přetahování? Je toho tolik, na co se snažíme hledat odpovědi. Přidali jsme malé historické ohlédnutí víceméně pro trochu té radosti z černobílých fotografií.
Jak se žije našim
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26498_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
O tom, že v mistrovství světa čtyřtaktních motocyklů operuje docela dost Čechů, jistě víte. Ale možná by vás zajímalo, jak tihle lidé na závodech doopravdy žijí… Kolik to stojí námahy… Kolik času stojí takové závody a kolik se vůbec musí přinést obětí? Článek připravil jeden z nejpovolanějších – Petr Štola – který naše týmy už řadu let na této pouti doprovází.
Adventura
![](/upload/images/cache/clanky/2007-12/4497/20100330131233-26490_jpg_resize_160x95__type_jpg_.jpg)
Jedna z vlastní dílny. Hřejivá vzpomínka na společnou redakční dovolenou. Naše velké „malé“ prázdninové ježdění. Konkrétně šlo o cestu k moři za koupáním, což ale není zas tak důležitý. Daleko podstatnější je, že jsme si to všichni moc hezky užili a že z toho šlo udělat takovýhle pohodový povídání.
Listárna
Má mě ráda – nemá mě ráda? Odpověď známe vlastně na všechno. Takže opět několik vašich dotazů… Představení kočičky z plakátu… A hlavně, vyhodnocení nejlepších čtenářských fotografií. Naši čtenáři mají fakt moc hezký kamarádky…
Titulka časopisu Motohouse 1-2/2008
V prodeji od: 14.12.2007
Cena:
79,- Kč (113,- Sk)
Předplatné:
roční předplatné: 660,- Kč
Předplatné: www.send.cz
Více informací: www.motohouse.cz