Motorbike 8/2013
Text: Motorb!ke | Zveřejněno: 10.8.2013 | Zobrazeno: 5 271x
Prázdniny se přehouply do druhé poloviny, sirény si povinně první středu v měsíci srpnu zavřískaly a je tu další číslo Motorbike. A jako vždy v něm najdete to, co zrovna hýbe světem motocyklů.
Testy
Tříválců v současnosti moc nenajdete, a tak je vždy svátek, když se nám stroj s tímto motorem dostane do rukou. A pokud jde o sportovní náčiní, tím lépe – takže Triumph Daytona 675 jsme si nemohli nechat ujít a Pajinex ho (jak je u něj zvykem) otestoval s veškerou pečlivostí.
Suzuki Hayabusa – pro někoho autobus, pro někoho láska na celý život a pro všechny legenda. A pokud se na ní projedete, pochopíte, proč tomu tak je.
Do ringu srovnávacího testu jsme proti sobě postavili dvě Italky: Aprilii Caponord 1200 a Ducati Multistradu 1200. Výsledkem je potvrzení úsloví, že když dva dělají totéž, není to totéž...
Honda reinkarnovala populární Monkey modelem MSX 125. Nové technologie, nový kabát – jaká je tahle novinka ale ve skutečnosti? Má šanci být stejně populární jako předchůdce?
Další novinkou, tentokrát z jiného soudku, je ultimativní hardtail Cleveland Heist. Nás zaujal už na jarní výstavě a teď jsme měli možnost ho jako první redakce vyzkoušet – a stálo to za to!
Stopětadvacítkové skútry dnes prožívají boom, díky změně v legislativě. A tak je samozřejmé, že se všichni výrobci snaží v tomto segmentu nezaspat. Nezaspal ani Peugeot a jeho příspěvek k tématu se jmenuje CityStar 125.
A něco pro ty, kteří mají rádi čtyři kola (ovšem nejen pro ně). Gladiator představil novinku Z8...a když už jsme měli možnost ji vyzkoušet, přibrali jsme i starší model, tedy Z6. A můžeme prozradit, že ač preferujeme hlavně jednostopé stroje, z těchto autíček jsme byli nadšeni.
V Techmánii se dozvíte něco o zavazadlech, ať už na choppera, enduro, naked bike či sportovní motorku, v historii se věnujeme tříválcům (jak jinak) a sport? No samozřejmě vše od RoadRacingu přes MotoGP a WSBK a speedway až po „bláto“.
Jak se Vám líbil tento článek?