Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
pekne poskladany "jak šel čas", nicmene vzdycky me dokaze rozstipnout detail jako treba fotka (konkretne k modelu 2001-2006 kde je z motky videt naprosty ho*no).. kdyz uz se s tim pachtim a pekne to seradim, to je takovej problem si vygooglit odpovidajici fotku i k danemu roku??? pro hnidopichy jako ja: //www.bikewalls.com/pictures/Honda_CBR600F4i_2001_01_1280x800.jpg
Doufám ,že dostanu jednu zadarmo ,až je budou rozdávát ,protože podle těch vln kritiky ze všech stran si ji asi nikdo nikdy nekoupí. Ach chudáci recenzenti a hlavně výrobci ,co čekají prodejní trhák...že?
Mě se líbí hodně. Trochu bych ji ještě poladil do pohody a cestovna a bral bych ji všemi deseti
No zrovna ja asi patrim do cilove skupiny... Skoda, ze ji nezacali vyrabet tak o rok driv. Driv jsem jezdil na CBR 600RR 2003. Bud jsem vyrazne zestarnul, nebo soucasna verze, kterou mam, je opravdu o poznani ostrejsi a mene pohodlna. Motorka je to samozrejme skvela, jen vykon stejne nevyuziju, podvozek stejna nastavim na nejmekci nastaveni... Myslim, ze soucasne supersporty prinaseji plno omezeni, coz je celkem pochopitelne. Otazka pak je, jeslti tu "supersportovnost" majitel vyuzije. Ja treba zatim urcite ne. Za me mi na 600F vadi ale taky par veci. Napriklad vyfuk - ohrana pisnicka... Castecne design, i kdyz, na dnesni dobu porad urcite nadprumer. No a to pro me nejzasadnejsi - vidim v tom Hornet. Nejak mam rad, kdyz se motorka vyviji od zacatku, nebo to tak alespon pusobi. Kdyz se podivam na fotky, prijde mi to jako Hornet s naroubovanymi plasty. Mozna kdyby tech plastu bylo jeste o trochu vic...
sonny69: Já to tedy chápu a dokážu si dost dobře představit cílovou skupinu, která si to koupí. Ne každej potřebuje supersport, ale chce jezdit na silnici, kde ocení, že to nestojí majlant, když styl jízdy, při kterém je potřeba vyšší výkon, lepší podvozek, brzdy atd. je stejně na silnici o život..
pekne poskladany "jak šel čas", nicmene vzdycky me dokaze rozstipnout detail jako treba fotka (konkretne k modelu 2001-2006 kde je z motky videt naprosty ho*no).. kdyz uz se s tim pachtim a pekne to seradim, to je takovej problem si vygooglit odpovidajici fotku i k danemu roku??? pro hnidopichy jako ja: //www.bikewalls.com/pictures/Honda_CBR600F4i_2001_01_1280x800.jpg
Doufám ,že dostanu jednu zadarmo ,až je budou rozdávát ,protože podle těch vln kritiky ze všech stran si ji asi nikdo nikdy nekoupí. Ach chudáci recenzenti a hlavně výrobci ,co čekají prodejní trhák...že?
Mě se líbí hodně. Trochu bych ji ještě poladil do pohody a cestovna a bral bych ji všemi deseti
Na moderní šestku pro začátečníky bych si dovedl představit i nižší hmotnost
No zrovna ja asi patrim do cilove skupiny... Skoda, ze ji nezacali vyrabet tak o rok driv. Driv jsem jezdil na CBR 600RR 2003. Bud jsem vyrazne zestarnul, nebo soucasna verze, kterou mam, je opravdu o poznani ostrejsi a mene pohodlna. Motorka je to samozrejme skvela, jen vykon stejne nevyuziju, podvozek stejna nastavim na nejmekci nastaveni... Myslim, ze soucasne supersporty prinaseji plno omezeni, coz je celkem pochopitelne. Otazka pak je, jeslti tu "supersportovnost" majitel vyuzije. Ja treba zatim urcite ne. Za me mi na 600F vadi ale taky par veci. Napriklad vyfuk - ohrana pisnicka... Castecne design, i kdyz, na dnesni dobu porad urcite nadprumer. No a to pro me nejzasadnejsi - vidim v tom Hornet. Nejak mam rad, kdyz se motorka vyviji od zacatku, nebo to tak alespon pusobi. Kdyz se podivam na fotky, prijde mi to jako Hornet s naroubovanymi plasty. Mozna kdyby tech plastu bylo jeste o trochu vic...
Ale za me rozhodne
zdá se to jen mně, ale ty barevný kombinace jsou teda na dnešní dobou nudné, že to snad víc už nešlo! jinak motorka to je určitě dobrá..
Navíc mi to teda na obyčejnou motorku nijak ošizený nepřijde.
sonny69: Já to tedy chápu a dokážu si dost dobře představit cílovou skupinu, která si to koupí. Ne každej potřebuje supersport, ale chce jezdit na silnici, kde ocení, že to nestojí majlant, když styl jízdy, při kterém je potřeba vyšší výkon, lepší podvozek, brzdy atd. je stejně na silnici o život..
super, jsem docela zvědavej na článek o CBR250 :)
tragédie ,nechápu proč vůbec tydle nízko-nákladový motorky vyráběj.
Nechápu proč nedostala radiály...místo těch šestipístků.
Ty vole co je ta hrozná věc pod motorkou, která spojuje samotné svody a koncovku výfuku ???
Ozzy> konečně ti to došlo
Myslel jsem ze je To jen oblecenej hornet, ale vypada ze ma i kvalitnejsi podvozek ? Budu se muset casem podivat do Hondy.
milion stejnych fotek zepredu a zadna kolmo z boku