Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ja se teda spis tesim az udelaji konkurenta pro FZ1 a CB1000R a vemou motor z gsxr1000 a udelaji nahace hi-tech a s poradnym ramem. Ale toho se asi nedockam...
Pekny, ac ty stary byly porad nejhezci, proste Banditi. Pred tejdnem sem si prohlizel polokapotovanyho B12, nevim jakej rok, tak 3-4 roky starej a rikal sem si, jak vypada divne uzce, jak nejaka 125 a ne 1200. Tahle nova kapotaz vypada snad lip.
Z nouze ctnost... drobné úpravy designu a hurá na trh. není se čemu divit v době krize. Zase kdo si to koupí má alespoň jistotu, že si kupuje něco prověřeného.
Tož nevim. Tohle je opravdu padesátá variace na téma Bandit. Malé změny v designu, v technice a vlastně už vaří z vody, protože starý, prapůvodní Bandit byl pecka! Oproti XJR a CB vlastně superbike s jinou nádrží a radikální koncepcí, ovšem tohle je něco jako Škoda Octavia TDi combi ve stříbrné barvě. Doporučuji radikální řez...v Hamamatsu
moderni motorku v nich nevidim ani v jednom..snad to bude aspon diky tomu trhove nejlevnejsí v konkurenci.zda se me ze suzuki na rozdil od gsxr,ostatni modely odbejvá lajdacky
U FA jsou minimálně maska a budíky z GSXRa. Trošku mně to připadne, jako by na poslední chvíli museli udělat facelift a splácali to rychle dohromady, aby se neřeklo.
Konkurence pro 150-ti koňové cesťáky typu GTR 1400 s motorem o výkonu 98 koní??? To snad ne... V tom případě je moje CBF 1000 plnohodnotnou náhradou za dosluhujícího PanEuropeana Jdu psát do Hondy
Ja se teda spis tesim az udelaji konkurenta pro FZ1 a CB1000R a vemou motor z gsxr1000 a udelaji nahace hi-tech a s poradnym ramem. Ale toho se asi nedockam...
Pekny, ac ty stary byly porad nejhezci, proste Banditi. Pred tejdnem sem si prohlizel polokapotovanyho B12, nevim jakej rok, tak 3-4 roky starej a rikal sem si, jak vypada divne uzce, jak nejaka 125 a ne 1200. Tahle nova kapotaz vypada snad lip.
Valentino: Možná těm designérům.
Jsou to hrozný paštiky
Ten novej nahatej Bandit je fakt hrozna tuctovka ... stejně jak 650.
Z nouze ctnost... drobné úpravy designu a hurá na trh. není se čemu divit v době krize. Zase kdo si to koupí má alespoň jistotu, že si kupuje něco prověřeného.
Tož nevim. Tohle je opravdu padesátá variace na téma Bandit. Malé změny v designu, v technice a vlastně už vaří z vody, protože starý, prapůvodní Bandit byl pecka! Oproti XJR a CB vlastně superbike s jinou nádrží a radikální koncepcí, ovšem tohle je něco jako Škoda Octavia TDi combi ve stříbrné barvě. Doporučuji radikální řez...v Hamamatsu
Docela by mě zajímalo, jestli se opravdu nekomu dnešní motorky týhle kategorie líbí víc než STAREJ Bandit, STAREJ Hornet a STAREJ Monster...
moderni motorku v nich nevidim ani v jednom..snad to bude aspon diky tomu trhove nejlevnejsí v konkurenci.zda se me ze suzuki na rozdil od gsxr,ostatni modely odbejvá lajdacky
tuze krasne
OndraCB: Kardan na Bandita???
Voldemort: To sice jo 98 koni, ale 108Nm ve 3700ot
Ale stejne musim rict ze, ze nehezci byl starej bandit vzduchem a olejem chlazenej
U FA jsou minimálně maska a budíky z GSXRa. Trošku mně to připadne, jako by na poslední chvíli museli udělat facelift a splácali to rychle dohromady, aby se neřeklo.
A navíc bez kardanu
Konkurence pro 150-ti koňové cesťáky typu GTR 1400 s motorem o výkonu 98 koní??? To snad ne... V tom případě je moje CBF 1000 plnohodnotnou náhradou za dosluhujícího PanEuropeana Jdu psát do Hondy
Konečně už je to moderní motorka, s pořát krásným desingnem za pár peněz..Banďour zraje jako víno
mě se to teda nelíby , kam se poděli klasický naháče typu XJR CB 750 . naháče by měli být trochu retro
pěkné, akorát škoda že to nemá laufy na obou bocích