yamaha_demo_tour




Nová Suzuki GSX1250FA a GSF1250 Bandit

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Johny89 (9) napsal 13.09.2009 v 15:39

Ja se teda spis tesim az udelaji konkurenta pro FZ1 a CB1000R a vemou motor z gsxr1000 a udelaji nahace hi-tech a s poradnym ramem. Ale toho se asi nedockam...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 13.09.2009 v 14:29

Pekny, ac ty stary byly porad nejhezci, proste Banditi. Pred tejdnem sem si prohlizel polokapotovanyho B12, nevim jakej rok, tak 3-4 roky starej a rikal sem si, jak vypada divne uzce, jak nejaka 125 a ne 1200. Tahle nova kapotaz vypada snad lip.

stráťa (104) napsal 13.09.2009 v 13:16

Valentino: Možná těm designérům.

papula (0) napsal 13.09.2009 v 13:08

Jsou to hrozný paštiky

Honzuna (12) napsal 13.09.2009 v 12:47

Ten novej nahatej Bandit je fakt hrozna tuctovka ... stejně jak 650.

nuclearB (5) napsal 13.09.2009 v 12:44

Z nouze ctnost... drobné úpravy designu a hurá na trh. není se čemu divit v době krize. Zase kdo si to koupí má alespoň jistotu, že si kupuje něco prověřeného.

drippera (32) napsal 13.09.2009 v 12:34

Tož nevim. Tohle je opravdu padesátá variace na téma Bandit. Malé změny v designu, v technice a vlastně už vaří z vody, protože starý, prapůvodní Bandit byl pecka! Oproti XJR a CB vlastně superbike s jinou nádrží a radikální koncepcí, ovšem tohle je něco jako Škoda Octavia TDi combi ve stříbrné barvě. Doporučuji radikální řez...v Hamamatsu

Valentino (0) napsal 13.09.2009 v 12:08

Docela by mě zajímalo, jestli se opravdu nekomu dnešní motorky týhle kategorie líbí víc než STAREJ Bandit, STAREJ Hornet a STAREJ Monster...

Pawka (79) napsal 13.09.2009 v 11:37

moderni motorku v nich nevidim ani v jednom..snad to bude aspon diky tomu trhove nejlevnejsí v konkurenci.zda se me ze suzuki na rozdil od gsxr,ostatni modely odbejvá lajdacky

roberto.cz (-1) napsal 13.09.2009 v 11:26

tuze krasne

hluska (156) napsal 13.09.2009 v 11:20

OndraCB: Kardan na Bandita???
Voldemort: To sice jo 98 koni, ale 108Nm ve 3700ot

Ale stejne musim rict ze, ze nehezci byl starej bandit vzduchem a olejem chlazenej

BlackSabbath (434) napsal 13.09.2009 v 11:08

U FA jsou minimálně maska a budíky z GSXRa. Trošku mně to připadne, jako by na poslední chvíli museli udělat facelift a splácali to rychle dohromady, aby se neřeklo.

OndraCB (101) napsal 13.09.2009 v 11:07

A navíc bez kardanu

drrath (0) napsal 13.09.2009 v 10:44

Konkurence pro 150-ti koňové cesťáky typu GTR 1400 s motorem o výkonu 98 koní??? To snad ne... V tom případě je moje CBF 1000 plnohodnotnou náhradou za dosluhujícího PanEuropeana Jdu psát do Hondy

..Roko.. (7) napsal 13.09.2009 v 10:25

Konečně už je to moderní motorka, s pořát krásným desingnem za pár peněz..Banďour zraje jako víno

wario (126) napsal 13.09.2009 v 10:22

mě se to teda nelíby , kam se poděli klasický naháče typu XJR CB 750 . naháče by měli být trochu retro

Lord.Fred (0) napsal 13.09.2009 v 10:20

pěkné, akorát škoda že to nemá laufy na obou bocích

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist