yamaha_demo_tour




Oficiálně: 2012 MV Agusta F4 RR Corsacorta

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
riderhenry (2) napsal 12.05.2011 v 10:12

Petr-RSV: Taky si rikam. Ale nejak mam pocit, ze i starsi byla snad lehci, tak jestli tam neni chyba, jak pise Forty. Motorka je to jinak nadherna, i po tech letech. Spolecne s Tornadem moje oblibenkyne Na dojizdeni do prace to ale asi nebude.

Forty (10) napsal 12.05.2011 v 09:27

a 201 koní má bejt na klice a je to pouze údaj výrobce. dyť už kawa proklamovala u 2008, že má 200 koní... důležitá bude hodnota na zadním kole

Forty (10) napsal 12.05.2011 v 09:26

192 kg nemůže být suchá hmotnost

Petr-RSV (38) napsal 12.05.2011 v 08:55

Kubát:
Vždyť přece tato nová Agusta je po faceliftu... Spíš mě zaráží, že za ty roky nedokázali víc pohnout s tou hmotností (nebo si dělají rezervu na nějaké ty spešl edice - aby bylo co zlepšovat)...

deep-sk (474) napsal 12.05.2011 v 08:35

nadherna masina...

waclav (13) napsal 12.05.2011 v 07:52

Ja se prave bal, aby ta zmena nebyla k horsimu..a ne, je porad KRASNA!

Rado_ (564) napsal 12.05.2011 v 07:47

Kubát > možná to bude tím, že italský design se prostě neokouká, narozdíl od japonců, kteří jsou hnusní už v době vydání, tak je musí každý rok měnit, vesměs k horšímu ))

Rado_ (564) napsal 12.05.2011 v 07:46

GRASSEL > a nebude to naopak? F4 je o minimálně 5 let starší, než 1098

GRASSEL (273) napsal 12.05.2011 v 07:22

MV agusta jsou krásný bajky...
Nicméně z BOKU je to 1098-1198 jak vyšitá

Charlie_Kladno (7) napsal 12.05.2011 v 07:17

ty jo to je cena bytu, který by mi ještě vydělával ale jinak je krásná

Kubát (1404) napsal 12.05.2011 v 06:59-1

docela mě překvapuje, že jsou schopni 10 let vydržet se stejným designem je to sice kráska, ale už by to chtělo nějakou inovaci

Rudýn (24) napsal 12.05.2011 v 06:49

Moc pěkný, vzhledem k ceně taky dost exkluzivní stroj. Asi bych si spíš koupil zx10 a za zbytek nějaký auto

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist