yamaha_demo_tour




Mac Motorcycles - návrat ke kořenům

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kopriw (12) napsal 02.06.2009 v 19:44

Spit_MkI: motor si muzou koupit,akorat kdyby se jim ho chtelo dat do nejakyho podobnyho ramu.nebo do neceho na zpusob triumphu.nejakyho peknyho retra.a ne do toho triokyho paskvilu co se chteji vypustit na svet

BenyHC (20) napsal 02.06.2009 v 19:30

Jooo, tak to je mazec asi si budu muset neco podobnyho postavit...

Spit_MkI (1) napsal 02.06.2009 v 19:29

Je to krasny :) Cisty a na normalni jezdeni vice nez dostatecny. Ta poznamka s Jawou je trefna. Jenze oni nedokazou vyrobit motory, ktere meli jen v prototypu, obavam se, ze nedokazou vyrobit uz zadny motor. Pritom by to melo styl a udelali by z nevyhody vyhodu.

sramis (95) napsal 02.06.2009 v 18:14

Hezký ale za Monstera bych neměnil...

Francesco (0) napsal 02.06.2009 v 18:07

I like

pajapaja (37) napsal 02.06.2009 v 17:57

jo,tak to druhý odspodu se podobá motorce.konečně někoho napadlo použít jednovál a klasickej tvar nádrže a sedla.A řekl bych ,že pokud by byl výrobce normální,mohla by být normální i cena.A padesát koní??? Vždyť to bohatě stačí a jako motka na každodení ježdění krása,lehká konstrukce/opticky/ nikde nic navíc.

Whistler (0) napsal 02.06.2009 v 17:27

krása

wario (126) napsal 02.06.2009 v 16:09

memphis.unv - jako třeba co ??

MiCM (-1) napsal 02.06.2009 v 16:09

Přesně..proč tohle nedělá Jawa..

memphis.unv (17) napsal 02.06.2009 v 15:12

řekl bych že bude zajimavý pozorovat až jim to japonci zase obšlehnou

ZZR1200 (127) napsal 02.06.2009 v 13:39

Líbí, ale nekoupil bych to...

TombaRider (4) napsal 02.06.2009 v 13:36

Jak? no kdyz existuji jednovalce co maj 50 koni bezne, a nejsou to zadny exkluzivity, proc ne tady? dneska by z neho dostali i vic, ale proc kdyz na beznou jizdu staci i polovina z tech padesati? o zavodeni tu proste nepujde, bude to chopper se sportovnim posazem... jen bych udelal jeste verzi s druhym sedadlem at ma clovek kam dat buchtu nebo brasny na cestu, a zrodil se muj sen.

Wenca24 (76) napsal 02.06.2009 v 13:32

No me by spis zajimalo jak tech 50k z toho pullitru dvouventilu vytriskali

Le-Corbusier (432) napsal 02.06.2009 v 12:58

je to nádhera, ale dvouventilovej jednoválec 500 s 50ti koňmi - sakra není to málo? 60-70koní ideál.

96inch (-1) napsal 02.06.2009 v 12:02

Velmi zajímavé,ale ta jízda???

noshua (0) napsal 02.06.2009 v 10:07

pěkné to je, ale nechápu ta kola! měl použít výplety a hotovo

Paulo (2571) napsal 02.06.2009 v 09:37

Nic proti, pěkný to je... ale řek bych, že okopírovali BMW Lo Rider (aspoň siluetu a laufy)

ProchySBK (0) napsal 02.06.2009 v 09:37

.

650ccm (88) napsal 02.06.2009 v 09:36

Hezký.
Ale až se k tomu přidá SPZ, zrcátka, ... tak to trochu ztratí glanc.
A až si přečtu cenovku, tak asi ztratím glanc i já.

Vespa (0) napsal 02.06.2009 v 09:35

Ale rovnou bych tam šupl Včko, místo na druhej válec tam je

Vespa (0) napsal 02.06.2009 v 09:31

pecka!

Šafry (45) napsal 02.06.2009 v 09:15

Nechápu, proč se třeba takovým směrem neubírá Jawa. Technologicky by to měla zvládnout

carlos38 (7) napsal 02.06.2009 v 09:14

To se mi líbí, hlavně model ''RUBY''

wario (126) napsal 02.06.2009 v 08:38

škoda že na tom není nápis Yamaha to by to bylo i za solidní prachy v trochu větší seriji

Šuty (19) napsal 02.06.2009 v 08:36

Z ničím nezaměnitelná stylovka.

Johny_F (2) napsal 02.06.2009 v 08:35

bubak11: Kup si JAWU kamo

Jurawood (12) napsal 02.06.2009 v 08:32

bubak11: moc si to netrefil, píše se bude se jednat o EXLUZIVNÍ CENY!!
To si za meloun nekoupí někdo aby ve stodole za půl hoďky seřídil ventily a platil nízké povinné ručení

Podas (6) napsal 02.06.2009 v 08:27

Nádhera. V jednoduchosti je prosě síla.

hollas (-2) napsal 02.06.2009 v 08:20

tak to je opravdu nádhera

trinidad (40) napsal 02.06.2009 v 08:14

..tak..a Enfield má konkureci




TOPlist