yamaha_mt10_duben




První jízda na elektrickém KTM Freeride E SM

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 06.05.2015 v 10:45+3

Tak nevím. Za 325tis + 20tis nabíječka, to bych si už radši koupil americké Zero DS, které stojí stejně, má 40kW, 92Nm krouťák a v nejlevnější variantě projektovaný dojezd 160km. Navíc taky nevypadá až tak zle





avatour (33) napsal 06.05.2015 v 10:13

potřeboval bych aspon 70km dojezd s rezervou, jinak za mě beru.

Petta (377) napsal 06.05.2015 v 09:05

Píšou tam, jak dlouho se dá řádit na plný výkon na jedno nabití? Nějak jsem to nezahlíd..

kldr (3) napsal 06.05.2015 v 08:54

... a hmotnost motorky 110 kilo s plně nabitou baterií
No, a kolik to má s prázdnou baterií???
Jinak - za mě pěkný. Nikdy jsem si dřív nemyslel, že elektromoto může bejt i "civilně" hezká.

PayazZ (14) napsal 06.05.2015 v 08:43+1

Místo té trapné lionky by to chtělo malý reaktor, pak by to jezdilo třeba 10 let bez nabití

redmanXXL (11) napsal 06.05.2015 v 08:00-3+3

Njn, ať se nám to líbí nebo ne, elektrika je budoucnost aut i motorek... ale ještě ne.

Zatím je to drahý a složitý na dobíjení. Jednou to ale přijde a přiznám se, že se docela těšim. Je mi jedno jestli tankuju benál nebo elektriku ( nebo cokoliv jinýho), pokud to bude rychle a skoro kdekoliv. Zvuk z vejfuku k životu nepotřebuju.

Za mě jako počin KTM pěkný, jen tak dál. Za 10 - 15 let to bude prakticky použitelný - doufám.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist