Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Heh...no proč ne, ale podle mě to stejně musí bejt znát při jízdě...A sto litrů objem...jo to se může sakra někomu při cestování hodit...Nicméně já bych si to určitě nekoupil, ale proti gustu... Každopádně firmě fandim...
libi se mi to strasne moc,ale za masinu bych to nechtel ani zadarmo.mam motorku z jasnych duvodu,ktery tahle krabice popira.az budu chtit vozit neco co na masine neuvezu,pojedu autem.lynx
Já to teda nevím jo ale jako na co se platí na ten vozík technická bo něco obdobného, jako určitě o nebude moc peněz ale tak jako sou tady vážně dobré příspěvky že brašny a kufry sou o dost levnější a žádné provozní poplatky se za ně neplatí a nevim jak je to ve skutečnosti ale na té fotce to vážně vypadá spíš jako doplněk za moto než pomůcka co se týče místa.Každopádně každý má svůj názor na toto.
TeKilla Nejsi ty klasickej ceskej chalupar, co potrebuje kufr o velikosti bazenu...? Pokud ano, kup si trikolku a za ni si muzes zaprahnout treba maringotku...Pokud bych si mel vybrat, mezi brasnama, pripadne kuframa, ktery totalne znicej linie me motorky a timhlwe, sel bych do tohodle, jen bych uvital vice tvarovych variaci...
Myslel jsem, že hlavním kritériem při stavbě takového přívěsu je užitnost a vnitřní objem, který byl u PAV opravdu v rámci možností využit, což se ovšem u tohohle asi moc říct nedá... Co třeba porovnat rozměry a objemy PAV a tohohle?
Takže: koukal jsem na to na Motocyklu a basa se tam OPRAVDU VEJDE - měli jí tam v tom i danou. Pokud jde o vzhled, líbí se mi to mnohem víc, než ta obludnost, co se tu nedávno probírala na fóru, a za tou mojí bych si to klidně dokázal představit. A za jakej typ motorky si to kdo připojí, to už záleží, řekl bych, na vkusu každého soudruha.
Je to každopádně zajímavé - ale na fotkách je vidět, že se do toho vejde sportovní cestovní taška a je to plné - což není moc prostoru za 36tis. kč - to bych radši koupil 3 kufry za třetinu a je to. Ale docela by mě zajímalo, jak se to prodává...
Je to zajímavá věc a klobouk dolů, dotáhnout něco takového do sériové výroby včetně homologace. Ale asi bych si to za motorku nedal - délka soupravy je už potom docela velká, manipulace a parkování by se s mou už tak dost těžkou motorkou ještě zhoršilo. Taky objem není tak velký aby ospravedlnil poměrně vysokou cenu.
Když si tak vzpomenu, jak jsem koupil před lety pojízdnou ČZ 250 i s Pavákem a papírama za litr. Tak bych do tohoto za 36. ani do Páva za 22. tis nešel.
Když si tak vzpomenu, jak jsem koupil před lety pojízdnou ČZ 250 i s Pavákem a papírama za litr. Tak bych do tohoto za 36. ani do Páva za 22. tis nešel.
Na supersportu už dneska jezdí kde kdo. Je to nejvíce dostupný typ motocyklu (což je škoda) a tak se k tomu přizpůsobujou i doplňky. Z designové stránky je to pěkně udělaný, ale za supersport to myslím nepatří. Na nějaký moto-sraz jako atrakce dobrý.
Pokud motorku považuji za "nejpraktičtější dopravní prostředek" nepořídím si SBK - to je pro to ježdění pro radost. Věšet za to nějaký vozejk s max 100km/h je docela blbost. A pokud mám cestovně přijatelněší mašinu, je okufrování praktičtější - pro jejich variabilitu.
Takže vzhledově zajímavý, ale neúčelný.
Ano přátelé, informace v článku není zcela pravdivá. Mám VN 1500 Drifter s vozíkem PAV 40. Jezdí naprosto bez problémů i více než 70km/hod. A není za motorkou ani cítit. Sice schválení záleží na každém byrokratovi na úřadě, ale vyjádření dovozce, že ho lze připojit na danou motorku, potvrzení z STK, že přípojná konstrukce je namontována odborně.A pak už bác, razítko a je to. Takže když se chce jde všechno.
Nevím nevím, ale dávat toto za GSX-R je trošku nerozum Kamoš měl PAVa za 535 a už to se nedalo řídit. Pak si to dal za V-maxe což je naprostý šílenství... Na to aby mělo kufr je AUTO. Ale z druhé stránky je to hezky technicky provedený
Heh...no proč ne, ale podle mě to stejně musí bejt znát při jízdě...A sto litrů objem...jo to se může sakra někomu při cestování hodit...Nicméně já bych si to určitě nekoupil, ale proti gustu... Každopádně firmě fandim...
mrdovina
Nápad dobrej jen mi to přijde prohlý jak hřbet koně.. No prostě kdyby to mělo jiný tvary tak by to bylo bez chyby..
libi se mi to strasne moc,ale za masinu bych to nechtel ani zadarmo.mam motorku z jasnych duvodu,ktery tahle krabice popira.az budu chtit vozit neco co na masine neuvezu,pojedu autem.lynx
To raději koupím starý auto :
Já to teda nevím jo ale jako na co se platí na ten vozík technická bo něco obdobného, jako určitě o nebude moc peněz ale tak jako sou tady vážně dobré příspěvky že brašny a kufry sou o dost levnější a žádné provozní poplatky se za ně neplatí a nevim jak je to ve skutečnosti ale na té fotce to vážně vypadá spíš jako doplněk za moto než pomůcka co se týče místa.Každopádně každý má svůj názor na toto.
škoda že to nevzali na test na okruh - jen tak pro zajímavost...
novodoby PAV...s tim bych nikam ject nechtel
TeKilla Nejsi ty klasickej ceskej chalupar, co potrebuje kufr o velikosti bazenu...? Pokud ano, kup si trikolku a za ni si muzes zaprahnout treba maringotku...Pokud bych si mel vybrat, mezi brasnama, pripadne kuframa, ktery totalne znicej linie me motorky a timhlwe, sel bych do tohodle, jen bych uvital vice tvarovych variaci...
Myslel jsem, že hlavním kritériem při stavbě takového přívěsu je užitnost a vnitřní objem, který byl u PAV opravdu v rámci možností využit, což se ovšem u tohohle asi moc říct nedá... Co třeba porovnat rozměry a objemy PAV a tohohle?
Takže: koukal jsem na to na Motocyklu a basa se tam OPRAVDU VEJDE - měli jí tam v tom i danou. Pokud jde o vzhled, líbí se mi to mnohem víc, než ta obludnost, co se tu nedávno probírala na fóru, a za tou mojí bych si to klidně dokázal představit. A za jakej typ motorky si to kdo připojí, to už záleží, řekl bych, na vkusu každého soudruha.
to má svoe papiry??? jinak paráda.. ae já bych si to za ninju nedal.. kamion hadr
Je to každopádně zajímavé - ale na fotkách je vidět, že se do toho vejde sportovní cestovní taška a je to plné - což není moc prostoru za 36tis. kč - to bych radši koupil 3 kufry za třetinu a je to. Ale docela by mě zajímalo, jak se to prodává...
Je to zajímavá věc a klobouk dolů, dotáhnout něco takového do sériové výroby včetně homologace. Ale asi bych si to za motorku nedal - délka soupravy je už potom docela velká, manipulace a parkování by se s mou už tak dost těžkou motorkou ještě zhoršilo. Taky objem není tak velký aby ospravedlnil poměrně vysokou cenu.
Když si tak vzpomenu, jak jsem koupil před lety pojízdnou ČZ 250 i s Pavákem a papírama za litr. Tak bych do tohoto za 36. ani do Páva za 22. tis nešel.
Když si tak vzpomenu, jak jsem koupil před lety pojízdnou ČZ 250 i s Pavákem a papírama za litr. Tak bych do tohoto za 36. ani do Páva za 22. tis nešel.
Tak to pěkně kecaj, kámoš má suzuki GSX 750 a pávíka za něj normálně přihlásil...jednou na něj zapomněl a fičel si to přes 130:D
Ty jo, dát tam přední kolo, řidítka a pod prdel motor tak dobrá motka do obchodu, ale aby mě to lítalo na sportu za prdelí si nedovedu představit.
Není to šeredný, ale na PAVíka za pěknou starší Jawičkou to prostě nemá
Mě se to líbí jak sviňa A Just třeba na sraz na tahání stanu a spacáků pro dva, ideální
Na supersportu už dneska jezdí kde kdo. Je to nejvíce dostupný typ motocyklu (což je škoda) a tak se k tomu přizpůsobujou i doplňky. Z designové stránky je to pěkně udělaný, ale za supersport to myslím nepatří. Na nějaký moto-sraz jako atrakce dobrý.
Pokud motorku považuji za "nejpraktičtější dopravní prostředek" nepořídím si SBK - to je pro to ježdění pro radost. Věšet za to nějaký vozejk s max 100km/h je docela blbost. A pokud mám cestovně přijatelněší mašinu, je okufrování praktičtější - pro jejich variabilitu.
Takže vzhledově zajímavý, ale neúčelný.
nevypadá to, že by se tam vešla basa. pokud vim, tak do PAVika se vešla akorát
Mít to vzadu 17" kolo na drapákách, tak bych to bral do lesa na dřevo
Vypadá to dobře, ale bál bych se že se nechám v zatáčce unýst a škrtnu tím laminátem na boku
A ještě jsem zapoměl, PAVku lze v nádherném stavu pořídit za 22 000,-, bez nátěru i levněji. Tedy bez závěsného zařízení na motorku.
Ano přátelé, informace v článku není zcela pravdivá. Mám VN 1500 Drifter s vozíkem PAV 40. Jezdí naprosto bez problémů i více než 70km/hod. A není za motorkou ani cítit. Sice schválení záleží na každém byrokratovi na úřadě, ale vyjádření dovozce, že ho lze připojit na danou motorku, potvrzení z STK, že přípojná konstrukce je namontována odborně.A pak už bác, razítko a je to. Takže když se chce jde všechno.
Nevím nevím, ale dávat toto za GSX-R je trošku nerozum Kamoš měl PAVa za 535 a už to se nedalo řídit. Pak si to dal za V-maxe což je naprostý šílenství... Na to aby mělo kufr je AUTO. Ale z druhé stránky je to hezky technicky provedený
hezký boxík na svačinku ;)
jen už vidím jak nějaký byrokrat vymyslí ŘP A+E
Skvělá věc, jak si rozbít hubu, dávat vozejk za SBK mi příde jako fakt hovězí nápad, navíc vzhledově příšerná vopičárna..